Nata; Je buikie is prachtig Je groeit netjes en naar mijn idee zoals het hoort. Dus je doet het erg goed. Ik ben al 4 kilo aangekomen in 11 weken tijd Pas mijn broeken al vanaf week 10 niet meer .. Ik ben trots op je... Kristel; Helaas bepaald de natuur voor grotendeels wanneer je zwanger mag worden. Natuurlijk hoop ik voor je dat je het dan kunt vertellen Gewoon lekker gaan klussen en vooral genieten. deli en queen; we wachten gewoon af. Idd deli het weer is ook wel even lekker zo. Queen; heb je een leuke verjaardag gehad van jamie Yoyo leuk, jullie konijn, moest vooral om het hoofd van suus lachen. Prachtig koppie..
liena: prachtige buik meid! enne niet druk maken over die kilo hoor. bij mij zijn er al wel wat meer bij als 1... denk al wel zo'n 4 kilo ofzo... hoort er bij en het meeste gaat er na de bevalling gelukkig weer af! denk trouwens dat Mink jouw ook bedoelde Voelde vanavond tijden het eten weer heel veel gerommel in mijn buik. moet wel de kleine wezen, mijn darmen voelen toch echt anders. Super leuk gevoel he? kristel: wegdromen is heerlijk maar wat mink zegt je kunt het helaas niet plannen.. nata: sportief zeg! enne ontbijten met pannenkoeken, dat is een goed idee! Lekker deli: benieuwd of je vader gelijk gaat krijgen.. yojo: dus helemaal klaar voor de shoot morgen! fijne avond met je haantje! ga ook lekker bankhangen. morgen weer beginnen met de voorbereidingen van het nieuwe schooljaar. hoop dat er ook al wat collega's zijn dan zou wel zo gezellig zijn. XXX
@Mink en Juffie: Ik weet zo onderhand wel dat een zwangerschap niet af te dwingen is Was alleen een beetje aan t dromen erover hoe het zou zijn als dat echt zou gebeuren en wilde dat delen
snap ik hoor kristel. Heb ook heel wat weggedroomd. Van zou een leuk sint of kerstcadeautje zijn bijvoorbeeld of rond de verjaardag van mijn ouders.. snap je helemaal dus... uiteindelijk gewoon verteld en was eigenlijk leuk genoeg
mijn oor zit steeds dicht bah! ben al ruim een week half doof na bijna een week druppelen met zoutoplossing mag ik nu eindelijk dinsdag naar de ha. hoop toch dat die het snel kan oplossen want ben het nu wel zat zo moest even zeuren hoor nou gaat de laptop echt uit. haantje wilde nog even buienradar kijken dus vandaar dat de laptop toch weer aan ging en ik natuurlijk toch nog even hier moest spieken (beetje verslaafd )
Hoi, Ik heb eigenlijk een vraagje. Ik weet nog altijd niet goed wanneer m`n eitje komt maar volgens mij heb ik een patroon in iets anders gevonden en ik vroeg me af of er meiden zijn die dit kennen. Ik krijg "denk ik" voor mij eitje altijd diaree of hele dunne ontlasting en buikpijnen. Herkent iemand dit, want misschien is dat wel bij meedere meiden het geval. Alvast bedankt.
Thanks, Mink. Ik ben ook helemaal blij met mijn buik! Door het fietsen wordt íe dunner. Morgen onze bestelde flatscreen ophalen, 94 inch.. joehoe! Slaap lekker allemaal! En anders: succes en sterkte met de bevalling! Hier wordt het.. klussen! Gewoon voor de lol, hoor.
Hallo allemaal, Deli en QB nog steeds niks........? Liena....Haan en ik hebben lekker helemaal niks gedaan. Maar dat was ook wel een keer lekker. De schade in het bedrijf van haan is best aanzienlijk maar daar word aan gewerkt. Gelukkig heb ik nog een weekje vakantie en kan ik een beetje een oogje in het zeil houden met de herstelwerkzaamheden. Moet in ieder geval een nieuw plafond in. Nata.....94 inch Wij hadden 50 inch en dat vond ik al veel te groot. Dat ding was al dik 1.50 mtr breed. Ik vond dat ik een zonnebril op moest zetten met het tv kijken omdat als de tv aan stond ik geen een lamp in huis aan hoefde te doen. Nu hebben wij wel een kleine woonkamer dus ik zou zeggen geniet er van! Ik hoor nog wel hoe hij bevalt. Morgen lekker babyspullen shoppen en ook nog even naar de IKEA. Vind ik altijd zooooo leuk en mmmmmm die hotdogs met fris bij de uitgang Tok snel weer!
goedemorgen allemaal! ga zo richting school weer een beetje inkomen voor ik echt moet beginnen. fijne dag allemaal! dag: veel plezier met shoppen! XXX
goeiemorgen allemaal @wendy: rond mijn ei merk ik inderdaad ook dat mijn stoelgang een paar dagen drastisch veranderd. vaak kan ik dan een dag wat beter dan andere dagen. dat kan inderdaad dus je ei zijn. @ all: vandaag extra werken...kweet niet wat me overkomt da's een tijd geleden
@ Y oyo, ahhhh wat een lief nijntje zeg. @ Liena, thanks meid. Mijn vakantie was super! Donderdag gaan we contract voor huis tekenen en s middags een echo. Spannende dag dus. Week daarna krijgen we de sleutel.
Hey! Liena Ja dat is een hobby van me foto's maken. Voorheen alleen van bekenden en nu dus van vrienden van vrienden. Ook erg leuk om te doen! Ons Suus heeft wel een mooi koppie hahahah alleen zie je wel dat ze nog moet wennen aan Joop. En andersom ook maar het gaat beter als ik dacht. Bij mijn ouders zit ze de hele tijd bij het konijnen/kippen/cavia hok te duwen en te springen. Hier thuis gaat ze er gezellig langs liggen of neus tegen neus bij het gaas. Hahah Ga dadelijk een riempje halen voor Joop. Dan kan ie rustig wennen aan los lopen in de tuin. En kan ik em makkelijker vangen. De 18e moet ik naar de gyn en dan kijkt ze idd alles nog een keertje door. Dan kan ik ook vragen naar die gekke bloedingen. Kan miss ook het vruchtbare slijm zijn geweest dach ik gister. En omdat dat restje er nog zat is dat miss wel meegekomen en daardoor het slijm gekleurd geweest ofzo. Ach ik weet het de 18e.
Goede morgen; Juffie; ik bedoelde idd Liena Was vast in de war door de lekkere pannenkoeken van nata? hihihihi Kristel; neem van mij aan dat de meeste net zo als jou hebben zitten dromen en nog steeds dromen... Ik was en ben er eentje van. Maar soms duurt het gewoon even. Ik was tenslotte ook al een behoorlijk poosje onderweg. Tuurlijk mag je hier je ie kwijt. Daar is het tenslotte een kippenhok voor Het zou super leuk idee zijn als je het dan kan vertellen weer een stapje dichterbij de echo. Morgen al dames en tuurlijk plaats ik een foto, mocht de echo oke zijn...
@Allemaal; Bedankt voor jullie lieve reacties voor Jamie zn verjaardag en jullie bezorgdheid om mij/ons voor de bevalling! Ben morgen uitgerekend, dus zit zelf ook steeds in spanning nu... hihi! \/ Maar vandaag is Jamie jarig, dus kan er eigenlijk geen bevalling bij gebruiken vandaag hoor, hihi! Was gister een geslaagd feestje, gistermorgen mn zwager met zn verloofde en hun beebje van 7mnd op visite gehad en gistermiddag tot gisteravond een uurtje of 9 mn ouders, schoonouders en de beide omi's. Hebben lekker geBBQ-ed.. in de regen... ach, had ook wel wat. We zaten overdekt gelukkig, alleen moest mn haantje steeds de regen door om vlees klaar te maken, wat achterin de tuin stond, ook onder een afdakje gelukkig. Weer eens wat anders dan in de zon te BBQ-en, hihi! Was heel gezellig. Had gister alleen zulke dikke voeten en onderbenen, ik hoefde maar mn vinger tegen mn voet te houden en het deed gewoon zeer, zo prikte dat... ach, nog eventjes... Vanmorgen hebben we ook nog even visite gehad van Jamie's vriendje en mijn vriendin, hadden natuurlijk ook nog kadootjes meegenomen, dus dat kon niet meer stuk voor hem! Ook al hebben we het maar zo klein gevierd, hij heeft echt de wereld aan kadoos gehad, ongelooflijk. Ben vanmorgen weer voor controle naar de gyn in het zkh geweest. Was weer een kilo aangekomen, ben nu 88,4 kg! En aangezien ik het alleen maar van voren heb zitten, snap ik niet waar ik al die kilo's laat... zal vast ook wel door het vocht komen ofzo. Voor ik zwanger was woog ik namelijk 69kg... ben zo'n beetje 20kg aangekomen! Zal nog wel ff een blogje maken op mn hyves met foto erbij van afgelopen week. Of ik maak vandaag nog ff een foto voor erbij. Bloeddruk en urine waren weer in orde en het hartje was deze keer gelukkig wel te vinden, ging reuzesnel vandaag! Zo snel heb ik het nog nooit gehoord! Ik zei al dat de kleine er zin in had vandaag! Toen zei de gyn; "Dan maken we even weer een afspraak voor volgende week", en ik erachteraan, "vind je het heel erg als ik dat liever niet heb? Ik zie je liever van de week nog een keer weer voor de bevalling". Hij weer; "Welke dag had je in gedachten?" Ik zo; "ach, vrijdag ofzo?" Hij weer; "ohja, 8-8-8, ja, da's een leuke dag! Ik vind het goed!" Haha, dus we zullen wel zien.. En voor diegenen die hun voorspelling in onze poll willen aanpassen, geef maar ff een gil dmv PB ofzo. Je kan hem ook zelf aanpassen door te quoten en dan quote weghalen, maar ik vind het niet erg om de poll aan te passen hoor! Zolang ik nog geen kuikentje uitpers, kan dat nog wel hoor, hihi! Xx
Hey lieve kippies, wat is het hier toch weer rustig! Ik ga maar even wat persoonlijke reacties geven, dat ben ik jullie wel schuldig @ Nata, lekker gefietst tussen de druppels door? Zo'n ontbijtje klinkt wel lekker overigens en helemaal tevreden met je nieuwe tv (tje)? Dat moet wel een flinke zijn idd! Ik dacht dat wij een grote hadden maar inmiddels is'tie alweer klein en oud hahahaa... Zo gaat dat met zulke dingen tegenwoordig! @ Liena, wat vervelend dat je niet kan posten vanaf thuis, je wordt gemist hoor! Ten eerste wat een prachtig buikje heb je! Helemaal mooi meis! En wat super dat behang, jullie kindje krijgt straks vast een heel mooi kamertje! Weten jullie al of je straks het geslacht wilt weten bij de echo? Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor @ Kristel, hopelijk ben je tegen die tijd zwanger en kun je je droom werkelijkheid zien worden! Misschien is het een idee om een bruidstaart dan te laten maken in de vorm van beschuiten ja sorry, ik heb toch nog altijd liever taart dan beschuit @ Mink, je komt behoorlijk verwarrend over hahaha om zo over Nata's buik te praten het is in ieder geval duidelijk dat je zwanger bent! @ Juffie, heerlijk gevoel is dat he! En het wordt steeds mooier! Ik kan er nog elke dag van genieten dat ik die kleine armpjes en voetjes voel, super gewoon! Moet je nu alweer aan de slag voor het nieuwe schooljaar? Poeh... Dacht dat je nog wel even vakantie had? @ wendyvanliemde, hoi en welkom! Ik zou het eerlijk gezegd niet zo goed weten?! Ik loop al jaren te klooien met mijn stoelgang en kan heel vaak dagen niet en dan ineens een dag 10 x wel maar weet niet of dit gepaard ging met mijn eitje? Kan je helaas niet helpen.... @ Dag, lekker wezen shoppen en hotdoggen? Wat heb je allemaal gekocht? Ik wil allllleeeeees weten mijn haantje lust ook wel graag zo'n hotdoggie bij de uitgang, grappig! Ik ben meer van het type, lekker ff in het restaurantje zitten met iets drinken en wat lekkers erbij @ Judibi, sterkte met extra werken! @ Mupkuh, spannend zeg! Ik hoop dat alles meezit voor jullie dit keer, dat moet gewoon! @ Yootje, inderdaad een heel schattig nijntje zeg @ Queenie, van harte gefeliciteerd met Jamie! Die is tegelijk jarig met mijn papa fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gister en dat jullie beebje nog in je buik zit! Vanaf morgen mag'tie komen Goed dat de controle weer helemaal prima was! Moet jij altijd urine inleveren? Heb ik nog nooit gedaan nl.! En ach, die kilo's! Ik wil niet weten wat ik weeg inmiddels met al het vocht! Gaat er straks vanzelf af meid! Zo en nu even over mezelf Hier is het nog rustig! Heb wel vaak een harde buik maar ik snap niet zo goed wat er dan precies aan de hand is want ons beebje is ook gewoon nog lekker beweeglijk dus volgens mij voel ik dat gewoon... Wel grappig want tegenwoordig voel ik heel duidelijk de voetjes en handjes blijf het een schitterend gevoel vinden! Verder voel ik me wel goed, soms voelt mijn onderstel een beetje beurs en mijn benen erg moe maar nog geen duidelijke voortekenen voor de bevalling volgens mij?! Mijn vader zei dat ik vandaag zou bevallen, toen ik vanmorgen belde voor z'n verjaardag zei hij 'de dag is nog niet om' dus ik ben benieuwd! Mijn haantje vroeg ook al of het nog niet "aan het borrelen was" daar benenden ik zei al dat er een beebje zit en geen fles champagne! Thuis is de boel op orde dus ik hoef me niet druk te maken, ben een beetje aan het relaxen de jeuk houdt niet over helaas, mijn hele benen staan ook gespannen van het vocht en mijn ringen kan ik helaas ook een hele tijd niet meer om, maar ja het is voor een goed doel he! Ik hoop dat ik vandaag nog de energie krijg om de deur uit te gaan voor wat boodschappen, dat is wel een nadeel! Als ik niet meteen in actie kom 'smorgens als ik op sta heb ik er 'smiddags geen zin meer in Nou meiden, hopelijk snel babynieuws en anders tok ik jullie weer over de normale [klachten] na je eisprong fijne dag allemaal! Liefs mij
@ Deli, denk ook wel dat het goed gaat komen nu. Voor jou is het nog veel spannender Donderdag weet ik meer. Misschien word je beepje dan wel geboren
Mup, spannende dag dus donderdag voor jullie. Veer heel hard voor je meid! Hier weer veel last van me buik, ei is weer geweest. We blijven nog wel ff klussen voor het geval ik toch een langere cyclus heb. Afwachten tot me NOD..... Temp vanmorgen nog hoog. ben benieuwd.
Queen, Gefeliciteerd met de verjaardag van Jamie. Leuke dag gehad? Is ie lekker verwend? haha Morgen DE dag haha spannend meid! Deli, gaat opschieten meid... Gefeliciteerd met je vader! Yojo, schattig nijntje zeg! Mink, morgen de echo. spannend meid, succes! Liena, prachtige buik en erg leuk behang! knuff voor mooie zwangere Liena!
hallo allemaal! zo ben ook weer thuis.. lekker veel gedaan al vandaag. alles staat weer op zijn plek en ben ook al met wat kopieerwerkt begonnen. Moet volgende week weer echt beginnen dus de vakantie zit er bijna weer op! queenie: gefeliciteerd met Jamie! deli: gefeliciteerd met je paps! pooh: veermodus gaat weer aan voor jou! mup: dubbel spannende dag donderdag voor jullie dus.. mink: nog 1 dagje en dan is het eindelijk zo ver! XXX
@ Juffie, jep idd. Bij de 2e keer zwanger gingen we sochtend nieuwe auto ophalen en smiddags echo. En dat ging fout. Maar nu moet het wel goed gaan. Gefeli met je 19 weken trouwens.