@MyPrecious, tuurlijk mag dat meid, hoe meer zielen hoe meer vreugde en uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde en voelen we allemaal hetzelfde dus waarom niet. Ik vind dit het gezelligste kippenhok hihihi 21 augustus moet ik terug komen en als ik dan nog niet gevloeid heb dan wordt ik doorgestuurt naar ziekenhuis. Maar ik loop nu in de tussentijd al 11 weken met een kinderloze buik rond. Heb ook echt de zwangerschapsverschijnselen maar het is zo nutteloos. En écht moeite heb ik er nog niet zo mee maar misschien komt dat ook wel omdat ik er vanaf begin af aan geen kind in heb zitten ook al denkt mijn lichaam er anders over. Tja, moeder natuur heeft het iets anders voor mij geregeld. misschien moet ik hier een les uit halen denk ik wel eens. Je bent van harte welkom MyPrecious, dus blijf vooral mee lezen en kakelen met ons! Fijne avond allemaal
Nu ga ik echt de computer uitzetten. Even de gedoopte noemen: MyPrcious = preciouskip geworden Miranda200375 = motorkip geworden (dankzij diepvrieskip) trusten allemaal
Haha! Heb idd nieuws over Deli.... tromgeroffel.... Ik kreeg om 21.17u het volgende smsje van haar; Hee buddy alles rustig bij jou? Mijn vliezen zijn zojuist gebroken erg vreemd allemaal?! Nu wachten op wat komen gaat... ik hou je op de hoogte. x Heb ik haar even suc6 gewenst en kreeg toen dit berichtje; Ja ik vind het best vreemd en een beetje griezelig... Heb wel iets buikpijn maar da's zo'n menstruatiegevoel. Je hoort van mij en gr aan de meiden. x PreciousKip welkom! Je komt net op het juiste moment binnenvallen, hihi! Enne Miranda, goeie kippenaam ook hoor, MotorKip! Zal ook even de augustusmama's inlichten! Xx
SPANNEND! QB zou je mij een sms willen sturen als t zover is? Heb wel Deli haar nummer maar ja om die nu te gaan smsen.....
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje --> Sorry! Dismissed! Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje --> Sorry! Dismissed! penr --> 2 augustus --> haantje --> Sorry! Dismissed! Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje Yojokip --> 16 augustus --> haantje Liena --> 13 augustus --> kippetje Pooh --> 11 augustus --> kippetje Maria--> 12 augustus--> haantje Deli's haantje --> 17 juli --> haantje -->Sorry! Dismissed! Daykip--> 7 augustus--> haantje Miranda--> vind t heel moeilijk... --> kippetje Nata --> 30 juli --> kippetje --> Sorry! Dismissed! POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! DeliKip --> 24 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! MupKip --> 26 juli --> haantje -->Sorry! Dismissed! Riedelkip --> 30 juli --> haantje --> Sorry! Dismissed! Droomkip --> 1 aug --> kippetje --> Sorry! Dismissed! Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje --> Sorry! Dismissed! penr --> 30 juli --> kippetje Sorry! Dismissed! Mink --> 1 augustus --> haantje --> Sorry! Dismissed! Juffie --> 3 augustus --> haantje --> Sorry! Dismissed! Yojokip --> 1 augustus --> kippetje --> Sorry! Dismissed! Liena --> 29 juli --> haantje Sorry! Dismissed! Pooh --> 29 juli --> haantje Sorry! Dismissed! maria --> 2 augustus --> kippetje --> Sorry! Dismissed! QueenieKippie's haantje --> 5 augustus --> heeft geen idee... Daykip--> 8 augustus--> kippetje Miranda --> ook hier vind ik t moeilijk --> ik denk haantje Nata --> 4 augustus --> haantje Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!
Isgoed Yootje! Je nr staat op onze SKSB-hyve toch? Zal ik hem meteen in mn telefoon zetten. Sowieso zal ik zodra ik iets van Deli hoor dat hier en bij de augustusmama's melden, maar dat zal denk ik dan morgenvroeg worden, ga zo eerst slapen.. en nu maar hopen dat ik zelf niet begin vannacht, hihi! Xx
Hahah ja idd! Maar ben morgen de hele dag werken vandaar dat ik het vroeg. Wel heel spannend zeg! Jij kan ook elk moment beginnen......pfff wat een spanning allemaal! Maar goed dat ik morgen moet werken anders zit ik de hele dag hier.....hahah Succes in ieder geval mocht je toch beginnen! Zal mijn nummer nog een keer sturen dan heb je het zeker! IK VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER!
Hey meiden! Jullie mogen me gerust smsen hoor Kan jullie niet met rust laten, was nog even de laatste enveloppen aan het schrijven en dacht ff kijken bij m'n kippies Nog geen verandering hier, ongie gevoel en heb het gevoel dat ik in mijn broek plas zo nu en dan maar dat is het vruchtwater ga zo weer lekker op bed liggen en maar proberen te slapen, vind het wel erg spannend! Ik hou jullie via queenie sowieso op de hoogte! Dikke kus
Nogmaals heel veel suc6 meis! Ben benieuwd of het vandaag nog gaat lukken... anders zal het morgen worden! Nou, dan beval ik gewoon op jouw uitgerekende datum en jij op de mijne! Ruilen we ff om! Neem je rust nog even, straks heb je je energie hard genoeg nodig....! Xx
Ik kom nog even snel spieken voordat ik ga slapen... En wat zien mijn slaperige oogjes?! Deli, je vliezen zijn gebroken! *Diepvrieskip rent rond als een hypere kip zonder kop* Delikuiken is in aantocht! Nu ben ik helemaal niet meer weg te slaan achter de pc. Ik hoop zo dat het snel zal gaan voor je en dat je je kuikentje dus snel vast mag houden Ik kan niet wachten! Als het gebeurt voordat je nog wat laat horen; HEEL VEEL SUCCES Ik denk aan je
Deli; Meissie gefeliciteerd alvast; Zet hem op en laat de natuur vooral zijn ding doen. gaat helemaal goed komen Het eerste kuikentje in ons hok. Ik vind het helemaal geweldig! Ik ben nu al helaam trots op je. Dikke knuffel
ohh spannend. Ik zit net naar mijn haan te schreeuwen ons eerste kuiken wordt straks geboren hij begint me daar te lachen... Ik leef gewoon mee.... Queen wie weet begint het ook wel zo bij jou hahahaha Miranda; ik had al heel snel mijn rijbewijs. Ik nam lessen van anderhalf uur. Makkelijkste is nu 2 keer in de week. Dan heb je hem sneller en heb je beter weer als je moet afrijden... Je kan nog best wel lang doorrijden denk ik, maar je moet even op je gevoel af gaan. Ik rij nu niet, omdat mijn motot het even niet doet hahaha een echte italiaan he? wel een mooie en leuke motor, voor als je niet erg lang bent. Deze is nameljik verlaagd. Is een ducati monster... Yoyo; leuk dat de foto's zijn gelukt... Mupkuh; spannend meis de echo donderdag; het moet nu wel goed gaan... daar ga ik heeel veel voor [-o< Juffie; wat kan de tijd dan weer snel gaan he? Ach een nieuwe groep is ook wel leuk Liena; we missen je idd. Vooral je reacties. Je ziet het meteen, je bent er niet en minkie raakt helemaal in de war Linnie; weer druk aan het werk meis Pooh; lekker klussen en afwachten maar..... Heb je nog ovutesten. dan kun je zien wat er gebeurd. Als je nu een kieste of een late eisprong hebt, dan worden ze meestal positief.... Morgen heb ik idd de echo; voel me nu nog redelijk ontspannen, maar hoe dichterbij het komt, hoe spannender natuurlijk. Maar ik hou jullie op de hoogte
Hahah hier ook zo'n kippetje dat helemaal hyper naar bed ging! Het eerste kuikentje is in aantocht! Dacht kom nog ff spieken..... Ik ga werken kom vanavond heel snel weer terug! Succes meiden!
oh wat spannend Deli haar vliezen gebroken! zit helemaal te stuiteren hier op de bank! ga straks wel richting school maar kom misschien tussendoor wel even kijken en anders hoop ik vanmiddag leuk kuikennieuws te lezen! mink: heel veel succes vandaag! ook een spannende dag voor jou vandaag! miranda: moet eerlijk zeggen dat ik ook wel van doorrijden houd hoor. heb al wel wat bekeuringen binnen maar als ik er naast zit houdt ik er dus niet van.. ik geloof dat het bij mijn collega allemaal met een week of 13 loskwam. die had ook een windei.. Hoop dat het bij jou sneller gaat! precious: Welkom! yojo: werkze!
eindelijk een kuiken in aankomst deli, sterkte meid! spannende dag vandaag dus. nou queen, nou jij nog @preciouskip: ik heb helaas bijna elke cyclus een dikkere blauwe ader over mijn linkerborst lopen. bij mij betekent ie blijkbaar alleen dat mijn ei geweest is of zo kom vanavond meteen weer kijken op dit kuikenjournaal!