[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    had op het verkeerde forum gepost whahahaha, nopgmaals dan MUP gefeliciteerd!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn schoonzusje is waarschijnlijk zwanger, ze had licht posi testen.. :( Ze was ook heel misselijk.. Vind het even heel krom, maargoed, het is af en toe heel oneerlijk!

Ik zat mijn verhaal over het ziekenhuis te vertellen en dat de kans op een tweeling groter is door Clomid.. Zegt ze; "Ohh gadver, een tweeling lijkt me echt VERSCHRIKKELIJK!" Sorry hoor, maar hoe graag wil jij kinderen..?!

Sorry hoor, moet even klagen hoor! ;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

He bah Linnie! Ik snap dat je daar even van moet slikken... Weet zij van jou kinderwens? Dan is het helemaal triest om zo'n reactie te geven...

Snap dat je het heel oneerlijk vindt!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    je klaagt maar een end weg meid, hier kan het allemaal. Inderdaad hoe graag wil zij kinderen?

Wat houdt PCO nou eigenlijk precies in Linnie?
    Is dat niet dat je maar zelden je eisprong hebt?

Het is inderdaad oneerlijk af en toe en aangezien wij vrouwen gelijk zwanger willen zijn als we gestopt zijn met de pil, zl je zien dat lukt niet en mensen die niet zwanger willen raken die raken gelijk inverwachting. Dát vind ik oneerlijk!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, ze weet ervan ja! Ze zei zelfs nog; Oh, dat heeft een meisje die ik ken, die is zo'n 2 jaar bezig geweest dus dan zal het bij jou ook nog wel even duren..
    Ik begin het haar een beetje te gunnen dat ze gewoon ongi wordt! Sorry hoor.. :( :oops:

@Miran; Met PCO maak je teveel eitjes aan zodat ze niet genoeg kunnen groeien en dus ook niet springen (haha, mijn gangstereitjes) Ik ga nu aan de Clomid en dan blijven ze wel doorgroeien en wek ik dus mijn eisprong op! :) Hopelijk mag ik de zus van Yojo achterna, want die was heel snel zwanger! :)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, het klinkt een beetje als een onnozel schoonzusje :confused: mag ik misschien niet zeggen maar als mijn schoonzusje of iemand in mijn omgeving me jou verhaal zou vertellen zou ik die persoon willen bemoedigen en het niet in m'n hoofd halen om zulke reacties te geven!

Maar het is nog niet zeker dat ze zwanger is he?!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

@Mup: GEFELICITEERD!

@Linnie: Ik snap echt dat je zo denkt over je schoonzus.. Ik vind het zelf ook heel ongevoelig om zulke dingen te zeggen.. Maarja, mensen die niet weten hoe iets is denken soms niet na bij wat ze zeggen :( Mijn moeder ook bijvoorbeeld, vorige maand, zei ze tegen me: Joh, je was helemaal niet zwanger, je bent alleen maar later ongesteld geworden!
    Nouja, zo hoor je genoeg van buitenstaanders :(

@All:

Ik kon me echt even niet inhouden vanochtend en heb weer een test gedaan.
    Het streepje is nog steeds heel licht maar ik zag m binnen 1 minuut al verschijnen..
    Dus ik mag bij deze weer aannemen dat ik zwanger ben.. Alleen vind ik t een beetje een groot woord nu en hou ik t er maar even bij dat er 'iets' in mn baarmoeder gebeurd.
    Mijn lichaam vertelt t me elke keer goed zeg!

Ik hoop nu echt dat het feit dat ik mn eisprong gevoeld heb en dat de innesteling veel eerder was dan de vorige keren EN dat ik nu veeeel eerder hebben kunnen testen (dus eerder en meer hcg) dat dat betekent dat t nu wél goed mag blijven gaan!

Ik ga nog niet mn banner veranderen, of het uitschreeuwen dat t zo is op t 'ik ben zwanger' forum. Daarvoor ben ik te bang dat ik over een paar dagen toch weer mag zeggen dat t fout gegaan is.. Ook aangezien het nu 5 dagen voor mn NOD is, wacht ik eerst mn NOD af + nog wat dagen erbij ofzo voordat ik t echt aan ga nemen.
    Ik ben gewoon veel te bang dat t fout gaat..

8. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    krsitel, een hele voorzichtige gefeliciteerd! :D

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Deli; Inderdaad, ze is niet zo tactisch.. Nooit geweest ook! Kan ook niet zo heel goed met haar opschieten, dus misschien werkt dat ook wel mee.. Maar ze is jonger dan dat ik ben en ik heb altijd zo'n idee dat ze kinderen helemaal niets vind en volgens mij is ze er eerlijk gezegd niet helemaal klaar voor.. Maargoed!

@Kristel; Spannend meid! Ik zou inderdaad toch echt je NOD afwachten na de laatste twee keer! Maar snap dat je moeilijk kunt wachten! Alvast een voorzichtige proficiat :)

10. judibi

judibi Bekend lid

@mup: gefeliciteerd! deze keer gaat het vast helemaal goed, ik veer ervoor :D
    goedemorgen allemaal, ik lees hier en daar wat mee.
    @miranda: beterschap. misschien is je lichaam inderdaad even de weg kwijt vanwege een zwangerschap :eek:
    @linnie: fijn, pco :( maar gelukkig is het vastgesteld en kan je er wat mee doen :D lees voldoende over dames die met Clomid hopsakee zwanger zijn!
    werk ze allemaal!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel... Spannend meis! Hoop dat je straks kunt genieten van een goed lopende zwangerschap!

@ Lin, inderdaad dat is het juiste woord! Niet tactisch! Maar let maar op meid, als die eitjes van jou flink gaan groeien en springen kan het toch nooit lang duren met al dat geklus van jou en je haantje :D

12. judibi

judibi Bekend lid

oops, sorry vergeet zomaar een kippie :confused:
    Kristel: ik veer ook heel hard voor jou, dat alles deze keer goed gaat en dat het netjes blijft zitten :D

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop het echt, maar denk toch echt dat het nog even gaat duren.. :( Ik wil zo graaaaaaaag! :)

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden!

@ Miranda, Denk dat je gister je ei hebt gehad! Want je hebt een flinke hoge stijging gehad. Dat roze verlies heeft daar dan ook mee te maken.
    Je hebt idd iets verkeert ingevuld. Die rode vakjes betekenen ongi, als je bijvoorbeeld roze verlies hebt gehad kun je wel spotting aangeven. En verder als je afscheiding hebt moet je dat aangeven bij Cervical Fluid.

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Kom vandaag toch nog maar ff tokken. Ben echt niet vooruit te branden! En heb gisteren zowat de hele dag liggen pitten en ben nog steeds moe. Toch wel fijn dat je nu gewoon legaal midden op de dag een dutje mag doen :D

Linnie, mijn overbuurmeisje heeft ook PCO die was met de Clomid binnen 3 maanden zwanger dus het kan wel! Hou moed! Ze weten nu in ieder geval wat er aan de hand is en wordt er aktie ondernomen. Ik ga heel hard veren voor een pracht ei. Jij flink klussen met je haan en dan heb je (volgens mij) even veel als ieder ander om zwanger te raken. Krijg je nu ook regelmatig een echo om te kijken of je een mooi eitje hebt?

Kristel.......een voorzichtige hoera voor jou! Ik ga veren dat alles goed gaat!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Lin, snap het! Als je eenmaal die knop hebt omgezet en iets wilt dan wil je het ook meteen!

Kan je geen peptalk geven of zeggen dat het nog maar ff is want het kan nou eenmaal zo zijn dat je nog even geduld moet hebben :(

Maar meis; het schattigste, liefste, mooiste en leukste baby'tje van de wereld "maken" kost nou eenmaal een hoop tijd ;)

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kom ik tokken vlucht iedereen uit het hok ;)
    Is er ineens niemand meer :cry:

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wel hoor dagdromer, ik ben er nog wel! Was ff naar de wc en drinken halen voor de afdeling... En er moet natuurlijk wel gewerkt worden tussen door :D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dankje voor de felicitaties allemaal, maar ik vind het toch eng hoor, dus ik weet even niet zo goed of ik nu blij moet zijn of niet :(

@Linnie: Het is niet de uitslag die je graag had gewild, maar er is nu gelukkig wel duidelijkheid en kan er wat aan gedaan worden. Ik hoop echt dat je met de Clomid nu een superei krijgt en dat je haantje meteen raak schiet ;)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja meiden, ik ga er ook echt voor! Ik ga zo ontzettend veel klussen dat mijn haantje geen kans krijgt om mis te schieten ;) :)

En inderdaad, ben blij dat ik er nu al achter ben en niet eerst een jaar afgewacht heb! :) (ik weet het, positief blijven)

Ik mag 20 juni direct starten, dus ik ga voor de posi-test in juli! :) Heeft Maria ook voor me gependeld, dus als het voor Mupkuh uitkomt, dan hopelijk ook voor mij :D

@Dag; Lekker hoor, legaal dutten! Zou ik nu ook wel willen! Zit vandaag op HR, maar zoals jullie zien heb ik er niet zo'n zin in vandaag ;)

@Judibi; Hoe is het nu met jou dan? :D

Deel Deze Pagina