Jawel Riedeltje...juist wel je er mee bezig houden. Het is natuurlijk niet niks en je moet het echt even de tijd geven om het te verwerken. Probeer het van je af te praten. Ik ben ook heel nuchter en vind dat ik alles zelf wel op kan lossen maar je komt je gevoelens vroeg of laat toch tegen. Wij zijn er allemaal voor je en zijn er juist voor om anderen te kunnen helpen!
Riddle, er is niks raars aan als je zo huilerig bent hoor. Normaalste zaak van de wereld. Het heeft naar mijn idee niet zoveel te maken met of je emotioneel van jezelf bent of juist niet.. Ik huil ook nog over t feit dat ik 2x mn kindje verloren ben en of t nu in een vroeg stadium is zoals bij mij of wat later zoals bij jou, dat maakt niet uit.. Het is iets ingrijpends en het doet ook gewoon pijn. Als je wilt huilen en schelden en doen, dan moet je dat gewoon doen! Ik hoop wel heel erg voor je dat je een beetje rust vindt en het een plekje kan geven.. Ook hoop ik dat de buikpijn gauw minder wordt en dat alles weer een beetje terug op zn pootjes komt
hoi riedel. ja zoiets hakt er flink in. heb zelf ook een miskraam gehad die volledig mis ging, dus ik weet hoe je je voelt. geloof me, het lijkt in niets op een bevalling! ben ervaringsdeskundige 8) de pijn die ik heb ervaren bij de miskraam was erger, anders. en dat bloedverlies, ik heb dus wel een flinke transfusie gehad. heb in totaal twee dagen in het zkh gelegen, daarna stom genoeg weer veel te snel aan het werk. doe maar rustig aan meid, en als je iets wilt vragen, stel je vragen dan gerust!
Ja Judibi mijn ha vond dat ik wel een bloedtransfusie had gemoeten omdat je dan wel wat sneller weer op de been bent, dat duurt nu toch vrij lang, wou eerst maandag lekker weer werken maar ben bang dat dat nog niet gaat lukken, baas is wel heel begrijpend das wel fijn maar het blijft een man dus tja haha...maar hoop dat de bevalling idd andere pijn is en tja dan heb je er idd wat voor terug he? Ja meiden jullie hebben misschien ook gelijk....zal proberen het niet teveel weg te stoppen...Thanks allemaal! Voorlopig zit zwanger er zijn er zo en zo nog niet in voor mij....moet eerst gemiddeld 6 weken wachten tot mijn eerste ongi. en dan nog een maand en na de tweede ongi. mag ik pas weer proberen dus dan zit je alweer tegen eind augustus....pff gaat snel allemaal zeg
Erg vervelend dat je nog zo lang moet wachten meid maar je lichaam heeft ook wel tijd nodig om te herstellen. Balen want je wilt natuurlijk weer zo snel mogelijk kunnen werken aan je doel. Goed van je dat je het probeert om het niet teveel weg te stoppen! Zal moeilijk zijn als dat de aard van het beestje is maar praten helpt en je kan het leren. Mijn haan en ik hebben ook moeten leren praten. Allebei binnenvetters en dat knalt een keer.
@ Riedel, dat klinkt inderdaad erg ver weg maar de tijd vliegt voorbij dat zul je zien! Rust maar goed uit, bazen zullen het toch nooit snappen al zeggen ze van wel! Weet je al wat over een nieuwe trouwdatum? Wel fijn dat je nu in alle rust je daarmee kan bezig gaan houden straks toch!
Ja Deli....de nieuwe trouwdatum is 19/9...mijn familie en schoonfamilie hebben dingen besproken en iedereen gaat meebetalen aan de trouwerij omdat mijn haantje de enige zoon en neef is en ik de enige dochter die gaan trouwen dus willen ze een echte trouwerij dus we krijgen een zaal en een band en alles erop en eraan...das wel weer heel super!
Zit het nu pas terug te lezen. Dat is allemaal wel heel spannend! Die eitjes prikken klinkt pijnlijk? Wel fijn dat ze tegenwoordig een handje kunnen helpen. Is dat dan ongeveer zoiets als IVF of heeft dat er weer niks mee te maken. Ben echt leek op dat gebied maar vind het wel heel interessant.
Inderdaad Judibi, dat klinkt wel spannend! Het is wel een heel gebeuren he! Hopelijk gaat het helemaal goed! @ Riedel, wow! Dat klinkt super! Dan heb je in ieder geval een leuk vooruitzicht nu!
Ik ga er ook van tussen. Gisteren een lekkage ontdekt op de zolder dus ga even een loodgieter regelen. Fijne dag nog allemaal!
Hallo chickens, Ben ik weer even! @Rid; Fijn dat je je weer iets beter voelt en heel begrijpelijk dat je nog steeds emotioneel bent! Goed uitrusten en denk goed aan jezelf! @Judibi; Spannend meid! Ik duim voor een mooi eitje! En inderdaad, af en toe moet je het even van je afzetten en dan is een vakantie echt ideaal! Ik heb trouwens net wat informatie opgezocht over PCO en het schijnt dat een dieet waarbij je geen koolhydraten eet heel goed helpt! Aangezien ik geen overgewicht heb wil ik niet enorm dieeten, maar baadt het niet, schaadt het niet! Ja toch?!
Linnie ook een beetje moe! Maar ben ook echt te laat gaan slapen! Heb trouwens weer ontzettende ongi-krampen, snap nog steeds niet waar die nu vandaan komen.. Mijn eitjes zijn volgens mij echt flink aan het vechten
Nou, toch mn banner maar weer veranderd Ik weet niet waarom, maar ik moest t gewoon doen! Nu maar hopen dat ie nog 37 weken mag blijven staan
Hahahaha... Die gangstereitjes... Kan er om blijven lachen! Ik wil ook slapen maar dat gevoel heb ik iedere dag wel alleen dat gaat zo moeilijk op je werk