[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop het ook Kristel! :)

En Deli, moet er ook om lachen! Zelfs tijdens die echo dacht ik; "Zie je nou wel, het zijn gewoon echt gangstereitjes" ;)

Ben vandaag met mijn dieet begonnen! Heb geen brood gegeten en zit flink aan het water! Nu nog ff volhouden tot 20 juni! :)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Kristel86, eve n stom vraagje misschien aan je en ik bedoel het niet verkeerd hoor sorry hoop dat het niet zo lelijk overkomt wat ik nu wil vragen..... weet jij zeker dat je toen 4,5 week en 5 weken zwanger was? Ik bedoel had jij toen positieve testen in je hand? Ben je toen bij de dokter of verloskundige of misschien bij de gyneacoloog geweest?
    Ik bedoel het echt niet verkeerd maar kan het ook gewoon zo zijn dat jij een langere cylcus hebt?
    Ik veer voor je dat je zwanger bent én een streep is een streep dat ben ik met je eens hoe licht ie ook is, maar ik ben ook eens 10 weken overtijd geweest maar weet nu nog niet of dat ik zwanger was ja of nee. Testen sloegen niks uit maar had wel alle verschijnselen van zwangerschap, van moeheid tot aan ijskoud toe en alles wat er nog meer bij komt kijken. Ik wil je echt niet ontmoedigen of het je niet gunnen maar ik wil je juist beschermen tegen een klap die je kunt krijgen als je gewoon weer ongi gaat worden. Snap je wat ik bedoel...... echt ik meen het ik bedoel het niet gemeen hoor echt niet!
    Ik gun t je van harte en hoop dat dit kindje dan ook heel lang bij jullie mag blijven maar kun je mij ook begrijpen?

Veel liefs miranda

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Linnie, wat houdt dat dieet dan in? Ik heb niet zo'n verstand van voedsel en eet over t algemeen alles wat los en vast zit, maar overal zitten toch koolhydraten in?

Miranda, Ik snap je vraag heel goed, maar toch voelt t een beetje als een klap in mn gezicht.
    Ik ben niet iemand die uitgaat van klachten en dan maar rond gaat roepen dat ze zwanger is.
    Natuurlijk heb ik de vorige keren positieve testen gehad.. Dus wat betreft 'gewoon ongi worden', dat ben ik de afgelopen 2 maanden dus niet geweest en zal ik nu ook niet worden... Mocht ik nu weer 'gewoon ongi worden' dan zal t helaas weer een vmk zijn, maar daar wil ik niet vanuit gaan..

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    NMooit van uit gaan hoor meis, je bent nu zwanger en we hopen echt allemaal dat je dat de aankomende 8 maanden gewoon netjes blijft!

Daar moet je van uit gaan hoor!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dit houdt in dat je brood/ rijst/ aardappelen en suikers moet laten staan! Ik ben dus ook iemand die veel van snoepen houd, maar ben niet te dik! Maar het schijnt dus dat je door teveel suikers/ koolhydraten meer insuline gaat aanmaken en dit kan PCO veroorzaken omdat insuline de werking van een bepaald hormoon om je eisprong te krijgen vertraagd.. Dus ik ga het in elk geval proberen!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, het kan ook niet zo zijn dat het hormoon nog aanwezig is toch? Ik meen me te herinneren dat je er achter kwam dat het mis was omdat na de postieve testen je ineens negatieve testen kreeg.

Ik snap Miranda's vraag wel, ik heb in ieder geval wel nog elke keer meegekregen dat je positieve testen had maar kan me haar 'bescherm-gevoel' wel voorstellen... Toen jij begon over weer testen voor je NOD was mijn gedachte ook meteen wacht er nog even mee om een teleurstelling of klap te voorkomen... Dus ik hoop dat je snapt dat ze het wel goed bedoeld en dat je het niet als klap in je gezicht ervaart meis!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Brood zelfs laten staan? Dus je mag ook helemaal niks hebben waar tarwe in zit?
    Dat worden dan cornflakes denk ik of niet?

Met de aardappelen en rijst zou ik nog niet zo'n moeite hebben denk ik, maar wel met de suiker hehe. Maargoed, het is voor een goed doel dus dan moet het wel lukken!

En dat je van snoepen houdt zegt niet automatisch dat je dik bent ;) Ik eet zoveel chips en koekjes, dat wil je niet weten, en ik moest naar een diëtiste om aan te komen :p Dus dat zegt allemaal niks hoor :-D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

:confused: Linnie, wat ga je eten dan?

Dat van die suikers is duidelijk dus dat je dan gewoon niet moet snoepen snap ik maar je moet toch wel gewoon kunnen eten?!

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi meiden, :)

Een vraagje en hoop dat iemand die voor me kan beantwoorden. Of mij een link kunnen geven waar ik het antwoord van mijn vraag kan vinden.

Ben sinds vandaag begonnen met ovutesten. Heb niet met ochtendurine getest zoals op de gebruiksaanwijzing staat. Maar nu lees ik op de site dat je ook niet 4uur voor de test mag drinken.

Ik heb om 9uur ontbeten, dronk daarbij 1 mok koffie en ik deed om 12 uur de test. Betekend dit dat ik het fout heb gedaan? Want ik dronk dus die koffie en 3 uur later deed ik die test.
    Kreeg een tweede streepje, wel iets lichter als de controle streep dus negatief. Kan de test ook anders uitslaan omdat er maar 3 uur tussen het drinken en testen ligt.

Ben er zo onzeker door. :oops:

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Delilah

Ja dat klopt, dat ik voordat ik ging bloeden alweer negatieve testen had.. Terwijl ze daarvoor duidelijk positief waren! Daarom zal ik nu ook nog steeds een paar keer per week blijven testen, gewoon om het nog een beetje onder controle te hebben, dat ik weet wat me te wachten kan staan.

Ook snap ik dat er mensen zijn die t niet eens zijn emt dat ik voor mn NOD test en al helemaal zo vroeg ervoor..
    Maar mocht het nu weer fout gaan, dan wil ik dat graag weten. Ik ben er 2 weken geleden mee naar de huisarts geweest en die zei dat als t weer zou gebeuren dat ik dan naar de gynaecoloog doorgestuurd zou worden..

Dat mn testen van de ene op de andere dag ineens weer negatief waren, daarover legde de huisarts uit dat t dan tijdens de celdeling, onderweg naar de baarmoeder al fout gegaan is en dat er waarschijnlijk iets met de chromosomendeling verkeerd gegaan is..

Daarom wil ik het nu weten als t weer fout gaat, dan kunnen ze daar onderzoek naar doen..

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik bedoel het ook echt niet gemeen hoor en hoop natuurlijk dat het nu wel heel lang mag blijven zitten en dat je na 8,5 maand een gezonde baby in je handen mag houden. Waneer had je ook alweer getest als ik vragen mag? Sorry dat jij het zo voelde zo bedoelde ik t niet.
    Ik zeg ook niet dat jij zo iemand bent.
    Nou goed, je bent zwanger en bij deze VAN HARTE GEFELICITEERD, ik gun het je.

liefs Miranda

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Yach,

Daar hoef je je niet zo druk om te maken :)
    Die ene kop koffie zorgt er niet voor dat de testuitslag niet goed is hoor..
    Ze geven die tijd alleen maar aan als richtlijn.

Ik weet bij het volgende niet of ik er een uitzondering op ben of niet, maar zelfs als ik net 20 minuten geleden geplast heb en ik ga dan weer plassen voor een ovutest dan doet ie t nog goed.. Zo heb ik ook al eens een positieve gehad..

13. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Bedankt kristel.

Dit is de eerste keer (1e dag) dat ik die ovutesten gebruik namelijk, deed jij het 1x per dag? Ik lees soms dat vrouwen ze 2 keer daags doen, dus ook nog in de avond.

PS: die banner staat je geweldig! :D

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Tja, ik kwam net weer via deze site bij iemand terecht die een iets beter dieet heeft gevolgd en zij is zwanger! Je moet dan wel matigen met koolhydraten, maar mag in elk geval nog wel twee boterhammen eten! :) Dat ga ik dus doen!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb wel eens gelezen en ook gehoord van de vk dat het in de meeste gevallen al in zo'n vroeg stadium fout gaat en dat vrouwen het zelfs vaak niet weten en gewoon denken dat ze hun menstruatie kregen. Dat hele eerste traject tot innesteling is erg spannend daarom is mijn gevoel bescherm jezelf tegen een klap.

Maar ik kan me ook voorstellen dat jij daar iets anders in staat met het vooruitzicht naar de gyn te kunnen mocht het weer mis gaan. We hopen gewoon dat je die gyn helemaal niet ziet!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,
    zag dat kristel toch getest heeft. hoop dat het deze keer wel goed gaat!
    linnie: pff lastig dieet zeg. maar als het werkt!

ga zo weg even naar mijn ouders. eet daar ook. nu nog even snel wat doen hier en dan weg. tok later!

XXX

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Moet natuurlijk ook weer geen kilo's afvallen! Maar iets minder snoepen en een beetje op het eten letten kan nooit geen kwaad :D Het is daarnaast ook nog eens voor een goed doel :D

Zij had trouwens ook PCO en heeft dit dieet van haar gyn gekregen :D

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Inderdaad Kristel! :) We gaan gewoon voor die banner van 40 weken :D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Miranda:

Ik weet dat je t niet gemeen bedoelt en ik hoop ook niet dat ik 'aangevallen' over kwam. Alleen op de een of andere manier doet t me wel pijn. Alsof ik niet geloofd word ofzo :(
    Ik heb maandagochtend getest, daar zat heeeeel licht een streepje op.. En vanochtend weer getest om te kijken of t streepje duidelijker werd, en dat was ie dus :)

@Yach:

Ik begon op een bepaalde dag met testen en deed dan 1x per dag een test. Zodra ik een positieve ovutest had 's ochtends dan deed ik t 's avonds nog een keer om te kijken hoe lang de piek aan zou houden..

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey mijn banner klopt niet :( ben al 10 wk en 2! dagen.... nou ja kijk vanavond wel even...

Deel Deze Pagina