Ligt denk ik aan Lafemme... Mijne liep vanmorgen ook een dag achter! Daarom heb ik deze nu maar in gebruik!
Volgens mij komt dat door de tijdzone van de website waar de banner vandaan komt... Als zij zoveel uur achterlopen dan merk je dat op een gegeven moment aan je banner dat die een dag achterloopt..
Vervelend is dat he! Heb het al eerder gehad met deze banner en je bent zo blij dat je weer een dag kan wegstrepen of zelfs een week
@Kristel, ik kan me wel voorstellen hoe je je voeld als je denkt dat mensen je niet geloven hoor. Ik hoop dat het geluk je nu gegunt is.
@Linnie, onze tijd komt wel meid misschien deze maand niet maar dan misschien de maand erop wel en anders de maand daarop. Mijn ei is gevonden! Op dag 17 maar liefst dus heb volgens mij weer een cyclus van 29 tot 31 dagen. We zien het allemaal wel kippen, ik ga nu even een spelletje spelen op de pc en dan voor het eten zorgen. liefs miranda
Linnie is ook blij met jouw ei! En inderdaad, onze tijd komt nog wel! Ik ga nu echt even wat doen, want ik zit echt te kloten
@ Kristel, gefeliciteerd meid! Weer zwanger zie ik. Had je echt een dik vet positieve test alweer. Ben je al eens bij de gyn geweest voor een onderzoek ofzo. Misschien ben je nog wel gewoon zwanger van de vorige keer.
@ Kristel, ben ik alweer las net dat je een lichtpositieve test had. Maar heb je de gyn ofzo al eens gebeld of de ha. Want denk dat je misschien wel beter in de gaten gehouden moeten worden. Als het zo vaaak mis gaat.
Hey Mup Nou, ik ben 2 weken geleden bij de huisarts geweest vanwege dat ik dus 2x achter elkaar een vmk gehad heb, maar hij zei dat ie me wel kon doorsturen naar de gyn, maar omdat ik nog jong ben en dat t 'pas' 2x fout gegaan is, de gyn niet zoveel zou doen Daarom heb ik oen zelf besloten om t nog niet te doen.. Mocht het nu voor de derde keer fout gaan dan word ik wel doorgestuurd. Wat betreft de vk bellen nu... Tja, ik denk dat ik eerst nog even deze week afwacht voordat ik de vk ga bellen. Als alles nog goed zit dan ga ik maandag bellen denk ik Gewoon als zelfbescherming, anders ga ik nu weer helemaal over de rooie van blijdschap en dan krijg ik weer kriebels omdat ik naar de vk mag enzo... En dan gaat t misschien alsnog weer fout volgende week ofzo.. Dus ik wacht daar liever even mee, ik wil dit eerst allemaal even laten bezinken
@ Kristel, kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten met het bellen van de vk. Maar let wel goed op en bellen anders op tijd de huisarts. Want op misschien pas je toch beter bij een gyn dan.
Wat betreft mijn vmk's... Ik heb vanaf 2 weken vóór mijn 1e zwangerschap Tarwekiemoliecapsules geslikt.. Tot aan 2 weken geleden.. Nu ben ik er net achter gekomen dat je die helemaal niet mag gebruiken als je zwanger bent! En als je zwanger wilt worden dat t dan slimmer is om ze ná je eisprong even neit te gebruiken... Voor het geval je dan al een zwangerschap in de maak hebt... Ik weet dat tarwekiemoliecapsules iets met je bloedsomloop doen.. Nu ben ik eigenlijk een beetje bang dat t misschien daardoor fout gegaan is.. Dat misschien door die capsules t eitje niet goed kon innestelen ofzo.. Hopen maar dat nu ik ermee gestopt ben de zwangerschap wel wil doorzetten! Maar iig, voor degenen die het gebruiken nu, misschien is t slimmer om t niet te doen?
@ Kristel, ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan. Misschien kun je beter even de ha bellen om te vragen wat je het beste kan doen mbt vk of gyn. Ik zou echt voor een gyn kiezen in jou geval word je wat beter in de gaten gehouden.
Mup, ik heb net voordat jij je berichtje plaatste de huisarts gebeld Ik moet maandag langskomen en dan kijken we wel wat ie zegt. Ik denk zelf ook wel dat t slimmer is om voor de gyn te kiezen, maargoed, ik wacht eerst even af wat de huisarts zegt erover
@ Kristel, super meid! Geeft me toch een beter gevoel Ik loop ook bij een gyn en die houden je zoveel beter in de gaten. Ik denk dat ik vrijdag of morgen misschien maar eens ga bellen. Heb de 26e al een afspraak staan voor een pap uitstrijkje denk dat ik die om laat zetten.
Ja ik ben aan de ene kant ook wel blij dat ik er al mee naar de huisarts kan maandag en dan bespreken wat we ermee gaan doen Alleen ik wil gewoon niet te hard van stapel lopen aan de andere kant mbt afspraken maken ed want t zou zomaar kunnen zijn dat ik die afspraken vrijdag alweer zou moeten annuleren als ik pech heb Wat doet de gyn eigenlijk anders dan een vk bijvoorbeeld?
@ Kristel, kan me voorstellen dat je niet te hard van stapel wilt lopen helemaal na 2 vmk's. De gyn houd alles gewoon veel beter in de gaten. En dan vooral mbt het medische gedeelte. Wat precies het verschil is weet ik niet. Maar als er complicaties kunnen zijn ofzo ga je daar heen. Ik loop daar omdat ik een pap3a heb en zoiezo in het ziekenhuis wil bevallen.
Ik heb echt zoooooo geen zin meer om te werken.. Blerrgghhh! Moet na mijn werk nog boodschappen doen, snel eten koken en meteen sporten en daarna naar een vriendin.. Lang leve de drukte! NOT!
geen puf en zin om alles bij te lezen.... Kristel al een proficiat van deze kant. Dat het deze keer maar helemaal goed mag gaan! spreek jullie snel weer....~!