Ja inderdaad, nee heb je en ja kun je krijgen! Ik hoop het! Ik zou ook niet nog langer willen wachten
Hey allemaal Ik heb vanalles bijgelezen maar ben t alweer kwijt Probeer zo nog wel even te reageren op dingen anders... Ik weet even niet wat ik hiermee aan moet: Ten eerste kon ik gisteravond helemaal niet in slaap komen.. pas om 3 uur uiteindelijk.. Ik heb heel onrustig geslapen, werd echt van t minste wakker. Ik ben ook wel zeker 8x wakker geworden. Ook heb ik heeel onrustig gedroomd. Ik maak me heel erg zorgen. Ik ben zo bang dat t weer fout gaat nu! En op het moment trek ik t ook gewoon even niet meer Ik voel me wel zwanger, maar ook heb ik het gevoel dat er iets niet goed zit. Ik voel me ook heel misselijk, heb het gevoel alsof ik elk moment kan flauwvallen en heb t heel benauwd.. Ik ben echt bang dat de testen t fout hebben of dat er iets echt niet goed zit.. Ik maak me nu gewoon heel druk om alles wat je maar kan bedenken en weet even niet meer wat ik ermee aan moet.. Voel me ook heel depri vandaag
Hey vrieskippie... Snap dat je er even door heen zit met je gevoel meis! Het zal ook zeker niet meevallen en helaas kan niemand je bemoedigen en kun je zelf niks anders doen dan geduldig afwachten... Probeer toch een beetje je zinnen te verzetten als het lukt anders maak je jezelf helemaal gek en je moet nog zo'n tijd wachten tot die spannende tijd voorbij is!
@Diepvrieskipje; Heel logisch dat je je zorgen maakt! Maar dat is helemaal niet goed voor je beebje meid! Probeer even wat afleiding te zoeken en het van je af te zetten! Ga desnoods een stuk wandelen op je gemakje, gewoon even frisse lucht en de wind door je koppie ( ) laten waaien Succes meisie!
Ik heb zin om lekker naar huis te gaan! Moet nog opruimen thuis en mijn vriendinnen komen vanavond eten
Jeps, ga nu mijn manager bellen om te zeggen dat ik van Delikipje van het zwangerschapsforum naar huis mag
Ja, gaat dat lukken? Anders kan ik 'm ook even bellen natuurlijk! "Met Delikip van de SKSB, spreekt u, bent u de opperhaan van Linniekip?" Daar gaat jou goede naam binnen het bedrijf
Whahahaha Zit hier met een bigsmile achter de compu! Ik hou van de SKSB! Aiiiggghhhttt! 8) Yes yes Y'all!
Heb net even heel hard liggen huilen.. En voel me al ietsje beter nu Ik weet ook niet waar t gevoel vandaan komt, maar ik heb gewoon heel sterk het idee dat ik óf helemaal niet zwanger ben geweest nu óf dat ik t wel even was, maar dat t alweer 'over' is, óf dat ik nog steeds zwanger ben maar dat er iets niet goed zit.. IETS zit iig niet goed als ik naar mn gevoel moet luisteren... Had gisteravond ook hele erge steken in mn onderbuik En een gespannen gevoel op mn buik, alsof ik de hele dag situps had gedaan ofzo. Ook heb ik pijn in mn onderrug.. Ik weet niet, het voelt gewoon allemaal heel anders dan de afgelopen 2x.. En of dat goed is of niet, ik weet t niet, maar ik neig echt ernaar dat t niet goed zit Zo is het misschien wat duidelijker uitgelegd allemaal? En komen dingen bekend voor bij de zwangeren?
Whahaha... Dat kan ik natuurlijk ook nog zeggen! "yo yo yo, opperhaan! Linniekip d'r gangstereitjes staan op springen dus ze moet snel naar huis!" Je zult er ook wel flink last van hebben, die East-side eitjes zijn natuurlijk heftig in oorlog met de West-side eitjes!
Helaas kan ik je ervaringen niet delen, maar ik hoor natuurlijk veel op dit forum! Bijna alle zwangere dames hebben hier wel enge klachten gehad denk ik, maar voor jou is het natuurlijk weer iets anders omdat je het al twee keer eerder hebt meegemaakt.. Ik vind het moeilijk om je gerust te stellen, want ik geloof zelf ook heel erg in mijn eigen intuïtie en vind ook dat je je gevoel altijd moet volgen! Maar aan de andere kant kan het ook de stress zijn die nu overheerst en uit ervaring weet ik dat die grote invloed heeft op je gevoelens.. Snap je me nog? Je kon maandag naar de dokter toch? Misschien kan hij je gerust stellen! Want momenteel zit er echt niets anders op dan wachten meid, hoe moelijk het ook is! Succes!
Dit is nou precies waar mensen je voor wilde beschermen denk ik. Daarom had ik persoonlijk niet zo vroeg willen testen in jou geval. Maar meid, maak je niet gek! Toen ik zwanger bleek had ik ook een vreselijk gevoel in mijn onderbuik en liezen, kom soms gewoon niet normaal zitten achter mijn bureau! En een paar dagen voor mijn NOD had ik zo'n buikpijn dat ik dacht wat er ook zit het komt zo regelrecht door mijn buikwand naar buiten branden. Wat jij omschrijft klinkt allemaal bekend voor een beginnende zwangerschap maar helaas kan niemand je zeggen of het ook daadwerkelijk goed gaat!
Jeetje, af en toe kan ik zo onduidelijk zijn in mijn berichtjes! Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel Niet teveel zorgen maken! Als het nu niet goed zou zijn en je zou weer een vroege miskraam krijgen, dan is er al iets tijdens de innesteling niet goed zijn gegaan.. En ik denk nog steeds dat het dan beter vroeg mis kan gaan als later in de zwangerschap.. Dit is waarschijnlijk niet wat je wilt horen, maar hopelijk kun je er iets positiefs uithalen!
Ja ik snap het helemaal over t vroege testen.. En aan de ene kant ben ik er ook niet blij mee dat ik t gedaan heb. Maar wat ik eerder al zei, ik wil t ook gewoon weten als t weer fout gaat.. Dus wat t testen betreft, elke maand zit ik daarmee met mezelf te ruziën zeg maar Ik ga nu ook gewoon even niet meer testen, want ik word er echt niet wijzer uit... Gister zag je t streepje goed zitten, vandaag moest ik bij een nieuwe test alweer moeilijk doen om m te kunnen zien... Daar maak ik me ook zorgen om Ik denk dat ik zaterdag of zondag weer een nieuwe test doe om te kijken hoe en wat.. Misschien is t ook slim om mn banner even helemaal weg te halen.. Al is t maar vanwege felicitaties ofzo terwijl ik t nu niet eens meer zeker weet.. Bah, ik voel me echt ongelooflijk stom! Kan mezelf wel voor me hoofd slaan!
En Kristel, misschien is het wel hartstikke positief dat je je nu anders voelt als de vorige keer! Ja toch?! Ik geef Deli wel gelijk wat betreft het testen.. Je gaat je nu zo ontzettend veel zorgen maken en dat is juist niet goed meis! Rustig aan en succes! @Deli; Yo Gangsta! You wanna fight?!
Je moet jezelf vooral niet voor je hoofd slaan! En je moet jezelf ook niet stom vinden, het is gewoon een moeilijke situatie! Ik blijf gewoon hopen dat je hartstikke zwanger bent en als het niet zo is zou ik voortaan toch echt wachten met testen tot je NOD. Maar dat is mijn gevoel! Ik heb wel vaker van die lijntjes gezien hier op het forum van testen waarbij de dames uiteindelijk niet zwanger bleken en dan zit jij je misschien onnodig helemaal gek te maken!
Whahhaaaaaaaa, dan ben jij het West-side gangstertje en ik het East-side gangstertje En uhhhhh Linnie, kom maar op hoor!
Nouja, na deze maand, als ik weer niet goed zwanger ben of t weer fout gaat of helemaal niet zwanger ben, dan gooi ik alles van ovutesten ed de bak in! Dan heb ik het gewoon echt gehad met alles. Vanaf maand 1 zit ik al in de stress En die mk's maken die stress alleen maar erger. Ik wil al 6 jaar kinderen en heb de afgelopen 3 jaar die drang heel erg tegen moeten houden. Nu gaan we er eindelijk voor en nu wordt t me allemaal te veel. Ik dacht dat ik juist van de spanning af zou zijn wanneer we zouden beginnen eraan, maar die spanning is alleen maar erger geworden en die wordt ook elke maand erger nog! Mn vriend zit er ook heel erg mee en hij is bang dat ik straks in een put kom waar ik heel moeilijk uit te krijgen ben Die mk's maken het ook helemaal niet makkelijker. Mensen zeggen dan wel: ja stel je niet aan, je weet dat je zwanger kan worden! Ja, maar alleen maar zwanger worden en dat t niet blijft zitten steeds is ook moeilijk! Ik denk gewoon dat ik even een pauze neem als t weer fout gaat of als t niet zo is... In ieder geval afstand nemen van de ovutesten en dergelijke.. Ik doe mezelf alleen maar pijn met alles, maar hoe ik er vanaf moet komen of hoe ik me niet druk moet maken? Al sla je me dood
Werd ik geroepen?! Deli; Mijn eitjes gaan toch wel winnen! Lekker puh (ik daag je uit, ghehehehe) @kristel; meissie, maak je nog niet al teveel zorgen joh! Er kan nog van alles gebeuren! Mocht het misgaan, dan zou ik aan de dokter vragen om je door te laten sturen naar de gyn! Wellicht kunnen zij je dan verder helpen! Maar in de tussentijd, verstand op nul en geduld hebben! Succes meissie!