[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik weet het nog niet? Mijn haantje zou nog even laten weten of we vanavond naar de drukker konden om te kijken voor 'n geboortekaartje en dan eten we in de stad anders moet ik nog wat verzinnen...

@ Miran en Lin, eetse alvast! En veel plezier met je vriendinnetjes Linnie!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kippetjes; is er nog iemand?

Ben weer terug uit Gambia en het was super tof daar! ik ga zeker weer een keertje terug... :rolleyes:

Hoe is het Hier, ik zie dat we aan deel 2 zijn begonnen :) :)

heb een deel terug gelezen, maar het is teveel om alles te lezen, dus ik hoop dan ook dat alles goed gaat met iedereen..

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Mink, welkom terug! Fijn dat je het gaaf vond daar!

Hier is alles goed! En inderdaad we hebben een deel 2 gekregen :D

Fijn dat je er weer bent meid!

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja ik ben blij dat ik weer terug ben ;)
    Ha ha dacht ik ga meteen bij de kipjes kijken. Ik ben vanonchtend om 6 uur thuisgekomen. Was helemaal aan de latten hahahah..

Wat een mooie buikfoto deli;
    Zijn er nog nieuwtjes?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Hoezo forum verslaafd :D ik weet er alles van! Kan ook niet zonder jullie!

Nieuwtjes:

Mup heeft een positieve test gehad :D
    Kristel heeft een positieve test gehad :D

Weet niet of je dat al gelezen had?! Nu heel hard veren dat het allemaal goed gaat!

Linnie is bij de gyn geweest en heeft PCO dus daar krijgt ze wat voor en hopelijk is ze dan snel zwanger van haar 3-ling ;)

En morgen is het feest hier want Lienakippie gaat trouwen :whistle:

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dames, ik tok thuis met jullie verder, ga afsluiten! Mijn weekend gaat beginnen :) ik ga lekker richting huis en dan kom ik nog even om het hoekie spieken hier!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Deli........

@Lienakippie, meissie mocht je dit nog lezen dan weet je dat ik je een byzonder mooie en gelukkige dag wens morgen.....alvast van harte gefeliciteerd meid!

@Deli, ik was bijna vergeten onze lienakip te feliciteren.
    hahahaha sorry maar ik vergeet wel heel veel dingen de laatste tijd. En ik zit alweer te knikkebollen achter de pc. Wou spelletje spelen maar mijn ogen vallen bijna dicht

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dames die zwanger zijn geworden:GEFELICITEERD :)
    Natuurlijk hoop ik jullie snel, samen met Linda mag komen vergezellen.

Linnie: PCO; heel toevallig dat ik daar ook over gelezen had. Dit gaan ze nu bij mij onderzoeken, omdat ze twijfelen. Maar kan me voorstellen dat het een opluchting is, dat je nu weet wat het is.. Ik hoop dat je heeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger wordt van een mega 3 ling hahahahaha
    daar gaan we voor. VEER VEER VEER

Hietr is het gewoon weer afwachten. Heb wel wat krampen gehad in Gambia, maar dat was maar 1 dag. Dus misschien wel weer een verlate eisprong of zo... geen idee. dus ik wacht het bloedonderzoek wel af en zie het dan wel weer. Verder voel ik me nu nog erg goed en daar ben ik al lang blij mee. Ik was bang dat ik weer veel pijn zou hebben..

Deli ik wens je een veilige terugreis naar huis...

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mink fijn dat je terug bent!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lienakip; Ik wil je bij deze vast een super mooie dag toewensen. Vooral lekker genieten van alles. Ik hoop dat je niet al te zenuwachtig bent ;)

Miranda; Ik heb niet alles meegekregen omtrent je zoontje. Maar het klinkt erg heftig allemaal. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.
    Mocht je nog vragen hebben, mag je ze altijd stellen. Ben erg thuis in het hulpverleningswereldje. Misschien kan ik je helpen...

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Yoyo, alles goed met je?

Ik ga even boodschappen doen en patat halen

kipjes misschien tot vanavond

doei doei

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mink Ja alles goed. Heb net nog ff twee uur liggen slapen. Krijg het allemaal niet meer bijgeslapen lijkt wel.....maar komt goed!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames, ik ben veilig thuis :D heb net ff snel boodschapjes gedaan en we zouden vanavond de stad in gaan maarrrrrrrrr goed nieuws..... Ons aanrechtblad is errrrrr :whistle: dus plannen gewijzigd ze gaan het blad straks plaatsen, jippie! De apparatuur wordt volg. week omgeruild dus ik ben een blije kip!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej! Deli dat is fijn zeg!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja echt lekker, morgen ben ik vrij dus dan kan ik hopelijk de pannen-boel die nu in de woonkamer staat alvast verplaatsen naar de keukenkastjes dan heb ik mijn woonkamer morgen weer lekker schoon en netjes.

Voor nu ga ik nog even buiten grillen op mijn electrische grill :( heb maar broodje shoarma met sla voor vandaag en voor me zelf vegaballetjes...

Wat eten jullie kippies?

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haantje en ik hebben net even snel een pizza gedeeld 8)
    Ik had zo'n honger!
    En nu ligt meneer even een dutje te doen op de bank :)

Denk dat we straks nog wat soep met stokbrood gaan eten oid, maar we gaan iig niet uitgebreid koken vandaag, helemaal geen zin in!

Haantje heeft trouwens ook geen goed gevoel bij het 'zwanger zijn'.
    Ik liet hem mijn test zien van vandaag en hij zegt ook dat ie lichter is dan gister..
    Dus ik heb steeds meer het idee dat ik weet wat er komen gaat.. :evil:

Maargoed, de vorige testen gaven duidelijk aan dat ik zwanger was/ben dus er is wel wat gebeurt daar beneden.. Maar ik neig er heel sterk naar dat het toch weer niet zo mag zijn en dat ik 'ongi' ga worden. Al zal t dan weer geen echte ongi zijn, maargoed. :cry:

Mijn afspraak bij de huisarts blijft staan voor maandag en dan zien we wel wat er gebeuren gaat. Misschien dat ik m wel ga vragen om bloed te prikken en te kijken wat de hCG-waarden zijn, als ik dan nog geen duidelijkheid heb.
    Ik ga zowiezo vragen of ik doorgestuurd mag worden naar een gyn voor verder onderzoek. Ik krijg gewoon steeds meer het gevoel dat er iets niet goed zit in mijn lichaam en ik wil gewoon eens weten waar we aan toe zijn.

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli, ik heb net 4 sneetjes brood met gebakken appel bestrooid met suiker gegeten, de kuikens hebben pannekoeken op.

@Mink, dat is inderdaad wel handig dat jij in die zorg thuis bent. Maar allereerst welkom terug, hoe was Gambia eigenlijk? wat voor land is het?
    Dan..... ik heb na lang wikken en wegen gekozen voor een speciale school ondanks dat de reguliere school ertegen is want die willen natuurlijk wel een kind met een rugzakje. Wij kunnen maandag komen voor een rondleiding en vragenlijsten invullen en 23 juni kan mijn zoontje zijn nieuwe klasgenootjes en de jufrouw/meester/meneer zien. Dat is ook allemaal wel heel spannend nu. Ik voel dat er nu al een last van mijn schouder af is. Het is niet makkelijk om voor zo'n keuze te staan hoor!
    Maar goed in deze situatie was die keuze dan ook wel makkelijker.
    Ik zal eraan denken dat mocht ik vragen hebben dat ik die dan aan jouw richt, dankjewel!

liefs Miranda

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kristel, sterkte en succes met het in spanning wachten. Hopelijk blijft de kleine lekker zitten. Hoop niet dat het nog hcg van de vorige keer is.

Hier vandaag ook een onzekere dag. Vanochtend niet met een zw-test getest. Denk daarom :(

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mup:

Ik snap dat je ook onzeker bent... Ik denk dat je wat dat betreft een beetje hetzelfde als ik bent! Dat je om de zoveel tijd (ik elke dag) even moet kijken of het nog wel goed zit zeg maar, zodat je een beetje weet wat je te wachten staat.

Wat betreft mijn testen. Hcg van de vorige keer is het niet.. Allebei de keren dat ik een vmk kreeg, had ik de dag voordat ik ging bloeden eerst een negatieve zwangerschapstest (nadat ik dus eerst dik positieve had). Zo van de ene op de andere dag was het HCG helemaal weg :(
    Nu heb ik vandaag gehoord van iemand dat zijn schoondochter hetzelfde had als ik en dat ze bij haar erachter kwamen dat haar schildklier een of ander hormoon te veel aanmaakte waardoor het vruchtje vergiftigd werd en heel snel afstierf telkens.. Zij heeft daar nu medicijnen voor en een gezond kind op de wereld kunnen zetten..
    Bij haar hebben ze heel lang moeten onderzoeken voordat ze daar achter kwamen.
    Ik ben wel blij dat ik weet dat t door zoiets ook kan komen, dan kan ik dat eventueel aankaarten bij de huisarts, of iig navraag over doen :)

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kristel, dat heb ik inderdaad nodig anders word ik stiekem zo onzeker. Morgen ga ik weer een test doen. Hopelijk een dik positieve. Hopelijk weet je snel meer! Ik blijf voor je duimen.

Deel Deze Pagina