[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo kippies, ben weer helemaal bijgelezen..
    linnie: snap dat je even flink moest huilen toen je het nieuws van je schoonzusje hoorde. vooral naar die rotopmerkingen... maar hebt komt bij jou echt ook goed meid. en idd we gaan gewoon voor een super lieve drieling ;) (al zou 1 lief ukkie ook leuk zijn natuurlijk)
    kristel: pff wat een onzekerheid weer bij je meid. goed dat je maandag naar de ha gaat. die kan er vast wat mee..
    mink: welcome back! fijn dat je weer veilig in ons kippenhok bent aangekomen..
    liena: morgen is De Dag! geniet ervan meid! zo'n dag gaat zo snel voorbij.
    deli: super dat het nieuwe aanrecht er is.. nog even en dan is jullie super keuken af!
    miranda: lijkt me ook een moeilijke keuze. heb zelf geen ervaring met rugzakleerlingen.. ik denk vaak ook dat er op het speciale onderwijs toch meer aandacht is voor kinderen die extra zorg nodig hebben.

fijne avond allemaal!

XXX

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo juffie, hoe gaat het met je? Is het allemaal nog te bolwerken met die gesprekken met ouders en met je vermoeidheid en dan ook nog eens een klas vol kinderen? hahahaha lijkt mij wel een leuke baan hoor
    Ff een vraagje aan jouw gericht..... ( ik heb er net al 3 gesteld sorry hahahaha)
    Mijn zoontje heeft last van extreme vermoeidheid (zie klinefelter-syndroom), ontlastingproblemen (loopt dag en nacht in pamper rond is ruim 5,5 jaar oud) en heeft sociaal-emotioneel een grote achterstand ( hij is 5,5 maar zijn gedrag zegt dat ie 3 jaar oud is).... zouden jullie op een reguliere school met deze kinderen en hun rugzakje de verzorging kunnen bieden die dit soort kinderen nodig hebben? Ow en hij heeft bepaalde autistische kenmerken maar onder welke "categorie" die vallen durven ze nog niet zeker te zeggen.

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Miranda; ik kan me voorstellen dat je een moeilijke beslissing hebt moeten maken. Ik denk dat je een juiste beslissing hebt genomen. Zeker omdat je zoontje nog heel jong is en hierdoor weinig schade ondervind.Vaak als kinderen achterstanden hebben en veel problemen ervaren, gaan ze zich ellendig voelen binnen het reguliere onderwijs, omdat ze niet mee kunnen komen. Dit doet een kind geen goed. Nu kan je zoontje zich in alle rust en op zijn tempo ontwikkelen, zonder dat hij het gevoel krijgt dat hij steeds iets niet goed doet.
    Hij kan meer aangepaste begeleiding krijgen en dat is zeker op zijn leeftijd erg belangrijk. Het kan voor hem alleen maar beter zijn...

Deli; fijn dat je keukblad er is. Nog even en dan kun je echt genieten en alles lejkker schoonmaken..

Kristel; Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Mupkuh; ik hoop ook dat bij jou alle goed mag gaan. Heb je nu hetzelfde gevoel als de 1e keer of voel jij je nu anders? Ik kan me nog herinneren dat je je bij de 1e keer al niet goed voelde. Misschien zegt dat ook iets.

Juffie; het was geweldig in Gambia. Dit ligt in West Africa. Het is daar erg warm, chaotisch, zanderig maar wel geweldig :D

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, ik voel me stiekem toch wel anders. Meer zwanger, heb er dan ook meer vertrouwen in.

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Mupkuh, ga lekker op je gevoel af. Probeer te genieten, want het is jullie zo gegunt :D

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @miranda200375; Ik heb je even een PB gestuurd :)
    Je verhaal is voor mij deels erg herkenbaar.

Knuf,
    Giegel

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: ik weet niet precies hoeveel uur extra hulp je dan krijgt met zo'n rugzakje. als ik dit hoor lijkt me het wel behoorlijk lastig te organiseren op een reguliere school. alleen de lichamelijke verzorging zou bij ons op school al best lastig worden denk ik omdat we daar op dit moment de ruimte niet voor hebben. volgend jaar gaan we naar een nieuw gebouw waar het misschien wat beter is..
    Ik vraag me soms af of het voor een kind beter is in het reguliere onderwijs. het lijkt mij niet leuk voor een kind als het nooit met zijn klasgenootjes mee kan doen omdat het allemaal te moeilijk is.. altijd een eigen programma volgen in de groep zegmaar.
    Voordeel van een reguliere school is natuurlijk dat een kind vriendjes krijgt die gewoon in de buurt wonen en dat speciaal basisonderwijs natuurlijk vaak wat verder weg is.

het is hoe dan ook een heel moeilijke beslissing. en je moet kiezen voor hetgeen waar jij het meeste vertrouwen in hebt! Sterkte ermee in iedergeval!

XxX

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lieve kippies...
    Vandaag de grote dag, maar daar kan je niet aan beginnen zonder ff aan jullie te denken ;) .
    We hebben er allemaal heel veel zin in, kon alleen niet zo heel goed slapen. Moet zeggen dat ik tot nu toe nog niet echt zenuwachtig ben, maar dat komt vast nog wanneer ik haantje aan de deur krijg....

Jullie allemaal bedankt voor de lieve berichtjes hier en op hyves :oops: .

:oops: Heb niet alles terug gelezen, dus een beetje een ego berichtje :oops: , na vandaag zal ik het goed maken ;) .

@ Deli, jij van Harte Gefeliciteerd met je haantje[​IMG]

Een hele dikke knuffel Lienakip..............

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena HEEL ERG VEEL PLEZIER VANDAAG! En je hoeft niet zenuwachtig te zijn vandaag. Was ik ook niet terwijl ik dat wel verwacht had. Deze dag gaat JULLIE dag worden! Geniet ervan!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: nogmaals: heel veel plezier vandaag!

andere kippies: fijne dag vandaag.

XXX

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, MAAK ER EEN GEWELDIGE DAG VAN! HEEL VEEL PLEZIER EN GELUK GEWENST!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen aan alle kippies!

@ Liena, je hoeft ook niet zenuwachtig te zijn inderdaad! Alles komt goed, het weer zit in ieder geval mee als ik zo naar buiten kijk! Geniet van alles meis en we horen snel hoe het is geweest!

@ alle kippies; goede morgen allemaal! Ik heb besloten om de pc vandaag verder te negeren omdat ik zoveel wil doen maar even tokken in de ochtend hoort er wel bij :D

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

@Liena: Heel veel plezier vandaag! Dat t een van de mooiste dagen van je leven mag worden :-D

@All: Hoe gaat t hier? Haan en ik zijn nu allebei in de war! :p Gister waren mn testjes lichter dan de dag ervoor... Maar vandaag zijn ze weer hetzelfde als eergister :( :( :( En ik had gister een kruidvattest gedaan, die is vandaag duidelijker :( :( :(

Wat moeten we hier nu mee? :(

Blijkbaar is er dus nog steeds wat gaande in mn buik, maar hoe of wat dat weten we nu dus echt niet meer...
    Maargoed, we weten het; meer dan afwachten kunnen we niet doen ;)
    En als t maandag nog steeds zo onduidelijk is hoe en wat dan vraag ik aan de huisarts gewoon of ie een bloedtest wilt doen :)

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @Liena; Heel veel plezier vandaag en geniet ervan!
    Als het weer daar netzo is als hier, dan krijg je vast een hele mooie dag samen!

@Kristel; Ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid krijgt!
    Je huisarts geeft je vast wel een bloedtest en anders kan je ook nog een verwijzing vragen naar een gyn.
    Sterkte!

@Ikke :p; Waar ik last van heb weet ik niet. Of ik ben zwanger, of mijn lichaam houdt mij voor de gek of ik heb een terugkerend medisch probleempje.....ik hoop de eerste natuurlijk!

Een hele fijne dag allemaal!

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Liena heel veel plezier vandaag!

Voor de rest fijne dag

liefs maria

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morge kippies,

Ik bedenk mij dat er misschien wel nieuwe kipjes bij zijn gekomen, toen ik even wegwas dus bij deze WELKOM..

Liena; HEEL VEEL PLEZIER VANDAAG, EN LEKKER GENIETEN, VAN JULLIE DAG. Dikke knuffel alvast en gefeliciteerd :)

Deli; is je haan vandaag jarig?

verder wens ik iedereen een fijne en ontspannen dag toe

dikke knuffel minkie

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, alvast GEFELICITEERD. Jullie hebben echt een super dag, kan niet meer stuk met dat zonnetje.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

:( mijn rug dwingt me om ff rustig aan te doen dus kom toch ff hier kijken :D

Nog kippies aanwezig? Ga nog ff bij lezen...

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja mink mijn haantje is vandaag jarig :whistle: 29 alweer!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli & Deliman, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina