[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hallo Allemaal

Dacht kom even hallo zeggen hier....heb alles zo goed als het ging bijgelezen :(

@Linnie...balen joh van zo'n ruzie, helemaal op zo'n dag maar ja aan de andere kant als iemand echt vervelend doet of wat dan ook heb je het recht er wat van te zeggen natuurlijk!...Ahh komt vast wel weer goed als alles weer beetje gekalmeerd is...

@Miranda...ik hoop dat je zoveel pijn in de liezen hebt voor een goede reden! Nog heel even afwachten en dan testen :D

@Silly...fijn joh dat je echo goed was, een vrij duidelijke echo foto idd :D

@Liena...leuke foto's hoor!...Fijn dat je genoten hebt en succes in het huwelijkse leven ;)

Ehhhh ja nou kon iemand testen op 10 juni weet toch alleen ff niet meer wie :oops: ...maaarrrr wou ff zeggen...doe die test maar...10 juni (morgen dus) ben ik jarig dus is mijn traktatie een positieve test! :)

Hier gaat het redelijk...ben nog wel thuis want ben nog vrij snel moe en zo...moet over 20 minuten de Arbo bellen...ik heb een nieuwe arts daar en heb een telefonische afspraak over mijn ziekteverzuim...hoop niet dat ie gaat roepen dat ik morgen maar gewoon moet gaan werken want dat gaat nog niet lukken maar ja vertel iemand dat maar eens....heb je je been gebroken kan je nog iets laten zien maar hiermee niet...we zullen zo wel merken wat ie te zeggen heeft.....

Nou kippies die ik vergeten ben....ik heb wel alles gelezen hoor maar ben er ongetwijfeld een aantal vergeten :oops:

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.
    Heb jullie van het weekend gemist maar ik had een heleboel te doen. Vandaag ook nog dus kan maar af en toe komen spieken en heb ook nog lang niet alles terug kunnen lezen.

Rid...fijn dat het alweer iets beter gaat met je. Heb je het nog lekker van je af kunnen kletsen? Alvast een hele fijne verjaardag morgen! Laat je maar lekker verwennen.

Miranda...spannend hoor. Wel vervelend al die klachten maar hopelijk is het voor een goed doel.

Liena...wat een mooi bruidspaar zeg! Fijn dat jullie genoten hebben.

Silly...fijn hoor een mooie echo! Nu lekker genieten!

Linnie.....komt wel goed schatje. Even laten bezinken en dan kunnen jullie het hopelijk uitpraten.

Juffie....fijn dat je kan aftellen, over 3 weken vakantie. Ik moet er nog 6. We gaan toch nog maar lekker even met zijn 2tjes weg in de bouwvak alleen verwacht mijn broer zijn 1e kindje 17 juli en wij gaan 23 juli. Ik hoop maar dat mijn petekind niet wordt geboren als wij weg zijn maar ja.....anders kunnen mijn haan en ik ook niet meer lekker samen weg.

Verder voel ik me prima! Alle misselijkheid is verdwenen en heb al een week niet overgegeven! JIPPIE! Zo maar van de ene op de andere dag voel ik me kiplekker. Wel moe nog maar dat is goed vol te houden.

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks Dag.....doe morgen niet veel hoor aan mijn verjaardag...zaterdag vieren wij het aangezien mijn haantje 21 juni jarig is kunnen we het altijd mooi ertussenin doen :D

En ja heb er wel over kunnen praten alleen heb ik om de een of andere reden af en toe nu mijn twijfels over kinderen....moeilijk voor mijn haantje om te begrijpen natuurlijk, enerzijds denk ik dat het komt door alles wat er is gebeurt en de onzekerheid die daaruit voorkomt anderzijds.....weet ik het niet eigenlijk :rolleyes:

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

@ Liena we zijn in Eindhoven geweest naar ciske. Maar tis echt een super voorstelling!

Gister lekker de hele dag wezen zwemmen. Heel erg leuk maar erg vermoeiend ook.

Fijne dag allemaal!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen,

@ Riedel, maar hoezo heb je twijfels over kinderen. Hoe lang is het nu geleden voor je?

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    De curretage is nu 2,5 week geleden Mup...weet ook echt niet waar de twijfels vandaan komen en hoeveel waarde ik eraan moet hechten :rolleyes:

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Riddle:
    Ik kan me je twijfels heel goed voorstellen hoor!
    Ik heb het zelf ook wel in een bepaalde mate.
    Ik wil heel graag zwanger zijn en een kind krijgen, maar het zwanger zijn heeft doordat ik 2x een (v)mk gehad heb een negatieve bijtoon. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar het komt erop neer dat ik bang ben om weer zwanger te zijn omdat ik al 2x meegemaakt heb dat t fout gegaan is, dus zal ik opnieuw bang zijn om weer een (v)mk te krijgen..

@All:
    Vandaag is dus mijn NOD. Vanochtend weer getest. Het streepje lijkt iets duidelijker weer, maar ik word er alvast niet wijzer van!
    De streepjes zijn ook zo licht dat ik steeds meer begin te denken dat t indroogstreepjes zijn... Maarja, aan de andere kant, indroogstreepjes op ALLE testen (zijn er zeker 15) lijkt me heeeeel sterk :( Ik ga straks naar de huisarts + bloedprikken en ik zie het wel :(

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kristel; hoe laat mag je naar de HA? Ik hoop dat je wat wijzer wordt

Riddle; Kan me ook wel voorstellen dat er twijfels zijn. Misschien moet je het nog even de tijd geven en word er dan meer duidelijk voor je. Ik wist zelf ook niet of ik wel toe was aan zwanger zijn en ik had nog helemaal geen ellende achter de rug. Toen ik mij bedacht dat er geen dag voorbij ging zonder aan baby's te denken heb ik de knoop door gehakt. Eng blijft het altijd en het brengt veel onzekerheid met zich mee. Maar uiteindelijk komt alles goed!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kristel succes!

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Succes Kristel!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik moet om 14.10 uur bij de huisarts zijn en daarna kan ik door naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Alleen de uitslag van het bloedonderzoek kon wel 4 werkdagen duren werd me verteld door de assistente..

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riedel, dat is wel minder. Misschien moet je er even niet mee bezig zijn. Om alles goed te kunnen verwerken.

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat is vrij normaal kristel dat dat vier werkdagen kan duren. Maar ja dat is wel irritant omdat je graag meteen de uitslag wilt weten.

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes

Alles goed hier in het hok?

@ Mink spannend hoor, dus morgen testen, ik ga heel hard voor je veren.............. en hoop dat je pos mag testen

@ Riddle jij bent morgen jarig? Dat is een dagje na mij dus ;) .
    Fijn dat je er ff weer bent en het steeds beter gaat. Ik kan me je twijfel wel een beetje voorstellen hoor meis. Je hebt een zware tijd gehad en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Ws heeft het even tijd nodig om alles een plekje te geven en dan krijg je mss wel het gevoel weer dat je voor een kindje wilt gaan........

@ Linnie, wat vervelend dat je ruzie hebt gehad, en dat op de verjaardag van je moeder. Maar als de drank is in de man................. Hoop dat jullie het snel uit kunnen praten en weer door een deur kunnen....

@ Miranda, veel suc6 vandaag, klinkt als een heel drukke dag.

@ Yojo, fijn dat jullie hebben kunnen genieten. De voorstelling was dus wel leuk. Mijn broertje gaat ook maar die had heel verschillende verhalen gehoord. Zal tegen hem zeggen dat jullie het wel heel leuk vonden ;) .

@ Kristel heel veel suc6 bij de huisarts.... Wel jammer dat de voorstelling van Derek gisteren tegenviel, zo op tv lijkt hij idd heel goed...........
    Heb je daar zo voor lopen stressen. Maar goed je kan wel zeggen dat je er bent geweest :) .

@ Queenbee, veel suc6 met de makelaar vandaag. Heb je gistermiddag lekker met je haantje kunnen genieten ;) ?

@ Juffie, die vermoeidheid hoort er vast bij hihi, tegen mij zeggen ze het ook iedere keer.

@ Sillybilly wat fijn dat je je weer beter voelt, valt toch wel een beetje spanning weg he nu je weet dat het hartje klopt?

Zo hier vandaag ff weer een beetje de boel op orde brengen. Vandaag mijn verjaardag, dus er komt vanaaf visite en na zo'n weekend is het huis niet helemaal aan kant :oops: , dus ik zal hier zo eens ff wat orde in de chaos scheppen....
    Maar moet natuurlijk ook hier in het hok af en toe ff meelezen :) , dus kom wel geregeld ff kijken hier.............

Dikke knuffel en tot toks..........

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi Meiden

Liena wat zag je er mooi uit. Geniet lekker.

Mupkuh zijn er toch nog pendels die uitkomen ;)
    Leuk joh geniet er lekker van.

Kristel succes voor straks.

ridle het is niet vreemd hoor dat je twijfeld,maar het klinkt nu heel vreemd dat ik je dit zeg maar dit gevoel slijt echt.

Met mij gaat alles prima nog wel veel moe maar de misselijkheid wordt wel minder. morgen ben ik 13 weken !
    Woensdag hartje luisteren.

liefs maria

16. maria04

maria04 Niet meer actief

Liena gefeliciteerd!

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Gefeliciteerd Liena!
    :whistle:

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, GEFELICTEERD!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Liena...gefeliciteerd joh! Maak er maar een gezellige avond van! :whistle:

Ja ik geef het ook even de tijd...zal ook wel slijten allemaal het is gewoon angst voor zwanger zijn weer en soms ook of ik het na de geboorte allemaal wel aan kan maar denk dat (hoop) meerdere vrouwen dat soms wel hebben

Nou net de Arbo arts gesproken en overeengekomen dat ik maandag het voor halve dagen weer ga proberen en dan aanzie hoe het gaat, mag alles zelf indelen en zo dus dat is wel fijn....

Nou meiden ik ga even een broodje eten ...

tot later

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riedel, dat komt vanzelf idd wel. Ik had er in het begin ook nog weinig zin in. Maar dat kwam na een paar weken alweer snel.

Deel Deze Pagina