[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    LIENA......
    Droomkip zing uit volle kippenborst...
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de Gloriaaaaa, in de Gloriaaaaaa. HIEP HIEP HOERA!

Ik hoop dat ik niet vals zong :)

Maak er een leuke dag van!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *Diepvrieskip zingt heeeeeeel hard mee met Droomkippie* \:D/ :whistle:

@All:

Net met haantje afgesproken dat hij zometeen eens een Sensitest gaat doen :)
    Kijken wat er gebeurt hehe.

Als bij hem de strip spierwit blijft dan weet ik genoeg!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    hahaha das een goeie kristel!

4. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    ik lees wel mee hier maar kan de draad nog niet helemaal vinden,sorry daarvoor!

Kristel,veel sterkte vandaag en ik duim voor jullie dat het raak is!

Liena gefeliciteerd!

Ik ben aan het aftellen naar de 22e,al heb ik na mijn mk een hele lange cyclus gehad voor mijn doen.Ik houd het dus toch maar even op die cyclus van 34 dagen om wat houvast te hebben.Mocht er tussentijd wat gebeuren dan horen jullie dat zeker.Keep your fingers crossed!
    vanmiddag moet ik gaan werken helaas,dus geen voetbal voor mij.
    Gaan julie nog kijken?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Ik heb me vanmorgen ziek gemeld, voelde me niet zo lekker dus vandaar dat ik er niet als de kippen bij was vanmorgen ;)

Heb alles terug gelezen maar waar zal ik eens beginnen :rolleyes:

@ Mink, spannend meid, het is bijna 10 juni! Ga veren voor een positieve test!

@ Miranda, voor jou ook spannend met al de kwaaltjes hopelijk zweef jij deze week ook nog door naar de roze wolk!

@ Queen, fijn dat het zo opschiet in jullie nieuwe huis! Ik snap dat je er zo snel mogelijk in wil kun je in ieder geval een beetje settelen voor de kleine komt! Hopelijk heb je genoten met je haantje samen want al dat druk zijn is handig maar niet gezellig!

@ Liena: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaaaaaaaa, in de gloriaaaaaaaaaaa! Hieperdepiep: HOERA! Hieperdepiep: HOERA! Hieperdepiep: HOERA! Gefeliciteerd met je verjaardag! Jij bent in 1 weekje tijd wel vaak gefeliciteerd zeg :D geniet er lekker van! En ruim je huis niet te netjes op want na een verjaardag kun je het weer doen :rolleyes:

@ Linnie, wat vervelend dat je ruzie hebt gehad met de vriend van je moeder... Dat zijn altijd mindere dingen. Hopelijk kunnen jullie erover praten en is het daarna weer helemaal goed!

@ Kristel, hopelijk krijg je snel uitsluitsel want ik kan begrijpen dat je hier helemaal gek van wordt! Vandaag bloed prikken dus, moet je lang op de uitslag wachten? Succes in ieder geval!

@ Silly, fijn he als je weet dat alles goed is zover en je het van de daken kan schreeuwen! Dan gaat het ook echt leven allemaal voor je! Leuk hoor, het wordt hopelijk alleen maar leuker vanaf nu!

@ Juf, wat vervelend dat je nu niks kon nakijken en lekker moest genieten van het mooie weer :rolleyes: Hopelijk heb je het nu niet extra druk de aankomende avondjes!

@ Yootje, fijn dat je het na je zin hebt gehad met Cis!

@ Dag, je zong helemaal niet vals hoor! Ben jaloers op je mooie tokgeluid ;)

@ Mup, voel je je goed? Wanneer heb je de eerste echo?

@ Riedel, fijn wat van je te lezen! Hoe is het gesprek met de arbo afgelopen? Hoop dat ze niks gaan opdringen want daar zijn ze nogal goed in daar! Volgens mij is het heel normaal dat je nu twijfels hebt na alles! Laat je niet gek maken en laat niemand je zeggen hoe je je moet voelen! Verwerk alles op jou manier en doe het lekker rustig aan meid!

@ Belinda, welkom in ons kippenhokkie! De 22e klinkt nog ver weg maar de tijd vliegt! Dus hopelijk is het voor je gevoel snel zover! En uhhh, we gaan zeker voor je duimen!

Zo.... Hoop dat ik niemand ben vergeten :oops:

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Thanks kippies voor alle felicitaties hier en op hyves :oops: , voel me helemaal jarig :) .......

@Kristel, ben benieuwd naar de uitslag van de test bij je haantje :D .

@ Belinda, welkom hier in het kippenhok. Kan me voorstellen dat je het spoor nog een beetje bijster bent :) , volgens mij hebben de meeste nieuwe kippies dat hier...... Mocht je vragen hebben , dingen niet snappen vraag het gerust.................. Wij geven je graag antwoord.
    Ik ga in ieder geval voor je veren(duimen)...
    Vanaaf idd voetbal kijken. Wat jammer dat je moet werken....... Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Heb het huis weer een beetje aan kant, wat een doekje en een stofzuiger al niet te weeg kunnen brengen ;)

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Deli ook goedemorgen :)
    Ook weer een beetje bijgekomen van het weekend?
    Wat vervelend dat je ziek bent. Heb je weer last van je rug?

Ik ben idd nog nooit zo van gefeliciteerd in zo'n korte tijd ;) ........

8. maria04

maria04 Niet meer actief

Volgens mij hoor ik er niet meer echt bij in het kippenhok wordt regelmatig vergeten. :(

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieveeeeeeeeeeee Maria! Sorry! Natuurlijk hoor je er wel bij! Het is gewoon mijn stomme schuld :oops: niet goed terug gelezen bij het reageren... Hoe gaat het met jou meid?

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Maria, dat word vast niet express gedaan.

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Maria, zeker hoor jij er ook nog bij, we kunnen je hier niet missen hoor.
    Maar moet idd zeggen dat ik je vandaag niet genoemd heb..... :oops: :oops: (shame on me).
    Toch denk ik wel regelmatig aan je hoor ;) , en helemaal omdat ik het zo leuk vind dat we bij dezelfde verloskundige zitten en dan ook nog in hetzelfde team.......
    Voor jou aanstaande woensdag toch weer een beetje spannend? Dan mag je naar het hartje luisteren? Hebben ze dat tegen je gezegd? Ik moet 27 juni weer heen maar ze hebben niet gezegd dat ze dan naar het hartje gaan luisteren.............

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou wij hebben een heel relaxed weekend gehad. Na al die avonden en weekenden klussen had mijn haantje zaterdag helemaal geen puf dus we hebben lekker liggen luieren samen :D

Ik heb gelukkig niet die hevige rugpijn meer gehad! Had hoofdpijn en alles deed me zeer, gewoon zo'n lamlendig gevoel toen ik op stond... Maar ik ging me aankleden en dacht het zijn vast opstartproblemen. Dus brood gemaakt voor vanmiddag en zat aan het ontbijt maar het ging niet over en kreeg zo'n beroerd gevoel na mijn cornflakes :( dus ik dacht ik kan maar beter nu thuis blijven dan dat ik mezelf naar m'n werk schop en dan naar huis moet omdat het niet gaat en dan zit je een paar uur in die warme auto... Maar de hoofdpijn is gezakt gelukkig, vandaag ff rustig doen en dan hoop ik morgen weer aan de bak te gaan

13. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi meiden weet ook wel dat jullie het niet expres doen ;)

Deli hopen dat je gouw weer op de been ben.

Liena tegen mij hebben ze indd gezegt dat we het hartje gaan luisteren. Maar dat doen ze pas als je over de 12 weken ben. Met jou ook verders alles goed?

met mij gaat het goed wel veel moe nog maar niet meer zo misselijk.

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    En de Sensitest testuitslag van mijn haantje is:

De test is spierwit! Met geen mogelijkheid een tweede streepje op te bekennen!

Nu laat ik de test nog even lekker een tijdje liggen om te kijken hoe dat zit met t fenomeen indroogstreepjes :p

Als er straks nog steeds met geen mogelijkheid iets op te zien is dan weet ik helemaal dat t goed zit! En dat indroogstreepjes misschien wel helemaal niet bestaan ;) maargoed, om dat laatste te kunnen concluderen zou zoiets bij heeeeeel veel mannen + vrouwen, met veel verschillende merken, getest moeten worden.

Maar ik denk dat ik al geneog weet :)

15. maria04

maria04 Niet meer actief

volgens mij doen ze het bij jou ook de 27ste dan ben je al 13 weken.

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Maria, het lijkt me echt een geweldig moment om het hartje te horen. Gaat je haantje met je mee?
    Ik ben de 27e ook al ruim over de 12 weken, dus hoop dat ze dat bij mij dan ook gaan doen.......

Die moeheid is vervelend, maar dat herken ik wel heb er ook veel last van, kan de hele dag wel slapen ;) . Wel een lekker gevoel zeker dat je nu niet meer zo misselijk bent? Ik heb er overdag niet zo heel veel last van, maar 's avonds na het eten pas. En kan er dan ook de rest van de avond wel last van hebben.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Maria, leuk joh! Hartje luisteren dat is ook zo iets bijzonders!

@ Kristel, fijn dat je haantje geen positieve test had! :D

18. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Liena.ik werk in een verzorgingshuis als verzorgende.Heel zwaar maar ook heel mooi werk!Zal vanavond mijn oranje shirt maar aantrekken he.dan doe ik nog een beetje mee met die oranjegekte! :D

Ik moet nog goed lezen wie hier zijn,en wie er wel of niet zwanger is of tegen de nod aanloopt.sorry meiden als ik jullie nog niet letterlijk bij naam noem!het zijn er teveel om even te benoemen nu!

19. maria04

maria04 Niet meer actief

Me haantje gaat ook mee die wordt steeds enthousiater.
    het lijkt mij ook een heel bijzonder moment.

20. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Misschien een domme vraag,maar wat is een sensitest? :oops:

Deel Deze Pagina