[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo allemaal! Alles goed?
    Ik heb net alle pagina's teruggelezen maar ik ben alweer vergeten wie wat gezegd heeft..:oops:.. mag ik dat op de hormoontjes gooien? [-o< Zal toch even kijken hoeveel ik zo nog weet....

*tromgeroffel*

@Liena; Ook hier maar even; \:D/ Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vandaag! \:D/

@Deli; Is soms ook best wel lekker als je een baaldag hebt hoor, even helemaal niks moeten/hoeven doen... doe maar rustig aan, nog maar 4 weekjes en dan hebben we verlof! Mijn laatste werkdag is ook 3 juli, dus we tellen samen af! ;)

@Linne; Jammer dat de gyn niet toehapte... maar het is al bijna 20 juni! Ik hoop dat jullie die ruzie snel uit kunnen praten, want ruziemaken is natuurlijk ook niks... alhoewel ik in jouw geval waarschijnlijk hetzelfde had gedaan! Komt wel goed schatje!

@Yootje; Bankhangze! Vergeet je niet de ventilator aan te doen? Straks smelt je nog weg, hihi! :)

@Kristel; Idd jammer dat het 4 dagen duurt voor je de uitslag van je bloed binnen hebt, terwijl je het zo graag nu wilt weten waar je aan toe bent... In elk geval wel positief dat je haantje negatief testte..;) Ik blijf voor je veren hoor!

@Belinda; Welkom in ons kippenhok! Had je al een kippennaam
    gekregen? Anders dopen we je meteen om tot BelindaKippie of BelKippie, haha! :)

@Nata; Je noemde mij 'hoogzwanger'.... ;) Zo heb ik er nog helemaal niet bij stilgestaan, maar dat is natuurlijk nu wel zo. Morgen al 32 weken... het aftellen is nu echt begonnen!

@Maria; Gaat snel zeg, morgen alweer 13 weken! En misschien een leuke tip voor als je het hartje gaat luisteren, ik heb het toen opgenomen op mijn telefoon, kon ik het steeds weer terugluisteren... *smelt*...

@Riedel; Neem in elk geval alle tijd die je nodig hebt om er over na te denken. Het is ook niet niks wat jullie is overkomen. Knuff!

@Dagdromer; Fijn dat je misselijkheid weer over is! En dat moe zijn, tja, je ontkomt er niet aan. De eerste 3 maanden heb je er vaak last van, daarna wordt het beter of gaat het helemaal over en voel je je megafit, maar de laatste 2/3 maanden komt-ie weer om het hoekje kijken hoor... tenminste bij mij wel. Ik hoef maar een stukje te lopen en ik voel me al alsof ik een marathon heb gelopen, hihi! :)

@Juffie; Oh lekker, bijna zomervakantie! Ach, over 4 weekjes heb ik 16 weekjes 'vakantie'. ;) Denk dat ik er nog een vakantie achteraan plak, heb zoveel uren, en in december mogen wij vanwege de drukte geen vrij nemen...

@Mup; Met jou ook alles goed? Hoe voel je je?

@Iedereen; heb gister met haantje een druk middagje gehad, druk in de tuin bezig geweest. Heg snoeien, boompjes snoeien, dooie bloempjes uit de tuin gehaald (konden niet zo goed tegen de warmte...), en 's avonds heb ik nog onkruid lopen te vernietigen met schoonmaakazijn. Straks nog even een klein stukje doen en dan vanavond of morgenavond even de bezem erover heen en foetsie!

Wat ons nieuwe huisje betreft, ben blij dat het idd zo snel gaat. Het lijkt me niks om met een beebje van een paar weekjes oud te moeten verhuizen, dus dat ben ik liever voor. Zoals het nu lijkt gaan we in de week van 14 juli alles overpakken, dus ben benieuwd....!

Zo, alvast even macaronisalade voor vanavond maken, even in de tuin bezig, en dan zal Jamie wel weer wakker worden! Tok later allemaal!

Xx

Ps; Volgens mij is het me nog aardig gelukt om op iedereen te reageren, hihi! :)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Queenie; RESPECT! Voor je teruglees-actie!

Inderdaad lekker aftellen! Ik kan alleen zo moeilijk de boel de boel laten thuis dus ben sinds mijn laatste berichtje alweer druk geweest :oops: maar nu ga ik 'lammen' morgen weer aan het werk!

Zitten jullie vanavond ook met oranje veren op de bank?

Mijn haan gaat naar zijn broer-haan en daar komen nog meer haantjes kijken maar ik denk niet dat ik mee ga... Geef 'm wel wat hapjes mee en dan blijf ik lekker thuis kijken.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jammer meis! Tot toks en uhhhh het is al bijna 20 juni joh ;)

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Deli; Dank u, dank u! *maakt een diepe buiging*

Tja, de oranjegekte is hier in huis ook al binnengewaaid... overal hangen buiten vlaggetjes (niet bij ons, mijn huis moet natuurlijk nog wel verkocht worden...;) ). Jamie draagt z'n oranje voetbaloutfit en haantje zit vanavond bij de overbuurtjes geheel in oranje voor de buis! Ik zag vanmorgen zelfs dat hij knaloranje voetbal-boxershort had aangetrokken, hihi! :)

Ga ff onkruid verjagen hoor, misschien tok zo nog even!

Xx

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Even een bliksembezoekje van mij. Ga zo even een dutje doen......wat is part time werken toch een luxe! Sorry voor de dames die nog tot vanavond door moeten!

@Queenie; onkruid verdelgen met schoonmaakazijn? Hoe werkt dat dan? Ik heb heel veel mos tussen mijn terrastegels werkt dat dan ook? Ik durf geen agressief middel te gebruiken omdat nu ons hondje vaak in de tuin rondsnuffelt.

@Maria....we vergeten je niet hoor! *DIKKE KNUFFEL* Je gaat zeker het hartje horen! Ik heb vorige week ook controle gehad en heerlijk naar het hartje geluisterd. Prachtig was het.

@Deli....ik was van plan om "de jongens" vanavond vanaf de bank te steunen met oranje vlaggetjes in de aanslag maar de plannen zijn veranderd. Het is nu nog te warm om paard te rijden dus dat ga ik vanavond doen. Moet woensdag een wedstrijdje rijden dus zal toch echt nog even moeten trainen.

Voor de rest...........fijne (warme) dag allemaal en tok later!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Dagdromer; Ik kreeg het als tip mee van mijn vader. En aangezien wij ook 3 katten, 2 konijnen en Jamie buiten hebben huppelen, leek dit wel een goeie keuze! Volgens mijn pa helpt het heel goed! Je spuit het met een hogedrukspuit of een ander soort pomp(je) gewoon in de voegen, dan moet de zon er flink op schijnen (branden, hihi!), en de dag daarna moet je het zo weg kunnen vegen! Goedkoop en milieuvriendelijk! Gisteren had ik hier de voortuin en een deel van de achtertuin al gedaan, en ik moet zeggen dat de voortuin al aardig geel ziet van het onkruid ipv groen, dus dat wordt vanavond vegen! ;)

Enne, dutze! Je moet je rust pakken als je het pakken kan!

Xx

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede avond kipjes,

Hoe is het bij jullie? Hier wordt het nu wel spannend. Mijn ovutest en echt super positief en wordt met de dag donkerder. Dus ga toch maar een testje doen denk ik?

Voel me verder prima.

Voor het nieuwe kippetje; welkom in ons hok

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend Mink!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hallo :-D

Ik kom net bij de dokter vandaan en ik ben dus echt zwanger!
    Hij zei dat het kon komen dat de streepjes zo licht bleven, doordat er misschien een of ander stofje of iets in mn urine zit waardoor de testen niet goed kunnen reageren op t hcg hormoon zeg maar. Ik had namelijk gezegd dat ik heel veel witte vlokjes ofzo in mn urine heb. En dat kan er dus voor zorgen dat de testen niet heel veel duidelijker worden.

Er is wel bloed geprikt, maar dat is om te bepalen hoe hoog de waarde precies is.
    Als de waarde goed is mag ik voor mijn eigen geruststelling een inwendige echo krijgen bij de gynaecoloog.
    Als de waarde niet goed is dan is er dus toch weer iets fout gegaan en dan wordt er genetisch onderzoek gedaan bij mijn haantje en ik.

Maar het goed nieuws op dit moment is dus gewoon: IK BEN ZWANGER!

En mijn banner mag dus weer terug :-D

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    GEFELICITEERD KRISTEL!

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

heb net een test gedaan van CB digitaal en echt superduidelijk

ZWANGER

Zelfs binnen een minuut :) :)

Ik sta helemaal te trillen nu hahahaha

weet niet of ik vanavond nog terugkom, want ik heb nog een huisbezoek, maar misschien tot later

Yes yes yes. Morgen nog eentje voor de zekerheid...

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    GEFELICITEERD MINK!

Het gaat goed hier!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    MINK: GEFELICITEERD!

WHOEHOE!

2 zwangeren erbij op hetzelfde moment :-D

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @Kristel; Gefeliciteerd! en geniet ervan.
    Eindelijk een bevestiging.

@Mink; Gefeliciteerd en geniet ervan!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    LEuk leuk leuk leuk leuk

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

:confused: Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

*Delikip rent rond als een kip zonder kop* 2 kippies zwanger ! ! ! ! !

Yeahhhhh :whistle: Yeahhhhh :whistle: Yeahhhhh :whistle: Yeahhhhh :whistle:

Helemaal te gek dames!

@ Kristel, hopelijk gaat het dit keer helemaal goed met jullie ukkie! Je hebt nu in ieder geval zekerheid!

@ Mink, wow meid! Te gek! Geniet er lekker van! En laat even weten hoe je haantje reageerde op jullie nieuws!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    whahahaha, rent rond als een kip zonder kop... :p

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    whahahahahahha ja zo gaat dat hier kristel!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Kristel, dat ritueel is ontstaan in het prille begin van de sksb hahaha... We houden 'm erin tot dat alle kippetjes zwanger zijn :D

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Haha, ik zal het onthouden voor de volgende die zwanger is in het kippenhok :)

Deel Deze Pagina