Kristel en Mink; GEFELICITEERD! Het is nu officieel.. Ik ben de enige die niet zwanger is van dit forum Voel me een beetje alleen nu.. Maarrr.. Ik gun het jullie allemaal van harte hoor! Want jullie verdienen het gewoon!
Hahaha... Er zit niet veel anders op! Maar beebje is erg druk aan het bewegen al de hele dag dus eigenlijk beweeg ik dan ook
Als ik kon kiezen, dan was ik natuurlijk ook al hartstikke zwanger! Maarja, geduld is een schone zaak Hopelijk is dit forum een beetje besmettelijk
Jij bent helemaal niet alleen Linnie! Er zijn nog een paar kippies die naast je op het bankje zitten hoor! En jullie zullen er allemaal snel afstappen weet ik gewoon!
Hey lieve kipjes; Ik ren nog steeds als een kip zonder kop hahaha Kristel gefeliciteerd meid, nu gaan genieten.. Linnie ik ga me blauw veren dat jij heeeeeel snel zwanger mag zijn meid... ik gun het je zo... Ik moet nu echt op huisbezoek, anders kom ik te laat, maar iedereen bedankt voor jullie felicitaties
Gisteren nog met mijn schoonzus zitten praten, ik kon haar wel vermoorden! Zei ik dit hardop? O Ze bleef maar doorgaan over hoe erg het wel niet zou zijn om een tweeling te krijgen en over die vrouw die ze kent die hetzelfde heeft als ik en HEEEEEEEEEEEEEEL lang bezig is geweest.. HOU OP! Sorry hoor, moest weer even mijn klaagzang kwijt!
Lin, weet je schoonzus dat je er mee zit dat ze zo praat? Zoniet, zeg t haar gewoon eens recht in dr gezicht hoe je denkt (zou alleen niet die dingen zeggen als 'ik gun het haar niet' etc ) Als je je er zo aan stoort is het misschien wel een goed idee om er eens over te praten... Het slaat ook gewoon nergens op hoe ze doet hoor! Ze moet eens blij zijn dat ze zwanger is! En of ze nu een tweeling krijgt, een aap, of wat dan ook, gewoon blij zijn
@ Mink, dat gevoel zul je nog wel even blijven houden hahaha je moet nog een beetje wennen aan het idee he! @ Linnie, volgens mij kun je beter een beetje bij je schoonzus uit de buurt blijven want daar zou ik ook niet vrolijk van worden! Het kan heel lang duren maar het kan ook heel snel gaan! En wij gaan uit van het positieve meid! Laat je niet gek maken door zo'n lompe schoonzus hoor! Denk maar aan de woorden van je vriendin wat voor kindje zij krijgt en wat voor schatje(s) jij krijgt!
Kom even snel spieken voor het eten aan, en wat ziet mijn kippenoog? Mink & Kristel zwanger! \/ GEFELICITEERD ALLEBEI! \/ Super zeg! Zo, nu ff gauw eten met Jamie, haantje heeft net een uitruk van de brandweer.... Xx