Whahahaha.... Ik zou met een hoop dingen blij zijn maar met een aap En misschien is het inderdaa goed om het haar eens te zeggen. Kijken of ze dan wel een beetje rekening kan houden met andermans gevoelens!
Ik ga me zo eens hijsen in mijn oranje veertjes denk dat ik toch maar met mijn haantje mee ga vanavond... Er zijn vast ook wat kippetjes aanwezig!
whooooohoooo! Mink en kristel zwanger! Geweldig meiden! Geniet er van! Linnie: jouw tijd komt echt meid.. de clomid slaat straks echt aan en dan ben je vast ook snel zwanger. van tweeling, drieling of 1 babytje dat maakt niet uit. laat die schoonzus van je maar lullen. alle andere kippies: heb echt alles bijgelezen maar heb even geen puf om te reageren op iedereen. heb vandaag heel wat uitgebreidde berichtjes gezien, knap hoor! Denk echt aan jullie allemaal en leef met iedereen mee! Dikke knuffel Vanavond ook voetbal kijken. als ik niet halverwege in slaap val in iedergeval XXX
ja begint al wat te worden is wel net genomen. en 's avonds is mijn buikje wel wat dikker als 's ochtend. komt natuurlijk door de darmpjes.. Maar ook 's ochtend is mijn buik nu niet plat meer
Jeetje lwat lees ik nu 2 zwangeren erbij mink en kristel geniet er lekker van. Linny jou tijd komt ook daar geloof ik heilig in. QueenBee bedankt voor de tip ik ga die zeker gebruiken. dagdromer bedankt voor die knuffel Dely gaat het al weer wat beter met je? Juffy mooie buik. mijn buik is 's avonds ook een stuk dikker. Yojo hoe is het met jou? Alle kippetje fijne avond en hopen dat nederland gaat winnen! liefs maria
hey Maria! Hier gaat t z'n gangetje. Vermoeidheid gaat niet echt weg. Wel af en toe een goeie dag maar die moet ik dan de dag erna dubbel inhalen. Dus loop mezelf nog wel eens voorbij. Maar verder geen misselijkheid meer. Of ja heel af en toe maar dat tel ik niet. Alleen wel last van lage rugpijn. En hoe voel jij je?
yojo: zeker leuk! heb ook af en toe last van lage rugpijn. weet niet wat dat is. ook niet altijd hoor maar het zeurt af en toe. maria: ben je ook al trots op je buikje? inderdaad maar hopen dat nederland wint vanavond! Vind nederlands elftal altijd wel leuk om naar te kijken. haantje gaat bij de buren kijken maar ik blijf liever hier thuis. kan ik tenminste lekker in pyjama op de bank hangen.
Goedenavond kippies, @Mink Gefeliciteerd! Na tien rondes, joehoe! Wat zal jij blij zijn! @Kristel Een streep is een streep, fijn dat je bevestiging hebt. Nu hopen dat de streep dikker gaat worden en dat je bloeduitslag goed is. @Linnie Je bent niet de enige niet zwangere kip, hier! Mijn haantje en ik laten het op z'n beloop en zijn eigenlijk veel met andere dingen bezig nu, maar dat betekent niet dat ik niet allang zwanger had kunnen zijn. Al hebben we wel vaak mijn ei gemist doordat hij voor zijn werk weg was/is. @Liena Wederom gefeliciteerd! @Deli Beterschap! Dagje thuisblijven moet kunnen, net als Queen ben je immers toch ook hoogzwanger! @Queen Ja, ja.. dat mag je toch wel hoogzwanger noemen nu, ja! @Riddle Het is niet niks wat je hebt meegemaakt, ik denk dat het doodnormaal is dat je nu een beetje bang bent en je twijfels hebt. Je merkt vanzelf wel hoe dat zich ontwikkelt, no rush! @Maria Hello! Ik lees jouw berichtjes ook, hoor! @Belinda Ik snap dat je niet meteen begrijpt dat Kristel's haantje een zwangerschapstest heeft gedaan.. hihihi. Ze had steeds lichte strepen en twijfelde of het indrooglijntjes waren. Dan had haantje ook een indroogstreepje moeten hebben en die had hij niet, dus.. snappez-vous? @de rest Zwaai! Fijne avond, ik zit al klaar voor de TV, in de poule op het werk sta ik nu tweede, kijken hoe lang dat duurt! Liefs, Nata!
Hey Kipjes, Ik heb mijn banner aangepast, maar het is allemaal nog erg onwerkelijk. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Ik voel me verder prima. Heb steekjes onder in mijn buik, maar verder weinig verschil met normaal. Oja moet veel plassen en mijn darmen zijn opgezet, maar verder niks bijzonders. Nu hopen dat het zo mag blijven gaan. eind van de maand had ik een afspraak staan met de gyn, dus die laat ik mooi staan hahaha
Mink, ik weet hoe je je voelt Ik geloof het ook nog steeds niet hoor! Voor mijn gevoel word ik gewoon ongesteld vandaag of morgen Heel krom is het eigenlijk! Vorige week was ik heel blij dat ik krampen en steken in mn onderbuik had, want daardoor had ik al het idee 'ja, zou ik weer zwanger zijn? :-D' En nu mn NOD vandaag is en ik nog steeds krampen en steken heb ben ik bang en helemaal niet blij ermee! Heb jij dat ook?
haha, ja ik kijk zelf niet, maar ik hoor haantje steeds vloeken en juichen en buiten hoor ik steeds toeters en geschreeuw
Goedenavond allemaal, @Mink en Kristel, ALLEBEI van HARTE GEFELICITEERD, hopelijk mag deze kleintje bij je blijven Kristel! @Yojo, jaaaa ik kwam net thuis en mijn zoontje stond al voor t raam te juichen dat het 2-0 was. @Linnie, Heeey wat denk jij ervan..... ik ben ook nog steeds niet zwanger hoor! Dus alleen ben je niet meissie. @Liena, het was zeker een drukke dag maar heb het overleeft. Kleintje is aangemeld en kan 23 juni meedraaien met zijn nieuwe klasje. @queenbee en Delikip, voor jullie gaat het nu heel spannend worden he dames?! @Juffie, mooie buik meissie. Ben er trots en zuinig op. @Alle die ik vergeten ben...... hoe gaat het met jullie? Dan.... Ik heb veel last van mijn bovenbenen zijn zeer vermoeid, verdomd veel last van mijn rug, slaap slecht de laatste nachten en mijn liezen beginnen weer zeer te doen maar gelukkig niet zo veel als gisteren en eergisteren. Ikmoet veel naar de wc maar kleine beetjes plassen. Geen last van mijn borsten en ook niet misselijk. Dus het is nog steeds wachten geblazen meer kan ik er niet van zeggen of er aan doen! Mijn NOD dag is 16 juni dus wachen wachten en nog eens wachten. Liefs Miranda
Hey Kristel; ik heb nog niet de indruk dat ik ongi ga worden. Maar ik had verwacht dat ik meer klachten zou hebben, dus dat vindt ik wel vreemd. Deze steekjes zitten lager en normaal als ik ongi moet worden dan zit het hoger, de kramp. En ik had verwacht dat mijn borsten veel gevoeliger zouden zijn. Nu zit ik steeds te voelen of ze nog wel iets gevoelig zijn Ik merk dat ik vrij nuchter ben en wel zie hoe het gaat. Het kan nog alle kanten op gaan en als mijn lichaam het afstoot, dan is er iets niet goed met het vruchtje en dan moet ik daar vrede mee hebben, hoe moeilijk dat dan ook zal zijn. Maar ik blijf positief denken en ook voor jou hahaha het is 3-0 hahaha hoor iedereen schreeuwen hahaha
Aan de herrie te horen is het nu 3-0 Ik kijk dus ook niet...... @Miranda heb jij ook altijd last van je bovenbenen als je ongi moet worden? Dat heb ik namelijk wel, maar deze keer niet. Wel de bekende pijn in m'n onderrug, maar met vreemde buikpijn. We zullen het met een paar dagen cq week wel weten