Of het 3-0 is weet ik niet haha, maar er is net wel weer gescoord Ook aan de herrie te horen... PLUS het hysterische gelach/gejuich van haantje @Miranda: Ik heb zelf ook heel erg last van mn liezen en slaap ook heel slecht! Vooral door het slapen begon ik al steeds meer het idee te krijgen dat t raak was. Normaal slaap ik elke ochtend tot minstens 9 uur/half 10 uit (nu kan t nog!), maar de laatste dagen ben ik elke dag om 7 uur ofzo al wakker. Dat is echt NIKS voor mij! @Mink: We blijven duimen :-D Ik ga morgen stiekem al de huisarts bellen denk ik, kijken of de uitslag misschien al eerder binnen is Ik ben toch gewoon angstig dat er iets niet goed is ofzo, dus ik wil de uitslag zsm weten...
@Giegel, nee ik heb noot last van mijn bovenbenen als ik ongi moet worden maar nu heb ik er al een dag of 3/4 veellast van. Slaap s'nachts slechten s'middags kruip ik op de bank en val als een blok in slaap. @Kristel, ik kan normaal niet om half 7 mijn bed uit en vanmorgen was ik al om half 7 voordat mijn wekker om 7 uur afging klaarwakker, heb nog geprobeerd om te slapen maar om kwart voor 7 ben ik eruit gegaan. Veel liefs miranda P.s. Ik ga nu naar mijn bedje want ben toch wel moe na de gespannen tijd van afgelopen weken.
\/ 3 - 0! 3 - 0! 3 - 0! 3 - 0! 3 - 0! 3 - 0! 3 - 0! 3 - 0! \/ @Nata; @Miranda; Ja, wordt wel erg spannend nu hoor! Maar wel leuk! Voor jou is het ook spannend hoor.. NOD is maandag.. ik veer voor je! @Maria; Graag gedaan hoor! Ben benieuwd hoe ik in de poule op het werk sta... heb voor vandaag niet de uitslagen goed voorspeld, maar wel de eerste wedstijd gelijkspel en de tweede Nederland op winst... Maar ik ga nu eerst op stok, heb net Jamie even moeten kalmeren, die schrok wakker van al het lawaai op straat, gegil, gejuich, getoeter, 'ole-olé-olé-olé'-muziek, hihi! Kom ik op zijn kamer zegt hij; 'Mama, oh-oh, oballen afgelopen?' Trusten allemaal! Morgen weer aan het werk, dus kom morgenavond even weer langs kakelen! Dikke tok! Xx
goedemorgen allemaal! ga weer een dagje hard werken. gisteren natuurlijk laat naar bed i.v.m voetbal. maar wel een leuke wedstrijd! fijne dag! XXX
Goedemorgen allemaal, Ik ben weer opgestaan meet mega onderrugpijn en hoe kan t ook anders...... mijn bovenbenen en liezen. Maar of dit voor mij DE klachten zijn die op een eventuele zangerschap kunnen wijzen daar denk ik niet aan want mijn temp was vandaag wat gezakt, nu kan t n innestelingsdip betekenen maar heb mijn twijfels hierover. Hoe gaat het hier in t hok?
Goeiemorgen! Kijk normaal gesproken helemaal geen voetbal maar na de rust kwam ik t tegen met zappen en dacht laat t staan. haha dus afgekeken. Had ervoor de hele tijd lekker buiten gezeten en aan de herrie te horen werd er gescoord. Grappig hoor. Maar deze hebben ze binnen. Als ze nu maar niet lui gaan worden.... Hier een moe kippetje laat naar bed en weer vroeg wakker.....en moet weer zo'n lange dag werken....maar komt goed! Hoe is het met de kippetjes hier?
Goede morgen allemaal, Een kwaal bij mij is dat ik niet meer kan slapen. Ben al vanaf 6.00 wakker en uit bed. Ik heb natuurlijk meteen een test erachteraan gegooid en ja hoor nog sneller als gister kwam zwanger in beeld te staan. Ook mijn haantje begint het nu te realiseren. Gisteren toen ik een test had gedaan, ben ik uit enthousiasme naar beneden gerend, om het aan mijn haan te vertellen en hij zat op de wc hahaha, dus een moment om nooit te vergeten Miranda; ik hoop dat je zwanger bent, met al die klachten.
Goede morgen yoyo, werkse vandaag... vraagje; hoe heb jij dat gedaan met je banner. Ik bedoel eigenlijk welke tijd heb je aangehouden. Want hij staat nog hetzelfde als gister.
Heey goedemorgen kippies.......... @ Mink en Kristel, van harte.. Gaaf hoor weer twee kippies zwanger.. @ Linnie en Miran, ook jullie tijd komt hoop ik heel snel, want het zou toch mooi zijn als het hele kippenhok zwanger is. Ik ga heeeeeeeel hard voor alle niet zwangere kippies veren! @ Riddle, hoe gaat het vandaag met je? Hoop dat je vandaag een beetje kan genieten............... In ieder gevan Van Harte met je verjaardag....... . @ Miranda, het wordt dus wel weer spannend de komende dagen. Meis ik hoop voor je dat de symptomen die je aangeeft idd horen bij een zwangerschap. Fijn dat het allemaal een beetje geregeld is nu voor je zoontje. Geeft het je nu ook een stukje rust? Dikke knuffel........ @ Deli, ben je toch meegegaan met je haantje , was wel een heel leuke wedstrijd he . @ Queenbee, wat een ontzettend leuke reactie van Jamie, echt een voetbalfan . Hoe is het gisteren afgelopen met de makelaar? @ Nata en hoe is het afgelopen met je plaats in de poule ? @ Maria, ik denk dat het heeft geholpen dat je hoopte dat Ned. zou winnen . Nog een dagje voor je naar de vk moet. Spannend hoor, leef nu al met je mee . @ Yojo, ik denk dat meer kippies vandaag wat moeite hebben om wakker te blijven . Veel suc6 vandaag in ieder geval.... @ Mink Welkom in de zwangerenwereld, heel maf, wel moe zijn maar uitslapen ho maar..... . Alle andere kippies een heel dikke kippenknuffel van mij........ Ben vast wel iemand vergeten , maar denk wel aan iedereen hoor...
Liena; knap hoe je alles onthoudt... en idd het is wel vreemd. maar het is nog vreemder dat mijn schoonmoeder in haar pyama een plant aan het planten is, in onze tuin hahahahaha Werkse vandaag en ik hoop dat ik het vol kan houden, gezien ik zo vroeg wakker was. Nou snap ik ook waarom ik in africa steeds zo vroeg wakker was
Riedel; wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, tok tok tok tok tok tok tok, wel gefeliciteerd. Nou maar hopen dat het aan te horen was
Ja mink die Liena kan er dd wat van met dat onthouden dat lukt mij nog niet eens en ik ben dan NIET zwanger. @Riddle, VAN HARTE GEFELICITEERD meissie met je verjaardag. @Liena, ik ga er echt niet vanuit dat het een zwangerschap is hoor. Mijn temp was vanmorgen lager dan de afgelopen dagen na mijn ei. Steeds mooi hoog geweest en nu nét onder die rode lijntje op FF. Kan idd ook innesteling wezen maar ik ga er niet vanuit. Groetjes en iedereen weer een héle mooie warme dag toegewenst!
Hoihoi, Pfff... volgens mij gaan mn angsten weer waarheid worden Vanochtend weer getest > streep was duidelijker. Maar nu ga ik net naar de wc en wat zie ik? Bloed :-o Rood.... De maandverband staat alweer klaar bij diepvrieskip
@Kristel, nee meid dat ga je niet menen! Hoop voor je dat de kleine er gewoon lekker warmpjes bij zit. Hoop dat het niks ernstigs betekend hoor. Dikke kipknuff van mij
Morguh allemaal! Kippies, wat waren jullie druk aan het tokken gister onder de wedstrijd Ik was toch maar met haantje mee gegaan inderdaad en het was een zeer geslaagde avond natuurlijk we hebben lekker in de tuin gezeten met z'n allen, tv stond buiten dus was lekker! En ik heb gebob't dus we waren om 00.30 uur thuis ofzo?! Ben inmiddels weer op mijn werk maar moet nog een beetje bijkomen van de korte nacht... Heb een hoop bijgelezen maar kan nu niet op iedereen persoonlijk reageren dat gaat echt te lang duren... @ Riedel, had het ook al op hyves gedaan maarrrrrrrrrrrrrr: Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag meid! Hoop dat je er een leuke dag van kan maken! @ Kristel, wat nu?! Verlies je bloed.... Pfff.... Maar wel een duidelijkere test?! Het zit ook niet mee he, kun je weer afwachten ipv genieten... Ik veer dat het goed gaat meis!
Hallo iedereen, Genoten van de wedstrijd gisteren? Ik heb toch maar even gekeken en het was de moeite waard. Vandaag helaas geen tijd om terug te lezen en te tokken dus tot morgen!
O ja, bijna vergeten.... Riddle......GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. HIEP HIEP HOERA. Laat je lekker verwennen vandaag!
Ik had net hele kleine stolseltjes bij t afvegen Ik denk dat ik wel genoeg weet... Wacht het nog even af, maar eigenlijk zegt dit mij wel genoeg
He bah Kristel wat vervelend! Heb je de huisarts al gebeld? Het ziet er niet positief uit maar blijf toch nog even veren... Je weet maar nooit! Sterkte in ieder geval... Wat moet je zeggen
Nee, ik heb de dokter nog niet gebeld.. Die kan nu weinig doen eigenlijk.. Hoogstwaarschijnlijk zal ik dan te horen krijgen dat ik af moet wachten, dus dat doe ik nu gewoon maar... Ik bel vanmiddag zowiezo om te vragen of de bloeduitslag al binnen is en als t bloeden dan erger is ofzo, dan laat ik dat ook meteen weten en maak ik een nieuwe afspraak voor deze week. Dan worden haantje en ik namelijk doorgestuurd voor verder onderzoek... Ba, ik heb het echt ff helemaal gehad met zwanger worden