Kan me voorstellen dat je het hebt gehad meid! Het is ook wel erg verdrietig en onduidelijk allemaal! Ik heb wel eens gehoord van meiden die de bloeding/stolsels moesten bewaren of opvangen voor onderzoek. Ik dacht misschien is dat bij jou ook wel op z'n plaats vandaar dat ik vroeg of je de huisarts had gesproken, was benieuwd of dat misschien het advies was?!
@ Kristel, ahhhh neee ben je weer aan het bloeden. Dan zou ik toch even de ha bellen! Die zou je toch in de gaten houden.
Hey deli, Haantje heeft net de huisarts gebeld.. Ik trok het niet om zelf te bellen... Alles duidt op een miskraam weer De huisarts gaat nu een brief met uitgebreide uitleg en hoe ik me erbij voel naar een gynaecoloog faxen, in de hoop dat we heel snel terecht kunnen daar. Ook omdat we volgende week donderdag op vakantie gaan en ik graag voor die tijd iets gedana wil hebben... Nu is het dus afwachten weer hoe het verder gaat... Ik heb het in ieder geval helemaal gehad en snap er helemaal niks meer van.. Ik weet dat ik zwanger kan worden, ik weet dat wij heel vruchtbaar zijn, maar elke keer die klap, nee dat trek ik niet meer Ik ben zoooo boos nu... en verdrietig.. ik snap er gewoon niks meer van! Waarom?! Haantje komt nu gelukkig naar huis van zn werk, dus ik ben niet alleen zometeen.. Ik hoop dat t allemaal maar snel voorbij mag zijn en dat we snel een oorzaak weten waar iets aan gedaan kan worden...
@Kristel, Wat jammer dat op de een of andere manier het vruchje niet wil blijven zitten, hopelijk krijg je heel snel duidelijkheid. Als ik jouw was zou ik nu wel weer even beschermd vrijen om je lichaam en je geest even te laten rusten want het is niet niks als je 3 maanden achter elkaar een miskraam krijgt dat hakt er natuurlijk wel in! Gun je lichaam dus enkele maanden rust en ook jezelf. Geef dit alles eerst eens een plaatsje voordat je weer volle moed ertegenaan kunt. Heel veel sterkte meid, dat heb je wel nodig ook! Heel goed van je haantje dat ie meteen naar huis komt dat is wel heel lief van hem. Sterkte jullie! liefs miranda
Thanks lieve kippies voor alle felicitaties en liedjes...prachtig! @Kristel...he bah joh...dit is niet leuk nee....ik heb heeeel vaak gelezen dat vrouwen nog bloeden af en toe in het begin dus het kan allemaal nog wel..ik hoop het echt voor je! Meiden ik ben er vandaag niet veel...oma komt straks nog ff langs en zo dus tot morgen of misschien tot later nog ff xx
Sorry Riddle.. ik ben jou helemaal vergeten door al dit gedoe GEFELICITEERD! Heb je al taart gegeten? @All: Dank jullie voor de lieve woorden x Wat Miranda ook al zei, ik denk dat het goed is als mn vriend het de komende tijd even veilig doen. Dan hoeven we ons ten eerste neit druk te maken over of ik zwanger ben of niet en ten tweede kunnen we dan allebei een beetje rust aan onze kop krijgen, als het goed is...
Rid van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Kristel, jemig meid, het zit ook niet mee he bij jullie. Gelukkig wordt je nu door gestuurd en hopelijk kun je snel bij de gyn terecht. Zeker frustrerend, je weet dat jullie zwanger kunnen worden maar de rest.... hopelijk komt daar snel verandering in meid en vinden ze iets waar ze snel wat aan kunnen doen. Denk aan je meid! knuffel Zaterdag ongi geworden, terwijl we goed geklust hadden en ik er niet zo mee bezig was. misschien toch door de stress van me studie? Ik weet het ook niet meer maar het is niet leuk! Ongi begon met licht roze en daarna helder rood, geen stolsels en ook minder ongi dan normaal, wel weer 30 dgn ipv 31... pff wat een verschil elke keer. Ongi is nu weer zo goed als weg, erg kort dus deze keer.
@ Kristel meis ook van mij een heel dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent. Dit moet je eerst verwerken. Hopenlijk kan de gyn je snel ontvangen en verder helpen..... En mss is het voor de volgende keer toch echt verstandig om te w88 tot na je NOD. Dit voorkomt onnodige stress en het gevoel van wel/niet/wel/niet. Je weet dat je zwanger kan worden, maar probeer jezelf niet helemaal het hoofd op hol te brengen.... Probeer in ieder geval volgende week van je vakantie samen te genieten en weer een beetje tot rust te komen, dan kunnen jullie er dan samen weer tegenaan......... Nogmaals een heel dikke knuffel......... @ Pooh, wat balen dat de zich bj jou ook weer hebben aangekondigd. Maar het is nu ook al bijna weer over? Dat is dan idd een heel korte ongi deze keer. Verder alles goed? @ Riddle wat leuk dat je oma op visite komt. Veel plezier meis...... @ Deli, wil het allemaal een beetje lukken op je werk, na zo'n kort nachtje ? Ik ben druk bezig met het schoonmaken van de kledingkast, maar moest ff kijken hoe het hier met de kippetjes was.....
Hey Pooh en Liena! @ Pooh, jammer dat je ongie bent geworden meis dat is nooit leuk natuurlijk! Hoe is het afgelopen met je studie? Al een beoordeling gekregen? @ Liena het wil wel lukken op het werk, heb mijn collega'tje een beetje ingewerkt dus die heeft al veel van me overgenomen dus ben nu een beetje mappen aan het opschonen e.d. Het is op het moment nog niet heel druk op het werk dus er blijft nu weinig over voor mij maar ja nog ff... Volgens mij heb ik net ook de laatste wandeling gemaakt in mijn pauze want kreeg steeds harde buiken Jij druk met de kledingkast dus en kan er een hoop weg of valt het wel mee?
@ Deli wat ale da het wandelen niet meer gaat. Het is vast vaak ff lekker om een frisse neus te halen. Maar goed je bent ook al behoorlijk zwanger he ? Ik bedoel het is nog maar even en dan kun je al met zwangerschapsverlof....... De tijd gaat nu echt snel he? Zag op de banner dat je al over de 31 weken bent. Ben je al aan het aftellen? Wel lekker toch dat je het alvast een beetje rustiger aan kan doen? De kledingkast opruimen is echt een crime.Ben de broeken aan het passen en nou heb ik best heel veel broeken, maar er zijn er nog maar 4 waar ik de knoop van dicht kan krijgen , van die anderen zijn er nog een paar die ik wel dicht krijg maar dan moet ik echt heel erg mijn buik intrekken en geen adem halen . En ik ben nog maar 11 weken zwanger, HELP waar gaat dat heen........ . Moet maar eens kijken naar een oplossing........
@ Liena, inderdaad vervelend van het wandelen maar wie weet was het eenmalig omdat beebje gewoon erg druk was, proberen het gewoon nog een keertje vd week! Ik ben zeker al aan het aftellen na deze week nog 3 weken in totaal nog 14 dagen hahaha... Over die broeken moet je je geen zorgen maken meid dat wordt alleen maar erger straks pas je je eigen kleren helemaal niet meer ik zou gewoon een paar lekkere zwangerschapsbroeken kopen waar je ff mee vooruit kan! Ik heb ze met 17 weken gekocht en kan ze nu nog aan! Vooral geen strakke broeken aan gaan trekken want dat is niet goed! Ik hoop dat je het niet vervelend vindt dat je dikker wordt, lekker toegevan aan je buikje!
Zo he nog maar 14 dagen werken? Dat schiet echt al op zeg en dan kun je heerlijk genieten van je vrije dagen . Het wandelen kun je zeker gewoon nog een keer proberen , maar je beebje heeft het dus er druk op het moment?. En natuurlijk alvast voorbereiden op de komst van jullie beebje... Spannend hoor, het gaat nu echt heel snel he? Heeft je haantje er ook een beetje zin in? Ja denk dat ik idd binnenkort maar eens op zoek moet naar wat andere broeken, ben alleen bang dat die allemaal nog veel te groot zullen zijn? Ik vind het idd af en toe heeeeeel lastig dat mijn buikje begint te groeien en vooral nu ik het dus ook merk aan mijn broeken. Af en toe sta ik gewoon met tranen in de ogen voor de kast. Gelukkig lukt het me wel om te bedenken dat het voor een goed doel is en dat ons smurfje er in groeit....... Als ik het echt moeilijk heb dan kan ik er met haantje over praten en met mijn mams. Heb soms die steun echt ff nodig, al weet ik nog zo goed dat dat buikje komt door het smurfje en niet door teveel eten . Maar gelukkig groeit het geleidelijk aan en kan steeds een beetje aan het idee wennen . PS Je zit bijna op 4800 berichten
@ Liena, ik was al een tijdje benieuwd naar hoe je daarmee om gaat ivm je verleden maar dacht misschien vat je de vraag verkeerd op of vind je het te persoonlijk... Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat het moeilijk is dat je begint te groeien daarom is het goed dat je erover praat want ook al weet je dat het voor een goed doel is en ben je helemaal gelukkig met je kindje, je gevoel zegt soms nou eenmaal wat anders, daar kun je niks aan doen! Maar jij krijgt straks een prachtig buikje om trots op te zijn! Je hebt van die zwangerschapsbroeken die je helemaal kan stellen met elastiek of met zo'n band erboven. Dan kun je gewoon de broek kopen op je eigen maat alleen je buik kan erin groeien, volgens mij moet dat best passen! Voor mij gaat het nu echt snel inderdaad, kan me er nog niks bij voorstellen dat ik straks een baby op mijn arm heb, nee niet 'n baby maar MIJN baby echt raar hoor! Maar wel super! Mijn haantje kan al weken niet wachten hahaha... Die zegt steeds tegen mijn buik "kom er nou uit" In het begin kon hij nog erg genieten van alle bewegingen die hij kon voelen en zien, nu ook nog wel maar als hij dat dan ziet/voelt kan ie alleen maar denken aan hoe het straks is heel leuk om je haantje zo te zien
JAAAAAAAAAA dat was nummer 4800 , geeft niks hoor, gewoon gezellig blijven kletsen, op naar de 5000 . Kan natuurlijk je haantje uitnodigen om hier mee te komen kletsen, maar volgens mij wordt ie helemaal dol als ie hier mee zou schrijven . Ik ben zelf ook helemaal verslaafd aan het kippenhok hier hoor Het is idd goed om er over te blijven praten. En ik mag van de vk niet vaker dan 1 keer per week op de weegschaal , is ook maar goed ook want anders doe ik niet anders dan wegen . Tot nu toe ben ik nog niet in gewicht aangekomen trouwens, dat vind ik op zich wel een lekker idee. Tuurlijk weet ik ook dat dat zal gaan gebeuren en denk dat ik daar wel heel veel moeite mee zal hebben maar ja ook dat is weer voor het goede doel . Is wel makkelijk dat die broeken dan meegroeien zeg. En je koopt gewoon de maat broek die je voor je zwangerschap ook aan had? Ik heb bijv. nu maat 38 dus dan moet ik ook die maat zw. broek hebben? Ben echt een leek op dat gebied . En je eigen beebje op de arm? Volgens mij is dat een van de mooiste momenten uit je leven. Ik vind baby's zowiezo erg leuk hoor, maar je eigen............. Super toch? Mijn haantje is ook helemaal enthausiast, wil nu ook al steeds zijn hand op mijn buik leggen. Op deze manier beleeft hij het natuurlijk ook al wat meer, al voelt ie nu nog niet zo heel veel ............
Zat net trouwens ff op hyves je foto's te bekijken, maar je hebt echt een heel mooie buik en die foto's an jullie beebje zijn ook echt helemaal super zeg.......... Vidn het echt gaaf om te zien
@Kristel, ik denk dat je als je daadwerkelijk die rust neemt dat dat jouw heel goed zal doen! Ik vind het wel heel jammer dat je dit nu weer moet meemaken. liefs Miranda