Hey allemaal, Ik voel me te moe en te slecht om alles terug te lezen, maar wilde even laten weten dat het bloeden echt heel erg is nu Heel vreemd vind ik t, de eerste keer kwam er niet zo veel uit; minder dan normale menstruatie. Tweede keer was t 2x zoveel als normale menstruatie. En nu lijkt t wel 4x zo erg! Het voelt echt alsof mn hele baarmoeder mee naar buiten gaat komen Ik begin nu heel erg het idee te krijgen dat de vorige 2x toch niet alles eruit gekomen is en dat daarvan nu resten meekomen ofzo Ik denk dat ik daar van de week nog even de huisarts over bel of anders met de gyn erover heb als we snel een afspraak hebben... Ik wil nu eigenlijk toch wel graag dat er gekeken wordt of alles schoon is straks.. Maargoed, ik ga slapen nu.. Ben ook helemaal lam van de pijnstillers en nog heb ik pijn, dus de komende dagen doe ik rustig aan.. Bedankt nog voor de lieve woorden en dat er 'geluisterd' wordt naar me. Vind ik echt heel fijn dat ik mn verhaal kwijt kan op deze manier... Wil dat jullie weten dat ik er toch veel aan heb
kristel: sterkte! Linnie: dag 70 pfff maar met de clomid gaan die eitjes vast snel springen! nata: goed zeg al die reacties! Ga nu naar school. vier vandaag mijn verjaardag in de klas. Dus feestdagje! Ben in de vakantie jarig dus dan nu maar vast. Tok vanmiddag. XXX
Goedemorgen allemaal, @Linnie, die gangster- eitjes van jouw daar gaat het heel snel mee goed komen hoor. En ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeel blijmet linniekip! @Kristel, hier kan je altijd je verhaal kwijt meid, vervelend voor je dat het nu zoveel meer pijnlijker is en dat het ook meer bloederig is dan die andere keren. Hopelijk krijg je snel een afspraak en antwoord op je vragen. Veer heel hard voor je meissie. Hier is het nog steeds hetzelfde als afgelopen dagen kan niet anders zeggen. Moe, moe en nog eens moe komt er ook nog bij. Ik doe overdag eigenlijk nik en s'avonds moet ik werken van 5 tot 9 en dan vallen om 6 uur mijn ogen op t werk in slaap. Ik had echt moeite om mijn eigen wakker te houden gisteren. Ben dan ook om half 10 thuis gekomen nog wat gegeten en om 10 uur ben ik naar bed gegaan. Dat isvoor mijn doen vroeg want ik lig meestal pas tegen 11en/half 12 te bed. En nu ben ik net om 7 uur uit bed gekomen en ben ik NOG moe. Nouja zal ook wel de griep of met de keelontsteking nog te maken hebben denk ik zo. Liefs Miranda
Goedemorgen Juffie, bij ons op school doen de leerkrachten samen hun verjaardag vieren en noemen ze het leerkrachten-dag. Doen ze allemaal spelletjes met de kinders. Vorige week donderdag deden ze datbij ons en toen hebben ze met de kinderen een "wereldreis" gemaakt. Héél leuk hoor! Veel plezier vandaag dan
Goedemorgen Delikip, Ook nog maar 8 weekjes meissie, dat schiet tenminste op dan he? Ach je hebt al die tijd iets gehad om naar toe te leven. Ik ook hoor! Mijn overbuurmeisje zit nu nog maar 1,5 á 2 weken voor de uitgerekende datum, achter ons een vrouwke die nu tegen de uitrekendatum zit en mijn buurvrouw/vriendin is 6 september uitgerekend en mijn vriend z'n ex is begin november uitgerekend en als klap op de vuurpijl krijg ik binnenkort weer een oppaskindje bij.... Loes (zo heet de mama van mijn oppaskindje) krijgt in november een babytje en vanaf januari mag ik daar ook voor gaan zorgen.... dus je ziet wel GENOEG babyboom om naar uit te kijken toch? En misschien dat ik dan ook ergens zwanger ben geraakt hahahahaha Mijn vriendin hier op t dorp zweet nu al peentjes want die weet dat wij bezig zijn voor 'n kleintje en die weet ook dat ik zwitsal gebruik en daar kan zij absoluut niet tegen want dan komen haar moedergevoelens ook naar boven en die wil op dit moment geen kinderen meer maar dan gaat ze zwaar twijfelen hoor! Grappig allemaal. Maar goed, voor jouw komt einde in zicht en ook voor Queenbee. Wij komen er ook wel een keer hahahahaha liefs
@ nata, haha dat hoop ik ook. Heb met mezelf afgesproken om het niet meer te doen. Vanochtend weer een test gedaan en hij is weer een stukkie dikker. Dus nu moet ik echt ophouden met die onzin. @ Kristel, het is idd een goed idee om te laten kijken of alles goed schoon is. Misschien moet je daarna even een paar maandjes pauze houden. Zodat je lichaam weer alles op orde kan maken.
@ Miranda; het schiet inderdaad op nu. Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen! Straks heb je ineens je eigen kindje op de armen?! Het is inderdaad babyboom! In mijn omgeving zijn ook een hoop zwangeren, hopelijk komen er snel nog wat zwangere kipjes bij
@Delikip, ik spreek als ervaren moeder en dat is geweldig! Heerlijk zo'n warm klein glibberig bloot lijfje op jouw blote lijf.....gewoon weg genieten. Je zal wel eerst een hoop werk moeten leveren maar je krijgt er iets FANTASTISCH voor terug. Bij mij was die roze wolk alleen de geboorte en toen werd ie al snel grijs hopelijk blijf jij lekker een kleine 2 weken op die roze wolk hangen en zeer hopelijk mag ik dat ook snel op die roze wolk meebleven. Maar goed, een baby is gewoon heerlijk om lekker na een prikje tegen je aan te houden en lekker te troosten, kroelen/genieten, heerlijk ie geluidjes die ze maken of die babyhuil vind ik gewoon al lekker om te horen. ja ik ben helemaal babyfan! Hopelijk jij ook snel. liefs
WAUW! alweer een zwangere erbij: gefeliciteerd Mink geniet ervan. mup: hoe voel je je? voelt alles positiever aan dan de vorige keer? vast en zeker! kristel: meid, het zit jou ook niet mee zeg ik hoop dat de gyn iets voor jullie kan betekenen. aan alle anderen: goedemorgen
Hey Kippies Nou net weer ff alles bijgelezen...pff veel werk steeds haha @Kristel...ahhh vind het echt klote voor je meid...en wat die pijn betreft die je omschrijft, die is wel herkenbaar ja...zou best eens kunnen wat je zei dat er van de vorige keer nog wat is achtergebleven....ik zou toch bij de gyn. aandringen op een inwendige echo die kan alles heel duidelijk weergeven...als dan alles schoon is even rust en dan weer proberen...mits de gyn. niks raars vindt natuurlijk want als er idd iets is achtergebleven zou het logisch zijn dat het nu niet lukt...succes @All....fijne dag ik denk aan jullie!
@ Miranda, Ja ik gun het jou ook meis! En iedereen hier natuurlijk! Dus ik zou zeggen, eerst op de roze-zwanger-wolk en dan de baby-wolk voor jullie! Daar veren we voor! Mijn haan en ik zijn allebei hartstikke gek met kids, zijn ook echt hele trotse oom&tante van 12 en als ik mijn haan dan zie knuffelen en kroelen met die kleintjes van onze broers/zussen dan kan ik echt niet wachten tot ik 'm zie met z'n eigen kleintje! En hij kan al helemaal niet wachten! Gelukkig is dit een vruchtbaar hok! Weet zeker dat jullie snel zullen volgen!
Heeey Riddle, Ik denk ook aan jouw! Hoe gaat het met je? Nog steeds moe? @Judibi, hoe is het met jou?
gaat redelijk hier vanaf maandag zijn we ( hopelijk) zo dichtbij een zwangerschap als we nog kunnen komen...moeilijke zin 8) hoe lang nog voor je gaat testen, miranda? nog een dag of vijf? want je banner klopt geloof ik niet met je cyclus als ik alles goed onthouden heb?
ff een up-date, me studie is zo goed als klaar Er kan nu niks meer mis gaan, alle beoordelingen zijn met een voldoende afgerond. 19 juni heb ik nog een presentatie. me scriptie presenteren op school met aansluitend een vraag gesprek met beoordeling (deze telt niet meer mee) En dan diezelfde dag me diploma uitreiking. En dan is het echt allemaal officieel klaar. En ben ik weer een diploma rijker haha. Met Chelsey gaat het heel goed, ze groeit erg hard. de puppy cursus is erg leuk en ook daar doet ze het boven verwachting. we zijn trots op haar haha. Ongi is weer voorbij, op naar de vruchtbare dagen.... had deze keer echt goed geklust rond me vruchtbare dagen en me temp gaf deze ook aan. Maar goed kan er wel over door blijven gaan maar er zit toch niks anders op dan 'op naar de volgende ronde' moet vanavond weer werken tot half 12. dan ff 2 dgn vrij. ben het niet meer gewent om echt vrij te zijn haha. denk dat het huis een grote beurt krijgt en me kledingkast als eerste. meiden bedankt voor de lieve berichtjes op hyves en de interesse! kus
Hey Judibi! Spannend meid! Hey Riedel, we missen je, sterkte en hopelijk kom je ons snel weer gezelschap houden! We hadden net stroomstoring
Nee klopt Judibi, ik heb op dag 17 mijn ei gehad en ik zit nu op dag 27, maar ik wacht minimaal tot dag 31 dus over idd 5 dagen probeer ik pas te gaan testen hoor. Mijn cyclus van de laatste 4 maanden waren rond deze tijd maar ga nu naar de langere cyclussen toe denk ik. Probeer het gewoon vol te houden hoor en anders dan maar niet en lekker genieten van de vakantie en de drukke tijd die mij NU tegemoet gaat komen. Krijg vanaf zondag een kind extra in het gezin, de oudste kind van Chris (mijn haantje ) komt zondag definitief bij ons wonen. JOEHOE Giuliano ( mijn zoontje ) die vanaf 18 augustus naar speciaal onderwijs gaat moet ook nog veel voor regelen en dan gaan wij over 4 weken alweer op vakantie dus mijn huis moet helemaal goed gedaan zijn en dat moet goed geregeld zijn want gaan met 7 volwassenen en 7 kinderen en daarna misschien nog met alleen ons gezin 1 week naar ponypark slagharen. Dus druk druk druk en dan ook nog werken en de school tussendoor he Ach ik kan niet stilzitten
Hallo girls! @Kristel; Meid, wat balen zeg.. Hopelijk kan je snel naar de gyn en heb je duidelijkheid! Ik denk aan je! @Pooh; Hopelijk kunnen we nu samen richting onze vruchtbare dagen en gaan we dit keer voor roze! Ik duim voor 'ons' @De rest; Hidiho! Hoe is het met jullie? Dikke kussers
Heey Linda, hiet gaat het goed hoor Ik wil ook wel met jouw en pooh en de vele andere die nog niet zwanger zijn naar die roze wolk hahahahaha Hoe staat het met die gangster-eitjes? Zijn ze er klaar voor? Nog 9 dagen en dan kun je gaan beginnen met Clomid he? Ben benieuwd hoe snel ie pakt bij jouw! Hopelijk staan die gangster-eitjes te popelen om naar binnen te schieten. liefs