Goeiemorgen! Pff was wel ff schrikken dat berichtje van Robert. Nu maar hopen dat het goed is blijven gaan en dat de kleine uk nog een paar dagen blijft zitten. Maar zoals hij zelf al dacht dat het zou komen zou ook wel eens goed kunnen.... Nou ik veer in ieder geval! Liena hier gaat t goed. Heb t zwanger worden even losgelaten maar kan jullie natuurlijk niet missen! Temp was vanmorgen weer hoog maar ja die stort bij mij een dag voor ongi toch in dus we wachten rustig af. Is t niet dan is t niet is t wel dan is t wel. Hier een kippetje dat van half tien tot half een moet "werken" of ja werken....Sintinkopen doen hahaha en das alles voor vandaag. Want mijn Petekindje Thijs wordt vandaag alweer vijf jaar! Vanmiddag feestje! Hoe gaat t met jullie allemaal? Linnie ik moest ook ff slikken toen ik je verhaal las.....
Ik ga ff een bakje koffie halen! Joepie, daar kijk ik de hele ochtend al naar uit Heb zo slecht geslapen vannacht Was een partijtje misselijk! Hoef niet over te geven, maar dan blijft het juist zo hangen.. Maar ik klaag niet hoor, vind het stiekempjes best fijn! Mijn borsten doen met de dag meer zeer, dus denk ik JOEPIE! Misselijk, YESSSS! Moe, JIHOEEEE! Lang leve de zwangerschapskwaaltjes!
Joepie! Ik ga er gewoon vanuit dat ik over 8 maandjes een gezonde beeb op de wereld mag brengen! Positive thinking! Ga nu echt ff naar beneden! Tok zo! X
Goodmurning Kippies @Linnie....haha moet soms ook zo lachen om jou teksten ...en tuurlijk, lang niet alle vrouwen krijgen bij de eerste een mk gelukkig dus met die van jou komt alles goed...waren ten slotte waarschijnlijk toch die gangster-eitjes die bevrucht zijn en die zijn gangster-sterk @Day...pfff heftig verhaal zeg...*slik* ....maaarrrr ben heel blij te horen dat het verder zo goed gaat....binnenkort een fotootje van de kleine kuiken? @at all....hier gaat het prut, stond vanochtend al slecht op, gisteren ging het best heel redelijk dus wel weer een domper dan maar ja lekker even een half uurtje kunnen lezen en zelfs een kwartiertje mijn leerboek kunnen doorspitten ...UWV viel hartstikke mee, ze wouden gewoon van mij horen wat de klachten zijn en hoe het nu gaat, ze gaf zelf al aan dat het goed was wat ik nu deed en als het nog minder zou gaan moest ik maar minder gaan werken vond ze hahah....over een week of 3 a 4 bellen ze nog een keer om te kijken hoe het dan gaat...nou prima toch? Ik heb trouwens volgens mij een blaasontsteking, moet steeds vaker plassen, wat opzich niet zo raar is, maar ook vaak zonder dat er megaveel uitkomt en sinds vanochtend doet het hartstikke zeer om te plassen en een half uur later heb ik alweer het gevoel dat ik op knappen sta....maar even urine wegbrengen morgen Ik ga ffies koffie halen tok zooooo
Ola! Doei Yootje! Rid, rustig aan hoor meis! En zeker even plasje inleveren, blaasontsteking is echt geen pretje! Gelukkig was het UVW lief voor je Haha! Maar inderdaad, mijn gangstereitjes blijft vast wel lekker zitten! Kreeg gisteren twee slabbetjes van mijn moeder! Hint?! Ben zo benieuwd joh!
Zou inderdaad goed kunnen! Er schiet ook telkens zo'n beeld door mijn hoofd van de verloskundige die zegt; "Oh kijk, ik zie twee hartjes kloppen" Hoe meer ik erover nadenk, hoe gaver ik het vind! Natuurlijk zou ik schrikken, maar het is natuurlijk wel superleuk!
haha ach we zullen zien....als hij/zij/ze maar gezond zijn ....nog iets meer dan een weekje meis.....zelfs ik vind et spannend
Inderdaad! Daar hoop ik op! Nog een week! Ik tel de dagen echt af! Wanneer had jij je eerste echo? En wanneer zag je voor het eerst een hartje kloppen?
Ik had met 8 weken mijn eerste echo, ze dachten toendertijd dat ik pas 7 weken was maar bij de echo met 11 weken bleek ik dus 11 weken ipv 10 weken te zijn...maar bij de echo met 8 weken zag ik het hartje al kloppen, er was verder weinig herkenbaars al baby aan maar dat maakt niks uit, je ziet dat hartje kloppen en dat is meer dan genoeg Hoe laat moet je woensdag?
Kippen, ik ben hier al heel lang niet meer geweest, maar ik moet jullie toch even het goeie nieuws vertellen... Check mijn album en banner