[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey kippetjes,

Wat is er alweer veel getokt zeg.

Ik ben er denk maar heel even.

Ben aan het balen want de auto is kapot :(

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Kristel; Van harte gefeliciteerd meis! :) Geniet er maar lekker van! :D

@Mup; Balen! Auto kapot?! Hoe komt dat zo? :(

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik was er ook weer trouwens :)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede morgen meiden.
    Her is ook nog steeds alles rustig. vanavond weer naar de vk om 20:00 uur.

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ LINDA, mannetje houd de auto weer eens bij ;) Nee grapje, hij kan er vast niks aan doen. Maar de auto wilde niet meer starten. Staat nu bij de garage.

@ Kristel, gefeliciteerd!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Wendy...je houdt ons wel in spanning hoor ;)

Mup...is zeker besmettelijk want mijn haantje mailde net dat onze auto ook kapot is :(

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou Mup, hopelijk valt het mee en is ie zo weer gemaakt! :)

Wendy, nog geen tekenen van een aankomende bevalling? Ben benieuwd hoe snel het nu gaat gebeuren! :) Spannend! :D

Kristel, wanneer heb je positief getest? Vandaag? Leuk hoor! :D

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riedel, oh jeetje dat is minder zeg. Ik zit hier ook echt te balen zeg. Al die kosten allemaal zo het einde van het jaar. Wil wel andere dingen doen met mijn geld ;)

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja ik ken et...ik weet nog niet wat er precies mis is, haantje gaat vanmiddag naar de garage dus ik hoop dat et meevalt :rolleyes:

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Minder zeg. De onze rijd niet eens meer :cry:

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de felicitaties :D Het is idd nog heel pril, maar ohh wat ben ik gelukkig! Net getrouwd en ook meteen zwanger :D

Volgens FF had ik mijn ei op dag 17 gehad en zat ik vandaag op 7 dagen na mn eisprong... Veeeeelste vroeg dus om te testen, maar mn gevoel zei dat ik het moest doen.
    Nu heb ik even goed naar mn tempkaartje gekeken en is de kans dus heel groot dat mn ei op dag 12 geweest is en dat ik vandaag dus op 12 dpo zit. Dan had ik morgen dus ongi moeten worden.
    Dat komt allemaal veel beter overeen met de positieve testen dan 7 dpo nietwaar?!

Damn wat ben ik blij :D
    Ik hoop echt dat het goed blijft gaan deze keer.
    Mijn gevoel is iig heel positief erover, dus hopelijk zegt dat ook wat :D

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Mup & Rid; Wat spoken jullie toch uit met die auto's?! ;) Ik heb gelukkig een auto van de zaak, dus als er iets mee is, breng ik hem naar de garage en krijg ik een andere mee! :) HEERLIJK! :D

@Kristel; Het is inderdaad pril, maar gewoon positief blijven! :) Hopelijk gaat het deze keer wel goed, het is jullie echt gegund! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk trouwens! :) Was het een mooie dag?

Ik ben misselijk! Jippie! ;) Ben trouwens wel supertrots op mijn boobs, die zijn echt HUGE! :) HEERLIJK! :D Hahahaha :)

13. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Kristel Gefeliciteerd meis! Mooie foto's ook. Ben blij voor je, hopelijk blijft je ukje deze keer heeeel goed zitten!

@Syl/haantje Syl Jeetje, toch weer naar het ziekenhuis ondanks de genomen rust. Tja, het was al een tijdje onrustig natuurlijk. Wie weet blijft ukkie nog zitten en anders heel veel sterkte.. dat er een gezond kuikentje op de wereld mag komen!

@All Goeoeoeoeoeoeodemorgen! :D Hoe is het met jullie? Hier is het rustig. Buiten druilerig, de parkiet tikt en de hond slaapt. Haantje werkt en Natakip gaat de vaatwasser leeghalen en de was doen. Vanaf januari wil ik weer gaan werken (als ik een beetje bijgekomen ben en het huis helemaal klaar is), maar dan minder uren dan eerst. En het moet sowieso te combineren zijn met de hond en natuurlijk de studie. Ga vandaag solliciteren!

@Deli/Liena Thanks voor de lieve woorden! Ik denk ook maar zo: het ligt aan hun en niet aan mij. Laat ze maar bedenkelijk kijken, zo zitten ze nou eenmaal in elkaar. Mijn moeder zegt ook dat ik gewoon mijn eigen plan moet trekken en me er niet aan moet storen. Tjakka! TOK! :D

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    TJAKKAAAAAAAAAA! Zo is het maar net Nata! :) Laat die mensen lekker! Het is jouw leven en je mag het indelen zoals je zelf wilt! :D

Hupsa! You go girlll! :)

Zal ik nog ff een dansje voor je doen?! :)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *vraagt zich af of Nata ook niet even bij Linnie wil schoonmaken*

:)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen dames! *Deli zwaait uitbundig*

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *Linnie zwaait zo uitbundig terug naar Deli dat ze van haar bureaustoel mietert*

:)

Nee hoor, ben niet een klein beetje melig ;)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel gefeliciteerd! Mooie foto's hopelijk gaat het dit keer allemaal goed meis!

@ Riedel, bo is niet fijn. Moet je wel laten testen he, want de combi zwanger en bo is niet goed!

@ Linnie, fijn dat je je zo ellendig voelt van de zwangerschap :)

@ Nata, precies! Gewoon je eigen leven leven hoor! Maar het lijkt me wel vervelend dat hun zo zijn!

--------

Ik ben moe, ik heb koppijn, ik heb geen puf maar moet een hoop doen in huis nog :(

Mooie klaagzang he?! :)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou lekker dan! Nu heb ik hoofdpijn en een zere kont! :cry:

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Geintje Linnie, melig zijn = GOED!

Gister ging ik naar het toilet, merkte ik dat mijn litteken van de bevalling weer een beetje bloedde :( kan nooit goed zijn toch?!

Heb gister wel gesjouwd met Wesley (inmiddels 7kg) in de draagdoek dan voelt het daar beneden ook meteen overbelast misschien komt het daar door?!

Deel Deze Pagina