[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, wat jammer dat je niet kunt :( helaas zijn er wel meer die niet kunnen dus we moeten het zeker nogmaals doen! Misschien kunnen we al gaan brainstormen voor de 2e datum, zijn we iig op tijd!

@ Liena, mijn man moest zeker wennen. Die had nog nooit een ring om gehad en nu ineens zo'n mega brede trouwring maar ook dat went! "alles went, behalve een vent" :)

Ik belde maandag naar de kraamzorg en zei mijn achternaam hun zoeken konden ze me niet vinden, hadden ze ook mijn meisjesnaam alleen hahaha...

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    meiden, ga nog ff met de hond naar buiten. dan gelijk door naar me werk. tok jullie morgen.
    fijne middag en avond kippies. xxx

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    ps Hahahahaha Krijg net een mailtje van mijn op dit moment werkende haan: "Hi Natakip" :D
    Hij ruikt meteen wat ik achter de laptop aan het doen ben, hihihi! 8)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, whahaaaaaaaaa :whistle: ik dans met je mee voor Liena :D en uhhhhh schudden met mijn dikke kippenkont kan ik ook goed dus daar gaat ie (hopelijk laat ik geen veertjes los) ;)

We gaan gewoon voor verhuizen, overtijd & ZWANGER! Succes meid met inpakken, hele klus he! Ga jij mee naar de kippendag overigens? Jawel toch?!

Die stoel was in de aanbieding bij de woonexpress, geloof 59 euro ofzo, in ieder geval onder de 75 euries, het zit voor geen meter maar ik vond 'm ook erg schattig! Heb er alleen nog geen goed kussen in gevonden :(

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Fijne avond!

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Pooh, jammer dat je niet mee kunt zeg, maar net wat Deli zegt: We gaan gewoon alvast brainstormen voor een nieuwe datum zodat er nog nog meer kippies mee kunnen. Want ik ben toch ook erg benieuwd naar de kippetjes die niet mee kunnen......
    Pooh werk ze vanaaf en tok gauw

Wat grappig dat jullie dat ook nog steeds hebben met jullie achternamen..... Nou het zal vast heel snel wennen....

@ Nata, thanks voor het mooie liedje :oops: , zal ook een beetje aan mezelf proberen te denken hihi. Maar tot nu toe gaat dat goed hoor.......... ;)
    En die babykamer van Deli is idd super he? Ik vind die schommelstoel ook echt heel gaaf...............

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahhaha... Nog zo'n meelevend haantje :D mijne ook hoor ;) die vertelde laatst tegen een vriend van 'm dat ik op een forum klets en met jullie ging afspreken en dat we kippen zijn maar hij vertelde het nogal vlug, je moest het hoofd van zijn vriend zien :rolleyes: die snapte er geen drol van :D

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hahahahaha, volgens mij zijn er heel veel mensen die niet weten wat ze horen. Als ik over het kippenhok hier vertel zeggen ze ook allemaal WHAATT, kippenhok?

Heey kippetjes ik ga ook nog maar eens wat doen hier in huis, anders heb ik straks het werk niet klaar als mijn haantje thuiskomt......., die is er met een half uurtje :oops: :) . tok gauw....
    Kom nog wel eens spieken hoor..... ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oei oei oei, ik ben een slecht kippie, foei!

*delikip heeft een lekkere suikerwafel-koek meegenomen naar d'r werk* :oops: had ze gister niet moeten kopen want dan kan ik er niet af blijven :rolleyes:

Maar zoals ik het bekijk blijf ik als enig kippetje over dus dan mag ik wel zo'n koek vanwege mijn verdriet :cry: Tok later Liena!

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Net de huisarts gebeld voor bloeduitslag...
    Kreeg de assistente aan de telefoon en ik hoorde haar al zeggen 'oh god oh god wat is dit voor een uitslag?'.
    Daar schrok ik natuurlijk van!
    Maargoed, zij wist er niks van te maken, dus ze gaat met de huisarts overleggen en dan word ik later vandaag terug gebeld...

Ik heb ook al gezegd dat het voor mij niet meer uitmaakt of eruit komt dat ik zwanger was, want dat ben ik dus niet meer.
    Maar ik vind het toch belangrijk om te weten wat die waarde precies is en of die waarde hoog genoeg is voor een zwangerschap van 4 weken...
    Als dat niet het geval is kan het namelijk ook nog eraan liggen dat het fout gaat steeds doordat er niet genoeg hormonen aangemaakt worden...

Maargoed, dat is dus even afwachten wat de huisarts vanmiddag zegt..

Hoe gaat t verder met iedereen hier?

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Whahahahaaa, dat snap ik Deli, dat z'n vriend nogal verward keek, hahaha!

Ja, inderdaad.. verhuizen, overtijd EN zwanger! Kan ik de derde kamer die nu overblijft meteen mooi gaan inrichten mét schommelstoel! :D Zit íe voor geen meter? Die dingen zitten toch juist altijd zo lekker? Nou ja, hij staat in ieder geval supermooi!

Dus er is nog steeds geen kippendag geweest?! Natuurlijk zou ik wel mee willen! Is toch ook alweer een paar maanden dat ik hier voorbij kom tokken en ben benieuwd naar jullie! Maar de verhuizing is een week daarna, dus moet ff kijken hoe we dat weekend zitten. Welke dag is het? Zet mij maar onder voorbehoud, ik zal mijn best doen!

En eeehh, over veren gesproken.. *Natakip kijkt meteen naar collegavogel in kooi naast haar* .. die verlies je wel! Mijn parkiet heeft een klein kontje maar als je weet wat voor veren er vanaf komen als hij zingt en springt! :D

Okay, het is nu officeel.. ik heb geen zin om wat te gaan doen. Maar het MOET!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaa... Nou als je mijn bibs gaat vergelijken met een parkietenkontje is ie natuurlijk sowieso reusachtig :D zullen mijn collega's blij zijn als ik ff ga schudden dan zien ze niks meer!

Jaaaaaaaaa je moet mee, gezellig! 28-06 maar ik snap dat je druk bent, verhuizen is echt zo'n ***karwei!

En die stoel, tja... Zelfs met dikke kippenkont zit ie een beetje hard maar dat kon mij niet schelen... Nee, moet nog even goede kussens erin zien te krijgen dan gaat het vast beter!

@ Kristel, wat vervelend zo'n reactie van de assistent... Beetje dom ook! Had ze beter niks kunnen zeggen en de dokter zelf laten bellen! Voor het zelfde geld zou je vol goede moed bellen en dan hoor je zo iets! Niet slim!

13. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Kristel Jée, wat een assistent zeg! Hoe bedoel je iemand in de stress brengen! Hopelijk valt het nieuws onder de omstandigheden mee, even tanden op elkaar tot de huisarts zelf belt.

@Deli Hahaahaha, schudt jij maar lekker met je ook hoogzwangere kont, hoor! Je ziet er supermooi uit, zie ik op je foto's, dus je collega's vinden het vast niet erg om naar je te kijken :D

Misschien een tuinstoelkussen?

Natakip heeft koffie gezet, de was gedaan en gaat nu veren opruimen (die van parkiet en Delikip) en dweilen.

Ik ga 28 juni in ieder geval in mijn agenda zetten! :D

Latersz!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nata, ja ze houden bij de woonexpress speciale kussens voor in deze stoel maar ik wilde graag een andere kleur en had zoiets van daar loop ik wel tegen aan :rolleyes: nou niet dus! Wij laatst weer naar de woonexpress maar nu hebben ze ze helemaal niet meer dus heb pech! Maar komt vast wel goed, heeft geen haast!

Succes met ruimen en hopelijk kun je gewoon mee de 28! Voor alle nieuwe kippies die dit lezen, jullie zijn natuurlijk ook welkom de 28e!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Diepvrieskip kan zowiezo niet mee de 28e want dan liggen haantje en ik te grillen op t strand van Egypte ;)

Net trouwens de uitslag gehad van de bloedtest:

De waarde was te laag voor een gezonde zwangerschap en dat hield in dat er heel snel na de bevruchting al weer iets fout gegaan is met de celdeling cq chromosomen :(
    Dus het is nu maar afwachten op de onderzoeken bij de gynaecoloog...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies!
    zo druk ochtendje achter de rug. Super verwend. kan de komende maanden wel elke dag snoep en chocola eten. verder natuurlijk veel heerlijke douchegel en zo. maar wel leuk allemaal.. ben erg verwend!
    Liena: vind het zo knap dat je op iedereen reageert!
    Kristel: nou ja iets meer duidelijkheid dus. maar ook weer niet echt iets waar je nu mee verder kunt! hoop dat dit bij de gyn wel gaat lukken!
    pooh: super dat je nu klaar bent met je studie!

Kijk en nu weet ik het dus al niet meer. Zou graag ook zo actief al liena zijn maar lukt me niet vrees ik! Lees wel alles hoor :)

hoop trouwens dat ik er ben de kippendag. heb op eens het idee dat er nog wat staat die dag. heb mijn haantje al gebeld maar die wist het ook niet meer. Allebei zo vergeetachtig als wat :oops: Ik kan het nog op mijn zwangerschap gooien maar wat bij hem de oorzaak is :)
    (hij zwangert mee volgens mij, was laatst ook al helemaal bek af :) )

ga nu nog even wat doen.

tot later

XXX

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes,

Kristel; meissie ik hoop zo dat ze wat gaan vinden, want dit is echt vreselijk voor jullie... dikke knuffel van mij

Tja en alles onthouden... :oops: ieder zijn gave denk ik dan hahaha

Ik ben er wel bij, bij de kippen dan, maar moet eerder weg, want ik heb een feestje sávonds. Dus ik ga dan rond 16.00 alweer weg :oops:
    misschien kunnen we iets eerder afspreken? Misschien kan pooh kip dan ook wel

Verder zijn er hier weinig bijzonderheden. Wel zat mijn baas vandaag achter mijn computer en wat had ik daar staan... heeft de computer die opgeslagen... deze pagina doe ik altijd anders zodat hij niet in het rijtje komt te staan. Daarna zat meneer af en toe naar mijn voorgeven te kijken en ik snapte er niks van. Kom ik net thuis en ja hoor, nu al flink aan het groeien van voren.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeieavond!

Hoe is het met jullie?
    Het is teveel om bij te lezen momenteel....solly!

19. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meisjes

Hoe is het hier?
    Ik ga zo lekker vroeg op stok ben niet zo lekker.
    Ik tok jullie morgen.

liefs maria

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoop dat je je morgen weer wat beter voelt maria!

mink: hihi.. nu al aan het groeien. Ik ben zelf wel blij dat ik nu iets voller ben. Scheelt een cupmaatje denk ik..

Heb net even een uurtje op de bank gelegen. was zooo moe. Echt de laatste twee weken wel extreem.
    ook maar vroeg mijn bed in denk ik!

Deel Deze Pagina