[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hoe gaat het hier?

@ Wendy, spannend meid...

@ SylviaB, gelukkig is alles weer goed. Probeer lekker rustig aan te doen en je beepje nog even binnen te houden.

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nee hoor Nata het is idd bijna rustgevend even hier te zitten :) al ben ik wel blij als het weer tijd is...begint wel weer flink te komen al

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    lieve kippetjes,

Silly, fijn wat van je te horen en gelukkig weer veilig thuis! idd een raar en verwarrend gebeuren dat je het ziekenhuis ingaat met de gedachten.. nu gaat het gebeuren en dan weer met je dikke buik thuis in de kinderkamer staat. Voor de kleine is het natuurlijk beter dat ie nog even blijft zitten maar voor jou een dubbel gevoel lijkt me. Hoop dat je je nu wat beter voelt en als het nou weer begint, gewoon weer bellen en naar het zkh gaan! voor nu rustig aan doen. Dikke knuffel

Miran, fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk!
    Jeetje wat zal jij geschrokken zijn, gelukking heeft dat mannetje niks maar de schrik zat er bij jou dus in. knuffel!

Rid, wat een dag met je haantje, vader en je BO. Hopelijk slaat de AB snel aan en voelen jullie je alledrie (alle 4 hihi) snel weer wat beter!

Gisteren een erg leuk uitje gehad van me werk, een gps-tour 'wie is de mol'. Erg veel gelopen maar erg gelachen.
    Hier nog geen ongi! Me darmen blijven bezig en ben met vlagen misselijk.....
    Eigenlijk zou ik wel willen testen maar denk ergens toch dat het te vroeg is..... en me cyclus weer langer is. Al heb ik naar mijn idee wel me ei gevoeld en benut haha. en als toen echt me ei was dan zou de cyclus van 28 dagen toch moeten kloppen en zou ik nu dus idd 3 dagen overtijd zijn... pfff wat lastig toch weer. * vind het wachtbankje weer super frustrerend! *
    Moet morgen nog 1 dagje werken, en dan weekend, dus misschien dat ik vrijdagavond of zaterdag ochtend ga testen.... maar misschien ook voorlopig nog niet aaahhhhh ik weet het niet.......
    HELP.....

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    jeetje mup, zat ff in je album te snuffelen maar wat een buik al.... Super mooi meid! =D>
    En de echo foto's zijn ook super!
    Hoe voel je je, niet al te veel klachten?

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, wow spannend is het zeg bij je. Ik ga heeel hard voor je duimen. Hier gaat het wel goed. Last van mijn bekken en soms flink maagzuur. Maar wil niet klagen ;)

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Aaaaaaaaaaahhhhhhhhh Pooh, wat spannend zeg! :D :D :D
    Hoop het zo voor je, kan je lekker naast me komen zitten op die roze wolk :D Gezellig! VEEEEEEEEERRRRRRRRRR!

Mup, zeker een mooie buik zeg! :D

Ik ben weer weg! XXX

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou Pooh...ons kippetjes zouden het wel leuk vinden als jij een testje waagt natuurlijk ;)

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    mup, tuurlijk mag je klagen! last van je bekken en maagzuur is ook niet prettig ookal is het voor een goed doel hihi knuffel!

Lin, ja zeker spannend. zou graag naast je willen zitten op de wolk!

Rid, als ik op me gevoel af ga zou ik nu naar de winkel gaan en een test halen.... maar me verstand zegt, nog even afwachten... ben al zo vaak teleur gesteld en heb daar geen zin meer in en die testen die neg zeggen en dan ongi worden... zonde van me geld... maar... ohhhh wil eig wel testen haha oh oh ik weet het niet...

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ohhhh heb de stoute schoenen aangetrokken en....
    testen besteld bij mat care. niet te duur en morgen al in huis... dan wordt de verleiding wel groter om te testen hihi Als ik morgen uit me werk kom zullen ze binnen zijn.... ohhhh kon me niet inhouden haha

10. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    haha pooh gewoon testen hoor als je dat wil.
    Wat zegt je gevoel momenteel wel of niet zwanger?

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Het is eventjes te veel om terug te lezen maar ik zie dat het voor Pooh heel spannend is! :D
    Ik hoop echt dat het raak is voor je, het is je echt gegund! :)

@All: Huisarts belde me een uurtje geleden en ik mag vanmiddag al naar de gyn voor een echo! :eek:
    De huisarts vond dat het nu al wel kon ivm de vorige vroege miskramen.
    We kunnen natuurlijk niet zien of het kindje leeft of niet, maar zo kunnen er eventueel al dingen uitgesloten worden (of bevestigd worden, maar dat willen we niet!) waardoor een miskraam veroorzaakt kan worden.
    Zoals of het vruchtje wel op de goeie plek ingenesteld is, of mn baarmoederslijmvlies wel dik genoeg is, etc.

Hopelijk kunnen we dus al wat zien en is het dus niet te vroeg nog.

Als alles goed gaat gaan we vandaag ons kindje dus al zien, weliswaar als stipje, maar dat maakt niet uit :D

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey daar ben ik weer!

Ik wil graag een laptop omdat ik als ik alleen thuis ben 's avonds het wel lekker vind om op de bank of in bed te internetten ipv de serre....maar Barry vind het overbodige luxe.....
    Sta ik net in de intertoys stuurt barry een sms.....we gaan zaterdag kijken voor een laptop als je me dan tenminste niet meer wakker maakt.... Dus ik zo van jou wakker maken? Belt ie op. Heb ik schijnbaar vannacht om een uur hem wakker geschudt en geroepen....Barry zie je em zie je em? Die bedoel ik met die joystick!
    Nou ik weet van niks....hahaha dus Barry zegt...nee ik zie em niet maar als je t goed vindt ga ik weer slapen.....hahaha ik draaide me om en sliep gewoon door.....hahahaha Stom he!

Kristel spannend zeg! Hoe laat mag je?

13. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    kristel succes bij de gyn ik veer voor je dat alles goed is knuff van mij

spannend hou ons op de hoogte

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pooh als je voelt dat je moet testen dan moet je dat ook gewoon doen!

Ik heb al de hele ochtend ongi gevoel maar er komt niks.....

15. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    kippies ik ga eten en dan werken meschien tok ik vanavond nog anders morgenvroeg.

doeggggggg

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    smakelijk!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    kristel, wat fijn dat je al voor een echo mag. vertel hoe het was!

penr, mijn gevoel zegt van wel maar kan niet echt zeggen waarom. is gewoon een gevoel... en ook dat heeft me regelmatig in de steek gelaten rond me NOD. dus zou het niet kunnen zeggen.

Ik zei net tegen me haantje dat ik al 3 dagen overtijd ben, zegt ie. nou dan zal ik de computerkamer mar alvast leeg maken haha.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Woehoe Pooh! Ik vind t zo spannend!

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008