Ja dat wel Dag maar die van mij is echt zo'n drie nachten per week van huis. En in t weekend moet hij ook vaak werken. Tis maar goed dat ik mijn laptop net online besteld heb want we zouden morgen gaan kijken maar meneer moet toch ineens werken. En zondag moet ie ook werken....en dat zijn dingen die wel vaker voorkomen. En ja dan sta je met zo'n kleine toch echt wel alleen.....ik vind dat hij een keuze moet gaan maken en als hij zeker weet (en wil) dat hij iets minder gaat werken als er een kleine zou zijn dan ga ik er weer voor de volle 100 tegen aan. Nu doe ik het voor de volle 50 hahahaha. Gebruiken geen voorbehoedsmiddelen en we zien wel waar we eindigen. Maar wil gewoon iets meer zeker weten dat ik er niet alleen voor kom te staan.....
Hier ben ik weer eventjes. Hey Yootje inderdaad dikke knuffel. Het is niet leuk als je onverwachts toch weer het weekend alleen bent. Toevallig is mijn haan ook weer terug naar de zaak gegaan en zit ik nu ook alleen op de bank. Ik ben gelukkig weinig nachten alleen dus RESPECT voor jou dat je die nachten alleen kan zijn. Ik snap heel goed dat je wat meer zekerheid wilt. Het is allemaal niet niks. Hopelijk ziet jouw haan dat ook snel in en gaat hij zijn best doen om minder te werken. Dat zou toch wel fijn zijn voor jullie beiden. Is hij met de feestdagen wel gewoon thuis of moet hij dan ook weg? Anders schuif je bij ons maar aan tijdens het kerstdiner hoor! Als ik dan tenminste niet in mijn kraamweek zit want dan slaan wij kerst dit jaar een keer over. Wendy...hoe is het met jou? Ik zit nu op de bank en vind het allemaal maar rommelig in mijn buik. Heb jij dat ook? Ik denk de laatste dagen wel eens dat het begint maar dan sta ik de volgende ochtend op en heb ik nergens meer last van.
Nu ga ik er ook echt van tussen. Ik ga ook lord of the rings kijken. Misschien kom ik straks nog ff spieken hoe het met iedereen is. Maar volgens mij is iedereen aan het bankhangen
goedemorgen meiden, wat een weer zeg. het is hier gewoon wit van de hagel. vanmiddag komen mijn zusje en zwager gezellig een nachtje logeren. heb ze al een tijdje niet gezien dus heb er zin in! fijne zaterdag allemaal! xxx
Goedemorgen allemaal, Diegene die in mn nieuwe kapsel geinteresseerd is..... kijk maar in mn album. Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad om m zo in mn album te krijgen, steeds was het plaatje te groot! Heb m net gemaakt die foto maar ik ben superblij met mn koppie. Ik ben weer vrouwelijk zeg! De kapster vroeg wil je er n stukkie af? Ik zeg ja want hij gaat in mn gezicht hangen en vind het niet meer mooi en aangezien jij toch moet verven kan knippen net zo goed meteen doen he?! Ik kan mn eigen tenminste weer vertonen zo hahahahahahaha Nou groetjes en tot strakkies
Goeiemorgen! Met de Feestdagen moet hij ook gewoon werken. Heb hem dit jaar voor het eerst een dag met Kerst vrijgevraagd. En volgend de planning heeft ie die ook gekregen. Hier verder alles goed. Kort nachtje heb Lord of the rings bij een vriendin gekeken en was kwart voor een pas thuis. En om kwart over acht ging mijn telefoon.....ik dacht WENDY! Maar helaas het was mijn zus..... Hoe gaat ie verder?
Hallo kippies Het is weer spannend hier! Wie gaat de eerste worden weer die nieuw leven in het kippenhok brengt? @Yojo: Balen dat je ongi geworden bent Zie het trouwens wel voor me, word je wakker gebeld door je zus: He bah, ben jij het maar..! @All: Heb net even bij heel veel kippen in hun album gekeken; wat een mooie buiken zeg! Ik ben echt jaloers... Ik hoop echt dat ik ook zo'n mooie buik ga krijgen Hier gaat t allemaal wel goed trouwens, mijn gevoel is nog steeds heel positief! We hebben zelfs al een babysite gemaakt Wat ik de vorige keren dus echt niet durfde al zo vroeg, dus je kan wel nagaan hoe goed mn gevoel is En ja, verder worden de streepjes nog steeds aanzienlijk duidelijker elke dag Vandaag heb ik al echt een knalstreep! (zie album) Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne dag/fijn weekend en gaat het goed met jullie
goede morgen meisjes Wat een rot weer! Vanacht echt heel erg slecht geslapen ik had vreselijke last van me maag. Me kleintje begint nu echt in te dalen me buikje gaat nu wat hangen en ze ligt vrij laag met haar billen. Joyo hoest met jou meis? kristel ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt bij je! miran mooi kapsel fijn weekend meisjes en hou het rustig. kus maria
stoer kapsel miranda! yojo: nog een beetje moe dus? lag er wel redelijk op tijd in maar wordt sinds kort nog vaker wakker ;s nachts dacht dat dat niet kon maar helaas elke ander half uur wel wakker om te plassen en zere rug/ rib/ heup. net hoe ik gelegen heb. nou ja het is vooor het goede doel kristel: dat is een duidelijke streep super! ben al flink actief geweest vanmorgen. was opgeruimd, badkamer gesopt en boven en zolder gezogen. nu alleen nog beneden opruimen en stofzuigen en dan is het weer netjes! eerst alleen even uitpuffen..
Ja nog een beetje moe maar ja wat wil je. Lag er om een uur in en om acht uur was ik er alweer uit...maar goed morgen kan ik uitslapen! M'n laptop is net binnen gekomen! Ben er helemaal blij mee! Juffie doe je welrustig aan! Maria hier gaat alles goed! En daar?
heb altijd van die buien dat alles in één keer moet. dan doe ik daarna weer helemaal neit meer hoor voel me verder gelukkig best prima. ja moe en met bukken zit die buik een beetje in de weg maaar verder mag ik niet klagen... yojo: lekker zeg een nieuwe laptop! maria: met jou ook alles goed?
@Maria: Rustig aan doen he Als je moe bent, gewoon weer lekker even op bed gaan liggen! (als het kan natuurlijk...) @Juffie: Zo.. Kan je hier ook niet even langskomen? Nee, doe maar niet Je bent veel te druk bezig! Rustig aan doen he @All: Komt dit toevallig bekend voor? Ik heb de afgelopen paar dagen heel erg last van omhoogkomend maagzuur gehad steeds, maar nu sinds gisteravond heb ik last van vreetbuien, echt heel erg.. Is dat normaal?
Heb er alleen nog geen internet op.....heb de usb nog niet binnen.....en kabeltje zit sinds de verbouwing onder de vloer dus daar kan ik niet zomaar bij. Of ik moet ff een nieuw kabeltje halen....maar das zonde omdat ik binnenkort die usb krijg. Maar weet nu al dat t een verslaving gaat worden hahaha
kristel: heb met beide ervaring had vooral in het begin van mijn zwangerschap constant trek. echt met name in zoetigheid. nu nog in vlagen.. maagzuur heb ik sinds een week of 20 pas geloof ik... hoort er allemaal bij
@Maria en Juffie, bedankt ben ook superblij met mn nieuw koppie alleen had ik het paarser gewild! Maar misschien de volgende keer hele felle paarse highlights erin zei ze dus ben benieuwd. Ik weet niet wat ik op het moment met paars heb maar ik wil n paarse motor, paars haar.... ach zolang het geen paars kindje gaat worden ben ik al blij @Kristel, ik weet niet zo vroeg meid maar ik had met mn zwangerschappen dus ook al heel snel last van maagzuur. Ik hoop dat het zo positief mag blijven voor je! Houd die kleine goed vast! @All, hier is het ook al zo'n pokkeweer en ik ben goed neusverkouden en stik van de koud dus dat schiet niet op. Belde vanmorgen naar chris (die moest vroege dienst draaien dit weekend) en die vertelde dat ie wéér ziek aan het worden is dus ik zei dan kom je toch lekker naar huis toe.... maar helaas heb nog geen chris gezien! xxx
yojo: laptop is inderdaad ook verslavend. hij ligt bij ons vaak gewoon op de bank. pak je hem toch veel vaker dan dat je alleen in de computerkamer moet zitten..vind ik altijd zo ongezellig.
Ja idd. Daarom heb ik em ook gekocht. Omdat ik veel alleen zit vind ik het heel saai om in de serre te moeten zitten. Vind t veel gezelliger om dat op de bank te hangen en de tv aan t hebben en ja dat gaat zo moeilijk met een hele desktop.... En jullie nog plannen voor het weekend?