Oke, het is dus een heel normaal verschijnsel Dan ga ik me zo lekker volproppen met een ietwat verlaat Engels ontbijt @Miranda: Haha, alles paars.. Ik heb ook zo'n periode gehad. Ik was toen wel 15 maar dat maakt even niet uit Paarse kamer, paarse kleding, paarse haren, paarse oogschaduw.. Echt te erg! (qua uiterlijk nooit helemaal in het paars hoor ) maar ziet er idd leuk uit je haar! @Yojo: Een laptop is idd een verslaving! Zelfs zo erg dat ik sinds ik er een heb hij altijd mee moet op vakantie...
gewoon lekker aan toegeven kristel Volgens mij ben ik de eeste paar weken door al dat snoepen ook behoorlijk aangekomen. de kilo's gaan nu iets minder snel volgens mij...
Zo ben ik weer! Kwam erachter dat ik gewoon online kan met dat Wireless gebeuren. Een van de buren heeft het niet beveiligd....hahah wel grappig. Maar niet zo netjes natuurlijk. Ik wacht ook gewoon netjes op mijn USB stickie.... Hoe gaat het verder met jullie?
yojo ik zat en zit ook vaak op wireless hoor vd buren als ik op me laptop zit. soms heeft inet hoer storring Ik hack ze niet ofzo dus dan kan het volgens mij geen kwaad .
Nee ik hack ook niks. Ze hebben de verbinding niet beveiligd dus heb zo toegang tot internet. Wel grappig. Staat dan een hele lijst met beschikbare netwerken. En alle namen die ik herken zijn beveiligd. En deze niet. haha wel grappig hoe dat werkt!
Ola chickens *hapt net haar laatste hap bugles weg* Hoe is het met jullie? Hier alles goed hoor! Fijn weekend iedereen xxx
hey kippies, ik ben echt te moe om op iedereen te reageren.. sorry Wendy wel vast succes gewenst hahahah wachten duurt lang, maar inmiddels zijn experst Yoyo en Pooh; balen zeg! Ik ga minder werken ik ga 10 uur in de ziektewet, dus dat is wel lekker, dus dan ga ik alleen kantoor werkzaamheden doen, heerlijk! verder wat buikklachten, maar ik denk dat het door het groeien komt? Mijn rug wordt ook steeds minder maar dat ben ik inmiddels gewent hahaha fijn weekend allemaal. Vanaaf lekker op de bank crime scenes kijken hahaha knuf Minkie
hey meiden, lekker aan het genieten van het weekend? Het weer zit niet echt mee vandaag, veel wind, hagel, sneeuw voorbij zien komen. Als de sneeuw nou blijft liggen, dat lijkt me wel erg leuk! Ongi lijkt al wat minder te worden, voel me verder goed en vol goede moed om er deze maand flink voor te gaan. Klus maand hihi... Hoop dat alles goed gaat met iedereen, niet alles bijgelezen. Ga zo naar de verjaardag van me nichtje, is 8 geworden. tok jullie snel weer, knuffel!
mooie foto mink! je buik is flink gegroeid mooie buik hoor... wij zijn net lekker uit eten geweest. gezellig
Ik heb straks al 2 x geprobeerd bij te lezen maar werd elke keer onderbroken en nu heb ik geen zin meer Wel zag ik mooie foto's voorbij komen van Mink, wow! Wat is je buik hard gegroeid zeg in 3 weken! Lekker dat het wat werken betreft wat beter wordt meis! @ Wendy, het komt vanzelf meis als je het niet verwacht denk ik! Succes met de laatste loodjes! EGO-EGO-EGO-EGO-EGO-EGO-EGO-EGO-EGO-EGO Gister was ik werken en 's avonds een avondje weg dus mijn haan heeft de hele dag alleen voor Wesley gezorgd en 4 flessen gegeven ipv 5 en dit is prima gegaan! Vanmorgen hoorde ik 'm om 04.30 een beetje keunen en heb ik 'm een aai over z'n wangetjes gegeven en toen kwam hij om 08.30 uur pas. Dus vandaag kwamen we dan met de laatste fles ook weer wat vroeger uit en ik hoop dat het vannacht ook goed gaat! Iedereen nog een fijn weekend verder!
Mink, mooie buik meid. Flink gegroeid zeg! Deli, klinkt goed ff een avondje van huis weg. En voor haantje en Wesley ook wel lekker een mannen dagje hihi Gaat dus goed zo met de flessen, hopelijk deze nacht ook weer goed... knuffel voor alle kippetjes!