Goeiemorgen! Heb m'n haantje net even "gezien" hij lag lekker te slapen dus heb hem ook maar laten slapen. Ja gister heel gezellig gewerkt met mijn zus! Toch wel leuk hoor op het zelfde dagverblijf werken. De kinderen beginnen goed druk te worden....maar dat is over ruim een week allemaal weer voorbij.... Hoe gaat hier?
Mogguh! Kom ff snel langswippen! Hoe is het met alle kippies? Knuff voor jullie allemaal! *KNUFF!* Enne, Linnie, heel veel suc6 vandaag bij je allereerste echo! Iedereen een hele fijne dag! Xx
haha yojo ja bij mij in de groep zijn ze ook mega druk hoor. Is wel grappig Wendy nog steeds niks jeetje hoop dat het echt snel wel mag komen. Of je krijgt en sint kindje Hier ovutest was bij nader inzien gelukkig al weer lichter aan het worden dus heb 2 posi dagen gehad met de piek op maandag . Nu ook de bekende klachten sinds eergisteren hier en daar een steek in me buik misselijk vooral maandag kon me eten niet binnenhouden Kijken of het gewerkt heeft . Dalijk komt me moeder me helpen ff de boel hier schoon te maken voor zaterdag want dan word ik 30 jippie helaas is het niet gelukt om voor me 30ste zwanger te raken .Maar hoed we gaan vrolijk verder. Jammer is alleen dat ik in de wachtbank zit dus ook niet kan drinken pffff Ik drink meestal met me verjaardag en oud en nieuw en in de vakantie voor de rest geen drank voor mij. Nou kon het in italie niet want zat in de wacht bank en nu weer. Denk met oud en nieuwe ook wel weer . Fijne dag voor de rest van de kipjes en tok jullie door de dag heen wel weer .
Het mag wel maar doe het toch liever niet of misschien een drankje . Maar zou me er niet fijn bij voelen . Linnie succes en veel plezier bij je echo
pfff wat kan een mensen lichaam toch raar zijn hahaha Ik ben nu echt al 3 dagen misselijk ( nee niet van zwangerschap) maar ik dacht steeds dat het me darmen waren . Ik weet nu zeker dat het me ei sprong steeds geweest is . Maagzuur misselijk darmen die moeilijk doen . heb het bij gehouden en dat is steeds in deze week. Dat de dokter daar nooit op gekomen is . Ga zo eerst ff senseootje drinken om wakker te worden . Ja koffie mag eigenlijk ook niet maarja een senseo kopje per dag meot geen kwaad kunnen toch ?
Goedemorgen alle kipjes op een rij! Daar ben ik weer, vanaf m'n werk! Gister echt een beroerde dag gehad... Wesley wilde de hele dag niet slapen en op een gegeven moment was hij zooooo moe dat hij de slaap niet kon vatten volgens mij hij krijsde het gewoon uit, erg sneu maar je weet niet of hij dan gewoon moe is of iets anders heeft... Uiteindelijk om 23.00 uur nog een fles gegeven en toen was hij helemaal knock-out! Vanmorgen om 07.00 uur ging ik 'm wakker maken en daar was meneer ook nog niet aan toe hahaha... Maar ja, ik moest 'm aankleden en hij moest de fles want helaas mocht ik vanmorgen weer naar m'n werk! Hij heeft nu een tijdje omdat hij 'smorgens ging uitslapen steeds 4 flessen gekregen maar als hij die 4e fles te vroeg op de avond krijgt werkt dat niet dus ik ga nu gewoon vanaf vandaag weer 5 flessen geven en de laatste tussen 22.00 - 23.00 uur en dan ga ik 'm 'smorgens tegen 7 uur gewoon maar wakker maken als ik niet moet werken want dit is niks... Hij moet 'savonds vroeger naar bed als hij op 4 flessen zit maar dat wil hij sowieso niet dus dan maar wachten tot hij overdag wat meer wakker kan zijn zodat die laatste fles eraf kan zo blijf je klungelen Hij was vanmorgen wel lekker vrolijk gelukkig, hij had nog rode oogjes van de slaap maar lag wel te lachen naar me! *einde ego* Heb niet echt goed teruggelezen maar heb gister nog wel meegelezen tussendoor, toch een korte reactie op een paar kipjes: @ Linnie, meis, hoelaat mag je vandaag? Heel veel succes en ik hoop dat alles goed is en je jullie mooie kindje fijn kunt bewonderen! @ Wendy, spannend he meis?! Gaatie goed? @ Liena, duik nog maar lekker je bedje in straks ja! Afg. nacht is het bij ons goed gegaan, zoals ik hierboven al lekker ego schreef @ Juffie, nog 3 dagen werken meis lekker hoor! @ Dag, hoe gaat het met jou als hoogzwanger kipje? @ All, ik vergeet jullie niet hoor *Deli zwaait uitbundig naar iedereen*
Ik heb ook weet ik hoe lang lopen zeuren over pijn in m'n buik/lastige darmen/duizeligheid/hoofdpijn etc. Bij de huisarts gelopen en inwendig onderzoek gehad etc. Niks aan de hand... Toen ik zwanger wilde worden kwam ik erachter dat het al die tijd gewoon m'n eisprong was die ik voelde Dus je bent niet de enige hahahaha.... Maar wel makkelijk hoor
goede morgen kippies, Nog geen nieuws van Wendy? We kregen gisteren een sms van onze vrienden dat ze maandag ouders waren geworden. Na een zwangerschap van 41 weken en 6 dagen. Ben bezig met het ontbijtje voor mijn haantje, en daarna gaan we een proefrit maken in de auto die we mooi vinden! @ Melania, op zich wel prettig toch? als je eisprong zo goed kunt voelen. @ deli, dat wordt een zwaar dagje op je werk dan. @ de rest, een fijne dag gewenst! ik tok jullie later!
Alweer een posiovutest. Dit is de 3e op rij of niet. Zie dat je de vorige keer een korte cyclus hebt gehad. Ben je toen niet gaan bloeden door een innesteling. Misschien ben je wel gewoon zwanger?
Morgen kipjes! @Wendy hoe is het nu? Oooh spannend. Volgens mij gebeurt het vandaag! @Linnie Ook zo spannend! Succes en misschien zijn het er wel twee! Zooo benieuwd. @Deli Je komt er wel! Straks heb je een goed ritme te pakken en gaat alles een stuk gemakkelijker. @Sylvia Veel plezier vandaag en natuurlijk gefeli met je haantje! Ben benieuwd wat je van de auto vindt! @Dag Alles nog steeds rustig daar? @QB Helleu! @Melanina Fijn dat je nu weet wat het is! En handig voor het klussen! @Miranda Werk ze! Hier ook aan het werk. Help mee aan de organisatie van het kerstfeest voor mijn oude werk. Wordt een gaaf feest. Gisteren dacht ik op kraamvisite echt tien keer: de zorg voor een pup heeft echt veel raakvlakken met de zorg voor een baby. Eten, plassen, slapen, opvoeden, in de gaten houden, 's-nachts je bed uit. Het is natuurlijk héél anders, maar volgens mij is dit voor haan en mij echt een goede oefening! Ik denk nu ook dat wij een kuikentje wel aan zouden kunnen. Eerst allebei ff goed bijkomen. Maar ik wil er toch niet al te lang mee wachten want je weet nooit hoe lang het duurt. Zo, heb ik ff bedacht. Nu weer back to business. Vraagje: hebben jullie al die maanden voor je zwanger werd foliumzuur geslikt? Ik was er ook bijna een jaar aan maar nu dus al een paar maanden niet meer. Fijne dag allemaal!
@ Nata, ik denk dat je het wel een beetje kan vergelijken maar vergeet niet dat een kindje soms uuuuuurrrreeeeen kan huilen zonder dat je weet wat er is. Verder ligt een pup natuurlijk lekker graag in z'n mandje maar een baby wil zich op een gegeven moment vermaken of vermaakt worden en dan ben je daar ook wel lang zoet mee soms met andere woorden legt het wel een druk op je relatie merk ik bij mijn haantje en mij... Ik heb overigens geen foliumzuur geslikt voordat ik zwanger was. Ik wist niet eens van het bestaan af, hahaha... Heb het gelijk met de zwangerschapstest gehaald destijds!
@ nata, ik ben foliumzuur gaan slikken zodra ik stopte met de pil, en slik het nu nog steeds. Bij mij zit het in een multivitamine pil voor vrouwen die zwanger willen worden, zwanger zijn en borstvoeding geven. (gravitamon) Ben er nu echt weg van, we gaan lekker naar de garage! liefs Sillykip
Hallo kippies Ik ben echt doodmoe de laatste tijd en vergeet echt vanalles... Dus helaas weer gen reactie op iedereen persoonlijk Vind het wel erg hoor.. Bijna iedereen reageert altijd zo mooi met hele namenlijsten en ik kan het op dit moment niet.. Voel me dus best wel achterlijk nu Ik heb wel onthouden dat Lin haar echo heeft vandaag! Dus meis, heel veel plezier en terugkomen met een mooie foto he! @De hoogzwangere kippies: Al enig teken van een eventuele aankomende bevalling? @All: Joepie! 5 weekjes zwanger vandaag Zo lang heb ik t nog geen 1x volgehouden dus we hebben echt een mijlpaal bereikt vandaag Testen zijn nog steeds knalpositief en mn lichaam doet ook lekker mee nog steeds, dus we zien het positief in hoor! Al maak ik me tussendoor best zorgen.. Ben nog steeds bang voor weer een miskraam Maargoed, op dit moment is er helemaal geen reden tot negatieve gedachten dus we proberen gewoon positief te blijven! Over 2 weekjes de echo en dan zien we hopelijk en kloppend hartje
Goedemorgen iedereen! Hier een kipje dat gewoon tonnetje rond aan het rondwaggelen is. Ik heb ook echt het gevoel dat onze beeb er voorlopig nog niet uit wil. Ik voel me goed en heb nog genoeg te doen dus we wachten rustig af. Wendy...zeurende buikpijn gisteren? Klinkt goed!
goeiemorgen alle kippen las dat linnie vandaag haar echo heeft, dus was erg benieuwd...weet iemand hoe laat ze daat moeten zijn? hoop dat alles er goed uitziet en wie weet...wel twee heerlijk! maar 1 is ook top! hoe is het hier met iedereen? las dat er aan aantal kippies nog steeds druk aan het broeden zijn. wendy: het is nu echt aftellen: binnen 2 weken ben je toch echt mama! juffie: fijn zeg, bijna verlof! liena: hoe is het met jou? mup: gaat helemaal goed nu, zie ik aan je banner! hoe voel je je? even denken... yojo: rustpauze? ook nodig soms... deli en qb: al weer gewend aan het werk? hoe bevalt de combi werk en mama? kristel: gefeliciteerd met je zwangerschap en je mijlpaal! lijkt helemaal goed zo. vorige keren waren je testen al niet meer posi, dus ik heb er alle vertrouwen in voor jullie hoop dat ik niemand vergeten ben... hier gaat alles met toppen en dalen. de ene keer heb ik het voor mijn gevoel goed los gelaten en dan...hoor je weer van een nieuwe zwangerschap...en dan is er weer die wens. nou ja...komt wel goed met ons