Ik heb ook al tien keer gekeken! Maar precies wat Miranda zegt: haar haantje is vandaag ook vrij dus wie weet zijn ze nog niet (lang) thuis geweest en lekker op pad. Veer voor Lin!
Ik begin nu ook wel zenuwachtig te worden hoor! Lin, hopelijk is alles goed en ben je het gewoon met je haantje (en evt. de rest van de familie) aan het vieren!
Misschien zijn ze idd lekker gaan stadten om het goede nieuws te laten bezinken en verwennen ze hun eigen daarna met n heerlijk etentje... wie zal het zeggen maar hopelijk komt ze ons snel op de hoogte brengen over de echo
Tja, ze zal het even te druk hebben voor ons nu en als ze (hoe kan het ook anders) idd heel goed nieuws hebben zou ik ook niet meteen naar huis gaan om hier te vermelden maar dan zou ik lekker samen met chris van gaan genieten. Maar ik zou wel 1 van de kippen n smsje sturen (heb jullie in de tussentijd bijna allemaal in mn mobiel staan hahahaha) om iets te laten weten denk ik. We horen t zo wel van onze linniekip
Ach waarom niet deli.... er staan nu zoveel belangrijke dingen te gebeuren in ons hokkie dat we wel n boek vol zouden kunnen typen.... als het zo door gaat gaan we naar deel 3 van onze topic. Trouwens jullie vierde van de week jullie 1jarig jubileum hier he?..... MAAR ik zit er al 2 jaar!
Joehoe! Sorry dat ik zo lang op me liet wachten, maar had niet eerder beschikking over een computer! Maar alles was goed, we hebben het hartje zien kloppen en ik ben drie dagen verder! JOEPIE! Het is zo'n opluchting joh! Ben meteen ook wat geruster! Haantje zag het hartje meteen, ik moest het me echt laten aanwijzen, whahahah Geweldig meiden, we zijn zo blij nu!
Wil je ons nooit, nooit, NOOIT! meer zo in spanning laten! Sjonge jonge... Kon me toch niet concentreren op m'n werk nu! Fijn dat het allemaal goed is meis! Heerlijk, nu lekker genieten! En gewoon al 3 dagen verder, whoehaaaa... Toch maar 1 hartje? Niet stiekem 5?
ja iedereen heeft hier behoorlijk in spanning gezeten. ik kwam pas laat thuis maar heb ook veel aan je gedacht hoor!
Oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Sorry sorry sorry meiden! Heb jullie enorm in spanning laten zitten! Ben helemaal ontroerd dat jullie je zorgen maken om me! LIEFFFFFFF! Ben zo gelukkig nu! 17 december mogen we naar het hartje gaan luisteren! Snel he!? En het is er uiteindelijk maar 1 en dat vind ik stiekem toch ook wel heel fijn!
Ik denk dat Miran mij op mijn werktelefoon heeft gesms't, maar die staat uit! Want Linnie is lekker vrij! Ben 11 juli uitgerekend! Heb ik jullie weleens verteld dat voordat ik Pieter heb leren kennen, een jongen had ontmoet (was helemaal inluvv) die na twee weken omkwam bij een auto-ongeluk? Hij is ook 11 juli jarig, vond het zo bijzonder! Heb Pieter ook leren kennen op precies hetzelfde feest en op precies dezelfde plek waar ik hem heb ontmoet! Vind het zo speciaal!