Ik heb echt zo'n HA die je snel wat geeft en verder niet verder kijkt.. Dus wat als hij nu zegt dat ik aan het ontpillen ben of dat ik nog maar een half jaar moet proberen?
je heb altuijd recht op een second opion dus dan mag je altijd een andere huisarts om advies vragen . bel je toch de vervanger op
@ Miran, neeeeeee ik neem je niet in de maling! Ken je die reclame niet van de gehoortoestellen met Willeke Alberti, die zegt ook altijd "wat leuk om te horen" ?
Bedankt voor jullie reacties op mij meiden.. Ik moet ook gewoon straks maar 's gaan bellen.. Ik wil dit al langer maar ik moet mezelf er binnenkort maar toe dwingen dan. Ik wacht nog me ongie af, duurd toch nog maar 6 dagen. En dan kijk ik hoe die is, en als die weer licht is en 2 weken lang dan ga ik wel heen.
my het komt echt wel goed meis! wij mogen straks naar de vk voor een echo. ben benieuwd wat we nog kunnen zien, en of uk goed om ligt natuurlijk maar dat verwacht ik wel eigenlijk.. fijne avond!
Veel plezier bij de echo! Bij ons was er alleen nog maar een groot hoofd te zien en een klein beetje van het gezicht. Maar het is zoieso leuk om je uk weer even te zien!
Nee Deli, die reclame ken ik niet nee.... sorry! Was ook maar n geintje van mij he, ik ken wel wat hebben hahahahaha. @My, ik zou toch echt gaan en aandringen want het kan idd niet meer met ontpillen te maken hebben. Ik hoop dat als jouw HA niks zinnigs hiermee doet dat je dan n andere HA inschakelt die je wel serieus neemt. Suc6 meis! Hier gaat het goed hoor... ben mn autotje aan iedereen aan t showen. Zal morgen wel ns n foto maken en m in mn album plaatsen. Ben morgen om half 4 thuis dus dat kan dan wel. xxx
Je hebt gelijk Miran, als hij me niet serieus neemt nu dan heb ik ook niks aan hem. Dan moet ik wel een andere HA zoeken want als er dan straks echt iets ergs is neemt hij me dan ook niet serieus . Heb je een nieuwe car? Sorry heb niks bijgelezen is me veel te veel om te lezen .. Hoe gaat het verder met jou?
@My, het gaat goed hoor met mij. Ja ik heb n nieuwe auto... n alfa romeo. Ik moet 53km enkele reis naar mn werk maken en dus n goede en zuinige auto nodig. Ik heb dinsdag bloed laten prikken om te kijken of er iets mis is met mn bloedstolling.... mn gyn had dat meteen voorgesteld omdat ik 2 vroeggeboortes heb gekregen en omdat ik 3 miskramen heb gehad. Misschien is er iets mis en kan het met medicijnen verholpen worden zodat wij nu wel fijn zwanger zijn... maar dan mocht ik 12 weken geen zwangerschapshormonen in mn lijf hebben... dus dat was dinsdag. En vandaag heb ik gebeld of ze al de uitslag voor chromosomenonderzoek wisten maar helaas... pas minimaal over 2,5 week. En dat komt ook weer mooi uit want over 3 weken weet ik ook de uitslag voor die bloedstolling en in diezelfde week weet ik dus ook de uitslag voor die chromosomenonderzoek. Dus nog 3 weekjes spanning maar goed... t weerhoudt me niet om toch vrolijk door te gaan voor n klein lief wormpje in mn armen. Komt goed hoor! Nu heb ik dan nieuw werk... ander kapsel... eigen auto... jaaaaa ik zit lekker in mn vel en wie weet, zoals het nu gaat ben ik zeer tevreden. Laat me iets weten als je met de HA gesproken hebt. Je kunt me n PB-tje sturen maar je kunt me ook bellen. Ik zal je mn nummer doorsturen. Knuffel meid en laat je niet ompraten he... ga op je gevoel en je hart af. ALs je het er niet mee eens bent moet je gewoon vragen naar n andere HA. Suc6 meid! xxx
zo meiden ben weer terug.. Bloeddruk was prima en de kleine is al ingedaald en ligt vast. Hoofdje ligt naar beneden en uk kan dus niet meer draaien Helemaal super dus! De vk schat de kleine niet zo groot, maar misschien gaat hij/ zij nog heel hard groeien als ik mijn rust neem... de echo stelde inderdaad niet zo veel voor. je zag niet zo veel meer. we hebben ook geen fototje meegekregen ofzo. Verder lag hij/ zij met de benen wijd dus kon ze ook niet zo veel laten zien, aangezien wij het een verrassing willen houden.. zo dat was een heel stuk ego van mijn kant.. zal nu nog even wat bijlezen..
@MyPrecious: Ik zou idd maar eens naar de huisarts gaan als ik jou was... Dit is ook 3x niks zeg, dit gesukkel de hele tijd Gewoon op je strepen staan en je niet af laten poeieren hoor! Succes! @Miranda: Fijn dat ze wat onderzoeken doen! Hopelijk gaat de tijd snel en zijn die 3 weken zo om Weet je of ze ook je B12 meten? Zoniet, misschien toch eens navragen of ze dat niet ook voor de zekerheid even willen doen. Je ziet het bij mij, ik krijg injecties en het gaat goed (fingers crossed!). En zo zijn er meerderen die dit hebben en daardoor mk's kregen... Dusja, misschien toch voor de zekerheid even op laten prikken? Je weet maar nooit... @All: Ik duik zo lekker mn bedje in! Slaap lekker allemaal
@Kristel, nee dat weet ik niet maar wel op prot.S en prot. C en nog wat andere dingen o.a. lupus nog wattes en nog x aantal dingen. Maar ik kan het idd navragen als hier niks aan uit komt natuurlijk... nee heb ik en ja kan ik krijgen toch? Maar bedankt ik zal er zeker even achter aan gaan. Gaat alles nog goed? Waneer krijg je je echo weer? Hopelijk houdt je deze nu goed vast he meid! Knuffel Tok morgen... deze kip gaat op stok nu!
Hoihoi! Ben net thuis van kadootjes inslaan voor de PSZ van Jamie.. wilde ff kijken hoe het bij Linnie was gegaan... @Linnie; Super dat de echo goed was zeg! En 3 dagen kado gekregen! Dus ben je bijna al 8 weken! Van harte gefeliciteerd! Lekker genieten! @Alle andere kippies; denk aan jullie hoor, nog 1 dagje werken morgen en dan kan ik weer meetokken! Morgenavond gaan we eerst alle 46 (!) kadootjes inpakken, zal wel een lange avond worden.. maar wel gezellie! Nou, ga zo op stok. Iedereen trusten en tok zo snel mogelijk! Knuff voor jullie allemaal! Xx
Heey goedemorgen kippetjes @ Juffie, ik vond de cursus ook weer heel leerzaam, en toch maakte het me ook wel weer een beetje angstig . Ach over 7 weken zijn we het allemaal weer vergeten . Wat gaaf dat alles goed is met jullie kleine uk en ook niet meer kan draaien. Ik ben benieuwd wat ze morgen bij mij zeggen........ En meis nog maar 2 dagen! Heel veel suc6. @ Yojo, het heeft ook wel weer wat wanneer de kids er allemaal zo vol van zijn he? Wanneer vieren jullie het? En idd leuk om samen met je zus te werken. Ik heb en poos in hetzelfde huis als mijn mams gewerkt en toen werkten we af en toe ook wel samen en dat vond ik ook altijd erg gezellie. @ Queenbee, wat een drukte heb je ook zeg! Werken, cadeautjes kopen, kids verzorgen, maar niet jezelf vergeten he ? Veel plezier vandaag en suc6 vanaaf met inpakken @ Melanina, fijn dat de testen nu weer wat lichter zijn, nu dus afwachten..... VVVEEEEERRRRR! @ Deli, ik hoop dat je snel weer een ritme vind dat lekkerder loopt . Maar is het ook niet zo dat tegen de tijd dat dat zover is het ook weer veranderd? Ach komt vast goed schatje . Vandaag lekker een half dagje? Ik ben gisteren toch niet meer naar bed gegaan, maar was aan het eind van de dag helemaal gesloopt, ja eigen schuld he . Had het veel te druk op mijn manier....... @ Silly, en gisteren een gezellig ontbijt gehad met je haantje? En je haantje een leuke verjaardag? En jij hebt nu een andere auto? Lekker hoor! Hoe gaat het verder met je, is je buik op het moment een beetje rustig? @ Nata, wat leuk dat je op je "oude" werk af en toe het een en ander doet! Kun je toch niet helemaal afscheid nemen ? Tjonge je hebt idd een heel druk bestaan met je pup, maar door het nu zo goed aan te pakken heb je natuurlijk wel een hondje waar je straks helemaal trots op kan zijn! En wat de foliumzuur betrefd, daar ben ik mee begonnen op het moment dat we er echt voor gingen, heb ze gewoon doorgeslikt. Later overgegaan op dagravit, deze slik ik nu nog. Het dromen gaat af en aan, ene nacht helemaal niet, andere nacht weer heel erg.......... Lijkt dan ook net echt, maar het schijnt er bij te horen . @ Kristel, van harte nog met je eerste mijlpaal, op naar de echo en en kloppend hartje! VVVVEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR! En de gedachten van een evt. miskram kan ik me wel voorstellen hoor, je hebt die ervaring helaas en dat kun je nu eenmaal niet vergeten! Maar we blijven pos. hoor meis ! Dikke knuffel @ Dagdromer, spannend hoor, fijn dat je je verder nog goed voelt. Je beeb heeft het in ieder geval nog wel naar zijn zin dus? Maar goed dat zegt niks natuurlijk hihi. En hoe gaat het met je haantje dan? @ Judibi, hier gaat het best goed eigenlijk, wel wat klachtjes maar prima uit te houden. Buik begint aardig te groeien en ja dat blijft toch af en toe lastig, al weet ik dat ik me daar niet druk over zou moeten maken . En hoe gaat het met jou dan meis? Kan me wel voorstellen dat je gevoel blijft schommelen, het is ook niet niks als je zelf eigelijk heel graag wil en je er bij neer moet leggen dat die kans maar heel klein is! Dikke knuffel. @ Wendy, meis niet gaan ergeren hoor, dan durft de kleine straks niet meer . Nee kan me voorstellen hoor dat het begint te frusteren. Al hoop ik dat op het moment dat ik dit tik je inmiddels begonnen bent . Het is zo wel heel spannend he meis! Heeeeeeel dikke knuffel........ @ Miranda, ik ben benieuwd naar een foto van je auto . Dus over 3 weken krijg je alle uitslagen in een keer? Nog ff spannend dus. Maar wel fijn dat het allemaal weer beter met je gaat. Geneest je arm nu ook een beetje? Hoe is het nu met je oma? @ Maria, beetje misselijk na een zakje chocolade, ach als ze maar lekker waren toch ? Gaat het verder goed met je? Laatste nachten een beetje kunnen slapen? @ Linnie, je hebt de spanning aardig weten op te bouwen , maar wat ontzettend fijn dat alles goed was en het hartje klopte. Nu heerlijk gaan genieten! Zo gaaf! En wat idd speciaal dat je bent uitgerekend op 11 juli. Het heeft ws zo moeten zijn meis! En het ook al aan oma verteld ? @ Myprecious, meis wat een gedoe, je temp leek zo goed. Mss moet je nu toch maar over de drempel heen stappen meis, hoe moeilijk dat ook is. Ik heb ook op het punt gestaan om de ha in te schakelen en had toen met mezelf een dag en tijd afgesproken dat ik moest bellen en bij mij hielp dat. Mss kun je op papier zetten hoe het de afgelopen maanden is gegaan en dat aan je ha geven? Dan is het mss makkelijker en mocht hij dan geen stappen willen ondernemen zou ik idd ook voor een second opinion gaan hoor! Het gaat wel om jou! Je kan het meis!Heeeel dikke knuffel. Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag nog ff verder met het geboortekaartje, dan is er weer iets af en zaterdag dan komen mijn ouders en zal mam een gordijn maken voor bij smurf op de kamer en dan is dat ook helemaal klaar. Vidn het wel lekker om steeds zo dingen van het lijstje weg te kunnen strepen . Allemaal een heel fijn (werk)dag en tok snel. Dikke knuf Liena