[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Maria, tot nu toe voel ik me zeker wel goed. Het kan eigenlijk ook niet zo snel een 2e keer weer mis gaan. Hoop ik tenminste. Want bij Kristel is het wel anders :(

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Mink ik hoop t dat we een kindje te zien krijgen!

Ik ga even douchen en wat eten. Ik tok jullie vanavond als ik terug ben!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Mup:
    Je moet door mijn 'pech' niet onzeker worden hoor!
    Wat mij overkomen is, is gewoon zeldzaam. De dokter zei me maandag nog dat de kans dat t een 2e keer fout gaat heeel klein is e nde kans dat t een 3e keer fout gaat nog veeel kleiner is... Dat ik gewoon echt een 'pech' geval ben.. En ik zet 'pech' nu tussen aanhalingstekens, want we weten nu dus niet meer of het echt pech is of dat t wat anders is..
    Jouw beebje blijft lekker warm bij je hoor!

@All:
    Net toch maar even zelf gebeld naar de afdeling gynaecologie, ik heb voor 4 juli een afspraak staan... De huisarts vond dat t voor onze vakantie moest nog (19 juni) maar de gynaecoloog beoordeelde het anders en vond dus dat t wel even kon wachten...
    Verder heb ik gevraagd hoe het dan zit met zo'n inwendige echo, maar dat moet ik weer via de huisarts regelen :( Die probeer ik nu te bellen, maar is in gesprek... Dus dat moet nog even wachten. Als ze het nodig vinden om een inwendige echo te doen dan wordt dat wel voor onze vakantie gedaan.
    Het is en het blijft afwachten maar de hele tijd! :(

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Kristel, je hebt idd heeeeeel veel pech meis. Vind het echt zo erg voor jullie. Nemen jullie nu even pauze?
    Ik heb helaas ook heel vaak pech. Maar ga er van uit dat nu wel alles goed gaat komen.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dames ik ga alvast afscheid nemen van jullie, ik ga zo richting huis! Heerlijk weekend :D :whistle: :D :whistle:

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    fijn weekend deli

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    geniet van het weekend deli.. ook al wordt het morgen toch nog een druk dagje las ik!
    liena: heb je even een pb gestuurd!
    Linnie: ga toch maar weer even veren voor je meid!
    miranda: had zelf ook al een aantal dagen voor mijn nod last van bruin.. weet neit of het bij jouw normaal is dat je ongi zo start. bij mij was het dat wel maar dan maar 2 dagen dus had ik het wel ik het al een dag of 5 voor nod... Dus wie weet. zal ook voor jou flink gaan veren.
    yojo: veel plezier straks!
    Kristel: we zijn er voor je hoor meid!
    alle ander kippies: Hallo! :)

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hallo juffie! hoe is het met jou?

9. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey mup

Als je gevoel positief is,komt het allemaal goed.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dat denk ik ook Maria :)

Ik zelf heb bij alle 3 de keren nog geen positief gevoel gehad, dus bij deze weet ik dat ik op mn gevoel af moet gaan :)

Dus Mup, als jij je goed voelt erbij komt het zeker weten goed!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    sluit ik me bij aan. volg je gevoel

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ok kippetjes, ik ben er vandoor :)
    Lekker eten (haantje kookt al een week voor me, lieffff), daarna de stad in en onszelf verwennen; veel geld uitgeven dus ;)
    En om 21.10 uur naar de bios; Sex and the City!

*zwaait uitgebreid met vleugels*

@Yojo:
    Ik hoop dat er jullie kleintje zich even heeft willen laten zien :-D

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    veel plezier kristel bij sex and the city. ben benieuwd wat je er van vind. en gelduitgeven voor jezelf is altijd heerlijk! haha

geniet ervan meis

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik ga even naar me ouders, kom vanavond nog wel ff kijken. vooral erg benieuwd naar de echo van yojo...

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo!

Het was weer wazig maar ja dat komt door mijn "mooie" speklaag. De baarmoeder was wel een stuk gegroeid en we zagen een streepje/ruggewervel maar nog onduidelijk. Dus nu wacht ik gewoon de termijnecho af net als iedereen.
    Vind wel dat die man zijn site aan mag passen. Want je ziet dus alleen maar iets als je slank bent.

Verder alles goed hier!
    En bij jullie?

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey kippies! Even een vlug kakeltje van mij! Alles goed met jullie? QueenieKippie heeft nu lekker weekend, jippie! Nu nog maar 8 daagjes werken, heerlijk vooruitzicht!

@Deli; Jij hebt nu ook weekend! 'Klusze' morgen!
    @Yootje; Jammer dat de echo een beetje tegenviel.. nog maar 2 weekjes en dan krijg je de termijnecho! Wedden dat je Japie dan wel heel duidelijk zult zien?
    @Miranda; Raar hoor, dat je nu weer een beetje bruinverlies had..
    @Linnie; Wie weet zijn het voortekenen... blijf voor je veren hoor! ;) Ze zeggen wel eens dat toeval niet bestaat...
    @Belinda; Ook voor jou veer ik hoor! ;)
    @Liena; Wat betreft het eten, in het begin van mijn zwangerschap viel ik ook af. Kwam ook doordat ik dikke 2 weken griep heb gehad. Maar de VK zei toen dat dat geen kwaad kon, je beebje pakt zijn reserves wel van jou, die groeit er wel om door!
    @Riedel; Fijn dat het wat beter met je gaat. Dikke knuff!
    @Pooh; Veer ook voor jou dat je snel zwanger zult zijn! Zoals de kippies al zeiden, als je binnen 1 jaar zwanger raakt is dat vrij gemiddeld hoor! Komt wel goed!
    @Kristel; Tuurlijk steunen we je! That's what kippies are for! En veel plezier bij SATC!

Nu maar hopen dat ik geen kippies vergeten ben... :oops: Heb DeliKippie's tip gebruikt om terug te lezen, dus hoop dat ik op iedereen gereageerd heb.. Als ik kippies ben vergeten, sorry! Is niet de bedoeling!

Zo, nu ff voetbal kijken. Doe mee aan een poule op het werk, sta nu 12e van de 79... spannend!

Tot snel allemaal!
    Xx

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yojo, hier denk ik een opkomende ongi..... heb donkerbruin tegen zwart aan bloedverlies. Niet veel en het is ook geen maandverband waard zo weinig.... en ook geen ongi krampen. Ik vind het nu zo raar. Heb zo af en toe wel een raar gevoel in mijn lijf
    Weet niet wat het is maar ik pas de banner niet aan eerst morgen de temp afwachten.

Jammer meissie dat je erng niet veel wijzer van bent van die echo!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ queen denk ook wel dat we japie dan goed zullen zien. Daar kunnen ze ook inwendig en dat kan hij niet.

@ miranda hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Of dat je na je vakantie een posi test hebt haha liefst eerder natuurlijk. Ga je de 28e ook mee?

ik ga lekker slapen ben heel erg moe en flink verkouden.
    tot morgen lieve kippies

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yojo, ja ik ga mee zoals het er nu voor staat wel maar kan natuurlijk ook nog verandering in komen he, in ons gezin weet je dat natuurlijk nooit!

Ach. ik zie morgen wel aan mijn temp of het een ongi is ja of de nee..... ik maak me niet sappig meer dames, tuurlijk het zou ***** zijn als die duivels komen maar aan de andere kant ik verwacht niks anders meer!
    * spreekt ze zichzelf hard toe*

Liefs

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies,
    nog even een berichtje voor ik op stok ga!
    yojo: jammer dat je nog niet echt goed iets zag. was zelf met 9 wk en 2d en toen zag je uitwendig wel wat en het hartje maar ook nog heeeeel vaag allemaal. En dat terwijl ik toch behoorlijk slang ben (was ;) ) misschien toch niet zulke goede apparatuur. en als je baarmoeder diep ligt scheelt het ook nog natuurlijk. straks met de termijnecho zul je vast heel veel zien
    miranda: ik hoop toch voor je dat het niet doorzet hoor! Veer nog steeds.
    queenie: lekker zeg weekend! moet nog een half dagje en dan ligt er een weekend vol met rapporten schrijven voor me :(

trusten dames

XXX

Deel Deze Pagina