Ik kom weer even snel binnenvallen (na een drukke avond bioscoop) om te kijken naar nieuws van wendy... En ja hoor! Hij is er eindelijk Wendy en Haan, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @All: Slaap lekker!
@ all, bedankt voor jullie medeleven @ Yootje, ik durf 'm niet op z'n zij te leggen, hebben we nooit gedaan omdat de kraamzorg dat weer afraden, nu moesten alle kindjes weer gewoon op de rug en omdat hij nu zo beweeglijk is wil ik het liever niet... Maar 'snachts is hij niet echt aan het spugen, uiteindelijk soms wel als hij benauwd wordt van het huilen. Ik weet niet goed wat hij heeft, denk misschien ook wel last van doorkomende tandjes want er zitten wel bulten in z'n onderkaak. Hij is gewoon snel aan het huilen en wordt dan helemaal driftig. Kon 'm straks nog amper vast houden... Maar nu ligt hij in bed, we hebben ons nachtlampje op z'n kamer gezet dat vond ie nl. wel fijn toen die bij ons aan was. Het bedje iets omhoog gedaan en nu maar hopen dat meneer tevreden is Sorry dat ik zo ego ben geweest vandaag morgen zit ik op een andere werkplek dus weet niet of ik dan veel kan komen tokken, doe m'n best! Denk wel aan jullie hoor! @ Liena meis, hoe is het met je? Ik denk aan jou! Hoop dat het goed gaat met je, dikke knuffel!
Wendy en Haan, gefeliciteerd met jullie kuikentje JESSE. Wat een leuke naam! Hoop dat alles goed gaat met jullie en je het hele bevallings verhaal hier neer kan tokken. Geniet er nu maar lekker van! Dikke knuffel! Liena, jeetje meid dat is ook wat... Slecht geregeld daar, balen meid! Hopelijk weet je na je telefoontje meer en kan het dan een beetje opschieten want dit afwachten is ook niks. knuffel voor jou! Vanmiddag is me vader voor de catheterisatie geweest, vorige keer heeft hij 2 stents gekregen en nu zit er 1 daarvan weer dicht.. ook op een andere plek zit het nu dicht. Ze gaan nu bekijken wanneer ze de stents kunnen plaatsen, gebeurt in een ander ziekenhuis. Al met al viel het gelukkig mee en heeft z'n hart rustig doorgeklopt tijdens het onderzoek. Nu maar afwachten wanneer hij voor de stents kan en dat alles dan ook maar goed mag gaan... Vandaag me vruchtbaarste dag maar vlgs mij heb ik die al gehad en goed benut, ook de dagen ervoor hihi. Nu maar weer afwachten tot me NOD, nog 2 weekjes... Spannend! Miran, hoe is het bij jou?
Goeiemorgen! Ja Deli dat klopt met dat slapen en als hij zo beweeglijk is zou ik dat ook niet doen. Maar aangezien hij nu al weer wat ouder is mag dat gerust. Maar ook hierbij doen waar je je goed bij voelt! Kreeg gisteravond nog een sms van Wendy: Dank je meid. Nu pas is mijn batterij weer opgeladen. Heb ff iemand gebeld en die heeft het online gezet. Het was een vreselijke bevalling! Ik lig vannacht in ieder geval nog hier. Kan niet plassen heb dus een catheter. xxx Zijn jullie voor zover ook weer op de hoogte! Hier alles goed. Vannacht heel druk gehad met dromen. Echt hele verhalen. En vanmorgen was ik mijn horloge kwijt....die lag dus bij het voeteneinde. Wat ik dus in hemelsnaam heb gedaan.....? Zo hier even van half acht tot twaalf werken en dan weekend! Tok jullie vanmiddag weer!
Goedemorgen allemaal, @Pooh, met mij gaat het wel goed hoor.... veel last van mn liezen/onderbuik/mn onderrug en mn bovenbenen. Ik geloof niet dat dit nog met eisprong te maken heeft maar goed wie zal t zeggen.... Ook veel hoofdpijn dus misschien toch n griepje? Gelukkig gaat t goed met je vader zo ver als t goed kan gaan dan he?! Sterkte met je vader meissie. Tja nu is het voor ons samen wachten geblazen! @Yojo, ik moet werken van half 9 tot half 12 en dan heb ik ook weekend meis. JOEHEEEEY Doe de groetjes aan Wendy en de felicitaties van ons. Wat heb jij in hemelsnaam uitgespookt vannacht dan? Hoe kan je horloge nou aan t voeteneind liggen? Rare meid ben jij zeg! xxx
goedemorgen! liena: heel veel succes vandaag! ik ga me zo aankleden en dan naar school. even de aankomst van sint meemaken tot straks xxx
Heey lieve kippetjes, Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet een kippetje goed . Voel me nog steeds een beetje raar, kan het niet goed van me afzetten, heb nu al 2 nachten slecht geslapen, maar het komt vast goed, **beetje moed inpraten hoor **. Ik ben bang voor de pijn, want doordat de kleine natuurlijk verkeerd ligt zal het erg pijnlijk zijn maar weten jullie dat is niet het ergst, maar ik ben zo bang dat het met ons smurfje niet goed zal gaan, de hartslag erg zal zakken, of de navelstreng klem of weet ik wat er kan gebeuren. Om 9 uur eerst maar weer eens bellen en zo ontspannen mogelijk heen straks .... ***** einde ego ****** Zal ff een terugleespoging doen .... @ Wendy, en haantje VAN HARTE MET JULLIE MANNETJE JESSE! gaaf hoor, Eindelijk dan lekker genieten van jullie kereltje... Dikke knuffel @ Linnie, hoe gaat het met jou meis? Leuke avond gehad gisteren? HOe gaat het met de kwaaltjes? Het schiet alweer op naar de echoe meis! Lekker hoor! @ Dagdromer, ik hoop dat jullie beeb ook niet meer te lang op zich laat wachten hoor! Zou best een leuk sinterklaascadeautje zijn toch , of in ieder geval dat het vandaag zal beginnen . Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar jullie beeb........ Suc6 met de laatste loodjes! @ Pooh, meis heel veel sterkte met je pap. Wat een spanning zeg, hoop maar dat hij zich gauw weer beter voelt. En je pap heeft stents? Heb geen idee wat dat zijn . Doe maar rustig aan en hou je ons op de hoogte? En het is idd lekker om hier van je af te kunnen schrijven he . @ Deli, meis wat vervelend dat je mannetje zo ontzettend vol zit zeg . Hoop dat hij vannacht weer iets beter heeft geslapen, want kan me voorstellen dat het je op een gegeven moment wel opbreekt. Is je haantje momenteel thuis aan het werk? Geef Wesley maar een dikke knuffel en jezelf natuurlijk ook en nog ff suc6 vandaag en dan lekker weekend! @ Yojo, heel veel plezier vandaag op het werk met het sinterklaasfeest! Zal wel goed druk zijn denk ik, maar ook wel gezellie toch .... En verder hebben jullie er een beetje rust ingebouwd? Ook wel ff fijn he dat de druk er nu een beetje af is. Kan veel rust geven! @ Juffie, en alle kleertjes inmiddels al schoon en gestreken . Wel lekker om nu gewoon thuis te zijn he? Kun je een beetje genieten van de rust of heb je het nu juist nog drukker? Ga je vandaag nog naar je werk om ff sint mee te vieren of vind je het allemaal wel prima? Vieren jullie thuis ook nog sinterklaas? Hoe is het gisteren gegaan met je kerst-creatie? Heb je er wat moois van weten te maken ? Meis nog bedankt voor je lieve sms-je en je kaartje! Was gewoon in tranen ...... @ Day, wat een prachtig ventje, heb net ff zijn foto zitten bewonderen***SMELT***. Hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewent aan het papa en mama zijn? @ Nata, hoe gaat het nu met jullie beeb, heeft ze inmiddels de wc weer gevonden? Lijkt me erg vervelend dat je steeds alles nat hebt . En jullie gaan vandaag naar valkenburg? Heel veel plezier, hoop idd dat het weer dan een beetje mee wil zitten! Gaan jullie een weekendje weg? @ Miranda, wat fijn om te lezen dat je je weer zo vrolijk voelt, wat kunje daar van opknappen he . En je ei inmiddels weer geweest? Zal maar vast weer aan het veren slaan .... Hoe gaat het verder met je kids, kunnen ze de spanning allemaal nog een beetje aan ........... Wat hebben ze woensdag in het ziekenhuis gezegd van je pols? @ Maria, meis he is het bij jou? Was alles weer goed bij de vk? Nog bedankt voor het plaatsten van de berichtjes. Begint bij ou nu ook echt op te schieten hoor! Hoe gaat het met je haantje? Kan die de spanning nog een beetje aan ? @ Myprecious, dus bij jou nog geen ongi? Spannend weer. En dan idd maar weer afwachten........ Ik ga voor je veren hoor! Het is je gegunt! Hoe gat het verder met je? @ Mupkuh, hoe gaat het bij jou? Heb je inmiddels internet weer een beetje op orde? Vervelend wanneer dat niet goed werkt he? @ Mink, wat fijn dat je zo af en toe ook lekker een dagje thuis kan werken zeg! Gaat het nu wat beter met je rug? Bij jou gaat het ook snel zeg! Ook alweer bijna 30 weken! @ Kristel, meis wat fijn dat je nu op 6 weken zit. Blijft allemaal nog wel spannend of niet! maar je voelt je in ieder geval goed en de testen zijn ook allemaal nog oke! Blijft voor je veren hoor meis. @ Melanina, begint nu toch wel spannend te worden he? Wanneer ga je evt ook weer testen? Veermodus draait in ieder geval ..... @ Riddle, kun je de accoutants niet naar huis sturen en dan lekker komen tokken . Ach als ze klaar zijn kom je maar snel weer naar hier, we wachten wel op je @ Silly, is de pijn bij jou inmiddels weer een beetje weggezakt? Kan me voorstellen dat je het wel zat bent dat je niks kan doen, maar vind het wel fantastisch dat jullie beeb nog steeds lekker warm bij je zit. Wie had dat gedacht! Ik hoop maar dat ik niemand ben vergeten , maar voor jullie allemaal Dikke knuffel Liena
Goedemorgen dames! Ik ben weer op m'n werk! Afgelopen nacht is het een stuk beter gegaan Ik had ons nachtlampje bij Wesley op de kamer gezet, z'n bedje iets schuin omhoog gezet en 'm z'n knuffeltje gegeven. Ik hoefde er om 2 uur maar een keer uit om 'm even gerust te stellen en z'n knuffeltje te geven, vanmorgen werd hij om 05.45 uur wakker dus toen heeft mijn haantje 'm de fles gegeven en toen sliep hij weer verder. Dus ik hoop dat we dit weer kunnen volhouden! @ Wendy, meis, ben benieuwd waarom de bevalling zo verschrikkelijk was. Is er iets mis gegaan? Of viel het gewoon tegen? @ Yootje, jij hebt een druk nachtje gehad dus als ik het zo hoor hahahhaaha.... @ Juffie, veel plezier vandaag op school bij sinterklaas! @ Liena, meis, fijn wat van je te horen! Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat en het mag meevallen meid! Ik kan me best voostellen dat het heel spannend is voor jullie! Mocht de draaipoging niet lukken weten jullie dan al wat meer over "hoe te bevallen"? Want je ziet een stuitbevalling niet zitten, kan ik me heel goed voorstellen hoor, dat zou ik ook hebben! Kunnen jullie dan kiezen voor een keizersnede? Nou ik hoor het allemaal nog wel, rust nog maar een beetje uit en heeel veeel succes! @ Pooh, fijn dat het voor je vader is meegevallen! Dat scheelt weer, geeft toch een beetje rust voor de volgende ingreep he! En het is dus volop veren voor jou nu ga ik doen hoor meisie!
Mogguh Meiden Nou Nou dat klinkt niet fijn nee dat sms-je van Wendy...hoop dat het snel weer goed gaat en ze lekker naar huis kan Hier alles wel redelijk
Precies Riedel, vond het ook niet zo fijn klinken tja, het komt er niet vanzelf uit, je moet er wel hard voor werken natuurlijk! Ik hoop maar dat er niks vervelends is gebeurd. Hoe gaat ie verder met jou?
zoo ben er weer.. Toch gek hoor weer even op school. alle kinderen waren in iedergeval blij me te zien. Had een heel dikke buik volgens hen. Vroeg al: is hij in een week dan zo gegroeid Volgens hen wel dus.. vond het helemaal moeilijk om weer naar huis te gaan. Kijk ik al weken uit naar mijn verlof vind ik het nu weer moeilijk Ben ook zo'n muts deli: fijn dat het met wesley beter ging vannacht! rid: alles redelijk lees ik. nog steeds zo;n hoofdpijn?
Jaaa meiden die hoofdpijnen blijven wel helaas maar met de kortere dagen en zo is het te doen momenteel, 13 januari mijn examen dan ben ik eindelijk van die studie af ook
@ Juffie, lekker toch! Is in ieder geval een goed teken, je hebt het wel naar je zin op je werk Ze zeggen dat een zwangere in de laatste weken als ze rust krijgt heel hard groeit nog dus het kan best zijn of je buik veranderd omdat je kindje gaat zakken? Tja... Of ze hebben het gewoon verkeerd dat kan natuurlijk ook
Kippies, heb net het ziekenhuis gebeld en vandaag gaat de versie-pging wel door, ben erg zenuwachtig........ Wordt wel vanmiddag voor ik terug ben denk ik. En Deli, mocht het niet lukken, wordt het ws idd een keizersnee...... Ik hou jullie op de hoogte, ga nu die kant eerst maar eens op, haantje komt net thuis........ Heb op kippenhyves mijn nieuwe mobiele nummer ff geplaatst, het oude doet het niet meer.... Groetjes Liena
liena: denk aan jullie meis! hoop dat het allemaal meevalt en de kleine gewoon goed om gaat liggen! heel veel succes en sterkte in ieder geval! dikke knuf! hoe laat moet je?
Hey lieve Liena, heel veel succes! Ik denk aan je, probeer een beetje rustig te blijven! Mocht het niet lukken zullen jullie in ieder geval snel de kleine in de armen hebben, dan zullen ze wel snel een datum plannen voor de ks, probeer er maar een positieve draai aan te geven