[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Suc6 morgen dan maar Juffie!
    Dit kippie gaat nu ook op stok, oogjes vallen dicht...

Trusten!
    Xx

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hallo lieve kippen!

Oooh, kippendag is op zaterdag en wij gaan maandag en dinsdag verhuizen en dat weekend moeten we dus inpakken en nog veel dingen regelen... Kan ik mijn haan niet aandoen om er dat weekend niet te zijn op zaterdag.. Nou, wie weet hebben we dan al veel gepakt en kan ik toch gaan. Ik zie nog wel! Wel lief dat jullie graag willen dat ik meega, hoor! :D

@Deli Ik had eigenlijk wel verwacht dat delikippie zich inderdaad niet in de weg laat staan door haar buik, hahahaha. Linnie's verhaal gaf trouwens een heel andere dimensie aan jouw keukenverhaal, hahaha.. :confused: blijft toch mooi dat klussen! :D

Oh en fruitkick is superlekker juist! Moet je wel die van Liga nemen en niet die van AH.

@Miran Is er al iets doorgezet of is er nog hoop?

@Liena Ik sta geen tweede meer.. Heeft lang geduurd maar sinds gisteren heb ik de uitslagen mis gehad. Etentje was echt héérlijk, nu er nog geen kids zijn kan dat nog zomaar, hè.

Zeker moeilijk om op je hongergevoel af te gaan, hè voor jou. Klinkt wel als een gezond eetpatroon, dus ik hoop dat je goed blijft volhouden en het een beetje 'los'kan laten. Denk maar aan je beebje!

@De rest: zwaai en wat veren voor jullie (ik heb er nu echt een hoop dus ik kan lekker uitdelen.. hè Deli).

Slaap lekker! En voor de kluskippen: ook!

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Oh en Yojo, nog ff wachten tot de inwendige echo dan! Dan komt Japie heus wel tevoorschijn! :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ juffie Ja daarom maak ik me ook geen zorgen. Mijn zus haar baarmoeder lag ook ver gekanteld die had met de 12 weken ook nog inwendig.

@ Miranda Leuk dat je ook meegaat! Ik lees t vanavond wel wat je temp was.

@ Nata Ik wacht rustig af! De 24e is zo hier!

Zo vandaag nog even werken. Maar moet zeggen het valt me zwaar. Ben sinds zondag elke ochtend beroerd. Nog net niet overgeven. En sinds gister ook nog een flinke verkoudheid. Alles zit dicht.....en er zijn al zoveel zieken op het werk.....maar ja nog even doorbijten.
    Zou morgen eigenlijk naar Guus Meeuwis gaan maar heb de kaarten aan mijn collega verkocht. Zie t niet zitten om met deze kop in de kou en regen te gaan staan terwijl ik me ook nog eens flink beroerd ben. En als ik er nou nog nooit was geweest.....hahahaha

Tok jullie vanavond!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal!

yojo: daarom. straks met een inwendige lukt het vast!
    miranda: ben benieuwd
    nata: jammer zeg! :( maarja je kan het inderdaad niet allemaal aan je haantje overlaten!

fijne dag allemaal!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo Allemaal,

@Juffie, hoop vor jouw dat het weer het weekend n beetje tegenvalt want als de zon gigantisch schijnt heb je ook geen zin in al die rapporten natuurlijk.

@Nata, dank je dat je meeleeft meissie.
    Kom op, ga gezellig met deze meiden ( en ikke) mee een dagje weg. Lijkt me echt heerlijk hoor!

@Yojo, jammer meid dat je je zo beroerd voelt en dan ook nog een verkoudheid erbij.... maar kop op hopelijk is die misselijke gevoel met week 16 alweer als sneeuw voor de zon verdwenen.

Hier gaat het goed..... heb vanmorgen getempt en mijn temp was weer 37.2 dus SPANNEND maar kan morgen ook nog een dip krijgen natuurlijk he...gisteren dacht ik echt nu zet ie door was even een inlegkruisje vol met héle bruine afscheiding ( sorry dames) dus maar maandverbandje in gedaan en net voordat ik naar bed ging keek ik weer even en wat bleek nou.... er zat zowat niks op die maandverband dus maar weer een inlegkruisje ingedaan en vanmorgen keek ik weer en zat er 1 druppeltje bruine afscheiding in mijn inlegkruisje.... ik weet dus niet of het door gaat zetten ja of de nee maar aan de temp van vandaag te zien gaat het niet doorzetten, nu is het weer wachten wat de temp morgen doet. Is die morgen weer zo hoog en zondag ook dan test ik op vaderdag.... dan is het 14 dagen na eisprong dus ben benieuwd welke kant het op uit gaat draaien. Ben wel misselijk opgestaan en verrek van de koud en dan weer heel warm.
    Ben ook snel moe. Maar die kou kan ook te maken hebben met een eventuele in aantocht komende ongi. hahahaha dat ben ik weer overal een antwoord op zoeken hahahaha
    Nou goed, ik houd het gewoon nog heel spannend en als jullie héél hard veren wie weet mag ik dan misschien wel mee op die roze wolk.

Liefs Miranda

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

volgens mij is het vrij rustig hier...

Miranda; spannend hoor! ik blijf ook VEREN

Yoyo; idd 2 weekjes en dan kun je japie goed bewonderen..

Liena; Ik vind dat je het keurig doet met je eetpatroon. Daar kan ik zelf nog een voorbeeld aan nemen..

Nata; dan begin je gewoon eerder met inpakken en ga je gezellig met ons mee. Zie dilemma alweer opgelost :D

Juffie succes vandaag met alle rapporten..

Deli fijne vrije dag vandaag en natuurlijk klusse

Linniekip; werkse vandaag en hoe voel jij je nu?

Poohkip; ik hoop dat jij ook snel op deze wolk komt te zitten

Kristel; ik hoop dat het alweer iets beter met je gaat

Riddle: ik hoop voor jou dat je lichaam weer snel een ongi geeft. Dan weet je weer waar je aan toe bent.. Dikke knuffel

zo hopelijk ben ik niet iemand vergeten, anders sorry alvast :oops:

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morning allerliefse kippies :) zit aan mijn ontbijtje dus ga ff bijlezen, tok zo!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, hopelijk heb je een fijne avond gehad gister!
    @ Yootje, jammer dat je Japie nog niet optimaal hebt kunnen bewonderen meis! Maar ik weet zeker dat het over 2 weekjes helemaal goedkomt! Sterkte vandaag nu je je zo beroerd voelt!
    @ Queenie, gezellie samen aftellen he buddy :D nog nieuws over het huis? Veer voor je meis!
    @ Miran, we gaan er gewoon voor met die temp van jou!
    @ Nata, :oops: ben ik al voorstelbaar via internet dus :D we hopen gewoon dat je mee kunt maar we snappen dat je haantje niet alles alleen kan, het is immers een haan ;) er komt zeker nog een kippendag deel 2 want er zijn er helaas meerdere die niet kunnen
    @ Mink, mooie banner meid, staat je goed ;)

Nou ik heb lekker uitgeslapen vandaag en we gaan zo lekker aan de slag, kom tussendoor nog wel ff kijken hier maar volgens mij zijn alle kippies hard aan het werk vandaag! In ieder geval iedereen een fijne dag gewenst mochten we niet meer tokken vandaag en veel plezier vanavond met Oranje :whistle:

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes!

Helaas geen tijd om bij te lezen, zit op de andere afdeling! Maar ik zat me opeens te bedenken dat ik gisteren helemaal geen gedag heb gezegd, ben zomaar weggegaan! :eek: :eek: Sorry! :)

Voel me een beetje lamlendig vandaag (kent iemand dat woord eigenlijk) beetje last van mijn maag enzo.. :( Blerghh! Gelukkig bijna weekend! :D

Ik kom zo nog wel even tokken hoor!

Dikke kus

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo lieve kippies,
    Vandaag een beetje meer rust. Heb de afgelopen dagen ook zo hard mijn best gedaan op het werk!

Hoe is het met alle dames?

Ik ga proberen terug te lezen!

Tok later

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes.....
    Ik kom zo ff tokken hoor, maar ben nog ff heeeel druk aan het poetsen ;) Maar wilde ff laten weten dat ik wel aan jullie denk :D

Tok zo...
    Dikke knuf Liena

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nou het bijlezen is weer niet gelukt. Zometeen lekker naar huis. Weekend!

Vanmiddag gaan we naar Kesteren naar het babypark. Ben benieuwd.

Voor alle kippies een fijn weekend gewenst!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, jazeker ken ik dat woord! Ik had er maandag zo'n last van :( nog ff meis dan heb je weekend!

@ Dag, gelukkig is dit drukke weekje voorbij meid, bijna weekend dus! Veel plezier bij babypark, het is een erg mooie zaak kan ik je zeggen :D

@ Liena, Doe je wel een beetje rustig aan meid! Je bent alleen maar druk aan het poetsen, vind je het gek dat je afvalt ;) je moet nog wel wat bewaren voor als je echt nesteldrang krijgt he :D

Ik heb nog niet bijzonder veel gedaan, ga zo mijn huis maar eens poetsen, mijn haan is nu bij de praxis nog wat spulletjes halen voor de keuken, ohhhhhhh was het maar klaar!

Ik belde 'm net of hij een nieuwe dweil kon meenemen want ik heb mijn oude weg gedaan, die zat zo vol met het stof van toen de leidingen waren gevreesd dat ik daar niets meer mee kon schoon dweilen dus als ik die zo heb ga ik lekker los met mijn ajax citroen schoonmaakmiddel :D die vind ik zooooo lekker ruiken ineens?!

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heerlijk voldaan gevoel kan dat toch geven als je alles klaar hebt wat je wilde doen :D .

Zal nu eens ff bijlezen, want dat heb ik nog niet gedaan :oops: .

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Linnie, Ja dat woord lamlendig ken ik heel goed ja. Hier in Zeeland moet ik er niet mee aankomen want die maffe zeeuwen hier weten ook niks hahahahahahaha

@Liena, idd meissie houdt energie en puf over voor die nesteldrang die je nog meot gaan krijgen. Maar goed een schoon huis is nooit weg he?!

@Dagdromer, Ik zelf ben nooit in kesteren geweest maar kreeg wel altijd de folder binnen, ik vond het altijd geweldig mooi uitzien dus ben benieuwd wat jouw ervaring is meissie. Genieten dus!

@Deli, ja daar kun je zomaar ineens last van krijgen ja dat je nu ineens dingen lekker of juist vies gaat vinden.... ik had met de laatste zwangerschap zin in TANDPASTA?! Ik deed 10x op n dag tanden poesten alleen maar vanwege de tandpasta en ik spuugde dat niet uit NEE ik slikte het door want vond dat zonde was veelste lekker! hahahaaha hoe MAF kun je zijn?

Nou, ik heb weer wat bruin/roze afscheiding gehad maar weer maar een klein veegje dus ik kan echt niet meer doen dan mijn temp in de gaten houden en wachten.... de vorige maand ging het ook zo met mijn temp maar op dag 13 zakte die en 10 minuten later was ik ongi dus wie zal het zeggen morgenvroeg he?!
    Heb nog steeds vermoeide benen en af en toe een bedrukt steekje in mijn (.)(.) maar ik schenk er geen aandacht aan dus ik kan ook niet goed omschrijven wat ik daaraan voel. Ben wel moe s'middags en vroeg op de avond!
    Nouja wachten meid.... dat is het enige remedie voor mij nu!

Liefs

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Riddle, wat fijn om te horen dat je je weer beter voelt meis. Dus je bent druk met de voorbereidingen van het feest morgen. Alvast heel veel plezier....... En zelf taarten bakken Gaaf is ook een heeeel grote hobby van mij..........
    En doe idd nog maar een beetje rustig aan........... ff bijkomen..

@ Pooh, las net je stukje over een collega van je haantje met pap? Wat is dat dan, heb werkelijk geen idee :oops: .......
    En kan je haantje het stoppen een beetje volhouden? Het is ff een kwestie van doorbijten, maar als hij echt wil dan gaat het hem lukken, ik spreek uit ervaring ;) ....
    Wat fijn trouwens dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad met die vriend. Je hoort zo vaak dat mensen denken dat ze meteen zwanger zullen zijn als ze er voor gaan, maar blijkt toch in heel veel gevallen niet zo te zijn. Hoop dat het voor jullie binnenkort toch een keer raak mag zijn meis. Ik zet het veermodus alvast weer een tikkie hoger ;) ....

@ Mup, veel sterkte meis en hoop dat je onzekerheid gauw wat plaats kan maken en je van je zwangerschap kunt gaan genieten..

@ Yojo, jammer dat je nu niet naar Guus kan, maar mss de volgende keer wel weer. Kun je vanaaf mooi voetbal kijken ;) , is lekker binnen en je hebt alles bij de hand. Of houdt je niet van voetbal? :D kan natuurlijk ook nog..
    Hoop dat je snel weer een beetje opknapt meis, want verkoudheid kun je je best ellendig door voelen. Beterschap..
    En de echo was nog steeds niet echt duidelijk? Wel jammer zeg, maar nu op weg naar de termijn echo? Hoop dat het dan allemaal wel duidelij kis en anders kunnen ze idd een inwendige echo maken. Japie kan zich niet blijven verstoppen ;) .

@ Kristel, wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Heb je een beetje een leuke avond gehad gisteren ;) , geld uitgeven vind ik zelf altijd wel leuk en een avondje bios.... gezellie hoor. Lekker ff de zinnen verzetten....
    En voor de volgende keer zullen we zeker proberen om je te steunen en te w88 met testen tot je NOD. Daar zijn we ook voor hoor meis ;)
    Had je nog contact gehad met de ha of het nodig is om nog een inwendige echo te maken om te kijken of alles schoon is?

@Natakippie, ik sluit me bij de andere kippies aan. Zou het ontzettend leuk vinden als je wel mee zou kunnen dus idd alvast aan het inpakken zodat je dat weekend alles bijna klaar hebt ;) . Maar kan me wel voorstellen dat je het je haantje niet allemaal alleen kan laten doen. Suc6 in ieder geval en we horen het wel.....
    Hoeveelste sta je nu in de poule?

@ Mink, hoe gaat het vandaag met de rugpijn? Verder nog niet al te veel klachten en ongemakken ;) ?

@ Juffie, Thanks voor je pb ;) , heb gewoon wat bevestiging nodig.
    Bij jou alles goed, op de vermoeidheid na? Je hebt nu zker al weekend :D . Lekker bijkomen en die rapporten gaat vast lukken. Maar goed dat je vorig weekend de boel was vergeten :D .....

@ Queenbee, Dus jij doet ook al mee met de voetbalgekte? :D . Stoer hoor dat je al 12 staat. Had je de uitslagen gisteren goed?

@ Miranda, jij houdt de spanning er nog steeds in met je temp he, ik blijf gewoon heeel hard voor je veren. De ongi heeft dus nog steeds niet doorgezet? Ik wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven, maar ik had 3 dagen voor ik ongi moest worden ook bruine afscheidng. Dit ong. 5 dagen gehad......... Als het niet doorzet wanneer ga je dan testen?

@ Deli, wil het allemaal een beetje lukken met schoonmaken? En Ajax is idd een heerlijk schoonmaakmiddel. Doe jij het ook een beetje rustig aan ;) , of begint bij jou de nesteldrang al een beetje :D .
    Suc6 met klussen( van de keuken ;) ) en schoonmaken van jullie kippenhok.....

@ Linnie het woord lamlendig ken ik ook wel hoor, helaas ook door ervaring ;) . Hoop dat je snel weer een beetje opknapt.......
    Suc6 nog ff met werken vanmiddag....

@ Dag, je hebt je deze week dus niet hoeven vervelen. Geniet lekker van het weekend.

Gisteravond had ik het ineens heel moeilijk, was helemaal in tranen door dat stomme eten. Maak me er toch iets te druk om. Mede doordat ik gewoon geen honger heb. Het eten dat ik tussen de middag eet blijft me de rest van de dag dwars zitten, heb dan om 19.00 uur nog steeds het gevoel dat ik mijn brood net achter de kiezen heb. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippies :)

Hoe gaat t met iedereen hier?

Gisteravond was echt superleuk! Eerst geshopt, 2 nieuwe geurtjes gekocht; Cacharel en een van Estee Lauder. Ik kan nooit genoeg geurtjes hebben ;) Verder heb ik nog een nieuw truitje gekocht en heel veel chocola/bonbons :) Heb ik wel verdiend vind ik ;)
    Daarna dus naar Sex and the City geweest; nou 1 woord: GEWELDIG!
    Ik raad die film echt aan aan iedereen die de serie al maar een beetje kent!

Net zijn mijn ovulatietesten van Sensitest binnen gekomen, ik kan daar wel een half jaar mee vooruit denk ik zo! Kreeg er 3 gratis zwangerschapstesten bij, alsof ik er nog niet genoeg heb :(

Verder gaan we morgen weer shoppen, haantje en ik moeten nog wat dingen hebben voor onze vakantie :-D

Morgenavond gaan we naar mn moeder toe tot zondagavond. Zondag overdag nog even met zn allen naar mn pappa toe voor vaderdag (woont in verpleeghuis he).

Haantje heeft vandaag trouwens zn laatste werkdag voor de vakantie :)
    Donderdag gaan we, dus het is echt aftellen nu!

Ondanks alle zeik heb ik nu toch wat leuke dingen deze week + leuke dingen om naartoe te leven :-D

psst. haan zei 3 dagen geleden tussen neus en lippen door dat ie me binnenkort heel romantisch ten huwelijk zou vragen :confused:

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel voor jullie lieve woorden, Maria, Pooh en Kristel! (en de rest natuurlijk ook)

Ik heb het vandaag een beetje drukjes. Maar kom straks nog even langs.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies,
    zooo lekker weekend!
    liena: als je nog meer zin in soppen hebt mag je altijd langskomen hoor. :) heir is het echt een grote bende :oops: heb nergens puf voor de laatste tijd. na een dag werken is echt alle energie verdwenen! en haantje heeft het ook behoorlijk druk dus je kunt wel voorstellen hoe het er hier uit ziet..
    miranda: veer, veer, veer, veer......
    Deli: geniet je van je vrije dag?
    Dagdromer: heel veel plezier bij babypark. kijk regelmatig op hun site. ze hebben mooie dingen! is alleen een beetje ver bij ons vandaan volgens mij.
    Kristel: Spannend! :)
    Ga nu weer. had vorige week een jurkje gekocht maar na 1 dagje ging de zoom al los.. dus ga maar even klagen..

Tot later.
    XXX

Deel Deze Pagina