[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    aaahhhhh had een heeeel verhaal getikt en toen kon ik niet meer op de site :evil: :evil:

Had het over een aantal mooie buik foto's die ik tegen was gekomen.
    Mup, jeetje dat gaat snel meid, je ziet er mooi uit ;)

Jesse is echt een prachtig ventje Wen!

Liena, komt goed schatje. nu voorbereiden op JULLIE dag en nog eventjes samen genieten hihi ;)

verder weet ik het niet meer meiden, komt nog wel goed!

hier geen klachten behalve erg moe en veeel plassen haha. We wachten af...

me vader wordt donderdag ochtend geholpen, spannend dus nog steeds!

knuffel voor iedereen!

oh en My, ik las iets over cyste's.... Kom ik nog op terug meid ik ga nu onder de warme douche en op de bank hangen, ben kapot...

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow heel spannend Pooh! Denk aan je!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Groetjes van Miranda allemaal!
    Ze kan al vanaf zondag niet op t forum komen!

Ze zit weer op het wachtbankje. Allerlei klachten maar ze weet ook heel goed dat haar lichaam haar al vaker voor de gek heeft gehouden dus wil niet teveel hopen.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    even een kort berichtje van mij. Volgens mij ben ik aan de gang! Heb al vanaf een uurtje of 6 onregelmatige weeen. ben benieuwd

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Wat lees ik nu :confused:

Dagdromer heeeeeeeeeel veel suc6 meis, ik hoop voor je dat het heeft doorgezet en je je mannetje al (bijna) in je armen hebt!Dikke knuffel...

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    En hoe is het met de andere kippetjes?

@ Deli, wat fijn dat het allemaal goed gaat met Wesley, het blijft gaaf om zijn foto's te zien ;) . Op zich wel lekker natuurlijk dat hij graag bij mama wil zijn, maar kan me voorstellen dat dat vooral 's nachts niet altijd uitkomt ;) . Hopelijk is ie snel door deze fase heen.
    En zaterdag een lekker dagje relaxen? Klinkt heerlijk zeg! Alvast veel plezier :D

@ Myprecious, ben benieuwd wat je lijf nu gaat doen, maar dit is in ieder geval ws weer een stapje in de goede richting ;) . Hopelijk werkt je temp dan vanaf nu ook mee en ontdek je deze keer wel een eisprong!
    Dikke knuffel......
    En bij mij schiet het idd op, nog 9 nachtjes............ :confused:

@ Maria, suc6 vandaag bij de vk, hopelijk is alles nog steeds goed :D en kondigd jullie meisje zich vlot aan..........

@ Wendy, fijn dat het weer een stukje beter gaat meis, voelt ook vast niet aangenaam, maar je hebt er wel iets heel mooi voor terug idd. Ben je wel al weer wat meer uit bed, of lukt dat nog niet echt?

@ Mink, fijn dat alles weer goed was bij de vk zeg. En jullie kleine ligt nu nog in stuit? Kan idd nog best veranderen. Bij 36 weken ligt nog ong 2/3 procent in stuit, ik hoop dat die van jullie minder dwars ligt dan die van ons ;) ...

@ Yojo, haar weer lekker kort? En vandaag nog een dagje werken? Hoe gaat het met de kleine van de vrouw waar je foto's voor maakte?

@ Juffie, jou mama ook al een beetje zenuwachtig dus? Is allemaal natuurlijk ook hartstikke leuk en vooral heel bijzonder dat het de eerste is. Mijn mams ik helemaal zenuwachtig hoor :D, trouwens de rest van de familie (broertjes en zusjes) duurt het ook allemaal veel te lang ;) . Kreeg met sinterklaas allemaal al cadeautjes voor smurf, onder andere een boekje met nijntje gaat logeren :D , was stille hint zeiden ze :) .
    En hoe gaat het met je haantje? Begint het bij hem ook al een beetje te kriebelen?

@ Silly, heb je vannacht een iets betere nacht gehad? Beetje kunnen slapen?
    Veel suc6 met je puzzel hihi, klinkt idd erg tijdverslindend :D

Hier een slechte nacht achter de rug, veel wakker en erg last van mijn ribben, vond het alleen maar prettig om rechtop te zitten en dat slaapt zo lastig ;) . Behalve dat ik nu dus moe ben gaat het goed hoor :D . Vanmorgen komt mijn schoonmoeder en gaan we een kerststuk maken.

Vanmiddag moet ik naar et ziekenhuis voor het opnamengesprek. Kreeg gisteren een brief thuis, watn moest eigelijk vrijdag, maar moet dus een keer extra komen. Heb nu ook gesprek met de anestesist, vidn het allemaal echt spannend worden hoor, ben ook al aan het aftellen :oops: , nog 9 nachtjes, ben net een klein kind :p ...........

Meiden allemaal een fijne (werk)dag en tok later..

Dikke knuffel Liena

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

Dag: heel veel succes meid! hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen!

liena: inderdaad voor mijn mams is het allemaal behoorlijk spannend. gezellig dat je kerststuk gaat maken vandaag :) kan ik morgen komen bewonderen! enne nog maar 9 nachtjes, tel met je mee! zou ook wel af willen tellen maar dat kan helaas niet, onze uk komt wanneer hij/ zij wil ;) Barry is trouwens erg nuchter er in, heeft ook zo iets duurt vast nog wel een paar weken..

fijne dag allemaal...

xxx

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    WOE DAG WAT LEES IK NU?

SUCCES!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja m'n haar weer lekker kort! Voor mijn doen dan he!
    Heb niets meer gehoord over die baby....heb nog wel een berichtje gestuurd naar een oud collega van me Dat is een goede vriendin van haar. Dus wacht ff af.

Vandaag nog werken tot half zeven en dan weer een dagje vrij. Slaap slecht en lig alleen maar te dromen.....dus wil wel weer een keer lekker lang in m'n bedje kunnen blijven liggen....

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat vervelend yojo dat je zo slecht slaapt! morgen lekker uitslapen morgen dan maar!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja is vervelend maar goed ook dat komt wel weer goed juffie!
    Hoe gaat ie daar bij jou?

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja goed hoor. slaap nog redeijk goed gelukkig. De tijd gaat me alleen neit snel genoeg ;) Heb nu alles voor die kleine gedaan en voel me af en toe behoorlijk lui.. Ben gewoon neit gewend dat ik niets hoef.. En dan heb ik nog maar iets meer dan een week verlof :( maar goed het went vanzelf wel... :) Gewoon genieten van het niets doen :)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja echt proberen te genieten Juffie want over een paar weekjes is dat afgelopen!

Ik ben werken houden jullie me op de hoogte als er iets geboren wordt?

Fijne dag allemaal!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik kom even snel langs om te melden dat ik zometeen naar de gyn moet voor mn echo... Ben echt supernerveus!

En ik zie dat Dagdromer bezig is? :D
    Succes!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    spannend kristel! hoe laat moet je?

yojo: stuur je wel een sms.. heb je nummer volgens mij! werkze!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh zie het al in je onderschrift :oops: Nou dat is in iedergeval mooi op tijd! scheelt weer hoef je niet zo lang te wachten

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola!

Ga ff koffie halen en bijlezen!

Tok zo xxx

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben ik weer!

@Dag; Joehoe! SPANNEND! :) Wie is je buddy, dan kan ze ons op de hoogte houden! Ik zit aan de buis gekluisterd ;) Doe je best meid! :)

@Kristel; Succes meissie en geniet! :D Ben benieuwd naar de foto's! :)

Whahaha, ik ben de rest alweer vergeten hoor! Jeetje! :)

@De rest; HALLOOOOO! :) Hoe gaat het met jullie?

Dikke kus

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden, even snel ego vanaf mijn werk. Kan vandaag niet veel meekletsen want sinds kort hebben we er een nieuwe fulltimer bij en die zit op mijn oude plek en ik heb nog geen vaste nieuwe plek dus zit nu weer op de plek van een afwezige collega. Maaarrrrrrr....

***Wesley heeft vannacht goed geslapen*** :whistle:

Gister om 22.00 uur de laatste fles gegeven en daarna meteen in bed gelegd. Toen was hij een beetje aan het jammeren maar ging eigenlijk na een paar minuten slapen. Toen begon hij na een half uur weer een beetje te jammeren en is mijn man 'm een aai over z'n wangen gaan geven omdat ik onder de douche stond en dat ging goed. Toen na een uur begon hij weer en is mijn man weer naar 'm toe gegaan zonder iets te zeggen weer een aaitje gegeven en toen moest ik 'm vanmorgen wakker maken omdat mama moest werken en dat vond meneer niet leuk hahahaha... In de auto opweg naar het kdv viel hij weer in slaap?! Snap je toch niks van... Misschien kwam het ook wel door de prikjes die hij gister heeft gekregen, je weet het toch niet... In ieder geval heb ik 'm niet een tijd hoeven laten huilen gelukkig en hebben wij eindelijk weer eens een redelijke nacht gehad. Redelijk omdat papa en mama allebei vanmorgen lagen te draaien hahahaha... Zijn we beide toch een beetje ingesteld op die brekende nachten ;)

Ik probeer vanmiddag even te lezen/reageren want dan kan ik weer verhuizen naar een andere plaats :( handig he!

Als er nieuws is van kipjes die gaan bevallen wil iemand mji dan smsen, ben wel benieuwd dan natuurlijk :)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whaahahhaaaaaaaaa, lees toch even snel dat berichtje van dag, :whistle:

Zet 'm op meid! We denken aan je!

@ Nata, hou je ons op de hoogte?! En nogmaals als er nieuws is van dag, wil iemand mij dan smsen :D

Deel Deze Pagina