Goedemorgen meiden, Net met de provider gebeld en als het goed is doet internet het nu weer prima. Gister heb ik echo gehad. Zal zo de foto's in het album plaatsen.
HET HARTJE KLOPT! Echt zooo mooi om te zien! Kreeg er echt tranen van in mn ogen En wat een opluchting....! Ben alleen iets minder lang zwanger dan we dachten, zou nu 6w3d zijn
@ Kristel, super hoor! En je weet wat ze zeggen. Als het hartje klopt is de kans minimaal dat het nog fout gaat!
@Mupkuh: Ja klopt En ik ben echt supermiselijk de hele tijd (heb al zetpillen van de gyn gekregen ervoor) en hij zei dat dat ook een heel goed teken is! Ik heb er nu echt wel vertrouwen in
goede morgen kippies, Wauw, dag aan het bevallen. Veel succes meid. En Kristel, wat een fijn nieuws. Kan me voorstellen dat je er tranen van in je ogen kreeg. Deli, een nacht goed geslapen, dat ventje van je. Lekker hoor! Voor de rest weet ik het nu al niet meer wat ik gelezen heb.... Maar wel allemaal een leuke dag gewenst. Ik heb vcannacht wel iets beter geslapen. Wel veel last van mijn ribben, maar een keer niet zoveel harde buiken erbij. Dat scheelt al heel veel. Als ik dit nog een paar nachtjes vol kan houden, dan kom ik wel weer bijgeslapen. zo, ga even ontbijtje maken. tot zo!
@Kristel; Wat goed meis, gefeliciteerd! @Mup: Wat een mooie foto's meis! Wees er maar trots op! @Deli; Fijn dat Wesley goed heeft geslapen, hopelijk blijft het zo! XXX
goede morgen meiden Dag spannend meid heel veel succes! Deli fijn dat wesley goed geslapen heeft. Mup mooie foto's linnie hoe is het met jou? Vanmiddag op controllen bij de vp ik ben benieuwd. liefs maria
maria: 39 weken alweer zie ik! ik moet vanavond ook weer naar de vk... ben benieuwd Moet straks naar de tandarts Heb daar dus zo'n hekel aan..
Ola! Ben ik weer even! Ben lekker druk bezig hier, pfff! Ben vandaag heel erg moe, terwijl ik deze nacht juist super vast geslapen heb! Normaal moet ik er wel 2 of 3 keer uit om te plassen En helaas heb ik nog een lange dag voor de boeg.. Blergghh! @Juffie & Maria; Naar de VK, joepie! Wat ga je dan eigenlijk precies bespreken?
juffie en maria, veel plezier bij de vk. En voor juffie veel succes bij de tandarts. Denk dat niemand dat erg leuk vind om te doen. Heb net even 2 nieuwe foto's in mijn album gezet. 1 van de 36 weken, en een van ons supersonische baby-bewakingssysteem. Zie nu wel pas goed hoe moe ik er ondertussen uit zie... heb er wle eens stralender uit gezien
@Silly; Mooie buik hoor! Ik vind dat je er goed uitziet op de foto, maar ik ken het verschil natuurlijk niet.. En jullie beeb-bewakingssysteem, hahaha
Hoiiiiiiiiiiiiii, bijna pauze dus heb me maar weer ff ingelogd @ Sil, mooie foto meid! Je ziet er daar ook stralend uit! Nog een paar dagen dan heb je toch maar de 37 weken bereikt! @ Linnie, ben je beetje moe meis bij zo'n vk controle vragen ze altijd hoe het gaat, of je vragen hebt, ze voelen hoe je kindje ligt en ze meten je bloeddruk, wegen je dat soort dingetjes!
grrr... stond ik een dag te vroeg bij de tandarts Geef de hormonen maar weer de schuld nou kan ik morgen nog een keer..
silly: mooi buikje meid! linnie: inderdaad wat deli zegt. zo'n bezoekje bij de vk stelt eigenlijk weinig voor maar vind het altijd wel leuk! alleen het wegen vind ik minder
Hahahaha Juffie sorry hoor dat ik zo lach maar het had een actie van mij kunnen zijn Moet je je morgen weer oppeppen om erheen te gaan