Nee Riedel heeft niks meer laten horen... Hoop dat het snel beter gaat met haar, bah! Kaat, ik dacht wel dat ze badkippie was ja? En ik vind het ook helemaal niet leuk dat je niet mee gaat Linnie!
En een verademing? Kan me daar wel iets bij voorstellen. Heb nu al veel broeken die gewoon echt heel strak zitten . En jj bent nog 6 weken verder..............
We moeten er gewoon nog eentje plannen! Dan kunnen jullie de kinders meenemen en kan ik al zwanger alvast oefenen! Deal?
Lin, ik ben het helemaal met Deli eens , want jij als fanatiek kippie zou er toch zeker bij moeten zijn........ Maar we gaan gewoon nog een organiseren en hopen dat je er dan wel bij kan zijn........ En ik mis riddle ook, hoop zo dat ze zich weer wa beter begint te voelen..........
DEAL! Wel een vreemd idee, wij en onze kinderen het komt wel dichtbij zeg! Ik weet al wat het is met jou Linnie, jji wil gewoon straks de enige zijn die kan pronken met d'r buik
Kun je toch merken dat het buikje een beetje begint op te zetten. Als maandag alles goed ik ga ik me ook alvast eens orienteren op wat andere broeken . Lin die deal maken we hoor
Ja Deli, voor jou komt het echt al dichtbij, nog maar goed 9 weken als het meezit, zolang als ik zwanger zolang ben moet jij nog .
Heey kippies ik ga er weer ff vandoor al kan ik jullie niet missen . Gaan we zo ff shoppen en het huis een beetje aan kant maken want de ambtenaar van de burgelijk stand komt vanaaf , ja en dan moet het toch wel een beetje netjes zijn he . Dikke knuffel en tok laterzzzzzzz Lienakip...
Veel plezier met shoppen liena Heb net ff een buikfoto in m'n album gezet, is alweer van een weekje geleden
Liena, veel plezier meid! Lekker shoppen en heel veel plezier vanavond, is toch wel bijzonder zo'n gesprekje! Day, mooi buikje hoor!
Hallo allemaal Wat leuk dat heel veel hun eerste echo hebben gehad of bijna gaan krijgen! Bah, ik wou dat ik zover was al Ik heb eergister voor het eerst mijn eisprong gevoeld (zelfs voordat ik met de pil begon heb ik dat in 3 jaar tijd niet gevoeld!). Alleen ik heb NU al last van mn boobs De afgelopen 2 maanden had ik dat ook, maar dan pas een week voor NOD ofzo en toen kwam het doordat ik zwanger was Hoort dat ook bij een eisprong?
En wat betreft dat we nu een 2e deel hebben.. Als jullie zo door gaan zoals jullie nu bezig zijn dan denk ik dat er over 3 maanden alweer een 3e deel nodig is!
@Kristel; Voor mijn laatste ongi, heb ik ook echt mijn eisprong gevoeld en had ik ook last van mijn boobs! Dus het kan inderdaad ook bij de eisprong horen! Of misschien ben je gewoon weer zwanger, kan natuurlijk ook! @Deli; Jeps, hopelijk met een gangster-tweeling in mijn buik! Aiighhhht! 8)
Zwanger? Nou daar ga ik niet vanuit Dat merken we vanzelf wel denk ik Allebei de keren had ik toen steken in mn liezen vanaf 5/6 dagen na eisprong, dus ik ga daar maar weer op zitten wachten En gangstertweeling? ik heb heel veel bijgelezen, maar volgens mij heb ik toch iets gemist?