[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippetjes :)

@Mink: Leuk dat jullie het al verteld hebben :-D Dat is spannend he!

@Miranda: Ik veer heeeeel hard voor je! En maak het niet al te spannend voor ons hier he ;)

@Juffie: Maak jezelf niet al te druk met schoonmaken he ;)

@All: De dokter heeft me vanmiddag terug gebeld over dat ik me zorgen maakte over het bloedverlies. Normaal duurt een ongi bij mij 5 tot 6 dagen, maar bij de mk's duurde het telkens maar 2 dagen...
    Hij legde uit dat dat heel kenmerkend was voor een vroege miskraam. Het lichaam wil zo snel mogelijk ervanaf om t zo maar te zeggen, dus komt alles er in 1x uit zeg maar. Daarom doet een (v)mk over het algemeen ook veel meer pijn dan een normale menstruatie.
    Ik hoefde me alvast geen zorgen te maken over dat er nog resten in mn baarmoeder zitten :)
    Als er namelijk resten zouden zitten dan zou ik door blijven vloeien en dat is dus niet het geval :)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: Gelukkig maar dat je weer wat gerustgesteld bent door de dokter! Enne zal me niet te druk maken hoor ;) Je klinkt een beetje als mijn moeder nu trouwens ;) Die zegt dat ook steeds. doe je rustig aan? luister naar je lichaam? enz.. wel lief hoor zo;n mams die meeleefd maar soms wel errug bezorgd....

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hahaha, dan zit er blijkbaar toch echt een moederfiguur diep in mij :)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat denk ik ook kristel. je wordt vast een geweldige moeder!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ach, mijn mening is dat elke vrouw een moederfiguur in zich heeft, alleen bij de een komt het er wel uit en bij de ander niet ;)

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat kan ook natuurlijk.

ga het hok verlaten... fijne avond en veel plezier met voetbal kijken allemaal!

XXX

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Kristel, dank je voor het veren. Ben heel blij te horen dat je gerustgesteld bent door de HA. Gelukkig voor je....dan is dat tenminste 1 LICHTPUNTJE tijdens die donkere dagen voor je.
    Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt voor je ook voor jouw zal ik veren. Geniet dadelijk maar lekker van jullie vakantie dat hebben jullie wel verdiend vind ik zo.

@Juffie, jij ook veel plezier met voetbal kijken.... hopelijk gaan ze weer winnen. Ik zeg dat ze winnen met 2-1 wat zeggen jullie?
    Zullen we een KIPPENPOULE maken? hihihihii

Groetjes

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahaha miranda ga je gokken?

Kristel fijn dat je iets gerustgesteld bent. Hoop snel op zonnigere dagen voor je!

Juffie veel plezier!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yojo, doe je mee dan?
    Ik wil best wel een poule maken hoor!
    hahaha

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahah nee heb echt geen verstand van voetbal...en kan dus echt niks inschatten...

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahaha ik ook niet en ik hield er ook echt niet van totdat mijn zoontje in dec.'05 onder voetballen ging sindsdien ben ik een voetbalfan...... mijn haantje houdt ook helemaal niet van voetbal, net wou ik bij hem zitten en zegt ie tegen Gyani ( mijn zoontje) nee vanavond niet storen het is nu mannenavond he jongen, mama mag alleen storen voor de koffie hier neer te zetten en anders moet ze weg he?!
    Ik dacht moet je nou eens horen. Maar maandag hadden ze ook met z'n tweeen voetbal zitten kijken toen ik was werken. Leuk hoor!

Ben jij wel voor Nederland Yojo?
    Of weet jij dat ook nog niet hhahhaha

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    weet wel Yojo, die in het oranje spelen dat is Nederland he

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hhahaha ja ik ben voor die mannen met die oranje shirts en licht blauwe sokken!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hhhahahaha dan heb je het goed Yojo

Nou ik zal zo maar eens bij mijn zoontje gaan zitten want mijn haantje gaat de nachtdienst in en ik kijk dan voetbal met mijn zoon heb ik hem beloofd.
    hahaha hij heeft lekker al een bus vol met pringels en een glas drinken dus die hoor ik even niet meer

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga ook kijken. Mijn haantje brengt een lekkere ijs mee...niet dat ik nu veel proef met die verkoudheid maar het gaat om t idee he...

Fijne avond allemaal!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Het is nu rust en nederland staat voor met 1-0
    LANG LEVE KUYT!

Ik heb net gecheckt op de wc en heb geen afscheiding meer gezien. Zou ik zo kunnen testen als je nét zwanger zou zijn zonder de ochtendurine aangezien ik weinig HCG aanmaak?
    Ik ben nu verschrikkelijk moe en heb het steenkoud.
    Ik test morgenvroeg als mijn temp nog hoger is dan de 36.8 dus jullie horen van mij.

Ik ga denk ik met zoontje in mijn bed liggen kijken ben hartstikke moe. Ik denk dat ik eerder slaap dan hij.

Alvast TOK TOK TOK deze kip gaat op STOK!
    Misschien dat ik dadelijk nog even langs kom tokken maar denk het niet

Tot morgen kippies

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ga slapen dames..... de moeheid slaat toe!

TOT MORGEN ALLEMAAL!
    Ik ben er weer rond half 8/8 uur

doei

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Miranda:
    Slaap lekker! En laat het snel weten als je getest hebt morgen he :-D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb getempt en die temp was vandaag wéér 37.2 dus ik zit nog STEEDS boven de 36.8. Al 15 dagen lang nu.....
    Ik heb nu getest met de predictorstick en........
    je moet héél goed kijken maar IK zie 'n 2e streepje. Misschien verbeeld ik t me maar in zo goed moet je kijken. Ik heb die test gedaan om kwart over 7 en ben terug naar bed gekropen en nu keek ik net dus het kan ook een indrooglijntje zin toch?
    hahahaha ik weet dus niks niet meer als jullie nu!

Ik heb nog 1 test liggen: de digitale van de CB.Dus misschien morgen maar weer.
    Wat me wel opviel trouwens, ik heb net na die rare ongesteldheid van de laatste maand met de digitale CB getest (NIET ZWQANGER NATUURLIJK) en die urinestick stond maar 1 streepje op. Nu testte ik 'n paar dagen geleden met die digitale van CB (NATUURLIJK WEER NIET ZWANGER) maar op het urinestaafje stonden nu 2 blauwe strepen?!
    Weet iemand hier iets meer van?

Liefs Miranda

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dames,

FF heeft problemen met het vaststellen van mijn eisprong denk ik.... ik vul net temperatuur in en ja hoor, ik zit weer op dag 17 meet mijn ei dus nu DPO 13..... nu ben ik nog niet veel wijzer dan gisteren dus we houden t voorlopig alleen even bij tempen.
    Op die test moet je ECHT ZOOOOOOOOOOOO goed kijken dus denk niet dat het iets is.

wachten wachten en nog eens wachten.... ik wil het gewoon hier spannend houden.

Ik ga dadelijk lekker een dagje naar helmond naar mijn ouders dus ik zie jullie pas vanavond.

Veel plezier iedereen!

Deel Deze Pagina