[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik kom even langswippen om Liena te feliciteren :D

GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!
    Geweldig :D :whistle: :whistle:

MAAR ik ben nog niet klaar...
    Want wat zag ik ook ineens voorbij komen? :D

@Pooh: Whaaaa, je bent echt zwanger! :D :whistle:
    Echt supergeweldig dit! :D
    GEFELICITEERD MEID!

@All: Slaap lekker allemaal en een fijn weekend alvast! :)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: nu lekker weekend! lekker even uitrusten. Niet te veel doen he? ;)

miranda: Ja wel mee blijven tokken hoor! veel te gezellig hier! En je bent inderdaad mijn buddy dus hebt een hele belangrijke taak natuurlijk :)

pooh: hoe reageerde je haantje?

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nou meiden hier nog even een late reactie van mij.

Ten eerste, Liena en haantje GEFELICITEERD met jullie zoon Thomas! Wat een mooie naam, ben benieuwd naar je verhaal! Het is een mooie dag voor ons beiden hihi

Toen haantje thuis kwam heb ik hem het cadeau gegeven toen hij het open maakte en op het boek de tekst las "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" keek hij me een vragend aan... Ja, is het zo ben je zwanger?
    Ik ben in z'n armen gevlogen en heb heel hard gehuild van vreugde... daarna hebben we samen naar de test gekeken.

We zijn gelijk langs me ouders gegaan en hun het nieuws vertelt, me moeder was super blij en me vader vroeg zich af hoe ik dat nou kon weten zonder dat ik bij een dokter was geweest haha.
    Zij worden nu voor het eerst opa en oma.

Toen het etentje waar we allebij heel afwezig aan tafel zaten en elkaar alleen maar verliefd aan hebben gekeken...
    Toen naar me schoonouders en naar de zussen en broer van me haantje. iedereen was door het dollen heen, zo leuk!

Haantje is erg moe en wil slapen, ik ben nog helemaal hyper en ga zo in bed maar zijn boek lezen hihi.

Morgen een dagje samen (met z'n drietjes hihi) shoppen. 's avonds hebben we een kerstfeestje op de hondenschool.

Ben nu dus ook gelijk gestopt met roken, valt me erg zwaar maar ik blijf volhouden zal vanzelf makkelijker worden. Zeker als ik wat meer symptomen ga krijgen want het voelt nu erg onwerkelijk...

Ik ga met het boek me bed in, tok jullie morgen weer!

Meiden bedankt voor jullie lieve reactie's!

knuffel, van mij!

Oh, wanneer moet ik de vk praktijk bellen of de HA? Nog meer tips...?
    De gyn had toen gezegt dat ik met 3 weken overtijd voor een echo langs mocht komen dus die afspraak ga ik maandag alvast maken hihi

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: en een beetje kunnen slapen vannacht? ;)
    wat super om te lezen zeg al die reacties! Heel knap trouwens dat je meteen gestopt bent met roken! Dat ga je echt redden hoor meis! denk maar aan jullie kleine wondertje in je buik! Je kan het!

en dan maandag de gynn bellen voor een afspraak voor een echo! fijn dat dat zo snel kan!
    Ik heb ook met 4 wk meteen de vk gebeld hoor..kun je alvast een afspraak maken voor de intake. De ha heb ik zelf niet eens gebeld :oops: . is wel netjes om even te doen trouwens

liena en haantje: hoe hebben jullie de eerste nacht als papa en mama beleefd? Ben zo benieuwd naar het verhaal en natuurlijk naar een foto van de kleine Thomas!

all: Goedemorgen! :) en fijne dag allemaal!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Een hele goeiemorgen allemaal!

Xx

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen dames, Nou ik heb geen oog dicht gedaan vannacht. was echt de gehele nacht klaar wakker. Heb zelfs het boek van me haantje al uit gelezen.

Vanmorgen weer een test gedaan en nu is het tweede streepje donkerder hihi en de test van de kruidvat gaf gelijk een +. Haantje heeft er foto's van gemaakt die ik dan ik een dagboek kan plakken die ik tijdens de zwangerschap bij wil houden.

Het roken is tot nu toe wel te doen als ik maar wat afleiding heb.

We gaan zo shoppen en even langs mijn oma om haar het nieuws ook te vertellen. Ze is 87 jaar, heeft 3 kleinzoons en mij als enige kleindochter.
    Mijn neef zijn vriendin is zwanger en is in jan/febr uitgerekend. Nu kan ik haar dus gaan vertellen dat haar tweede achterkleinkind onderweg is hihi.

Al wat meer van Liena gehoord? Meid hoop dat alles goed met jou en de kleine gaat en ben erg nieuwsgierig naar een foto van de kleine Thomas!

Meiden fijne dag/weekend, tok jullie snel weer!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh...even een tip voor je test. Spuit er eerst wat haarlak overheen dan blijft hij langer mooi!
    Geniet er van!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zo zeg, rustig hier!

@Pooh; Kan me wel indenken dat je vannacht geen oog dicht hebt kunnen doen! Zit helemaal in een roes nu zeker? Super hoor!

@Liena; We zijn heel benieuwd naar je verhaal en naar foto's hoor! ;)

===

Zal ff Britt in bad doen.. alhoewel ik niet weet of ze het leuk gaat vinden, ze is meer van de douche, maar dat durf ik niet in mn eentje met haar.. Doet haantje al tijd met haar maar die is nu op pad met Jamie. Tot later dan maar weer!

Xx

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Ehmm middag...

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

goh wat een eer om ook even te tokken in julle befaamde kippenhok...

Nou gisteren was het dan zo ver onze kleine moest gehaald worden met een keizersnee. Op zich heel spannend allemaal omdat we het al 2 weken wisten en je der dan ook mee bezig bent..

Om 1 uur gingen we met zjn 2en de ok in. En om 13.17 is hij geboren onze Thomas!
    De sfeer tijdens het halen was super, echt super ontspannend je kon goed merken dat dit ook voor het verplegend personeel een bijzondere operatie was.

Nou na een paar uurtjes even bijkomen werd hij gewogen en gemeten
    en hij woog 3130 gram en is ongeveer 48 cm.

Met de kleine en ALina gaat het allemaal goed we hopen in ieder geval voor de kerst weer lekker thuis te zijn om een heel bijzondere kerst met zijn 3en te vieren.

De foto's volgen snel en Alina zal zodra ze het kan alles wel heel uitgebreid aan jullie vertellen

Groetjes

Liena Thomas en haantje

PS bedankt voor alle leuke reactie vooral voor Liena heeft het een hoop betekend om de laatste weken door te komen. Nogmaals top hoor!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Haantje van Liena!

Fijn om jullie verhaal te lezen!
    Lief van je hoor!

Geef Liena en Thomas maar een dikke knuffel van me en ik "veer" voor jullie dat jullie de Kerst lekker thuis met z'n drietjes door kunnen brengen!

XX Jolanda

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey wat super dat je het verhaal getokt hebt haantje van Liena! Nogmaals van harte met jullie kleine haan Thomas!

Knuff van mij!

===

Haantje en Jamie gaan zo naar de kapper, en als ze klaar zijn gaan we met zn 4tjes even naar mn ouders op de koffie. Dus zal niet meer online zijn vanmiddag! Misschien vanaaf nog ff..

Dikke tok!

Xx

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja super kaartje Wen!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :oops:

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bedankt voor het verhaal Onno! Ben benieuwd naar de foto's van jullie Thomas!

Wendy: wat een mooi kaartje!

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Liena & haantje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Thomas!

POOH! Zwanger! :D Gefeliciteeeerd!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens FF heb ik op dat 25 pas m'n ei gehad. Nou ben benieuwd.....

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH! Ik kon gewoon niet op internet en ik mis al het goede nieuws!

@Pooh: JEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ! ZWANGER! Ben zo blij voor je! Het is jullie zo gegund! :) Geniet ervan meis!

@Liena & Haan; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thomas! Wat super om te lezen! :) Ik hoop dat alles goed gaat met jullie! Geniet ervan!

@De rest; Dikke knuffel van mij! :D

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miran, :) lastig is het hé! Maar we denken zelf een meisje ;)

Deel Deze Pagina