[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    haha ben meteen maar gaan zoeken hihihih hoe is het met je vriend trouwens. klonk erg pijnlijk allemaal

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi Kippies!

Heb net alles bijgelezen, maar ben t eigenlijk alweer kwijt :(

Maar wat ik niet vergeten ben is:

MIRANDA! GEFELICITTERD!

*Diepvrieskip rent rond als een kip zonder kop*

(Ja, diepvrieskip zou het onthouden ;))

Ik zei het je toch ;)

Geniet er van!

Hier gaat vandaag alles wel goed :) Heb alleen een beetje last van een kater :) Gisteravond met zn 4en aan de wijn gezeten. Het was echt lachen gieren brullen hier met een stomme film :)
    Dat had ik echt nodig!

Verder heb ik helemaal geen zin om op vakantie rekening te houden met een eventuele bevruchting! Dus ik ga op vakantie alles doen/eten/drinken wat ik wil. Of ik dan misschien wel zwanger ben, tja, f*ck dat....
    Als ik zelfs op vakantie rekening ga houden met zwanger worden/zijn dan word ik gek!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Miranda GEFELICITEERD MEID!

@ Nata heb ik gemaakt van mijn positieve test. Leuk he!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Kristel, dat moet je op vakantie ook niet doen meid.... gewoon lekker genieten en klussen waneer jullie zin hebben en dan komt het toch van eigens goed.
    Ja je had gelijk en mede door wat jij zei dat was voor mij de doorslag om gisteravond toch nog een testje te wagen. Dankje meissie!
    Hij gaf echt duidelijk zwanger aan.
    Ik bevat het wel maar sta er niet constant bij stil. Wat ik wel weer heel erg heb is KOUD KOUD KOUD
    zit hier met een dikke coltrui aan en daaronder een T-shirt en de verwarming op 22 graden. Iedereen loopt hier in een t-shirtje rond hahahahha
    Gisteren had ik een topje aan met daarover een blouse en daarover een coltrui en daar weer over mijn najaarsspijkerjack. Iedereen verklaart me voor gek maar dat kan ik dus aan mijn zwangerschappen merken, mijn ijzer gaat nu gigantisch schommelen, dus morgen toch maar even dokter bellen of dinsdag.
    Wel bel ik morgen de vk even.

groetjes

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena Ja het feest was super. Ook lekker lang geslapen vanmorgen dus we kunnen er weer tegen aan.

Iedereen een fijne dag!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @dank je Yojo!

ben helemaal in die roze wolk en geniet er ook echt van al vanaf minuut 1. Echt ik wil dit ook want dit wordt ons LAATSTE kindje. Dus heel goed van genieten.

Heerlijk dadelijk weer een klein, glibberig lijfje tegen me aan!

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Diepvrieskip verklaart Mirandakip bij deze ook een klein beetje voor gek :)

Ik heb het van mezelf altijd al heel snel koud, maar zo koud dat ik nu met een coltrui zou moeten zitten, nee :p
    Het is idd misschien slim om morgen even langs de huisarts te gaan als het echt ligt aan het ijzergehalte. Maar voor zover ik weet moet je dan gewoon ijzertabletten slikken? Is dat misschien niet handig om dat altijd te doen dan? Of is dat schadelijk voor je kindje als je er te veel van binnenkrijgt?

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat zou idd handig zijn maar ik ben niet zo's ijzertablettenfreak en vind het behoorlijk vies. hahahaha
    en nee is niet schadelijk voor de kleine.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Lees ik ff snel een stukje en wat ziet mijn kippenoog!

Miranda.......GEFELICITEERD MEID! Geniet er lekker van. Je hebt het al meerdere malen spannend gemaakt maar nu mag het dan toch echt zo zijn.

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja leuk he, mijn haantje zegt dat ik de eerste 3 á4 maanden niks mag zeggen en net zaten wij bij zijn moeder en hij wou het al gelijk gaan zeggen. Dus we zaten net te twijfelen en ik vertel het sowieso aan zijn zus. Die wordt peettante. Ik kan niet wachten hoor totdat ze het weten.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    3 a 4 maanden is ook erg lang om je mond te moeten houden. Ik moet zeggen dat ik daar veel moeite mee had. Wij hebben het meteen verteld nadat we bij de vk het hartje hebben zien kloppen.

Geniet er van! enne...rustig aan hoor!

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! En in het bijzonder nog steeds Miranda!

Hier een chagrijnige Natakip. Volgens mijn banner zou vandaag mijn ei springen, maar ik denk dat dat gisteren was (superregelmatige cyclus van 29 dagen al een aantal maanden en voelde mijn ei vorige maand op dag 15). Maar goed we hadden nog een kansje. 8)

Maar wat gebeurt er: gisterenavond ging haantje mij eerst even masseren en alweer.. we zijn in slaap gevallen! Vanmorgen dachten we nou dan doen we even ochtendklus, niks mis mee.. maarrrrr de zwemmers kwamen in het bed terecht in plaats van in Natakip! :confused: :rolleyes:

I am NOT amused! Lekker dan.. twee weken wachten tot ik ongi word en dan weer twee saaie weken tot het volgende ei. Net als deze maand. We missen steevast mijn ei. Echt om GEK van te worden. :cry:

Nou ja, mijn bui zal nog wel even duren en ik wil de stemming hier niet bederven dus ik spreek jullie later wel weer.

Dag lieve kippies!

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Nata ik zou gewoon vandaag nog een keertje klussen. Als ik het goed bekijk, klopt mijn ovulatietest, die ik toen had, ook niet met mijn zwangerschap. Want ik had dus eerder mijn ei? blijkt nu uit een berekening. gezien mijn innestelingsdag zeg maar. Dus je weet maar nooit. Wij hadden deze maand ook niet super goed geklust, maar toch goed resultaat :D

Kristel; gewoon lekker genieten van je vakantie

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippenvriendinnetjes,

fijne dag gehad allemaal?

nata: zou idd ook nog een keer proberen te klussen. Je weet toch nooit precies wanneer je ei springt. succes ennuh veel plezier natuurlijk :)

Miranda: Inderdaad lekker genieten van je zwangerschap.

kristel: groot gelijk hoor. Straks op vakantie lekker doen waar je zin hebt. Even helemaal nergens aan de denken is wel goed voor je denk ik en een heerlijke vakantie heb je wel verdiend na die rottijd!

fijne avond meiden en tot morgen!

XXX

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *Delikip rent rond als een kip zonder kop* van harte gefeliciteerd Miranda! Geniet er lekker van!

@ Giegel, wat jammer meid voor jou! Hopelijk brengt de nieuwe ronde een positieve test!

@ Nata, ik snap je teleurstelling meid! Maar ik zou zeggen gewoon nog klussen hoor, je weet het maar nooit het kan raar zwemmen daar binnen dus je kunt nooit zeggen dat het nu geen zin meer heeft! Ik ga gewoon veren dat jullie toch nog raak geschoten hebben deze cyclus!

@ Liena, inderdaad erg vervelend dat opgezette gevoel hopelijk duurt die fase niet zo lang meid en kun je snel weer voor 200 % genieten! Met de keuken schiet het nu wel op, 't is wachten op de apparatuur bah! Maar haantje heeft de electra helemaal klaar en het plafond met de spotjes zitten erin dus als de loodgieter en de stucador zijn geweest deze en volg. week hoop ik toch echt dat we klaar zijn, EINDELIJK!

@ Queenie, ik snap dat je een beetje baalt dat je "niks" kan doen maar jij doet genoeg voor jullie gezinnetje meid! Dat je niet in het nieuwe huis aan het klussen bent wil dan niks zeggen, jij draagt een beebje en je zorgt voor de andere vent! Niet mee zitten dus! Nog ff dan kunnen jullie samen genieten!

@ Diepvrieskippie, goed hoor dat je het onthouden hebt :D hebben we samen gedanst! En je moet ook genieten van je vakantie, ff lekker de boel de boel laten meis!

@ de rest allemaal; halloooooooooooooooo ;)

Wij hebben net even een middagdutje gedaan, Delikippie was erg moe en m'n haantje schijnbaar ook want die kwam mij achterna nu ben ik hem onder het lezen/typen eruit aan het roepen want Delikippie heeft nu honger :D

Fijne avond allemaal en we tokken morgen zeker weer! Liefs!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Nata, meissie, mijn haantje en ik hebben deze maand op dag 14 en 16 geklust en op dag 17 had ik mijn ei. En verders hebben we niks gedaan en ik dacht ook van nee dat redt ie niet dus zoals hier al eerder is gezegd: zeg nooit NOOIT. Ik snap je teleurstelling wel hoor..... en dan zie je weer een zwangere bij komen hier en tja dan baal je natuurlijk weer en ben je jaloers. Ik snap het helemaal. Komt allemaal goed meiske!

@Delikip, dankje meissie. Ik zit nu ook lekker gezellig op die roze wolk al vanaf de allereerste minuut!

@Giegel, meissie nieuwe ronde nieuwe kansen. Tuurlijk is het niet leuk dat die duivels komen maar denk positief en spreek je eigen toe.... als hun baby bijna 1 jaar wordt dan ben ik nog lekker zwanger of heb ik een pasgeboren kindje in mijn handen. Dat heeft mij er doorheen geholpen.
    het is niet lullig bedoeld voor de zwangere maar het hielp mij heel goed.

@Liena, ik heb nu dus die bandenpijn in mijn liezen en net onder mijn ribben. Mijn buik is heel opgeblazen en mijn haantje pakte me net vast en kuste me lief in mijn nek maar ondertussen wou ie ook iets anders doen en toen zei ik ook neeee nu niet mijn darmen lijkt of is net of er heel veel lucht in zit. Raar hoor!
    Komt goed, is idd maar eventjes.

Wij hebben t toch net maar tegen zijn moeder en vader verteld. Zijn moeder was nuchter maar reageerde lief zijn vader vroeg is dit wel gepland? Ja tuurlijk riep zijn moeder, miranda wou dit al heel lang. Ze waren lekker trots! Toen ik wegging liep ik geeuwend weg en zijn moeder zei: meid kruip lekker in bed!
    Toen ben ik naar mijn schoonzusje gereden en vroeg aan haar: telt t nog steeds dat je peettante wilde worden? ja zei ze niets vermoedend hoezo vraag je dat. Ik zeg: nou bij deze wordt jij peettante. Ze keek me glunderend aan en zei: ach ga weg, dat meen je niet?! Ik zeg jawel. Toen zei ze oooooooow dat is lang geleden dat wij een kleintje in onze handen hebben gehad. De kleinste van eigen kleinkinderen in hun familie is 6. En dan nu een kotertje van ons. Vanmiddag waren we op bezoek bij een collega van Chris en die vrouw zei: gefeliciteerd, maar ik wil wel rose/blauw en witte muisjes bij de geboorte. Chris en ik keken elkaar raar aan en daarna naar haar en vroegen hoezo? Nou jullie krijgen een tweeling, n jongen en n meisje. Chris en ikke lachen.
    net zijn we lekker met zn tweeen in bad geweest en toen zei ik en wat als Agnes ( die vrouw van chris zn collega) nou gelijk heeft? Chris zei: eeej laat mij eerst eens even het ene verwerken en kom dan nog eens terug met dat geval over een 2ling. Ik moest lachen en zei ben jij er nog niet aan gewent dan? Ikke wel, ik loop de hele dag met een bigsmile!

Veel liefs van Miranda

17. maria04

maria04 Niet meer actief

Miranda gefeliciteerd meid geniet er lekker van.

Andere kippetjes hallo. hoe is het met jullie?

kus maria

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    dat zal ik zeker doen Maria! Ik geniet met volle teugen

Hoe gaat het bij jouw?
    Alweer over de zwaarste 1ste 3 maanden heen?

groetjes Miranda

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hé buddy! Bedankt voor je wijze woorden! Heb je ook gelijk in! Doet me wel even goed! Heb vanavond al weer zitten huilen, ja eventjes maar, want Jamie zag dat ik huilde en was ook meteen sneu... "papa kijk, mama huilen..." Maar het scheelt dat het daar nu in huis wel lekker opschiet! En volgend weekend ga ik mee en dan kan ik achter het huis in de tuin aan het werk gaan! Jamie mee, kan hij mooi buiten spelen en ik mijn handschoentjes aan en aan 't werk!

Enne Miranda, vind het zo leuk om te lezen dat je zo happy bent! Geniet er lekker van! Maar dat doe je al! Blijf maar lekker op je wolkje zweven hoor, tis je gegund!

Zo, dit kippie gaat op stok. Haantje is net al naar boven gevlogen, heeft nog even bij ons kuikentje gecheckt hoorde ik door de babyfoon. Morgen weer een dag. Oja, morgen ben ik 3 jaar met mijn haantje getrouwd! Taartje! Sjammie!

Lieve kippies, slaap lekker en tok snel!

Xx

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippies,

Miranda: geweldig hoe jij geniet van je roze wolk! zo leuk om te lezen. Blijf lekker zweven :)

queenie: deli heeft inderdaad gelijk hoor! Jij doet ook heel belangrlijke dingen.

maria: hier alles goed. en bij jouw?

deli: nog een paar weekjes en dan lekker verlof!

ga zo weer hard aan het werk. lang dagje vandaag want vanavond schoonmaakavond.. dus ouders komen helpen om mijn klas weer vakantieklaar te maken. heb goed geslapen dit weekend dus kan er wel weer even tegen aan.

fijne dag allemaal

XXX

Deel Deze Pagina