miranda: het maakt mij echt niet uit wanneer de kleine komt hoor. ja oudjaarsdag en nieuwjaarsdag zijn natuurlijk niet heel handig later maar goed je hebt het toch niet voor het zeggen. Als het zijn of haar tijd is komt hij/ zij toch wel! mup: ben benieuwd naar het kamertje hoor! all: dacht dat de pagina er dit weekend uit zou liggen maar niet dus?
Juffie, is ook zo hoor. Als de kleine klaar is om de buitenwereld te verkennen komt t echt wel naar buiten toe. Mup, idd... ik ben ook errrrrug benieuwd naar jouw babykamertje! Waneer zet je de foto's erin? All, ik weet niet waneer zp gaat verhuizen. Ik kan er nog steeds op dus het zal me n .... wezen. xxx
las net dat ze de verhuizing nog even hebben uitgesteld.. prima hoor. kunnen wij tenminste hier blijven tokken!
Zo daar ben ik weer even! Wen wat hebben jullie een mooi manneke zeg! Wat een lekker ding! Was wel lekker dat ie zo lekker lag te slapen bij me haha alleen ga ik dat morgen wel in m'n arm voelen denk ik....haha Barry vond het ook erg leuk. Hij zegt in de auto...wel raar dat ze zoveel van me wist. hahaha ik dacht je moest es weten wat de kippetjes allemaal weten! Juffie alles nog rustig? Heb allemaal zo'n gevoel dat t dinsdag wel es zover kon zijn maar goed....ik wacht rustig af. Net als jij denk ik... Liena hoe is t nou met je? Met Onno en de kleine smurf? Ook al zo'n mooi manneke....
Hee Yo! Wij vonden het ook heel gezellig. We hebben net ook nog veel geld uitgegeven en dat op zondag We hebben een mobiel gekocht voor in de box En de slaapzak (combisleeper) en natuurlijk nog wat kleine dingen.
Ola lieve meiden! Even snel een berichtje van mij! Heb heerlijk van mijn vrije dagen genoten en de computer niet aangeraakt, had er gewoon even geen zin in Ik ga morgen weer ff bijlezen! Wil jullie alleen ff een hele fijne avond wensen en een dikke knuffel geven! XXX Lin
Mooi mooi mooi Wen! Die mobiel is ook super! Lin alles goed? Las op je hyves dat je erop hebt gezet van je zwangerschap! Lekker he om dat nu met iedereen te kunnen delen! Geniet er maar goed van!
Hey kippen, Ik kom even snel kijken of er al kuikennieuws is van Juffie, maar helaas @Juffie: Heb je al misschien enige voortekens of is het nog superrustig? @All: hier gaat alles wel goed, maak me alleen nog steeds af en toe zorgen.. Helemaal door de dromen die ik de laatste tijd heb; over dat t hartje niet meer klopt enzo Maargoed, over 10 dagen weer een echo! Hopelijk zwaait ons beebje dan naar ons Slaap lekker allemaal!
@Kristel, je weet wat Marco zingt he.... hopelijk klopt het ook dat dromen bedrog zijn! Ik gun het je van harte dat deze little one bij jullie mag blijven. Probeer rustig te blijven en positief meid! Dikke knuffel van mij @All, ik ga lekker nog even tv kijken dan naar bed, morgen vuurwerk halen in Belgie en morgenmiddag krijg ik uitslag van mn dochtertje haar bultjes... en dan gaan ze met mn ex-schoonvader alledrie 2 nachtjes mee en komen op oudjaarsdag weer lekker thuis! Heerlijk ff op adem komen hoor! Tok morgen weer... juffie mobiel heb ik nog steeds aan staan hoor'! xxx
Goeiemorgen! Juffie alles nog rustig? Hier een lekker uitgeslapen kippetje wat van de ene op de andere dag gister ineens geen bloed meer verloor. Van de "sloten" die ik de dagen ervoor verloor naar niks meer....heel apart. Maar goed hebben we ook weer gehad. Ben blij dat de feestdagen voorbij zijn. Ze waren gezellig maar ook apart. Barry kwam woensdagavond thuis met de mededeling dat zijn oude collega vader was geworden van een meisje. Zijn vriendin en ik liepen gelijk op. Dus Barry was alle dagen beetje sjaggie maar praten ho maar..... Gister sprak ik een vriend van ons op msn en daar hoorde ik van dat hij zaterdagnacht nog een goed gesprek met Barry had gehad. Over hoe hij zich nu voelde over alles wat met de mk te maken had en dat hij er nu erg verdrietig van was. Hij had ook t idee dat hij het toen helemaal verkeerd aangepakt had met mij door meteen weer te gaan werken. Maar goed daar hoor ik dan geen woord van van Barry zelf. Daar kan ik dan niet zo goed tegen. En ik schaam me diep maar ik irriteer me daar zelfs aan.....zoiets doe je toch samen? Vertel je toch tegen elkaar en niet tegen een gezamelijke vriend? Hij is nu weer werken en heb geen idee wanneer hij thuis komt... Deli hoe is t met jou? Lekker van je vrije dagen aan t genieten? QB Hoe is t daar? Nog leuke foto's? Liena hoe ben je de Kerstdagen door gekomen? Linnie en bijgelezen? Hahah nog lekker vrij of moet je alweer werken? Miran hoe is t daar? Lekker ff rust als er een paar uit logeren gaan. Tijd samen! @All FIJNE DAG ALLEMAAL!
yojo: ja hier alles nog rustig. gisteravond wel steeds harde buiken en af en toe een krampgevoel erbij maar nu is dat weer over. Vanmiddag weer naar de vk en gelukkig mag mijn haantje eerder naar huis, kan hij lekker mee. hoop dat mijn bloeddruk weer beter is. kan me voorstellen dat je het lastig vind hoor dat barry er niet met jou over praat. Mannen reageren toch anders op dit soort dingen.. Hoop dat jullie er toch samen nog over kunnen praten, want het blijft een beetje sluimeren zo heb ik het gevoel. en dat lijkt mij ook niet prettig.. Knuf voor jou!
Ja juffie het blijft heel erg sluimeren.... Deze Kerstdagen zijn we bij mijn schoonbroer wezen eten. Wij doen dat ieder jaar wisselen. En nu kreeg Barry vanmorgen een sms van zijn moeder dat het pijn doet dat we zo weinig komen en al helemaal met Kerst niet zijn geweest....Nou daar zakt mijn broek van af hoor. We hebben hele tweede Kerstdag en de dag erna met hun doorgebracht. Gister zijn we niet geweest.....En dan doet ze dat ook nog via sms terwijl ze weet dat Barry gewoon aan het rijden is.....ow moest al niet veel van d'r hebben maar nu ben ik gewoon echt boos! Vorig jaar met Barry's verjaardag flikte ze ook al zoiets.....Ben er helemaal klaar mee! Snapt ze dan niet dat het voor ons al een hele andere Kerst was als dat we eigenlijk hadden gedacht dat het zou worden? Ow het is zo'n egoistisch mens...die denkt altijd alleen maar aan haarzelf.......als er iemand ziek ik heeft zij het tien keer erger en zo dat soort dingen.....ooooooooooo zit hier zo boos te wezen.... Sorry voor mijn ego berichtje maar moest t ff kwijt....
Hallo meiden! Zat ff zonder internet en daarnaast ben ik ook nog eens megadruk, dus helaas nog geen tijd gehad om bij te lezen Maar in elk geval een dikke knuffel van mij! XXX Lin