[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen!

Nog steeds geen kuikennieuws van Juffie?
    @Het kuikentje van Juffie: Blijf ook nog maar eventjes zitten hoor, iig vandaag. Het is helemaal niks om met dit geknal geboren te moeten worden ;)
    @Juffie: Hoe voel je je? Hou je het nog een beetje vol?

@Mink: Wow, mooie buik :D

@Alle zwangeren: Hoe doen jullie dat toch? Ik zie echt bijna niemand met striae op de buik...
    Hebben jullie allemaal goed gesmeerd met iets of wat doen jullie? :D

@Pooh: Hoe gaat het met je? :D En met het stoppen met roken, trek je t een beetje? ;)

@Yojo: Wat een gedoe allemaal tussen jou en Barry zeg :(
    Ik hoop echt dat alles goed komt tussen jullie en dat jullie eens goed met elkaar kunnen praten over alles!
    En 2009 wordt jullie jaar, echt waar :)

@De rest: Sorry als ik iemand vergeten ben... :oops:

Hier gaat alles goed :) Buik wordt steeds dikker, je zou soms bijna zeggen alsof ik veel langer zwanger ben :(
    Over 6 dagen hebben we weer een echo, spannend!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo, Wesley vond het zojuist weer nodig om mij onder te plassen op het aankleedkussen :)

@ Kristel, bij mij zag je op de foto's ook geen striae maar op het laatst zag je wel iets op mijn buik en toen Wesley eruit was zag je het ineens supergoed :confused: ik heb wel gesmeerd maar meer omdat ik het lekker vond (haantje deed dat) want volgens mij scheelt het niet zo heel veel hoor! Nog 6 dagen dus, spannenddddddddddd ;)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ all wat zijn jullie weer lief zeg!

@ Wen jou viel t dus ook al op haha en je zag em net voor t eerst....

Begin steeds meer zin in vanavond te krijgen. Effe lekker niks aan t hoofdje en feest vieren!

@ Deli...ja ben ik ook van plan om dat te gaan doen. Alles eruit en kijken hoe hij erop reageerd. Alleen ja elke keer denk ik van dit is niet het goeie moment.....miss toch maar een brief schrijven....

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dat viel me zeker op. Ik dacht nog jeej das ook niet gezond dat iemand zo graag werkt. Ik werk ook graag Yo maar hij heeft het wel heeeeeel erg. Hij moet samen met jou willen genieten van de tijd dat jullie samen zijn. Dat verdien je ook meissie.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja he Wen.....anders had ie beter vrijgezel kunnen blijven....toch apart dat dat nu na ruim negen jaar erin sluipt....
    Af en toe denk ik ach ik stel me aan en gaat t lekker en dan weer die tranen....en ja die komen natuurlijk niet voor niets.....
    Maar goed: Komt wel goed schatje!

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Yojo: het is nooit het goeie moment om dingen eruit te gooien waar je mee zit... maar het zal toch een keer moeten.
    Misschien is het een idee om hem alvast erop voor te bereiden?
    In de zin van: Heb je vanavond (of wanneer dan ook ;)) even tijd? Ik wil met je praten.
    Zodat hij ook weet dat je met m wilt praten en dat t niet ineens koud op zn dak komt vallen.

@Deli: haha, Wesley toch :) Ik zie het al voor me hoor!
    Enne, gewoon blijven smeren dus?
    Ik gebruikte eerst Zwitsal Mama, maar daar kreeg ik uitslag van.. Toen Natusan Baby Olie, maar daar kreeg ik ook uitslag van :(
    En nu bodybutter van de Body shop, het is heel vet, maar ik hoop dat t dan werkt :)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Kristel daar heb je helemaal gelijk in. Zal ik morgenvroeg es zeggen tegen em. Ga nu niet de jaarwisseling verpesten....

En wat gaan jullie allemaal doen vanavond?

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, ik ben gestopt met smeren toen ik zo'n jeuk kreeg overal en ook op mijn buik, bovendien was het toen 30 graden dus mijn buik broeide dan gigantisch met de kleren er nog overheen. Ik zou gewoon lekker blijven smeren met iets wat jij lekker vindt, baat het niet dan schaadt het niet toch! En het lekkerste is het natuurlijk als je je haan laat smeren ;) ook leuk als de baby straks gaat reageren! Wesley reageerde bijna altijd wel als mijn haan aan m'n buik zat!

@ Yootje, ik zou het ook niet nu al zeggen maar morgenvroeg is wel een idee en als hij commentaar heeft of als praten niet lukt zou ik 'm een brief schrijven. In ieder geval heel veel succes meis! Bovendien denk ik niet dat hij nu ineens vrijgezel wil zijn hoor! Als het even niet zo lekker loopt in je relatie wil je je soms al snel in wat anders storten, helemaal als je geen prater bent. Dat merk ik hier ook wel hoor, zoeits sluipt erin en is lastig recht te breien maar het is wel mogelijk meis! Blijven vechten voor elkaar, het gaat helaas niet allemaal van zelf maar ik weet zeker dat je na een goed gesprek al heel anders kijkt ook al is niet meteen alles opgelost en ben je nog verdietig om dingen, dat slijt met de tijd!

Wij gaan vanavond naar mijn zwager en schoonzus en nog een zwager van mij komt daar. We blijven daar ook slapen dus ik ben benieuwd hoe dat gaat met de kleine mee :D als het niet wil lukken allemaal ben ik zo weer thuis met Wesley en dan haal ik morgen wel m'n haantje op als hij z'n roes heeft uigeslapen daar hahahaa...

Nou, Wesley ligt in bed, ik ga even wat maiskoekjes bakken voor vanavond, de oliebollen gingen niet door maar had wel olie al in de pan dus maak nu maar wat anders ;)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuke plannen Deli! Heel veel plezier!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    zo is dat lieverd! Als je maar weet dat je aktijd bij me terecht kunt.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn om te horen Wen!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

yojo: dikke knuffel voor jouw meis! hoop dat je ondanks alles toch een leuke oudjaarsavond hebt straks!

mink: prachtige buik zeg!

kristel: over 6 dagen alweer een echo.. leuk hoor!

miran: fijn dat iedereen weer beter is nu. lekker genieten dan vanvond!

deli: nog gelukt met de oliebollen?

all: heb vanmiddag eerst even lekker geslapen en net even bij vrienden langs geweest. even het huis uit. wel lekker. wordt het thuis zitten nietsen wel zat hoor.. vanavond eerst ook nog maar even slapen en dan samen met haantje oudjaar vieren.

meiden fijne avond! enne pas op met vuurwerk he ;)

xxx

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    HELE FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ik zal hier ook niet meer komen dit jaar ;)

Dus bij deze wens ik iedereen een gezond en gelukkig nieuw jaar!
    En een jaar vol vruchtbaarheid en gezonde kindjes :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, kwam nog even spieken of juffie niet begonnen was ;)

Nu kom ik ook niet meer dit jaar hoor! Fijne jaarwisseling allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :whistle:

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi! JEEJ! Ik ben het 1e kippie in 2009! Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

Zo, en nu ff puinruimen in huis... ;)

Xx

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar voor alle kippies, haantjes en kuikentjes!
    Dat we ook in 2009 nog maar lekker vaak hier mogen komen tokken :)

Heeft iedereen een leuke avond gehad? vast wel!
    Het wordt hier dus een 2009 kuikentje. maar daar had ik me ook al op ingesteld eigenlijk. laat de kleine nu maar snel komen dan ;)

xxx

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    iedereen een gezond en gelukkig en voor sommige een vruchtbaar 2009 toegewenst
    en dat juffies kuikentje maar snel mag komen

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Gelukkig nieuwjaar iedereen! :D

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Gelukkifg nieuwjaar nog, voor iedereen!

juffie welkom bij de 2009 baby's hahahah :D volgens mij klopt de poll niet meer hahaha

ik ga zo lekker slapen. Vannacht was het 03.00 uur, lekker gedanst, maar geen idee hoe ik het volgehouden heb.
    Net bij veel mensen langs geweest en nu lekker rust.

dus dikke knuffel alvast :D

Deel Deze Pagina