[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Juffie veel succes met wachten en inderdaad, heb vaak gehoord dat ananas eten en tonic drinken de weeen op kan wekken :D

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie, mn mobiel staat aan he meid! Dus kom maar op met die weeen en dat kleine kuikentje!
    Wij willen er n kuikentje bij.
    Hahahaha Juffie... Chris heeft ook samen met mij het huishouden staan doen en dan ben ik niet HOOGzwanger. Morgen van binnen en buiten de ramen wassen en Didier (chris oudste zoon) moet de auto's wassen van ons. Hij krijgt iedere keer n taak als straf als ie weer eens zijn beugel niet indoet... zogenaamd vergeten! Hahahaha zo komen wij ook aan onze klusjes toe he?!
    Geintje maar misschien leert ie het op deze manier.

@All, aan de ene kant baal ik wel n beetje dat ik niet getempt heb omdat ik nu niet kan aflezen waneer ik ongeveer mn ongi kan verwachten. Maar denk op Chris zn verjaardag wel dat ik ongi ga worden... dat is a.s. vrijdag al!
    Ik houd jullie op de hoogte.

Ik ga nu even tv kijken met Chris... trusten allemaal.

xxx

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hier ook een werk kippetje hoor, moet t/m zondag en dan maandag en dinsdag vrij.

Me buik is flink opgezet, kan h'm ook niet meer inhouden. Herkenbaar voor andere kippetjes?

Juffie, idd annanas eten en sexen hihi, schijnt te helpen om de bevalling op gang te laten komen. Succes meid en lekker dat je huis weer helemaal schoon en aan kant is!

Yojo, fijn dat je met Barrry hebt kunnen praten en dat de sfeer weer gezellig is! Klinkt als een druk dagje op je werk, nu ws weekend voor jou, geniet ervan!

Tok jullie snel!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

helaas nog steeds alleen maar gerommel hier. Pff slecht geslapen vannacht. een paar keer per uur behoorlijke krampen maar wordt neit echt heftiger ofzo.. Wel erg vervelend nog niet het echte werk vrees ik.
    Hoop dat het snel doorzet nu.. want dit gerommel is ook niets..

Ik houd jullie op de hoogte ;)

xxx

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wow Juffie, succes meis! Ik hoop dat het toch echt door gaat zetten vandaag :D

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Ik ga naar de Winter Efteling vandaag met twee vriendinnen.
    Mocht er nieuws zijn over juffie willen jullie me dit dan laten weten?THANKS!

Fijne dag allemaal!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Vandaag lekker niksen in huis...gisteren samen met Chris de kerstboom afgetuigt en alles lekker met n sopje doorgehaald. Alleen mn ramen nog en dan ben ik klaar. Morgen lekker n pyjamadagje houden met de kinders en maandag is het GELUKKIG weer n normaal ritme. Kinders naar school en Chris vroege dienst.

@Yo, ik stuur je wel n smsje.

@Juffie, dat het voor jouw nu idd maar flink doorzet zodat je snel jullie kleine uk maar in je handen mag hebben en lekker kunt gaan genieten.
    Ik zit onderhand OP mn mobieltje van de spanning!

@All, n fijne zaterdag allemaal....
    ik ga lekker relaxen in mn huis!

xxx

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    juffie ik duim voor je dat het doorzet

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Melanine, ik kan nu niet uit je banner halen maar volgens mij ben je nog niet ongi geworden of wel?
    Ik snap die banner niet helemaal.
    Heb het zelf ook geprobeerd maar kan er maar weinig wijs uit!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ben nog niet ongie geworden hoor moet maandag denk ik worden

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha :) op je mobiel miran :) ? Hoop snel wat te kunnen melden.. maar tot nu toe niet zo veel nog helaas. ;)

melanina: spannend!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    juffie voor jou word het nu wel spannender hoor pfff maar met deze kou zou ik ook ff lekker willen blijven zitten hoor

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja mijn buik is vast lekker warm. :) .. maar goed omdat het nu toch wat begint te rommelen heb ik zo iets van zet nu maar door ook..

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

@Yojo: fijn dat jullie hebben kunnen praten! Hopelijk gaat t vanaf nu alleen maar weer beter :D
    Veel plezier in de efteling vandaag :)

@Juffie: Ik zou met deze kou ook lekker blijven zitten hoor ;)
    Maar ik hoop toch echt dat je kuikentje snel komt!
    Mocht het ineens heel snel gaan en toch doorzetten vandaag oid, dan wens ik je bij deze alvast heel veel succes :D

@Pooh: Fijn dat het goed gaat! En die opgezette buik had ik ook al vrij snel. Ik moest bij 7 weken al positiebroeken kopen :(

@All: hier gaat t ook goed! We gaan zometeen al een Angelsound kopen :D
    Ben heel benieuwd of we al iets kunnen horen vanmiddag!
    Ik weet dat de kans er dik in zit dat we niks horen, maar ik wil het gewoon heel graag proberen.
    Veren jullie dat ons beebje zich laat horen? :D

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    tuurlijk veer ik voor je :)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nou, het veren heeft nog niet geholpen ;)

We hebben het net meteen geprobeerd, maar we hebben niks kunnen vinden helaas :(
    Misschien dat ons beebje druk aan t bewegen was ofzo doordat ik net zelf druk was (door de stad lopen enzo), dus we proberen het vanavond nog een keertje voor t slapen gaan!
    Hopelijk lukt t dan wel :D
    En anders proberen we t volgende week weer een keertje :)

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: volgens mij komt je baarmoeder pas rond de 12 weken boven je schaambot uit hoor. dus kan heel goed dat je het nog neit kan vinden. Nog even geduld!

nou hier weer bijna alles rustig :( Vannacht minimaal elke 20 minuten kramp, nu bijna niets meer.. Net wel even een paar uur heerlijk geslapen dus voel me wel weer wat fitter...

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Waarschijnlijk kun je je kleintje zelf pas horen ronde de 12 tot 14 weken.
    Dus niet druk maken hoor meis ;) Ik had ook een angel souds echt helemaal geweldig!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, bij onze vkpraktijk proberen ze pas met 16 weken het hartje te luisteren dus ik zou me er voorlopig niet druk om maken hoor!

@ all, mijn haantje is patatjes halen en mijn neefje van 2 is hier ook, moesten ff oppassen vanavond hahaha... Hij zit nu in Wesley's auto die hij voor kerst gekregen heeft, toch wel handig als je zelf speelgoed in huis hebt ;)

Fijne avond allemaal en @ Juffie, succes he! Hopelijk zet het snel door! Probeer nog maar lekker wat te rusten, voor je het weet moet je aan het werk ;)

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey kippies

jeeetje nog steeds geen kuikentje van Juffie te bekennen :) ...fijn dat je nog wel kan slapen, je zal je kracht straks wel nodig hebben

Hier alles ok, de kleine is lekker druk steeds, echt super leuk om te voelen :)

Deel Deze Pagina