haha toch nog iemand..had steeds een klein berichtje gepost maar niemand reageerd..begon al te denken haha...nee hoor, tis hier rustig omdat et nog vakantie is
@Juffie: Gelukkig kan je nog wel slapen! Die energie ga je echt nodig hebben straks Ik hoop echt dat jullie kuikentje snel komt @Deli: Jouw neefje vermaakt zich dus wel Gaat t goed samen met Wesley? (Kan me indenken dat hij misschien een beetje wild kan zijn met Wesley...) @Riddle: Leuk dat je je kleintje al zo veel voelt! Ik kan niet wachten tot t zover is @Wendy: Vanaf wanneer kon jij t hartje dan horen? @All: Ik maak me niet druk over dat we t hartje nog niet kunnen vinden hoor Die kans zat er dik in.. Weet iemand hier trouwens misschien of het beter is om t met een volle blaas te doen of met een lege blaas? En moet je het volume op zn hardst zetten of hoeft dat niet per se?
geen idee..maar ik hoorde ook pas rond 16 weken het hartje bij de vk voor het eerst en dat was nog zoeken
wat leuk dat je jullie kleine zo goed voelt rid! Geweldig gevoel he? deli: waren de patatjes lekker leuk oppassen. Heb je opeens twee kleintjes in huis. een stuk drukker, lijkt mij.. kristel: geen idee wat beter is.. denk dat als je over een week of 2 weer probeert, je het zo moet kunnen vinden... dan maakt een volle of lege blaas ook niet echt uit denk ik.. Nou meiden, ga zo naar bed. kijken of het slapen lukt of dat de krampjes echt gaan doorzetten nu.. nog steeds wel krampen maar nog niet vaak en lang genoeg tot morgen! xxx
Goedemorgen allemaal, Hier n moe kippetje... ik lig al 3 a 4 avonden op n rij om n uur of half 11 in bed. Chris kwam elke keer later naar bed, tja die had nl nog vakantie. Ik heb weer veel hoofdpijn, n koortslip en mn borsten zijn iets of wat gevoeliger dus ik denk dat mn ongi eraan gaat komen. Heb ik de laatste maanden meer last van van die hoofdpijn net voor ongi. Ik denk ergens deze week dat ik ongi moet worden. Ik heb nog geen mededeling van Juffie dus kan nog niks niet komen melden. Ik kom vanavond wel weer n keer kijken want vandaag gaan we stadten in Bergen-op-Zoom zijn de 1ste zondag van de maand de winkels open! Dikke knuffel van mij en Juffie zet m op he meid! xxx
@Melanine, jij maakt het ook spannend toch? Heb jij ergens last van.... ongi symptomen/zwangerschapssymptomen? Waneer ga jij evt testen?
tja symptonen niet echt geloof ik kunne zwangerschapssym zijn ongie sym zijn maar ook darm sym zijn Heb veel krampen en had gisteren met op me buik liggen een balgevoel in me buik. Heb ook 4 dagen overgegeven en ben nog steeds misselijk. En heb mega dorst en trek in cola en ik lust geen eens cola haaha Ik ga als ik nog niet ongie ben woensdag testen. Het stomme is dat ik nega denk maar door me bloeding van een week terug erg ga twijfelen nu
nou meiden ga jullie weer uit de spanning verlossen hier nog geen baby of bevalling... Wel het nodige gerommel.. Rustig aan maar weer vandaag.. fijne dag! xxx
@Melanine, dat kan idd vanalles zijn maar met die cola ga je toch wel anders denken ja. Ik had dat ook met jus d'orange die lustte ik nooit en nu drink ik iedere avond een liter jus d'orange weg. En nu zit ik aan vifit en ik lust geen melkprodukten hahahaha gek he? @Mup, ja Juffie maakt het idd erg spannend!
@Juffie, doe ns niet zo flauw en laat die bevalling ns doorzetten! hahahaha wij willen weten wat het wordt! En wij zijn erg nieuwsgierig naar het nieuwe kuikentje.
Ach melanine... ik heb deze maand niet getempt puur omdat ik er niet mee bezig wou zijn en ff n maandje rust wou hebben. Toen ik bij jouw die ticker zag heb ik even voor mn eigen n ticker gekeken en daar zag ik dat ik op 26 december ovulatie had en ja toen hebben wij ook geklust. Dus dat maakt het weer iets of wat spannender maar ik heb nergens last van. Wel weer veel hoofdpijn maar ik heb ook koortslip en koud en ben s'avonds behoorlijk moe dus ik denk dat ik wat grieperig erbij ben. Dus weet ik nog niks en ik wacht het wel af hoor! Ik vind het alleen vervelend met mn ongi... ik kan er nu geen pijl op trekken dus ik heb altijd n inlegkruisje in zodat ik toch wat safer ben mocht ik ongi worden!
haha ik was ook deze maand niet bezig met zwanger worden hoor Maar een keer kunnen klussen door SI wel rond ei tijdstip . Dacht ook poging niet gelukt tot ik verleden week ineens 5 drppies bloed had en ik op me ticker zag dat het innestel dag was .
nee dat heb ik niet gehad... die druppels bloed. Ik was er ook totaal niet mee bezig en hebben gewoon lekker geklust wanneer t ons uitkwam. Nu bleek achteraf dus dat ik op ovulatiedag heb geklust. Maar denk niet dat het wat is hoor. Ik vermoed gewoon 1 dezer dagen ongi te worden. We zullen wel zien! Ik zal wel heel hard voor je gaan veren meid, maar dat spreekt inmiddels voor zich hier he?!