@ Kristel, succes meid! Alles is vast goed. @ all, ik mag vanvaond naar de verloskundige. Kan mijn mannetje een keertje mee.
Ola! @Kristel; Succes meis! Houd ons op de hoogte! En trouwens, hoorde bij de juli-mama's dat je niet te vaak de angelsound mag gebruiken i.v.m. geluidsgolven die slecht zijn voor de beeb Dan weet je dat! @Mup; Leuk, samen met haantje naar de vlos! Have fun! @Miran; Hi meis! Blijf je wel een beetje bij de les?! Hoe is het met je? @Deli; Ontbijt?! Jammie! Had ik maar ontbeten voordat ik 7 buisjes bloed liet afnemen vanochtend
Af en toe kan ik mijn haantje wel schieten zeg! Ik moet waarschijnlijk naar een andere vestiging (wat betekend dat ik niet meer zo vaak met jullie kan kletsen helaas..) en daar moet ik om 7 uur beginnen. Nu breng ik haantje altijd naar zijn werk en haal ik hem op, maar dat kan dan niet meer! Zit ie te zeuren dat hij met het OV moet, dan is hij i.p.v. 10 minuten zo'n 20 minuten onderweg! Wat een ramp he?! Mannen... *zucht*
Juffie, mooi verhaal maar dat van die vrachtwagen klinkt dan weer minder... Ben wel benieuwd naar een foto van jullie wonder! Mup, fijn dat je haantje mee kan naar de vk. Ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar je site.... Rid, nog geen buikfoto geplaatst? Ben nieuwsgierig haha Kristel, Succes met de echo meid! Lin, ja mannen... haha maar jij zal het ws ook wel missen. lijkt me wel gezellig zo samen 's morgens in de auto en 's middags terug, toch? Maar goed het is niet anders. Komt ie vast wel weer overheen. Miran, het gaat weer opschieten voor jou, spannend meid! Veermodus staat voor je aan!
Goede middag meiden! Hier een lekkere nacht gehad. Om 23:00 de laatste fles en daarna om 4:00 en toen weer om 8:00 uur. Daarna om 12:00 en nu ligt hij in de box te slapen. Daarvoor steeds lekker in bed heerlijk. Ik heb trouwens vandaag de vaccinatie kaarten binnen gehad. Wat moet ik nu doen. Gewoon vinnen lopen bij het CB of bellen voor een afspraak?
Hey Wendy, Bij het cb maken ze een afspraak met je voor de vaccinaties, dus bij de 1e afspraak krij je meteen vervolg afspraken Kevin krijgt volgende week z'n eerste inenting.. ben benieuwd hoe die daar op gaat reageren..
Hoiiiii ben ik ff mijn kleine man ligt in bed, bloemkool staat klaar en nu is het wachten op mijn grote man, die is pas over ruim een uur thuis. Morgen moet ik weer werken en daar heb ik echt zin in joh NOT! @ Linnie, tja mannen mijn man gaat al jaren met ov dus daar zeurt hij niet over hahahaha... Moet zeggen dat ik weinig te klagen heb op het moment, hij heeft super meegeholpen in het huishouden. @ Pooh, hoe is het met je? Want dat vertel je er niet bij @ Yootje, lekker gewerkt vandaag meis? Hoe is het thuis? Nog gesproken met Barry over alles? @ Wendy, als het goed is heb je straks een eerste afspraak bij het cb en dan volgt de rest van zelf! Maar dat wist je al @ Day, reken er maar op dat hij heel hard gaat schreeuwen Wesley heeft er gelukkig nooit lang last van gehad maar daar krijsde hij wel flink en dan is het zo zielig als je 'm niet kan troosten omdat je 'm moet aankleden. Misschien kun je 'm alvast een beetje aankleden voor hij de prikjes krijgt, dat las ik laatst dat iemand dat deed en dacht, dat is wel heel slim! Bij ons krijg je daar niet echt de tijd voor maar misschien kun jij eens kijken.
Ben beetje moe deli. Maar ja vanavond lekker vroeg naar bed. Heb donderdag wel met barry gesproken en een deel is uitgepraat maar m'n gevoel zegt af en toe nog dat t echt niet lekker zit. Hij is zondag vertrokken naar Tsjechie en komt donderdag pas thuis dus praten zit er voorlopig ook nog niet in. Maar ja.... Ik ga maar eens wat te eten maken...
Hey kippen! Ik mocht mn banner weer aanpassen Ik ben langer zwanger! Ik ben nu uitgerekend voor 27 juli; bijna een week langer zwanger dus! Beebje lag er heel lief en rustig bij, alsof ie aan t slapen was. Bewoog alleen het hoofdje een beetje maar verder niet zoveel. Maar dat was niet erg Het hartje zag je ook weer heel mooi kloppen! Kindje is nu ong 4,5 cm. Het gaat echt hard! In mn album staat een foto van de echo; kindje ligt ondersteboven. Dus om het goed te kunnen zien allemaal is het handiger om ondersteboven naar het beeldscherm te kijken Ik ga nu even eten, lees straks even bij
@ Yootje, dat is vervelend jammer dat je er nog niet helemaal gerust op bent maar meis, het heeft echt tijd nodig geloof me! Ik heb met mijn haantje ook een rottijd gehad en konden niet eens dingen uitpraten omdat we het gewoon niet eens werden met elkaar nu er wat tijd over gaat gaat het steeds beter.... Knuf voor jou! @ Kristel, sta ff op mijn kop nu fijn dat het allemaal goed was meis, mooie echo!
Jawel Deli dat weet ik ook wel. Maar heb zelf af en toe ook 't gevoel van laat allemaal maar....en dan schaam ik me weer dat ik me zo voel. Pfffff komt wel goed schatje......
@deli: bedankt voor de tip zal het onthouden, gelukkig gaat m'n haantje ook mee, ik zou niet alleen willen gaan @Kristel: mooie echo! en een weekje langer zwanger, scheelt weer Mooi geluid he, het hartje?
goede avond kippies hoe gaat het hier? ik wil jullie even vlug een fijne avond wensen voor ik me bedje in duik ben super moe. mijn haantje was gisteren met de scooter gevallen en ik moest hem afgelopen nacht om de 2 uur wakker maken. vanochtend de hele ochtend met hem naar de dokter geweest en zkh voor een ct scan. gelukkig niks te zien nu moet hij rusten en veel op bed liggen want hij heeft een hersenschuding. dus ben echt gebroken. sorry voor me ego berichtje. maar moest het even kwijt. morgen ga ik weer op jullie reageren. dikke knuff voor jullie allemaal.
sterkte penr met je haantje! en slaap lekker ik ga ook m'n bedje maar weer in, Kevin heeft net z'n laatste voeding gehad en ligt nu in z'n bed, voor het eerst in z'n eigen bed.. ben benieuwd of ie gaat slapen Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks Liefs Sandra
En Day is ie gaan slapen? Penr succes met je haantje! Hoop dat ie snel beter is! Hoe gaat t verder met de kippetjes? Ik mag vandaag weer tot half zeven werken....echt niks aan met al dat vieze gladde weer hier in Holland.....
hier gaat alles prima hoor op het ziek zijn na dan. Gelukkig zet ongie niet echt door paar druppels per 3 uur dus daar heb ik geen last van dan. Alleen dat me tampon niet lekker zit haha Ik ben gelukkig virj dus word een bed dagje Hier heeft het licht gesneeuwd en is het bere koud brrr iedereen een fijne dag verder En tot typs