[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Beterschap Melanina!

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    dank je wel
    Heb iig een excuus om veel te forummen ;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morgen lieve kipjes! Ik ben op mijn werk dus nu even snel een berichtje en dan kom ik vanmiddag weer kijken want ik werk vandaag maar een half daggie.

@ Day, wel fijn om samen te gaan met je haantje! Ik ging alleen en het viel gelukkig allemaal wel mee, tja het is nooit leuk om je kindje te zien gillen maar het is voor een goed doel ;) Succes!

@ Penr, probeer maar een beetje uit te rusten zelf meis, om de 2 uur wakker lijkt me erg vermoeiend!

@ Yootje, ik herken je gevoel precies! Aan de ene kant wil je het weer zo als het zijn moet en aan de andere kant denk je "krijg maar de ***" omdat je het zo moe bent.... Komt echt goed meis, gewoon door knokken samen en hier van je af typen!

@ Melanina, beterschap! Je hebt nooit een excuus nodig om met ons te tokken ;)

Zo, dat was even mijn inbreng voor vanmorgen. Sjonge, wat is het koud en glad zeg :( Moest Wesley vanmorgen weg brengen en was blij dat ik bij m'n moeder was, die woont op een heuvel, klinkerweg....... Niet handig! Wesley heeft natuurlijk weer slecht geslapen nu ik moest werken hahahaha.... Alsof hij het door heeft. Om 00.30 begon hij te jammeren en om 05.00 uur was hij klaarwakker! Lag hij te kletsen tegen z'n knuffels, wel erg schattig. Bij mijn moeder was hij helemaal in coma.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Melanine, ja die site bedoelde ik meid... dankjewel!
    Even checken he... heb wel maandve3rband in liggen maar er is nog niks in aantocht.

@kristel... JIPPIE 1 week verder dan je zelf dacht... dat is nog ns n meevaller zeg! Bijna de magische 12 weken grens meid! Ben blij dat het goed gaat voor je. GEFELICITEERD.

@Linda, ja ik moet idd bij de les blijven ja... met mij gaat het wel goed hoor. Zal zo vertellen hoe ik me voel.

@Pooh, alles nog goed meid? Zit je nog steeds op die roze wolk?

@All, diegene die ik nog niet genoemd heb... ik roep HOI tegen jullie!
    Hier gaat het op en af met me... heb veel last van hoofdpijn en heel veel last van mn onderrug dat weer doorstralingen geeft in mn benen die dus nu loodzwaar aanvoelen. Ben s'middags en s'avonds eerder moe. Vooral s'avonds lig ik al om 10 uur in mn bedje. Heb n rare gevoel in mn tong soort van tinteling en mn borsten zijn wat gevoeliger maar ik heb alsmaar het idee dat ik gewoon ongi ga worden door die mega hoofdpijn!
    Ben benieuwd hoe het gaat aflopen. Ik ho9udt jullie op de hoogte.... ga nu mn kinders naar school brengen!

Tok later.
    Ow ja, ik vergeet steeds dingetjes :oops: ;)

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, ik had gezegd dat ik zou gaan eten en daarna bijlezen..
    Het eten is er nog wel van gekomen, maar bijlezen niet..
    Ik was zó moe gisteravond dat ik om 20.00 uur al op bed lag..

Nou, nu ga ik weer even eten, maar deze keer wél echt bijlezen straks ;)

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

Heb ff geen tijd om bij te lezen, maar wil jullie wel even een hele goedemorgen wensen ;)

Heb zo geen zin om te werken vandaag, BAH! :(

xxx

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen ben ikke weer...

Waqt is het rustig hier zeg! Hoe gaat het met de kippies?
    Met mij gaat het nog goed.... wel last van mn rug en wát gevoelige borsten, hoofdpijn is gezakt, vermoeide benen en mn tong blijft tintelen/rare smaak houden. Soort van metaalsmaak denk ik.

Ik ga even mn muziekkie aanzetten en lekker door huisje poetsen. Moet morgenvroeg weg daarna kadootje kopen voor Chris en vrijdag moet ik boodschappen doen. Chris is vrijdag jarig en zaterdag vieren wij FEEST!

tok zo weer....

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola! Ben ik ook weer ff!

@Kristel; Joepie, weer een weekje verder! Lekker is dat he?! :D Had je mijn berichtje nog gezien over de Angelsound? :)

@Miran; Klinkt spannend voor jou Miran! Veermodus draait op volle toeren! :)
    En leuk, zaterdag feest! Weet je al wat je voor je haantje gaat kopen? Veel plezier in elk geval!

Weet je al wanneer je gaat testen?

@All; Voel me zo moe en lusteloos vandaag.. Mag ik ajb naar huisie toe?! ;)

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Linda, wou n fotocamera kopen, maar hij wil ook graag gereedschap hebben dus... ik weet niet! Hopelijk kan ik hem ook een positieve test in zn handen duwen dat is pas n orrigineel kado toch?!
    hahahahaha er is nog steeds geen ongi te bekennen en mn benen doen zeer en ik heb steekjes in mn ondebuik/liezen.
    Ik weet niet waneer ik ga testen.. durf het eigenlijk niet zo goed aan. Ben bang voor teleurstelling.
    Ik weet nog dat ik de laatste zw.schap ook eerder testen en gaf negatief uit en op de dag dat ik ongi moest worden heb ik toen getest en was ik dus wel zwanger maar nu durf ik het niet aan. Dit is eigenlijk mijn ongesteldheidsdag en ik wordt het meestal s'ochtends of s'nachts. Erg spannend maar ga er niet vanuit!

@All, MOET je trouwens bij een evt innesteling BLOED VERLIEZEN of hoeft dat niet? Ik heb het eigenlijk eerlijk gezegd alleen bij mijn laatste zwangerschap gehad dat ik bloed verloor.
    Ik heb net ook met n wc papiertje afgeveegd en nog geen lichtrose te bekennen.

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nee hoor, dat hoeft niet hoor Miran! De een verliest wel wat, de ander helemaal niets! Dus no worrie's! :) Spannend meis, ik zal echt HARD voor je veren!

XXX

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Foto's van Nathan op Juffie's Hyves! :D

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Lin!

Ik ga gelijk kijken op hyves ben wel erg benieuwd!
    So bijna klaar met poesten... jeetje moet ik alweer plassen en elke keer maar kleine beetjes zeg!

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    goedemorgen :)

@Deli: helemaal waar, het is natuurlijk voor een goed doel, maar welerg zielig :(

@Yoyo: ja hij heeft erg goed geslapen :D ben zoo blij :D

@Miran: spannend allemaal hoor! ik veer voor je! ;)
    en nee, niet iedereen verliest bloed bij de innesteling.

@Lin: heb ff gekeken, wat een schatje! :D

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahhh, het is echt een schatje! :) Zo ienieminie! :D

En ik ben wederom verliefd! :D

Wie zal het eerstvolgende prinsesje ter wereld gaan brengen?! Ben heel benieuwd!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Het is idd n heerlijk ventje hoor, die kleine van Juffie.

@Day en Lin, dankje voor reactie maar ik ben er nog niet gerust op eerlijk gezegd!
    Ik heb alsmaar het idee dat ik gewoon ongi wordt maar mn boobs doen vandaag meer zeer dan gisteren althans ze zijn gevoeliger. Ze lijken wel te branden zo moet ik het zeggen alsof ik in de brandnetels heb gelegen. Dat heb ik nu meer dan de andere maanden maar goed.... iedereen weet inmiddels hoe je lichaam je voor de gek kan houden he?! Dus ik weet het nog niet... aan de ene kant heb ik goede hoop maar aan de andere kant zie ik het tegelijkertijd niet zitten!
    Zooooo dubbel!

We zullen zien

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    en trouwens als je ongi wordt zijn je boobs ook wat gevoelig toch? hahahsha ik twijfel daar nu over :oops: :oops:

17. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Mijn boobs zijn tijdens de ongesteldheid idd wat gevoeliger, maar toen ik zwanger was waren ze nog veel gevoeliger tot zelfs pijnlijk bij aanraking..

Maar je zoals je elf al zegt, helaas kan je lichaam je behoorlijk voor de gek houden :(
    Ik blijf voor je veren hoor! ;)

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mijn boobs zijn van me ei tot na me ongie erg gevoelig tot pijnlijk aan toe. maar zal voor je veren hoor.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Day... maar ik heb er n hard hoofd in al heb ik zelf wel n tikkeltje sprankje hoop hoor!
    We zsullen moeten wachten

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    bij mij zijn ze ook wel wat gevoelig melanine maar nu voel ik ze nét iets erger. Maar daarom zeg ik ook dat je lichaam je gigantisch voor de gek kan houden en dat ik dus nog steeds ervanuit ga dat ik morgenvroeg ongi ben.

Deel Deze Pagina