Hey meiden, Kom even snel laten weten dat gisteren alles is goed gegaan. Kindje is goed gegroeit en mijn bloeddruk was goed. 3 februari moeten we weer terug ook voor een echo. Wat minder goed is, is dat mijn vriend net te horen heeft gekregen dat ze geen werk meer voor hem hebben. Pfff wat komt dat kl*** uit zeg
@Miran; Spannend meis! Hoop het voor je! VEERRRR! @Mupkuh; Fijn dat alles goed is met de kleine beeb! Maar wat balen van je haantje! Wat voor werk doet hij? En heeft hij een contract?
Dat is idd kl*te meid... ik had dat dus net voor de kerst ook al zo´n rottijd maar tja waneer is het n goede tijd om zoiets te horen?! Geen enkele keer maar nu jij al zover zwanger bent komt dat idd nog veel rotter uit. Wat deed je vriend dan voor werk? Ik hoop dat ie snel wat leuks en goed verdienste vind meid! Komt goed schatje *gepikt van Linnie*
Mijn vriend heeft een contract met uitzendbeding. En zover ik weet als de opdrachtgever de opdracht beeindigd vervalt zijn contract. Mijn vriend was daar onderhoudslasser.
Volgens mij is daar genoeg werk in toch? Tuurlijk het is niet leuk om eruit gezet te worden maar kop op meid... hij zal denk ik niet langer dan 1 week thuis zitten. Hoe lang heeft ie daar voor dat bedrijf gewerkt? Ik ga even mijn eten koken want Chris komt over 1 uurtje thuis en dan weet ik zeker dat mn aardappels gaar zijn hahahahhaa
Mup, heb op je site zitten neuzen hihi. Echt onwijs leuke site! Mooi kamertje, haantje zat mee te kijken en zei gelijk "kijk zoiets vind ik nou mooi, zoiets wil ik ook" hihi dus erg mooi kamertje meid! Fijn dat alles goed was op de echo! Balen zeg van je haantje, zeker nu. Mijn haantje is ook lasser en er is idd een groot tekort aan lassers dus werk genoeg zou je zeggen maar nu met de crisis etc is het toch lastig om weer een baan te vinden. Succes meid! Hoe is het met je staffies? Ga zo ff de foto's bekijken op juffie d'r hyves. Vandaag heb ik me ziek gemeld, zo slecht geslapen vannacht. raar gevoel in me maag, misselijk/honger pfff wordt er gek van. Morgen wel weer werken maar dan heb ik avonddienst dus kan ik rustig op gang komen. Zo lekker chinees eten, heb er nu al trek in hihi
Hallo daar ben ik weer even snel. Juffie....van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er van want het gaat echt heel erg snel! Hier staat het vlees in de oven en de kleine Stan is eindelijk lekker aan het slapen. Hij heeft vandaag een beetje een huildag. Niets is goed. Ik denk dat hij wat krampjes heeft maar hij heeft het tot nu toe zo goed gedaan dat het niet zo erg is dat hij een keertje een huildag heeft. @ All hoe is het met jullie? Miran.. zie dat je het weer spannend maakt! Ik ga in ieder geval heel hard veren voor jou! Wendy...ik ben gisteren op het CB geweest en kreeg ook gisteren met de post zijn vaccinatiebewijzen. Op het CB is een afspraak gemaakt voor als hij 8 wk is en dan krijgt hij ook meteen zijn eerste prikje. Ik neem aan dat jij ook al een keer op het CB geweest bent toch? Dan neem ik aan dat je volgende afspraak Jesse gelijk een prikje krijgt. Ik ga er weer snel van tussen. Haan komt zometeen thuis dus ik ga het eten even afmaken.
hey meiden, even snel een berichtje. lig lekker met de laptop op bed en nathan slaapt bijna... Bedankt voor alle lieve reacties.. echt super! Wij zijn ook super trots op ons mannetje.. Nathan doet het heel goed. Drinkt ook al goed aan de borst.. Ben blij dat dat tot nu toe goed gaat.. Voel mij lichaamlijk ook met de dag een beetje beter. zitten is nog erg lastig maar dat gaat vast ook snel weer beter.. Ga nu lekker een kopje thee drinken. wordt goed verzorgd hier.. Overdag door de kraamverzorgster en verder door mijn haantje! Lekker hoor Meiden tot later.. Dikke knuffel!
Heey kippies! Heb niet teruggelezen, nog geen tijd voor gehad helaas, maar nog 1 dagje werken en dan heb ik weer weekend! Wilde jullie wel ff laten weten dat ik aan jullie denk hoor! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Xx
Goeimorgen allemaal! Nou, het is er gister weer niet van gekomen om terug te lezen en te reageren Voelde me ineens zo slecht dat ik bijna de hele dag op bed gelegen heb... Dus bij deze ga ik zulke beloftes nooit meer maken Nu heb ik bijna geen tijd, we hebben net de hond weggebracht naar de dierenarts om te laten steriliseren en in de tussentijd dat ze weg is gaan wij een babybadje + toebehoren kopen Dus ik moet zo alweer weg. Een hele fijne dag allemaal en tot gauw!
Zo Barry is vannacht ff thuis geweest. Hij zou eigenlijk vandaag thuis komen en dan vandaag de hele dag vrij zijn. Maar nu is hij om half twaalf vannacht thuis gekomen en vertrekt zo weer naar Zwitserland...komt ie zaterdag pas weer thuis. Hij is nu naar 't gemeentehuis om zijn rijbewijs te verlengen....ja moet ook gebeuren he...had ie eigenlijk al gemoeten maar goed....hij is ook volwassen.... Ik moet vanmiddag werken...moet ik zo aan wennen. Ga nu twee maanden tijdelijk de donderdag erbij werken. Een halve dag is dat dan....vandaag van twee tot half zeven...bah bah.... Hoe is t met jullie?
Ola meiden! Hoe is het met jullie? Hier alles goed! Ik ga even een lekkere bak koffie halen en dan ga ik ff bijlezen en reageren op iedereen! XXX
Het duurde even, maar de koffie staat voor m'n neus! Haha Volgens mij is er verder toch nog niemand, dus niemand heeft iets gemerkt @Juffie; Fijn dat Nathan het zo goed doet zeg! En ik snap heel goed dat jullie trots zijn! Zou ik ook zijn hoor! En fijn dat jij ook weer begint op te krabbelen! Laat ze je maar lekker lang zo goed verzorgen, dat heb je wel verdiend! @Yootje; Dus Barry gaat weer ver weg? Jeetje zeg, maar wel fijn dat ie weer ff thuis was! En vanmiddag werken, balen zeg! Maar gelukkig een half dagje, ik moet nog de hele dag zeg.. @Dag; Fijn dat jullie kleine Stan het zo goed doet! En af en toe zijn dagje niet hebben kan gebeuren Hoe voel jij je verder? Helemaal gewend? @Kristel; Achh, wat balen dat je je zo rot voelde gisteren.. Ben je alweer een beetje opgeknapt? Hope so! En egoberichtjes plaatsen maakt hier HELEMAAL niet uit hoor, dus gewoon weer bijlezen als je je beter voelt @QB; We missen je wel een beetje hoor! Wanneer kom je weer eens uitgebreid tokken? Nee hoor, rustig aan en we zien je wel weer verschijnen Knuffel terug! @Deli; Ik was ook al van stok gevallen, maar was nog lekker met collega's aan het kletsen! Het is zo rustig op het werk, dat ik maar veel afleiding zoek om de dag wat sneller te laten gaan.. Niet leuk! Heb het liever lekker druk.. Maargoed, we kunnen niet alles hebben! @Pooh; Fijn dat alles goed met je gaat meis! Ben je al wat geruster? En als het niet gaat, gewoon lekker thuisblijven inderdaad! Geniet maar lekker van je kwaaltjes meis @Miran; Heb je al getest meis? SPANNEND! VEERRRRR! Hou ons op de hoogte! Het wordt hoog tijd dat jij ook op die roze wolk gaat kruipen @All; Had gisteren dat gesprek met die twee managers voor een andere vestiging! Blijkt het gewoon een sollicitatiegesprek te zijn met vragen als; 'Wat zijn je ambities?', 'Wat heb je hiervoor gedaan?'.. Ze vroegen nog net niet wat mijn sterke punten waren Vond het zo overdreven allemaal! En tenslotte zei hij nog dat ik me vorig jaar 4 keer heb ziekgemeld en dat ik een frequente ziekmelder was Ik heb vorig jaar in het ziekenhuis gelegen en ik heb een cyste gehad, HALLO, MAG IK?! Sorry, ben nog steeds een beetje kwaad! Van mij hoeft het nu niet eens meer! Tssssssssssssss! Zo, ik ben weer uitgeklaagd
@ Yootje, meis je klinkt zo down elke keer was ik een tijdje terug ook toen haan en ik in een dip zaten. Hoop echt dat je je snel weer wat lekkerder voelt meis samen met Barry... @ Linnie, rust op je werk is idd niet zo fijn! Wel gezellig om overal te beppen maar als de tijd voorbij sluipt is het ook niks. Mijn haantje mailde me net dat Wesley vanmorgen weer super benauwd en snotterig wakker werd ben het een beetje beu! Hij is nu al weken steeds verkouden, eerst kreeg het kdv de schuld maar daar is hij nu 2 weken niet geweest. Wel bij mijn moeder die heeft 4 honden en haar hele huis stinkt naar rook omdat ze echt veel rookt. Dus misschien ligt het daar aan? Ga vanmiddag maar eens bellen met ha en cb want het zit me nu niet lekker... Zaterdag komen mensen bij me eten, (ex) collega's en ik stelde voor om Mexicaanse tortilla's voor ze te maken en 1 zei dat het wel leuk was om te gourmetten want dat was er deze kerst niet van gekomen... Vind ik ook nogal wat om jezelf ergens anders uit te nodigen voor een gourmet avondje?! Heb het al eens eerder voor ze gedaan maar dan ben je toch al snel een hoop geld kwijt en vind het ook lullig dat er nu weer naar gevraagd wordt, zou ik zelf nooit doen... Stel ik me aan? Zijn het m'n na-zwangerse hormonen of is het gewoon echt brutaal? Deze persoon heeft een keer rijst met groente troepje gemaakt en lasagne. Ik een keer steengrill avondje en een hele Indische rijsttafel en nu dit ben er een beetje beduusd van, stom misschien...
Nu krijg ik net als reactie op mijn tortilla's dat het op zich lekker is maar dat ze het gister al gemaakt heeft...............
Deli gewoon die mexicaanse dingen maken die je wilde maken! Kom op zeg! Dan moet ze zeggen van volgende keer bij mij gourmetten! Ik vind het heel erg brutaal.... Ja merk zelf ook dat ik wat down klink elke keer....word er ook zo moe van....zo krijg je ook geen kans om eens echt goed te praten.......en die ene dag die je dan uiteindelijk samen hebt wil je dan niet verpesten.... Linnie ik zou er ook boos om zijn hoor! Kom op zeg! Je meldt je niet zomaar voor de lol ziek....
Ja Yootje, ik weet precies hoe je je voelt. Wij hadden dat ook hoor, elke keer als het dan weer een beetje lekker liep, was ik zo voorzichtig omdat ik het niet wilde verpesten maar goed, ik was sowieso snel aangebrandt door alles wat me toch nog niet lekker zat. Hoop dat jullie snel alles achter je kunnen laten! Ik ben helemaal niet gierig echt niet maar ik vind dit niet zo leuk! Als iemand voor stelt iets te maken zou ik nooit zo reageren! We zijn met z'n 3e en bij die andere wilde ze toen ook al bbquen zit ook echt te denken hoe ik nu ga reageren... Wil gewoon zeggen dat ik gourmetten ook wel erg gezellig vindt maar dat dat de vorige keer meer als 50 euro kostte en ik mijn geld op het moment ook wel beter kan gebruiken ofzo... Bovendien stinkt mijn huis weer een hele week terwijl andere het daarom laten......... Sjonge, wat een brutale mensen heb je zeg.