@Deli; Tja, op mijn linkerzij liggen lijkt me heerlijk, maarja Jamie is er ook nog. En nu slaapt hij nog lekker, want hij lag er laat in, maar als hij wakker wordt wil ik wel een beetje met hem kunnen spelen, tenminste voor zover dat gaat... achja, de bekende laatste loodjes he? Xx
Ik zou zeggen probeer het even queenie! Misschien helpt het even en knap je er zo van op dat je zo weer een beetje beter te been bent! Maar snap dat het niet gaat met een kleintje, ik had het "gelukkig" in het weekend
Nou Queenie, nog even snel plat dan voordat Jamie wakker wordt! En daarna rustig aan voor jezelf en de beeb! Goed naar je lichaam luisteren hoor!
Linnie, ga je niet eerder naar huis? Of ben je inmiddels al weg? Ik word gek van de jeuk hiero iewwwwww
Tis al iets beter. Heb vernomen dat hoe minder ik doe, hoe minder pijn het doet als ik dan weer ga staan of lopen. Jamie slaapt nog steeds, dus ik doe het lekker rustig aan hoor! Ik luister wel naar jullie kippies hoor! Xx
Ik ga nu lekker afsluiten en naar huisie toe! Sporten sla ik even over, eerst maar even tukken op de bank! Heb het verdiend (vind ik) Tok later! Fijne avond! xxx
Fijne avond kippetjes! Linnie geniet lekker van de rust en de dikke knuffel van je haantje! Queenie, lekker rustig aan doen inderdaad! Yootje, ik zal woensdag eens vragen aan de vk of er iets is wat helpt... Zit nu de hele dag te krabben maar dat vind de kleine iets te spannend volgens mij
Ik ga zo ook afsluiten... Ff plasje doen nog en dan naar huis, boodschappen doen en eten maken! Tok jullie straks misschien nog wel! Anders fijne avond allemaal!
Zo er is weer flink getokt vanmiddag ik heb nu even geen tijd om terug te lezen. Ik wilde even halloo zeggen en jullie een hele fijne avond wensen. Knuffel maria
Hey Kipjes, Linnie meissie kan me voorstellen dat je het gisteren moeilijk had. Ik kan je hand in iedergeval schudden, want ik heb het ook niet droog gehouden gisteren wel wil ik je een dikke knuffel geven en ik hoop dat jij snel zwanger mag zijn. Queenie wel even rustig aan doe he heb alles teruggelezen en nu weet ik het niet meer Weet wel dat ik een mooie schaap zag en een prachtige kinderkamer hier gaat alles wel oke geloof ik
Hey Kippies @Miranda...Gefeliciteerd meid!...pff mag wel opschieten hier, iedereen is al in eenrazend tempo aan het zwanger worden haha Nou eerste halve dag gewerkt, was wel weer ff lekker maar blij dat het maar een halve dag was dat wel..ook lekker ff ingekomen rustig en veel bijgekletst met iedereen Nou meiden ben er vanaaf niet dan ff mewt haantje wat gezelligs doen...ach als ik straks weer hele dagen werk worden jullie wel weer gek van me zo vaak kom ik dan weer langs
Hey @Linnie: Meid, mijn veermodus draait overuren voor je! Ik hoop echt dat je gangstereitjes zijn gesprongen en dat de gangsterzaadjes van je haantje ze nu lekker aan t opwachten zijn :-D @Miranda: Ohh een tweeling zou echt geweldig zijn :-D @Deli en Queenie: Doen jullie rustig aan? @Degenen die ik nu vergeten ben: SORRY! @All: Ik heb vandaag maar eens nieuwe zwangerschapsvitaminen gekocht. Ik heb nu Dagravit Mama&Baby, die blijf ik ook gewoon gebruiken, maar heb nu ook Omega 3 en 6 vetzuren voor voor, tijdens en na de zwangerschap + nog andere zwangerschapsvitaminen van de Tuinen. Diepvrieskip vindt het niet erg om 3 pillen tegelijk te gebruiken Misschien zijn die extra vitaminen wel dat kleine steentje die bijgedragen moet worden om een goede zwangerschap te volbrengen bij mij :-D En tja, baadt het niet dan schaadt het niet toch? Diepvrieskip heeft er iig alles voor over om een kindje te mogen krijgen :-D
@ Kristel ik heb die van VSM Puur Mama die zijn ook fijn. En is maar een pil. Maar ben benieuwd naar jou combinatie!
@Yojo: Die pillen van Dagravit die ik nu al 4 maanden slik die bevatten eigenlijk alles wat je nodig hebt (zoals bijna alle zwangerschapssupplementen), maar een beetje extra vitaminen kan geen kwaad Over het algemeen pies je de overbodige vitaminen toch weer uit maar die omega 3 en 6 vetzuren zijn wel belangrijk. Wij eten namelijk niet zo vaak vis, zijn we niet zo gek op, dus dan maar uit een pilletje halen Ik dacht vandaag; ik probeer het gewoon. De Diepvrieskipzwangerwordenenblijvencocktail :-D
Ja die heb ik ook die omega pillen....maar die heb ik pas sinds ik zwanger ben en ze me die aanbevolen bij de drogist.
Ohh en merk je er wat van? Ze zeggen dat je concentratie ervan vooruit zou moeten gaan en dat je beter zou kunnen slapen volgens mij....? Die 2 dingen zouden mij ook al blij maken namelijk
Nou slapen kan ik veel beter sinds die pillen. Concentratie....daar is nog maar een kleinere verbetering in....maar alle beetjes helpen!