[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja flessenwarmer gaan we wel halen, die IQ warmer van Avent, die schijnt heel snel en veilig te zijn...

Flessen hebben we 1 grote van de S-fles en 1 kleine en een kleine van Avent die bij een babypakket al zat...dus dat is wel voldoende dan.

Ik had 1 kleine platte kruik gehaald van dat plastic spul zeg maar, dus zal er zo en zo 1 ijzeren bij halen dan denk ik

pfff zoveel dingen zoeken zoeken haha

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja mijn man had zo'n goedkope flessenwarmer gekocht bij de kijkshop en die is niet handig.

Volgens mij heb je sowieso 2 van die ijzeren kruiken nodig.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, thanks aan je uitgebreiden info heb ik ook nog wat gehad ;)

Hier gaat het wel goed. Gister voor het eerst naar Zwanger in Vorm geweest. Vond het echt hartstikke leuk :p Had daarna wel ff flink last van mijn stuitje/bekken. Het rare was de oefeningen waarvan ze zei dat ze niet goed waren deden geen pijn. En de oefeningen die juist goed waren deden pijn :rolleyes:

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Deli: Hey, wat goed dat je dit allemaal opschrijft!
    Ik vind het ook wel heel erg interessant hoor :D

@Flessenwarmer: Wij kopen die niet.. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde van het geld. We hebben een magnetron en ook daarin kan je t prima warm maken. Gewoon even en paar keer oefenen hoe lang t er precies in moet voor de goede temperatuur en je weet t voortaan. Toch? :(

Waarom mag afgekolfde bv eigenlijk niet in de magnetron?
    Want anders kan ik dat altijd nog in een pannetje met water opwarmen, lekker ouderwets :)

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oke dan haal ik nog 2 ijzeren kruiken hahaha

Tja die flessenwarmer lijkt mij wel makkelijk, potjes kunnen er ook want wij hebben zo'n vage magnetron daar durf ik het niet zo goed mee aan :)

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    en nog iets trouwens, hoe zit dat met luiers...wat kan je beter gebruiken de echte pampers of een eigen merk?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

In mijn flessenwarmer kunnen ook potjes maar ik vond het maar niks. Ligt Wesley te krijsen van de honger en moet ik dat ding een paar minuten in de flessenwarmer zetten ;? het is in de magnetron idd even uitvissen hoelang en klaar! Kun je gewoon een keertje tussendoor proberen! Maar een goede flessenwarmer kan natuurlijk wel weer handig zijn!

@ Kristel in het begin heb ik ook de bv in een pannetje water gedaan of toen het nog heel weinig was onder de hete kraan dat ging prima maar als je flinke flessen vol hebt en een schreeuwend kind is het niet handig. Waarom het niet in de magneet mag weet ik niet, dat zei de kraamhulp en dan neem ik dat meteen aan hahaha...

@ Mup, fijn dat je het zo leuk vond! Logisch toch dat de goede oefeningen zeer doen, dan heb je duidelijk dat gedeelte getraint wat nodig was ;) net als met sporten, als je spierpijn krijgt heb je het goed gedaan ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat is je eigen keuze meis! In het begin had ik die newborn van pampers, die had ik gekregen en vond ze fijn heb daarna nog wat eigenmerk dingen gekregen van andere maar ben toch bij pampers gebleven, het is maar wat je zelf wil en waar je zelf aan gewent raakt. Eigen merk kan prima, ik vond ze vaak wat hard. In luiers van pampers ruik je wel meteen ieder plasje heel sterk, als het aan haanlief ligt is hij Wesley de hele dag aan het verschonen omdat je z'n plas zo goed ruikt, in andere had ik dat wel minder maar pampers zitten voor mijn gevoel het lekkerst :rolleyes: heb ze zelf niet aangehad hoor ;)

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha oke duidelijk...ja wij hebben wat newbornluiers uit die babypakketten en doen in het begin dan zo en zo die van pampers en als ze wat verder is een keer de goedkopere proberen...

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sommige vinden pampers helemaal niet fijn en andere willen niets anders. Het is volgens mij gewoon ook gewenning! Ik hoorde dat de eigenmerk van de C1000 wel fijn is maar heb ik nooit geprobeerd. Meis, nu denk je wat moet ik allemaal en straks gaat het van zelf!

De belangrijkste dingen heb je sowieso in huis en anders is het er snel genoeg, niet om stressen!

Ga nu echt ff flink aan de bak :oops:

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha oke werkse deli..en thanks voor alle info

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deli: Ok, ouderwets pannetje met water wordt t dus gewoon :)
    Maarged, voor hetzelfde geld lukt de bv niet..
    We zien het allemaal wel tegen die tijd ;)
    Werkse!

@All: Jeuj, we hebben net een afspraak gemaakt voor een pretecho :D
    9 februari gaan we, dan ben ik precies 16 weken :)
    Hopelijk ligt de kleine er dan een beetje goed bij want we willen natuurlijk wel weten of t een jongetje of meisje is :D

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh moet ook nog steeds een afspraak maken voor de pretecho...misschien vanmiddag als ik thuiskom eve doen..als ik het onthou :)

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zoooo net maar ff gebeld, maandag 2/2 pretecho laten maken :D ...we zijn dan bijna 28 weken zwanger dus dat is wel een mooie tijd lijkt mij waar je genoeg op kan zien

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rid: Oh spannend :D Net een week eerder dan wij dus :)
    Ik heb het gemist als t zo is, maar weten jullie al of t een jongetje of meisje is? Of willen jullie dat niet weten?

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Het wordt een meisje...dat hadden we bij de 20 wkn echo gelukkig al kunnen zien...dit is puur vvor de lol....wel een prijzig lolletje maar oke :)

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, het was geen spierpijn. Maar echt ondragelijke pijn in mijn onderrug. Kon er bijna niet van lopen vanacht. Dus echt goed was het denk ik niet ;)

Betreft de flessenwarmer die kopen wij ook nog niet. Ik wil proberen borstvoeding te gaan geven. Heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Opwarmen met de magnetron schijnt niet goed te zijn omdat het niet gelijkmatig opwarmt. Zo gaan er veel voedingsstoffen verloren.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Kom ff snel een digiknuffel aan jullie allemaal geven! Moet zo eerst Jamie van de PSZ halen! Ben vandaag 9 jaar samen met mijn haantje! Kreeg net zo'n lief smsje van hem, die wilde ik even met jullie delen;

'Lieve schat, het is toch logisch dat we 9 jaar bij elkaar zijn. De volgende 90 is ook geen probleem wat mij betreft. Ik hou van je en ik zie je vanavond weer.' *smelt...*

Hij is voor z'n werk al vanaf dinsdag in Ermelo en komt vanavond gelukkig weer thuis! Maandag gaan we op vakantie naar CenterParcs Hoch Sauerland, zin in! Er ligt nu een pak sneeuw, dus dat wordt lekker rollen in de sneeuw met Jamie! Haha!

Ohja, ik las gister even een beetje terug en zag dat iemand (volgens mij Mink?) vroeg waarvoor Britt oorspalkjes heeft. Ze heeft namelijk afstaande oren, en doordat ze als ze slaapt ze steeds op haar oor ligt en die dubbelklapt, wordt het alleen maar erger. Ook zijn haar oortjes niet stevig, omdat het kraakbeen geen kans krijgt om stevig te groeien doordat haar oren steeds dubbel klappen.. Om te voorkomen dat ze straks echt flaporen krijgt zeg maar en moet worden geopereerd hebben we via het UVC in Utrecht de tip gekregen om te gaan spalken. Die moet ze zo ongeveer 3 maanden in haar oortjes houden, ze mogen ook niet nat worden enzo, en dan moeten haar oortjes goed staan en stevig genoeg zijn dat ze niet meer dubbel klappen.

http://www.uvcutrecht.nl/flaporen-baby-oor-spalken.php

Nou, ben eerst weer ff weg hoor! Toedels!

Xx

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rid: Ohh ok, wat leuk! :D Weer eens een kippetje in het hok erbij :D

@Mup: Weten jullie het al? Of willen jullie t niet weten?
    (Ik ben heel nieuwsgierig ineens :))

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Had gister mijn haan toch een mail gestuurd, helemaal niet meer aan gedacht en krijg net antwoord :confused: dus we zijn nog even irritaties aan het bespreken :(

Deel Deze Pagina