@Deli: hopelijk gaat het een beetje en lopen de frustraties niet al te hoog op.. @All: ik ben er vandoor! B12 spuit halen en daarna acupunctuur. *zwaaai*
QB: wat een schattig smsje! Deli: succes met je haan meis! rid: leuk een pretecho! All: vanmorgen met de buurvrouw even Nathan in badje gedaan. Vond ze helemaal super. Nathan wat minder. Vind het vaak maar niets het badje Nou ja hij is weer lekker schoon, heeft een volle buik en nu maar even een tijdje slapen hoop ik. Ik heb ondertussen ook mijn broodjes op en kruip er ook even in.. Tok later weer! xxx
@ Juffie, Wesley vond het badje in het begin ook niks! Toen zijn we veel met 'm gaan douchen en nu vind hij beide geweldig!
Ja lief he, was er ook even rood van, hihi! Enne Britt vind het badje nog steeds niks aan... onder de douche vind ze wel lekker, maarja, dat kan straks even niet meer, vanwege de spalkjes.. Bah, das niet leuk zeg.. Hoop dat jullie het gauw uit kunnen praten. Dikke knuff voor jou! Zwaai terug! Xx
@ Queenie, zeker een lief smsje! Wesley spartelt zowat uit bad, zo wild doet hij Hij heeft trouwens ook dat z'n oortje steeds dubbel klapt als hij erop ligt of in de maxicos
Zolang ze niet afstaan, is er niks loos. We hebben van de week een ID-kaart voor Britt laten maken voor de vakantie, en toen moest ze op de pasfoto. Daar zag je echt goed dat haar beide oortjes afstaan.. En Jamie had vroeger ook altijd zo'n plezier in bad! Kon na zijn badje altijd de badkamer gaan dweilen, haha! Xx
Oke, Queenie! Ik zal wel eens vragen bij het cb volgende keer hoe het met z'n oren zit Leuk een ID kaart hahahaha.... Lekker joh vakantie! Ik moet ook altijd de badkamer dweilen!
QB, ik was diegene die dat vroeg over Britt haar oortjes. Lekker vakantie met sneeuw! Zal Jamie wel heerlijk vinden jaaa! Geniet ze meid. @Riedel, ik had in t begin ook pampers gekocht MAAR mijn zoontje was pas 1605 gram met de geboorte en die moest prematuurpampertjes hebben en die verkopen ze alleen van kruitvatmerk. Ik moet zeggen... die van kruitvat vind ik het fijnst + ze zijn t goedkoopste. De billetjes blijven lekker droog en kinders zitten er lekker in.
Hey meisjes hoe is het hier? Bij ons gaat het prima,Rosalina heeft wat moeite met inslapen maar sins een paar dagen gaat het een stuk beter. Gister voor het eerst naar het cb geweest en ze weegt nu 4075 en is 55 cm. bij de geboorte was ze 48cm en 3200 gram dus ze doet het supper op de borstvoeding.Ik ben echt supper trots. sorry dat ik zo er niet zo vaak ben maar ik denk wel aan jullie. knuf maria
Kippies ik ga zo afsluiten ...weet niet hoeveel ik er ben van et weekend, morgen stappen in Utrecht en zondag hopelijk een rustdag en straks boodschappen doen... Ieder geval allemaal een heeel fijn weekend! Kus
QB LEUK PARK! Wij zijn er ook es geweest. HEEL VEEL PLEZIER! Flessenwarmer....wij doen op t werk alles in de magnetron. Werkt niet als een baby ligt te krijsen van de honger alles nog in de flessenwarmer.... Deli hoe is t nou? HOe is t met de kippetjes? Barry moet maandag weer naar Spanje dus ook volgende week zit ik de hele week alleen
@ yootje, kan ik wel bij jou komen logeren is misschien gezelliger voor ons beide whahahahahha.... Hebben jullie nog gepraat? wij hebben via de mail een hoop bepraat maar het gaat van kwaad naar erger, blijf 'm egoistisch vinden
@Deli, dat is niet de bedoeling als er net n kindje geboren is meid! Het hoort zo te zijn dat juist alles lekker door blijft gaan. Ik hoop dat jullie er heel snel aan uitkomen meid... ik gun ook jouw het geluk toe als gezinnetje! @Yo, ja is n idee van Deli om misschien samen te gaan zitten 1 week lang... is wel zo gezellig! hahahaha Ik hoop ook voor jouw dat het los gaat lopen meid, ook ik gun jouw alle geluk toe meid! @All, met mij gaat het redelijk goed naar omstandigheden. Wij zijn sinds gisteren aan het breken gegaan hier in huis. We hebben nu EINDELIJK n schetsje gemaakt hoe het eruit moet komen te zien. Het moet gaaf en groot worden maar het wordt ook n ravage voordat het mooi wordt denk ik zo. Ik heb net even met uri geller meegedaan en heb iets geks meegemaakt dus ga nu even berichtje sturen. Tok zo
Ik wil iedereen n fijne avond en nacht wensen.... ik ga lekker slapen. Morgen weer n drukke dag! Tok morgen ***knuffel***
Hee lieve meiden! Ik kreeg geen mail meer van dit topic en ik heb het ook erg druk gehad moet ik zeggen sorry dat ik zolang niet gewwest ben maar ik ben er weer Hoet gaat het met jullie? Hier alles goed. Jesse doet het perfect en groeit lekker ik zal ff spammen.