[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik neem elke morgen gravitamon en dat vind ik prima. Ik heb wel ergens gelezen dat teveel vitamine a niet goed is voor een kindje? weet alleen niet meer waar :oops:

verder heb ik de heldag door veel steekjes en zeurend gevoel, herkennen jullie dit?

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mink dat is heel herkenbaar

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ok dan, laten we hopen dat t bij mij ook zo zal werken :-D Ik heb echt nachten dat ik een moord zou doen om snel in slaap te kunnen komen!
    We zullen het zien, ik begin er vanavond mee bij het avondeten :)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij hielp t vrij snel. Kan nu ook gewoon weer doorslapen tot een uur of negen ipv vijf.....

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Doorslapen is het probleem niet bij mij.. Als ik echt slaap en het is rustig dan lig ik zo tot 11 uur op bed :oops: Ik heb alleen soms moeite met in slaap komen. Haan ligt dan al lang en breed te snurken en ik lig dan als een gek te draaien en te doen :( Ook word ik van de minste geluidjes wakker :(

Dat is wel iets wat me steeds is opgevallen elke keer vlak voordat ik wist dat ik zwanger was. Ik werd ineens elke ochtend om 6 of 7 uur al wakker en kon dan niet meer doorslapen...
    Dan zou ik t door die pillen misschien wel niet eens meer doorhebben dat ik misschien wel zwanger ben, dan test ik misschien eens NIET te vroeg! ;)

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha dat zou wel mooi zijn toch Kristel?

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja idd... die stress elke keer, nee daar heb ik echt geen zin meer in...
    Ik denk dat ik nu gewoon echt op mn NOD test elke keer :) Ik ga mn best doen in ieder geval!

Goed, ik ga koken nu (jamjam lekker bami met saté). En daarna vast kleding ed uitzoeken om mee te nemen op vakantie (ja nog 3 dagen :-D)

Eet smakelijk alvast iedereen en een fijne avond :-D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga douchen en dan lekker bankhangen met mijn haantje.
    Ik heb bonte rijst met ragout gegeten ook lekker!

Fijne avond allemaal en tot morgen!

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Mink Ja, je hebt gelijk.. maar mijn cyclus is zooo regelmatig en heb mijn ei vorige cyclus gevoeld en deze keer ook weer. Maar we zullen wel zien inderdaad. Je hoort vaak dat iemand al langer zwanger is en dat zelf niet snapt i.v.m. cyclus. Dus.. thanks in ieder geval!

@Juffie en @Deli @Miran THANKS!

@Linnie Lieve woorden ondank je eigen dalletje! Dat is Xtra lief! Oh en ik ben superregelmatig en had uitgerekend dat ik zaterdag mijn ei zou hebben en 's-avonds meteen gigapijn in mijn tepels, dusss... zou zomaar kunnen dat je superwaanzinnige gangsterei is gesprongen! Moet wel zeggen dat ik uiteindelijk zondag mijn ei voelde volgens mij. Ei springt meestal op dag 15 of 16, dus kan ook goed kloppen. Maar dan gingen mijn tepels dus al zeuren net vóór de eisprong. Het is in ieder geval waarschijnlijk dat je je ei hebt gehad! Mag ook wel na zoveel-tachtig dagen, toch (ook al heb je PCO). Ik veer!

10. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Wij eten lekker zalm met aardappeltjes in de schil! (Bourgondische tijden.. heerlijk!)

Fijne avond kippetjes!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Avond lieve kippetjes!

Zo! Ik ga nu ook ff relaxen! We hebben net gegeten en mijn haan is met de loodgieter wat spulletjes halen zodat hij de boel kan aansluiten. Ik hoop maar dat de apparatuur nu snel komt want ik word gek! Ga morgen maar eens informeren hoe het nu zit!

Iedereen een fijne avond en tok morgen!

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik dacht er ineens nog aan:

@Queen Gefeliciteerd! Dat is wel een taartje waard inderdaad!

@Deli Succes.. nog even doorbijten.. de laatste loodjes wegen het zwaarst!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies,

even een snel berichtje. ben het goed zat dus wordt niet te uitgebreid. ben net pas thuis.. heb op school gegeten dus behoorlijk dagje gehad. Nu even op de bank zitten en dan lekker slapen.
    morgen komt er wel weer een gezelliger berichtje van mij!

Dikke kus en of dikke klus voor de klussende kippies ;)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En lekker dat-ie was! ;)

Dit kippie gaat op stok, heb het helemaal gehad voor vandaag. Mijn rug is wel iets beter, zit nu op de bank ipv aan de eetkamertafel, maar het is helaas nog niet over. Hopen dat een goede nachtrust zal helpen!

Kippies, tok morgen maar weer!

Xx

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kippies,

Deze kip gaat op stok, morgen even naar de huisarts en dan nog een hele hoop doen hier in en om t huis.
    Hebben vanmiddag 2 slaapkamers HELEMAAL opgeruimd..... er zijn maar liefst 1 aanhangwagen met hout ( de bedden van de kinders) en een auto vol met 5 vuilniszakken met troep van die 2 kamers afgekomen. En morgen wil ik nog de kleinste kamertje doen. Dan ook nog even de kleren gelijk uitzoeken, maar dat doe ik deze week dat doe ik niet morgen. Morgen gras halen, naar de gemeente zijn zoon inschrijven, naar de dokter, puin wegrijden, tussenschoolse opvang en dan s'middags ff rust en dan om 4 uur weer aanrijden naar werk tot 9 uur s'avonds.

Ik ga nu echt slapen,
    doei

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal!

een fijne dag allemaal vandaag!

XXX

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja ben er wel met de kippendag :whistle:
    dus we reizen gezellig samen liena :)

ga nu echt

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal, hoe gaat het hier?
    Ik ging gisteren om 10 uur doodvermoeid naar bed. En vanmorgen om 7 uur kon ik er niet uit. Mijn haantje zei gisteren: wil je nu al naar bed * ondertussen op de klok kijkend* . Ik zeg je hoeft niet mee hoor.....maar hij zette de tv uit en ging leker met mij mee. Hij kon de slaap niet vatten en ik viel als een blok in slaap. Maar vanmorgen had ik moeite met die wekker.
    maar goed dadelijk naar de dokter even.

Verders nergens last van als van bandenpijn en ook dat nog niet de hele dag door dus af en toe voel ik gewoon niks en dan is het moeilijk te geloven dat je zwanger bent hoor!
    Maar ik durf geen koffie meer te drinken nu, ik drink nu wel veel aanmaaklimonade.
    Hoe is/was dat in t begin bij jullie?

Liefs miranda

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen lieve kippetjes!

Lag er al om negen uur in maar vanaf een uur of drie elk uur wakker....bah bah had gister niet moeten zeggen dat ik goed slaap....had net dus ook veel moeite met de wekker....
    Deze week twee dagen werken. Vrijdag gaan vrienden van ons trouwen dus hebben we lekker vrij!

Tot vanavond!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Ik wens iedereen een hele fijne dag! Sterkte voor de mensen die moe zijn en moeten werken! Ik had het ook niet erg gevonden om te blijven liggen vanmorgen :D maar helaas nog even bikkelen! Morgen moet ik naar de vlos dus dan kan ik een beetje uitslapen, wel handig na een avondje voetbal kijken ;)

Deel Deze Pagina