[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben blij dat je er nog om kan lachen Linnie!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Whahaha, de gangstertweeling! Dat is zooooooooo van deel 2! ;) :)

Gohhh, ik ben een beetje melig zeg! :D

Maar mijn theorie (ja, daar komen mijn theoriën weer) is dat mijn eitjes ruzie aan het maken zijn wie mag springen en ik daarom telkens buikpijn heb :) Vandaar de gangster-eitjes/ gangster-baby! :)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik had inderdaad ook zo'n trekkerig gevoel in mijn liezen een paar dagen na mijn ei toen ik zwanger bleek. Ik hoop dat het snel goed mag gaan!

Ja Linnie heeft gangster eitjes dus ze krijgt ook van die gangster baby's :)

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb potjandriedubbels al voor de derde keer de hik vandaag! Heb gewoon pijn in mijn buik van het hikken! Whahahaha :)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahaaaaaaaaaaaaaa... Theoriën?

Theoriën zijn zooooooooooooooooooo van 1000 blz. terug ;)

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Of zal ik hooikoorts hebben, zit me ook helemaal suf te niezen!
    Of krijg je daar de hik niet van? :D

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    haha, nee van hooikoorts krijg je niet de hik ;) Ik heb dat ook heeeel vaak hoor, dat ik spontaan de hik krijg en dan soms ook 6x op een dag.. Heel irritant!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hik? Bloedneus? Ongiekrampen?

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik zeg niks!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    en die steken in mn liezen, tja, ik hoop dat ik ze snel weer mag voelen! Alleen aan de ene kant maak ik me er zorgen om :(
    Omdat ik nu allebei de keren dezelfde symptomen had zeg maar, maar het is toch al allebei de keren fout gegaan.. Dus misschien zeggen die symptomen wel meteen al dat er iets neit goed zit :(

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena jazeker plaats ik de foto dan van Japie!

@ Deli en Linnie....ehmmm ben helemaaal niet nieuwsgierig maarre waar gaat t over?

FF verder bijlezen....

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hhahahah Linnie een gangster tweeling!

ja linnie het klinkt allemaal erg verdacht......ben benieuwd maandag....

Hier even lekker geshopt in Weert maar ja de regen wilde niet meewerken....das minder.

Hoe is het verder hier?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo, nog kippies aanwezig? Ik heb nu pauze en het is niet echt wandelweer hier :(

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben er weer! Ben net even snel het dorp in gegaan hier! Ik moest en zou een truitje hebben voor het stappen as. weekend! En gevonden! :) Super schattig strapless wit topje :D *blij*

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Linnie, die kan jij wel aan! Ben benieuwd hoe jullie het hebben op Texel! Vast superrrr!

Ik ben een beetje sachie geworden.... Bleh!

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoezo sachie?

Ik hoop dat t vanavond een beetje beter weer is hier.. Haan en ik moeten nog naar de stad, wat kleding enzo kopen voor de vakantie :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Klinkt goed Kristel, lekker de stad in en ook nog voor de vakantie, heerlijk!

Jaaaa... Bah! Mijn moeder is dinsdag naar het ziekenhuis geweest hals over kop en hoorde gister dat ze vrijdag bestraald moet worden. Nu heeft ze dus niemand om met haar mee te gaan en ze zegt zelf ik neem de taxi wel maar dat zit me niet lekker. Het is daar al zo akelig en dan alleen in de taxi terwijl ze zware medicijnen heeft....

Zeg ik tegen mijn teamleider dat ze morgen naar het ziekenhuis moet en geen vervoer heeft en dat het mij niet lekker zit als ze alleen gaat krijg ik amper reactie behalve, liever niet dat je vrij neemt... Omdat morgen de maandafsluiting is :( ik snap best dat ze me liever hier hebben maar kom op! Ik vraag het toch niet voor niks?!

Ik kreeg ook geen vraag of er iets bijzonders was ofzo, terwijl haar situatie wel bekend is alleen maar dat het niet uitkomt, liever niet! BLEH!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja zeg, wat voor een mensen werken er bij jou? :( Ik zou echt heel boos worden denk ik als ik in jouw schoenen stond.. Misschien toch nog even een gesprek aangaan met je teamleider en precies uitleggen hoe het zit?
    Hopelijk komt het goed, want het is inderdaad niks om je moeder alleen te laten gaan :( Hopelijk komt het goed met haar!

Idd, heb wel zin om te gaan shoppen, alleen merk ik steeds vaker dat er steeds minder leuke kleding voor mij is :p Dus over het algemeen eindigt een shopdag/avond bij mij in een chagrijnige bui :)
    Wie gaat er eigenlijk nog meer op vakantie binnenkort en waarheen?
    Wij gaan 19 juni voor 2 weken naar Egypte :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wij gaan niet op vakantie dit jaar Kristel! Straks hebben we wel lekker 2 weekjes samen vakantie eind aug. dus daar kijken we wel naar uit natuurlijk!

Ik had ook echt een hekel aan shoppen de laatste jaren, bah! Kon ook nooit slagen en werd ook altijd helemaal gefrustreerd ervan! Mijn haan sleurde me echt mee naar de stad om kleren te kopen :D lieffffffffff!

Hopelijk slaag je straks wel! Meestal als je er tegen op ziet komt het goed :D

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zit jij trouwens ook in onze hyve of niet?

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey hey :)

Jammer dat jullie niet op vakantie gaan, maar ik kan het ook wel begrijpen hoor! Ik zou ook niet zo snel op vakantie gaan als ik al zo ver in de zwangerschap zat. Wel in Nederland, maar niet zo snel naar t buitenland.

Jullie Hyves? Nee voor zover ik weet zit ik daar niet bij. Ik doe zowiezo niet echt veel met hyves, af en toe eens een berichtje en een fotootje en dat was het :p Maar daar kan misschien verandering inkomen! Wat is de link?

Deel Deze Pagina