[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Trusten Miran! Ik ga ook zo op stok, moet en zal alleen een highscore krijgen bij scribble... wil me nog niet echt lukken..

@Iedereen; Slaap lekker (alvast) !

Xx

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

Voor degenen die het interesseert:
    Ik kom even snel langs om te vertellen dat we vandaag een pretecho gehad hebben!
    En we krijgen een meisje :D
    Dat idee hadden haan en ik allebei al en ons gevoel klopt dus gewoon!

Ik hoop dat bij jullie alles goed is en ik hou jullie in de gaten wat betreft de bevallingen hoor! Jullie zien me mischien niet, maar ik lees stiekem gewoon mee hoor :)

Slaap lekker allemaal!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    leuk meid gefeliciteerd

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey Kristel, wat leuk zeg! Kun je ook gerichter gaan shoppen!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ben weg hoor! Iedereen weltrusten, slaap lekker, en voor morgen alvast een fijne dag! Enne Mink, mocht het gaan beginnen, zet 'em op! ;)

Xx

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Mink hele mooie buik!

QB Nog niet aan plakken ga ze donderdag af laten drukken. Dat is me niet gelukt voordat ik moest gaan werken...helaas...

Hoe gaat t met jullie?

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Morning all!

@Kristel; Wat leuk! :) Gefeliciteerd!

@Deli; Al opgeknapt? Hope so!

@Mink; WOW! Wat een mooie en grote buik zeg! Maar super strak hoor! Ben benieuwd wat er straks uit gaat komen! :)

@QB; Mooie sieraden zeg! Ben een beetje jaloers! ;)

@Dag; Leuke foto's meis! Wat een mooi en vrolijk ventje zeg! LIEF! :D

@Miran; Natuurlijk ben je zwanger geweest, je had niet voor niets een posi test! Hoe dan ook, het zat in je buik toch?! Hopelijk snel een mooi kindje in jouw buik!

@Yootje; Hoe is het meis? Weer werken vandaag?

@De rest; Ola! Hoe is het?

Ga snel weer verder, druk hier! :D

XXX

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@Kristel, meid van harte gefeliciteerd alvast dat jullie n meisje krijgen!
    Helemaal geweldig natuurlijk.

@QB, wat wil je niet lukken?.... scribble?... wat is dat? Is dat niet scrabble? :oops:
    Irritant he als je aan n spelletje begint en je krijgt t niet gewonnen... dat heb ik nl ook altijd *lees: iedere avond!*

@All, hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het NU rustig maar vanbinnen voel ik me gejaagd en opgefokt, maar blijf beheerst.

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh allemaal

@Mink,,,,jeeee wat een buik zeg...heb je geen enorme last van je rug?

Heb gisteren een nieuwe foto gemaakt maar vond em niet mooi dus vanaaf ff over doen haha vanmiddag controle bij de vk dan proberen bloed te laten prikken want dat is bij mij zooo moeilijk en dan de injectie voor de negatieve rhesusfactor......

Kippies een hele fijne dag allemaal maar ben er gewoon hoor dus tok jullie hopelijk zo weer

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey allemaal!
    Ik kwam even spieken of er al een baby is? Maar vandaag nog niets gehoord van Mink zo te zien.

Was vandaag vroeg op om naar het CB te gaan. Hij heeft net zijn 1e prikjes gehad. Ik vond het erg zielig maar hij ligt nu gewoon lekker te slapen.
    Ik ga nu maar eens wat in huis doen. Wasje draaien, vouwen en strijken en de oven een keer een grote beurt geven. Nog maar 2 weken en dan moet ik al weer werken ! Dus nu nog maar even lekker het huis aan kant maken en opruimen zodat ik met een schoon huis aan het werk ga. Dan is het een kwestie van bijhouden. (daar ben ik alleen wel slecht in, haha)

Miran....tuurlijk voelde je dat je zwanger was. Vergeef het Chris wel een beetje.....mannen weten natuurlijk niet hoe het voelt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nooit goed duidelijk kon maken hoe het precies is om zwanger te zijn. En zoals al gezegd is, mannen komen van Mars en vrouwen van Venus. En het is ECHT zo!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag, hahahaha ja vergeven doe ik t hem wel maar vergeten niet hihihi. Ik kan hem wel begrijpen dat ie zo redeneert maar t wordt er voor mij niet makkelijker op. Hopelijk accepteerd ie het van mij dat ik t zo voel en voldoet ie mn wens! (ik bedoel hiermee t bedeltje.... natuurlijk ook n kind!;))

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... t probleem van huis bijhouden is voor mij ook n GROOT probleem hoor! Ik heb dan wel 4 kinderen 24/7 (continu) rondlopen, maar zo heb ik t boven weer helemaal aan kant en dan kan ik beneden weer gaan beginnen of de badkamer en huiskamer is aan kant en dan is t boven weer 1 GROTE BENDE. T is altijd wat hier in huis. T scheelt ook heel veel of je n groot huis hebt of n klein huisje en ook met hoevele je in n huis woont.
    En of je huisdieren hebt ja of de nee.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippenvriendinnetjes :)

hoe gaat het hier?

miranda: sterkte deze week meis, kan me voorstellen dat het een moeilijke week is voor je!

mink: wat een prachtige buik zeg!

Dag: alweer bijna aan het werk.. heb je er een beetje zin in of nog helemaal niet? En zielig he die prikjes. maar ja moet toch gebeuren..

rid: succes bij de vk vanmiddag!

linnie: het blijft druk bij jou he? Gaat het nog allemaal goed, zo druk op je werk en zwanger?

Kristel: wat leuk een meisje.. Nu lekker shoppen ;)

QB: wat een prachtige sieraden zeg!

Hier gaat alles super. Nathan maakt goede nachten dus dat is wel zo fijn. Nu ligt hij ook in bed. Hij wilde net alleen niet goed drinken dus ben benieuwd wanneer hij zich weer meld.

tok later allemaal!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ach ja Juffie...ik weet dat met de kleine alles goed is omdat we natuurlijk net die pretecho hebben gehad dus ben nu meer benieuwd of het bloedprikken lukt :)

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: dat is waar natuurlijk. vond het altijd wel gezellig die bezoekjes aan de vk. bloedprikken is helaas minder leuk :(

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede middag meiden.

Pff kom net van de tandarts en ben echt volledig verdoofd. wat een ellende. Maar goed we hebben het weer gehad.

Verder gaat het goed. Jesse was gisteravond wel flink overstuur toen ik hem in bed heb gelegd dus na een 15 min krijgen heb ik hem lekker beneden neegelegd. Toen ging het goed. Hij kwam vanmorgen wel om 6 uur ipv 8 das ff jammer.
    Hopen dat hij morgen weer doorslaapt tot 8 uur. Misschien komt het door de overgang naar nutrilon forte. Maar dat lijtk me niet want daar meot hij juist minder honger van hebben

Ps de rompertjes die nu bij de kruidvat in de aanbieding zijn zijn echt fijn

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ach vind et niet erg maar ik ben moeilijk te prikken, vorige keer bij de vk lukte het niet, 's ochtends naar de prikpolie ook daar lukte het niet dus door naar een speciaal lab en zelfs daar niet bij de eerste persoon maar pas door de tweede haha dus hoop dat et nu soepeler gaat :rolleyes:

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes

Hoe is het hier met iedereen? Heb ff niet de energie om op iedereen te reageren hoor, kom zo maar ff binnenstormen :oops: .

Gaat hier op het moment ff niet zo lekker. Thomas heeft steeds zo'n ontzettende buikpijn en wil eigenlijk bijna niet meer in zijn bedje slapen, alleen maar tegen ons aan en anders doet hij heel even zijn ogen dicht om vervolgens hartverscheurend te gaan huilen :cry:. Ik dacht steeds dat hij last heeft van krampjes en heb dus gisteren het CB gebeld. Na mijn uitleg twijfelde ze of het wel alleen krampjes waren :( en adviseerde ons om toch ff naar de ha te gaan. Die zei dus dat Thomas een mengeling heeft van darmkrampjes en reflux :( en dat schijnt erg pijnlijk te zijn. Hij wilde niet meteen overgaan op medicijnen. Het enige medicijn wat we kunnen geven is hem tegen ons aan houden en laten slapen zodat hij er het minst last van heeft. Het wordt volgens hem vooral voor ons slopend maar meer kon hij eerst niet doen. We moeten maar zoveel mogelijk familie inschakelen die ook eens met hem kunnen gaan zitten en ik moet het huishouden maar even laten voor wat het is, maar ja daar is wel overheen te komen ;) .
    Ik hoop alleen dat het niet al te lang duurt(volgens de ha zo'n 4 maanden :confused: . Nou ja we zullen zien, hij ligt nu in ieder geval lekker tegen mama aan te slapen :D .
    Sorry voor mijn ego verhaaltje, maar moest het even van me aftikken :oops: .

Dikke knuffel Liena

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Liena, ik weet niet hoe jij m tegen je aan laat slapen... ik bedoel op je borst of dat je m in zon doek hangt, Maar ze hebben dus doeken die jij om je nek vastmaakt en waar hij lekker in kan liggen... n soort hangmatje. Kan je toch je huishouden doen en je hebt je kleintje lekker bij je zodat ie misschien toch lekker slaapt! Misschien eens proberen?

Veel sterkte met de kleine meis en n dikke knuffel van mij.

@Juffie, ik merk qua humeur niet zo erg veel ervan maar mn huishouden lijdt er nu wel gigantisch onder.... heb nergens zin in op t moment dus dat is n teken dat het wel maalt in mn kop. Maar dat is nog maar n paar dagen hoop ik :confused:

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Miranda, hij slaapt nu half op mijn borst en half op mijn arm. Mss idd eens kijken naar iets van een draagzak, want nu doe ik echt helemaal niets :( , maar haantje komt straks thus, kan hij het mannetje mooi ff overnemen en kan ik wat gaan doen :) .

Meis ook voor jou een dikke knuffel, kan me voorstellen dat deze periode best heel emotioneel is voor je, en dat je het niet uit je hoofd kan zetten. En mss toch nog eens naar Chris benoemen waarom je zo graag die bedeltjes wilt, dan begrijpt hij het mss een beetje...........

Ik ga er weer vandoor, Thomas begint weer te huilen :(
    Tok snel..........
    Knuffel

Deel Deze Pagina