[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippetjes :-D

Aangezien wij het nog steeds heel druk hebben hier met de laatste dingetjes regelen voor de vakantie heb ik niet zoveel tijd om bij te lezen, MAAR, de laptop gaat mee en we hebben als het goed is draadloos internet op de hotelkamer, dus ik zal zeker op de hoogte blijven en dan weer lekker in mijn rust antwoorden! Ik moet namelijk wel alles en iedereen blijven volgen :-D En misschien een beetje een paar kippetjes jaloers maken met het weer ed ;)

Ben vandaag alvast weer begonnen met ovulatietesten, negatief nog natuurlijk, maar wil er op tijd bij zijn. Ik zal iig een Egyptisch eitje krijgen en we gaan ons best doen voor een Egyptisch beebje die wél lekker wil blijven zitten!
    Nu ga ik even snel douchen en daarna eten, haantje is lekker aan t koken weer :-D

Tok later!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: kan je ons zelfs niet op vakantie missen? ;) maar ga ons maar lekker jaloers maken met hopelijk heel mooi weer!

sanne: sorry heb ook geen verstand van ovutesten.. Maar klussen als je zin heb zou ik zeggen :)

mink: vind pens niet passen bij je mooie kleine buikje hoor!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @mink, prachtig buikje meid. om trots op te zijn (en een beetje jaloers).

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    jullie zijn lief :D

maar voor mijn doen, erg opgezet hahaha en dat in nog maar 5 wk hmmmm.

Pooh ik hoop dat jij ook snel een dikke buik gaat krijgen...

Ik ga vanavond op verjaardags visite. Ben net alweer op de bank in slaap gevallen en voel me echt super moe nu... pfff wordt zwaar vanavond

Dus lieve kipjes Tot morgen

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes,

Even geen fut om bij te lezen, ben een beetje verdrietig.. Heb zo'n pijn.. :( Ik geloof gewoon niet dat dit mijn eisprong kan zijn, want dat zou toch niet zolang aanhouden.. Ik kan mijn benen bijna niet meer optillen door de pijn in mijn liezen en onderrug.. :( Heb net liggen slapen, maar dat heeft helemaal niet geholpen.. Kon mijn tranen ook niet meer inhouden net en haantje moest weg dus kom mijn verhaal even bij jullie doen hoor..

Sorry voor mijn geklaag, word een beetje gestoord hier :(

6. glinster

glinster Lid

18 jun 2008
    28
    1
    0
    Je mag toch best even vertellen dat je je niet goed voelt? Weet je waardoor de klachten komen?

Misschien heb je het al eens verteld en sorry van mijn vraag dan, ben net nieuw namelijk en het forum is erg groot, dus kan niet alles bijlezen :confused:

Hoop dat je je gauw weer beter voelt.

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi Glinster,

Welkom in ons kippenhok! :) Ik weet ook niet hoe het komt.. Vrijdag hoor ik het waarschijnlijk wel bij de gyn, maar als het zo door blijft gaan dan ga ik morgen maar weer bellen.. Ik weet me even geen raad :(

Maar gezellig dat je bij ons komt tokken :)

8. glinster

glinster Lid

18 jun 2008
    28
    1
    0
    Ik hoop dat je gauw antwoordt krijgt, waarom je zo'n pijn hebt. Toen ik las dat je je benen bijna niet kon optillen en pijn in je onderrug had, dacht ik even aan mezelf. Dat had ik toen ik een Hernia had namelijk alleen geen pijn in mijn liezen.

Vrijdag afwachten maar gelukkig is het morgen donderdag en hoop voor je dat de pijn gauw zakt :)

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou, dat hoop ik niet.. Maar ik heb PCO en daardoor heel veel eitjes in mijn eierstokken, waarschijnlijk heeft het wel daar mee te maken, maar dat hoor ik bij de gyn! Gelukkig maar, want het is niet te houden! :(

Wil jij ook zwanger worden?

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Linda, ik zou er overmorgen even een testje tegen aan gooien want zo ging het bij mij ook. Ik wil niet te vroeg juichen maar de mogelijkheid is daar toch!

@Nata, ik had ook slecht geklust deze maand meid, ik geloof ook maar 2x voor mijn eisprong en zie hier...... ruim 4 wkn zwanger. Dus houd moed meissie!

@Mink, een mooi buikje en idd praat niet over pens nee want dat kan nu niet meer he, er zit nu nl een beebje in. Ik moet ook nog foto's in mijn album zetten.
    Leuk een afrikaans beebje hahahhaha dat is nog eens leuk, zo heb ik een spaans beebje ( mn oudste is verwekt in spanje)

@Deli, Hoe gaat t allemaal.... nog vol te houden op t werk? En hoe staat t met je keuken nu? is ie nu af?
    Geniet nog lekker van die trappelende kleine in je buik, voor je het weet ie hij/zij eruit en ga je het toch missen ja.

@Pooh, Kristel, Nata en alle andere ik hoop dat jullie ook snel een positest in jullie handen mogen houden. Ik veer in ieder geval héél hard.

@Sanne, welkom hier op deze site. Nee sorry ik weet ook niks van ovutesten. Hier kan ik je niet mee helpen meissie.

Hier gaat alles goed, kippen. Ben moe maar dat is normaal en die bandenpijn is ook normaal en daaraan kan ik merken dat ik zwanger ben anders zou ik het nog ineens niet meer weten. Zou ik zwaar gaan twijfelen nu hoor als ik dat niet had gehad. Ik heb nu ook wel regelmatig last van onder mijn rechtse oksel, die melkklieren doen zeer nu, tenminste gevoelig!

liefs miranda

11. glinster

glinster Lid

18 jun 2008
    28
    1
    0
    Nou dat hoop ik niet voor je en dat zal het ook niet zijn hoor, maar dan gaan altijd belletjes rinkelen als je er zelf last van hebt gehad.

En ja wij willen graag zwanger worden. sinds 14 april gestopt en eerst na 5 dagen ongi en daarna na 28 dagen. Nu afgelopen maandag moeten worden maar nog niets. Heb net mijn verhaal gepost ;)

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Miran; Pijn in mijn oksels heb ik ook, maar dacht eigenlijk dat het door het sporten kwam :( Maar zoveel pijn kan toch niet goed zijn, begin me zo'n zorgen te maken :(

@Glinster; Nou meis, dan zal ik je maar geen advies geven.. Mijn eerste cyclus duurde 120 dagen :confused: Het kan even duren voordat je cyclus weer op gang is na het stoppen met de pil! Heel veel succes!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Glinster, welkom op deze site... ik heb je verhaal niet mee kunnen volgen maar ik geloof dat je nu 2 dagen "overtijd" bent?....
    Ik hoop voor je dat het iets betekent maar houd je er ook rekening mee dat het nog ontpillen kan zijn.
    Ik had dat ook de 1ste 2 maanden.
    Ik veer heel hard voor je meissie!

liefs miranda

14. glinster

glinster Lid

18 jun 2008
    28
    1
    0
    Tja geduld is een schone zaak, maar erg lastig soms :D

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    EgoLinnie vergeet helemaal iets liefs te zeggen tegen Miran; Ben blij dat alles goed gaat met jou en je beebje! :)

Sorry :oops:

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Linda, meissie toch maak je niet al te gek/druk. Ik hoop dat dit met het goede doel te maken heeft en dat die gangstereitjes van je UITEINDELIJK zijn ontploft. Echt, test nog eens voor de zekerheid meis, heb je nog een test liggen?
    Dit klinkt op t moment hetzelfde als wat ik heb alleen heb ik niet zo'n pijn in mijn liezen dat ik moet huilen van de pijn. Maar de rest is idem dito hiero.
    MIJN VEERMODUS STAAT OP VOLLE KRACHT VOOR LINNIE!
    Sterkte meissie

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb nog wel een test liggen, maar heb net geplast, dus dat heeft weinig zin denk ik.. Ik zag alweer allerlei enge verhalen over bloedcystes en noem maar op.. Maak me zo'n zorgen :( Bah!

18. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik voel altijd ongeveer 13 dagen na mijn 1e dag van de cyclus inderdaad een soort "druk" in mijn onderbuik...links want ik heb maar 1 eierstok. En ook met zitten heb ik dan gruwelijke last...na 2 dagen is dit al over. Mijn moeder zei dat ik precies wist wanneer ik aan de gang moest als we een kleine zouden willen, haha. Dat doen we dan ook maar! ;)

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoeft geen sorry te zeggen linnie, ik weet toch wel dat je aan mij denkt hoor. En ik heb zat geklaagd over mijn bene'/liezen en rug nu is t aan jouw!
    Ik hoop net zo voor n goed doel als bij mij. Ik gun t je!

Dikke kipknuffel van mij

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks meiden!

Ik ga nu maar lekker in bedje liggen! Was eigenlijk van plan om mijn kippenhokje op te gaan ruimen, maar dat lijkt me niet heel slim.. Haantje belde net en moest van hem ook naar bedje ;) Haha!

Fijne avond kippetjes, kom morgen wel weer tokken :)

xxx

Deel Deze Pagina