[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

*** BEVALLINGSPOLL ****

Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing!

Denkt zelf:
    Miranda: 17 maart haantje
    MupKIP: 25 maart haantje
    Delikip: 21 maart haantje
    Riedelkip: 17 maart haantje

Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje!

Denkt zelf: 7 mei kippetje
    Miranda: 1 mei kippetje
    penr: 5 mei kippetje
    Delikip: 25 april kippetje

Mupkuh, uitgerekend ?
    Denkt zelf:

*** Buddylijst ***

Penr = LindaS
    Mupkuh =
    Riedel =

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zoiets? Mup moet even haar gegevens invullen, ik weet niet wanneer ze is uitgerekend.

Ik dacht Linnie, Pooh en Kristen in de volgende poll te doen omdat dat nog wel even duurt anders vind ik het persoonlijk een beetje onoverzichtelijk maar als iemand anders denkt moet ie de poll maar aanpassen!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja, ik wil natuurlijk graaaaaaaaaaaaaaag iemands buddy zijn, ik ben inmiddels weer buddy af nu Mink is bevallen :( :)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, ik ben blij dat de dag alweer zowat om is... Ben moe! Mijn nichtje is net naar huis, die was niet lekker in orde en vond het niet zo supergezellig hier volgens mij. Ze heeft de hele tijd tv liggen kijken.

Wesley ging laat naar bed vanmiddag dus die ligt nu nog te slapen en m'n haantje is vanavond ook later thuis :(

Mijn eigen tandarts was er niet, die heeft vakantie en nu kan ik morgen terecht bij een vervanger. Daar heb ik 't ook niet zo op, vind ik maar eng maar goed. Kan moeilijk woensdag gaan werken met een kwart van m'n voortand foetsie :rolleyes:

@ Dag, ziek maar goed uit!

@ Juffie, fijn dat Nathan goed groeit! Wat jammer van die voorkeurshouding maar waarschijnlijk komt het nu helemaal goed!

@ Kristel, fijn wat van je te horen en dat het goed gaat!

@ de rest, kweet 't niet meer :rolleyes:

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wil ook graag iemands buddy zijn hoor! Roep maar! :)
    De poll komt straks nog wel. Ga straks nog even naar school. Vandaag was de eerste dag in de nieuwe school en vanavond kan iedereen komen kijken.

Deli: wat jammer dat je nichtje het niet zo naar haar zin had :(

Kristel: super zeg dat je de kleine zo vaak voelt! Geweldig gevoel he?

QB: Zo jij hebt wel een schouderklopje verdient hoor :thumup:

nou dat was het even snel.

Tok later weer!

xxx

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    *** BEVALLINGSPOLL ****

Denkt zelf:

Mupkuh, uitgerekend ?
    Denkt zelf:

*** Buddylijst ***

Penr = LindaS
    Mupkuh =
    Riedel = Delikip

Ach ja Deli, heb jou maar gebombardeerd tot mijn buddy aangezien je mijn gegevens toch al hebt :D ...wel goed neem ik aan :)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @QB: Lekker druk ben je geweest vandaag zeg! Goed hoor ;) Nu heb je t wel verdiend om lekker met een bak ijs of een zak chips de hele avond op je kont te zitten ;)

@Dagdromer: Ik veer dat Stan niet ziek gaat worden! Maar als ie t wel wordt dan veer ik nóg harder dat ie er gauw vanaf is!

@Deli: Veel succes bij de tandarts morgen. Hoop dat deze toch net zo fijn zal zijn als je eigen tandarts :)

@All: Dat was t weer. Zo nog even de poll en dan ga ik lekker eten!
    (Beetje laat, maar moest wachten tot haan thuis kwam.. Moesten boodschappen doen met de auto ;))

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *** BEVALLINGSPOLL ****

Denkt zelf:
    Diepvrieskip: 28 maart kippetje

Diepvrieskip: 6 mei kippetje

Mupkuh, uitgerekend ?
    Denkt zelf:

*** Buddylijst ***

Penr = LindaS
    Mupkuh =
    Riedel = Delikip

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, natuurlijk wil ik je buddy zijn! Komt helemaal goed!

@ Iedereen, slaap lekker en tot morgen!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond,

@Deli.. sorry hoor dat mijn poll niet goed was :) maar we hadden er nog geen voor hun dus heb ik m even 1tje gemaakt.

@Mup, ik wil ook n buddy zijn :) :) kijk maar meissie maar ik hou me natuurlijk wel aanbevolen.

@All, helaas ik ben net weer ongi geworden.
    Dus heb weer n korte cyclus van idd 23 dagen. Wel heel netjes dus!
    Ik ga lekker naar bedje toe dames!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam!
    Ben benieuwd naar je verhaal, hopelijk mogen jullie snel het zkh verlaten en thuis van jullie wondertje genieten!

heb net gewerkt dus ga zo me bedje opzoeken. Voel me verder goed alleen nog steeds erg moe.

Hoop snel weer te kunnen tokken en verder te lezen, ben nu tot pagina 983 gekomen SORRY!

dikke knuffel!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Miran: ja zondag zouden we eigenlijk iets met z'n twee doen omdat hun de hele dag met de kinderen in het zwembad lagen. Maar toen ik in bad lag 's ochtends stuurde barry een sms. Vindt je t goed als ik toch ff mee ga zwemmen maar dan kom ik er eerder uit om met jou wat te gaan drinken. Oke dacht ik das goed. Dus om twaalf uur gingen ze zwemmen en we hadden om vijf uur een tafel gereserveerd. Dus ik dacht om twee uur als ik nou aanloop naar het centrum dan ben ik daar om tien voor half drie zal hij er ook wel zo zijn.....dus ik een sms gestuurd van ik ben er al. Dan las hij dat als hij uit het zwembad kwam. Kreeg ik om VIER uur een sms ben me om aan t kleden! Nou ja....eerder eruit komen om met mij wat te drinken.....dus ik natuurlijk geirriteerd maar goed iets van gezegd op een normale manier.....kreeg ik als snauw Ik kan ook niks goed doen he!
    En 's avonds wilde ik graag Gostwhisperer kijken maar de anderen waren een film aan t kijken dus ging ik op de slaapkamer tv kijken en Barry zou ook komen....t was een dubbele aflevering en ik heb Barry niet gezien.....vond ie t raar dat ik naderhand meteen ging slapen. Dus dat soort dingen.
    Word er echt niet goed meer van. En praten helpt niet. Donderdag gaan we samen een nachtje weg en ik hoop echt dat het dan wel beter gaat.....

Maar hoe is t met jullie allemaal?

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jeetje Yootje das ook niet leuk nee...ik hoop idd dat die dag weggaan met zijn tween helpt al zal dit uiteindelijk alleen opgelost kunnen worden door praten en wederzijds begrip :(

Pfff mannen :rolleyes:

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    zeg dat wel ja pfff mannen.....nu is hij even naar een vrouw toe die zijn vrachtwagen als trouwauto wil gebruiken. Haar vriend werkt bij het bedrijf waar ze hem helemaal gestript en in elkaar hebben gezet toen hij uit Amerika over was gekomen en hij is helemaal verliefd op die wagen. Dus Barry en zijn baas vonden het wel heel erg leuk dat hij dan als verrassing die auto had.
    En ik heb een ochtend rust hahaha

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje Yo... wat gezellig weer zeg :x
    Ik hoop écht dat jullie hier aan uit kunnen komen maar zoals ik dit zo hoor lijkt t net of ik mn ex hoor! Die was kei egoistisch dus hopelijk kunnen jullie er met praten nog uit komen!
    Dit is hartstikke frustrerend voor je meissie! Ik zou het niet meer volhouden zo... vind het erg knap van je!
    Dikke knuffel van mij.
    Met mij gaat het wel goed... ben gisteren ongi geworden... vind het wel jammer maar oke nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik loop momenteel met stress rond dus denk niet dat dat eitje blijft hangen nu! :cry:
    Ach.. mijn tijd komt nog wel hoor!

@All, hoe is het met jullie hier verders? Zijn er nog kippen bij die zijn gaan carnavallen?

Kom dadelijk weer tokken

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja af en toe denk ik ook echt van ik geef t op pak mijn spullen en ik ben weg. Maar dat durf ik dan weer niet. Hoop dat we deze week nog eens goed praten. Hij zegt wel elke keer ik doe mijn best maar blijkbaar werkt t niet......zucht

Ik ga niet carnavallen....hou er niet zo van. Barry gaat vanmiddag met Thijs naar de optocht in Budel. Die is heel mooi schijnbaar.

Jammer van je ongi Miran.....

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

@ Pooh, fijn wat van je te horen meis!

@ Miran, je had die poll's niet verkeerd gedaan joh! Ik heb gedaan wat ik makkelijk vind en als iemand er anders over denkt moeten ze 'm maar weer aanpassen :D jammer dat je ongie bent maar wel fijn dat je zo'n nette cyclus hebt nu!

@ Riedel, hoe gaat ie vandaag?

@ Yootje, het klinkt echt als miscommunicatie bij jullie. Heb hier echt precies van zulke dingen gehad :( moeilijk om daar weer uit te komen. Maar misschien is het handig om heel duidelijk te zijn over wat je van elkaar verwacht. Soms heb ik iets in mijn hoofd heel duidelijk en ga er maar vanuit dat mijn haan dat ook zo ervaart terwijl dat vaak niet zo is en ik dus verwachtingen heb die niet worden voldaan en andersom. Maar wel ontzettend vervelend dat het maar zo door blijft modderen bij jullie he... Hopelijk hebben jullie snel weer een beetje een leuke tijd samen en dan groeit dat vanzelf weer...

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    *** BEVALLINGSPOLL ****

Denkt zelf:
    Diepvrieskip: 28 maart kippetje
    Daykip: 22 maart kippetje

Diepvrieskip: 6 mei kippetje
    Daykip: 29 april kippetje

Mupkuh, uitgerekend ?
    Denkt zelf:

*** Buddylijst ***

Penr = LindaS
    Mupkuh =
    Riedel = Delikip[/quote]

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik ga ook niet carnavallen haha zo en zo niks voor mij

En ja Yootje nooit te snel opgeven maar kan me voorstellen dat je wel wilt dat er nu eens een (positieve) verandering komt in je relatie...

Haantje en ik hebben gisteren na heeeel lang wikken en wegen eindelijk een geboortekaartje uitgezocht en ik ben nu wat sites aan het zoeken met geboorteteksten en gedichten maar allemachtig wat zijn het er veel...bijna niet uit te komen joh hahaha...geef et zo maar ff op en dan misschien met haantje vanaaf maar ff verder zoeken :rolleyes:

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hoi Deli...ja gaat wel stuk beter al hier, is nog niet over helaas maar voel me weer stuk geruster...ik moet ook gewoon duidelijk voor ogen houden dat ik rustiger aan moet doen en dat vindt ik nog weleens moeilijk op zijn zachts gezegd haha...nou vandaag nog thuis en morgen altijd vrij en dan donderdag weer lekker werken, heb ik zin in :D

Deel Deze Pagina